Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Oczekiwałam na przesyłkę, która miała być do mnie dostarczona firmą kurierską UPS. Transport bardzo szybki = przesyłka miała być dostarczona już następnego dnia po nadaniu. Niestety w terminie, kiedy kurier miał przywieść paczkę nie mogłam być w domu. Bardzo pozytywnie oceniam możliwość monitorowania przesyłki. Od momentu, kiedy paczka została dostarczona do UPS mogłam monitorować, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka i kiedy jest planowany termin jej dostarczenia. W dniu dostawy otrzymała telefon poprzedzający wizytę kuriera, ale niestety nie miałam możliwości być wtedy w domu (ze względu na godziny poranne). Kurier poinformował mnie, że w związku z tym będę musiała osobiście odebrać paczkę w biurze obsługi klienta. Otrzymałam dokładny adres oraz godziny, w jakich są wydawane przesyłki. Następnego dnia pojechałam odebrać paczkę. Nie było łatwo trafić do biura. Jego lokalizacja nie jest atrakcyjna i brakuje znaków kierujących do niego petentów. Kiedy udało mi się w końcu trafić okazało się, że kurier podał mi nieprawidłowe godziny odbioru. Poinformował mnie, że mogę odebrać paczkę do godziny 19-tej, a biuro jest czynne do 18-tej. Na szczęście panowie pracujący w biurze byli bardzo mili i wydali mi paczkę, pomimo tego, że byłam około 20 minut za późno. Pan mnie obsługujący nie miał żadnych problemów z odnalezieniem mojej przesyłki, poprosił mnie o pokwitowanie odbioru i poinformował, że mam prawo do sprawdzenia, czy przesyłka nie jest uszkodzona. Podsumowując obsługa bardzo sprawna i szybka, a do tego miła i bardzo uprzejma. Minusem jest lokalizacja oraz błędne poinformowanie o godzinach pracy biura obsługi klienta.