Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: Palmers
Treść opinii: Witryna sklepu zaprojektowana w sposób przemyślany, zachęca do odwiedzenia sklepu. Sklep utrzymany w wręcz idealnej czystości. Również w przymierzalni panował porządek – lustra były czysty a na podłodze nie było widocznego kurzu. Bielizna ładnie wyeksponowana, równo rozwieszona, ułożona kolorystycznie. Zaraz po wejściu do sklepu zostałam powitana przez sprzedawczynię. Widać było, że wykazuje zainteresowanie moją osobą – dyskretnie mnie obserwowała i kiedy wykazałam zainteresowanie jednym z modeli biustonoszy podeszła do mnie z propozycją pomocy. Zapytała, jaki konkretnie fason mnie interesuje, czy zależy mi na tym, aby bielizna była w kolorze czarnym. Z własnej inicjatywy zaprezentowała mi jeszcze dwa inne biustonosze zbliżone fasonem do tego wybranego przeze mnie. Następnie zapytała o mój rozmiar i zaproponowała przymierzenie wybranego modelu. Wybraną bieliznę zaniosła osobiście do przymierzalni i poinformowała, że jest obok i pozostaje do mojej dyspozycji. Kiedy mierzyłam bieliznę sprzedawczyni zapytała, czy rozmiar jest odpowiedni, czy nie ma potrzeby podanie większego/mniejszego. Jeden z biustonoszy bardzo mi się podobał, ale niestety w sklepie nie było mojego rozmiaru. Pani zaproponowała, że sprowadzi go dla mnie z innego sklepu. Zdecydowałam się na takie rozwiązanie. Pani poprosiła mnie o numer telefonu i powiedziała, że skontaktuje się ze mną, jak biustonosz będzie już w sklepie. Miło mnie pożegnała i zaprosiła ponownie. Obsługę oceniam bardzo wysoko. Widać było, że sprzedawczyni zna zasady profesjonalnej obsługi i stosuje się do nich. Podczas obsługi była bardzo miła, uprzejma a także utrzymywała kontakt wzrokowy z klientem. Służyła radą, była skupiona na mojej osobie, czułam się indywidualnie obsłużona. Duży plus za propozycję sprowadzenia brakującego rozmiaru.