C&A

(4.07)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1531 z 2507)

Zamówiłam 14.06.2024 online...
Zamówiłam 14.06.2024 online towar za który z góry zapłaciłam. Dostawca GSL powiadomił mnie 19.06.24 sms, że przesyłka jest w drodze i że na podany link mogę zmienić adres , z czego od razu skorzystałam. Następnego dnia 20.06 dostałam informację, że za późno zgłosiłam zmianę adresu i paczka jako niedostarczona wraca do nadawcy. Dzisiaj 21.06 zadzwoniłam do BOK C&A złożyć reklamację na firmę kurierską z którą mają podpisaną umowę . Dowiedziałam się , że moge składac reklamacje w GSL bo ich w ogóle to nie interesuje chociaż mają podpisana umowę z GSL . Na prośbę o przełączenie do przełożonego usłyszałam, że nie ma takiej mozliwości i dokładnie NIC nie mogę zrobić tylko czekać nie wiadomo ile aż mi zwrócą pieniądze. Czy ta firma już tak źle stoi, że zarabia na przetrzymywaniu pieniędzy klientów, których paczki nie są dostarczane ?!

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze ale może...
Dobrze ale może być lepiej

Niezweryfikowany Klient_lH3c

11.05.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Urania w atrakcyjnych...
Urania w atrakcyjnych cenach, całkiem dobrej jakości.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Polecam. Szeroki wybór...
Polecam. Szeroki wybór i niskie ceny. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Klient_05FX0

11.05.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

11.05.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik mijając mnie...
Pracownik mijając mnie i sympatycznie witając, zapytał w czym może pomóc i czy czegoś konkretnie szukam. Pozytywne, ogromne zaskoczenie.

H.sonia

10.05.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra jakość
Dobra jakość

zarejestrowany-uzytkownik

10.05.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Weszłam przypadkiem szukając...
Weszłam przypadkiem szukając akcesoriów licencjonowanych, przeszłam cały sklep na wybrany dział, rozglądając się zaskoczyła mnie pracownica miłym powitaniem z pytaniem czy może w czymś pomóc lub szukam czegoś konkretnego. Wow! Pierwszy sklep w całym centrum handlowym w którym tak mnie miło zaskoczono. Dostawy towarów rozkładane przez pracowników odbywały się w rękawicach ochronnych. Sklep mimo sporego ruchu czysty.

H.sonia

27.04.2024

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z wykonanej dla mnie strony internetowej i współpracy

olgierdmaslo209.@

24.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Asortyment jak najbardziej...
Asortyment jak najbardziej ok ceny również ale obsługa w sklepie w Forum Gliwice to porażka sprzedawca nie nadaje się na to stanowisko ( krótko ścięta blondynka z okularami ) jest arogancka i naśmiewa się z klientów głośno komentuje wybór towaru ....przez takie osoby sklep traci klientów

OskarHanusek_OSws

21.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sympatyczna i pomocna...
Sympatyczna i pomocna obsługa. Czysty i poukładany sklep.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Garniturki rosną w...
Garniturki rosną w cenie w czasie komunijnym

ezavv

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kompetentne osoby na...
Kompetentne osoby na infolinii. Wszystko zostało wytłumaczone w sposób zrozumiały i problem został rozwiązany

Klient_iyJEL

05.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocne osoby...
Bardzo pomocne osoby na infolinii. Wszystko zostało wytłumaczone w sposób zrozumiały i problem został rozwiązany

Klient_iyJEL

05.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sklep z mozliwoscia...
Sklep z mozliwoscia zakupu online, jak i w placowkach. Wiele ciekawych ubran dla kobiet, mezczyzn i dzieci. Obsluga klienta sympatyczna, oraz jest mozliwosc wysylki zwrotu za posrednictwem sklepu bezplatnie.

J00zEffo

29.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

09.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Trzeba poprawić jakość
Trzeba poprawić jakość

SzymonL

08.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoka kultura pracowników...
Wysoka kultura pracowników i chęć pomocy w doborze rozmiaru.

zarejestrowany-uzytkownik

08.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra marka
Dobra marka

zarejestrowany-uzytkownik

08.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

05.04.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

C&A

C&A to firma zajmująca się sprzedażą detaliczną odzieży. Obecnie jest prowadzona przez 6 pokolenie rodziny założycieli. C&A koncentruje się na odkrywaniu i zaspokajaniu potrzeb swoich klientów i rozwoju bardziej zrównoważonych praktyk biznesowych. Firma kieruje się pięcioma podstawowymi wartościami, którymi są: pasja, odpowiedzialność i zaufanie, wspólnota, spójność i stałe zobowiązania. W Europie funkcjonuje 1574 sklepów ogólnych i wyspecjalizowanych, a ich wnętrza są przyjazne, jasne i nowoczesne. Dodatkowo zakupu można także dokonać w sklepie internetowym.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż C&A?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zamówiłam 14.06.2024 online...
Zamówiłam 14.06.2024 online towar za który z góry zapłaciłam. Dostawca GSL powiadomił mnie 19.06.24 sms, że przesyłka jest w drodze i że na podany link mogę zmienić adres , z czego od razu skorzystałam. Następnego dnia 20.06 dostałam informację, że za późno zgłosiłam zmianę adresu i paczka jako niedostarczona wraca do nadawcy. Dzisiaj 21.06 zadzwoniłam do BOK C&A złożyć reklamację na firmę kurierską z którą mają podpisaną umowę . Dowiedziałam się , że moge składac reklamacje w GSL bo ich w ogóle to nie interesuje chociaż mają podpisana umowę z GSL . Na prośbę o przełączenie do przełożonego usłyszałam, że nie ma takiej mozliwości i dokładnie NIC nie mogę zrobić tylko czekać nie wiadomo ile aż mi zwrócą pieniądze. Czy ta firma już tak źle stoi, że zarabia na przetrzymywaniu pieniędzy klientów, których paczki nie są dostarczane ?!