Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: BSH
Treść opinii: Odwiedziłam stronę internetową Bosch, gdyż chciałam znaleźć najbliższy punkt serwisowy w mojej okolicy. Ostatnio mam problem ze zmywarką i chciałam skontaktować się z serwisem w celu uzyskania odpowiedzi, czym mogą być spowodowane moje problemy. Na głównej stronie zamieszone są aktualności. Po lewej stronie i na górze znajdują się dwa różne menu. W lewym można wybrać kategorię, jaka nas interesuje oraz przeczytać informacje o grupie Bosch. Na górze można znaleźć min zakładkę z listą punktów sprzedaży. Po kliknięciu poszczególnych zakładek otwiera się nowe okno, co w moim odczuciu jest trochę kłopotliwe. Zanim udało mi się znaleźć zakładkę serwis trochę „powędrowałam” po stronie. Zlokalizowana jest ona w zakładce AGD. Po wybraniu opcji Serwis pojawia się lista porad i najczęściej zadawane pytania. Można również przeczytać o czyszczeniu i pielęgnacji różnych sprzętach AGD i zapoznać się z ofertą środków do pielęgnacji poszczególnych sprzętów. W celu znalezienia punktów serwisowych należy wybrać opcję „kontakt z serwisem”. Pojawia się numer infolinii oraz adres e-mail serwisu. Kolejnym krokiem, jaki należy zrobić to skorzystać z wyszukiwarki punktów serwisowych. Dopiero teraz można wpisać miasto, w jakim szukamy serwisu. Oprócz danych teleadresowych przy poszczególnych punktach serwisowych umieszczona jest opcja wyświetl mapę oraz wyświetl trasę. Moim zdaniem strona nie jest jasna i przejrzysta. Poruszanie się po niej i odnalezienie poszukiwanych informacji nie jest intuicyjne i zajmuje sporo czasu. Natomiast pod względem merytorycznym stronę oceniam wysoko. Zawiera ona wiele pomocnych informacji.