Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Udałam się do placówki Ery, żeby zmienić numer usługi dodatkowej. Salon jest duży i przestronny. Panuje w nim nienaganna czystość. Po wejściu zostałam zaraz powitana przez panią obsługującą w punkcie informacyjnym. Pani zapytała mnie w jakim celu przyszłam, a następnie wydrukowała numerek z numerem stanowiska, w którym będę obsłużona. Na obsługę czekałam bardzo krótko. Informacja o numerze stanowiska, do jakiego należy podejść ukazuje się na wyświetlaczu. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, przy stanowiska nie stoją kolejki klientów. Są wystawione fotele i ławeczka, na których można poczekać na swoją kolej. Pan mnie obsługujący ubrany był w strój firmowy, wyglądał estetycznie. Po podejściu zostałam powitana i zapytana o powód swojej wizyty. Kiedy powiedziałam, że chcę zmienić numer usługi dodatkowej pan poprosił mnie o mój numer telefonu oraz hasło. Następnie musiałam podać aktualny numer usługi oraz numer na jaki chcę dokonać zmiany. Po wprowadzeniu danych do systemu zostałam poinformowana o tym, kiedy zmiana zacznie obowiązywać. Na koniec pan miło mnie pożegnał. Wygląd placówki oceniam bardzo wysoko. Jedynym mankamentem jest rozłożenie stanowisk. Nie są one ułożone intuicyjnie, chwilę trzeba poszukać, aby odnaleźć właściwy numer. Obsługa w pełni profesjonalna-szybka i kompetentna.