Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: BARTEK
Treść opinii: Udałam się z synem do sklepu Bartek w celu kupienia obuwia do przedszkola. W sklepie obecna była jedna sprzedawczyni. Nie było klientów. Ogólnie sklep prezentował się bardzo dobrze. Nie było widocznego kurzu, podłoga była czysta. Na stoliku dla dzieci wyłożone były nowe kartki do rysowania, puszczona była bajka dla dzieci. Obuwie było równo rozwieszone i posiadało etykiety z ceną. Zaraz po wejściu pani powitała mnie słowami „Dzień dobry”. Zapoznałam się z ofertą obuwia domowego. W tym czasie pani nie zaproponowała mi pomocy z własnej inicjatywy. Stała za ladą, jednak sprawiała wrażenie gotowej do pomocy. Poprosiłam więc o pomoc w doborze obuwia. Nie byłam pewna czy syn nosi jeszcze numer 22 czy już 23. Okazało się, że rozmiar zależy od producenta oraz od rodzaju podeszwy. Przymierzyłam dwa rodzaje kapci, oba jednego producenta. Raz odpowiedni numer to 23, raz 22. Pani poproszona o pomoc bardzo chętnie jej udzielała. Sprawdzała, jak kapcie leżą na nodze, czy nie spadają lub nie są zbyt małe. Widać było, że pani lubi dzieci, w kontakcie z synem była bardzo ciepła i potrafiła zainteresować obuwiem dziecko, tak by chciało je przymierzyć. Ogólnie obsługę oceniam pozytywnie. Jedyny negatywny aspekt to brak zainteresowania klientem w początkowej fazie obsługi. Pani nie zaproponowała pomocy mimo, że miała taką możliwość – w sklepie nie było innych klientów. W dalszej części pani była aktywna, zaangażowana w obsługę.