Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Poszłam do banku w celu uzyskania informacji odnośnie kredytu konsolidacyjnego. Placówka została niedawno otwarta, panował w niej idealny porządek. Zaraz po wejściu zostałam miło powitana. Podeszłam do najbliższego stanowiska i zapytałam, czy pracownik udziela informacji na temat kredytów konsolidacyjnych. Pan zapytał w czym może mi pomóc. Powiedziałam, jaki jest cel mojej wizyty. Pracownik zapytał na jaki cel potrzebuję pieniądze oraz jaka kwota docelowo mnie interesuje. Padły również pytania odnośnie kwoty, jaką mam zaciągniętą w innym banku, a jaką będę chciała spłacić otrzymanym kredytem. Następnie musiałam odpowiedzieć na szereg pytań odnośnie naszej sytuacji finansowej. Chodziło o wskazanie wysokości zarobków, liczby osób w rodzinie, wysokości obecnych zobowiązań, posiadanych kart kredytowych. Następnie padły pytania o preferencje względem kredytu: na jaki okres, jakie raty, w jakiej walucie. Po uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji pan sporządził symulację spłat rat kredytu. Otrzymałam ją w dwóch wersjach: w ratach stałych i malejących. Oprócz symulacji dostałam również wykaz dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku kredytowego. Pracownik poinformował mnie o wysokości wszystkich opłat, jakie wiążą się z udzieleniem kredytu oraz o wysokości oprocentowania kredytu. Obsługę oceniam pozytywnie. Pan udzielił mi wyczerpujących informacji, odpowiedział na wszystkie moje pytania i wątpliwości. Jeśli czegoś nie był do końca pewny pytał kolegów. Postrzegam to bardzo pozytywnie, gdyż takie zachowanie świadczy o tym, że zależało mu na przekazaniu mi rzetelnych informacji. Zaproponowane warunki nie były jednak konkurencyjne na tle innych banków. Ofertę oceniam na 3.