Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: Green Way Bar
Treść opinii: Placówka mieści się w CH Magnolia, w pasażu z restauracjami. Jest dobrze oznaczona. Menu wywieszone jest w formie zdjęć. Taka forma prezentacji dań zachęca do ich skosztowania. Przede mną w kolejce stały dwie osoby. Pani obsługująca witała każdego z klienta. Klientka przede mną poprosiła o doradzenia, co warto w Green Way’u spróbować. Pani obsługująca podała dwie potrawy i powiedziała, dlaczego poleca akurat te dania. Sprzedawczyni obsługiwała z uśmiechem na twarzy, utrzymując kontakt wzrokowy z klientem. Kiedy zapytałam o skład potraw potrafiła powiedzieć z czego są one wykonane. Przed nałożeniem zapytała, jakie surówki sobie życzę oraz jakim sosem mają być polane. Po zrealizowaniu transakcji życzyła mi smacznego i miło pożegnała. Zarówno chłodnia, jak i stanowisko kasowe utrzymane były w czystości. Surówki i sosy w ladzie chłodniczej wyglądały na świeże. Nie było widocznych braków, chłodnia była na bieżąco porządkowana. Danie, które zamówiłam było bardzo smaczne, jego temperatura była odpowiednia. Bardzo pozytywnie postrzegam to, że można zamówić połowę porcji. Osoby, dla których oferowana wielkość porcji jest zbyt duża nie muszą kupować całej porcji i zostawiać jedzenia. Poza tym istnieje możliwość zakupu tylko surówek. Jedzenie jest serwowana na miejscu, jak również można poprosić o zapakowanie na wynos. Obsługa w Green Way jest szybka i sprawna, osoby obsługujące uprzejme. Personel ubrany jest w stroje firmowe. Jedzenie jest bardzo smaczne, a do tego niezbyt drogie.