Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: Electro World
Treść opinii: Udaliśmy się do sklepu Electro World w celu zapoznania się z ofertą robotów kuchennych. Chcieliśmy porównać ceny oraz poznać funkcje, jakie posiadają poszczególne modele. W sklepie było wielu klientów. Na sali widocznych było kilku sprzedawców. Produkty na półkach w dziale z małym AGD były poukładane, nie było widać żadnych zabrudzeń. Zdarzały się jednak sytuacje, że produkty nie leżały pod odpowiednią cenówką. Początkowo w dziale nie było sprzedawcy. Wstępnie zapoznaliśmy się z ofertą, ale mieliśmy kilka pytań i niezbędna była również rozmowa z pracownikiem. Poprosiłam jednego ze sprzedawców, który w międzyczasie przyszedł na dział o pomoc. Sprzedawca był bardzo miły i uprzejmy. Podszedł ze mną do półek z robotami i tam prowadziliśmy dalszą rozmowę. Sprzedawca nie zadawał pytań w celu zidentyfikowanie cech, funkcji, jakie powinien posiadać poszukiwany przez nas robot. Było widać, że pracownik czeka aż konkretnie wskażemy, które modele nas interesują. Następnie dokładnie poinformował nas do czego służą różne noże i jakie inne dodatkowe funkcje posiadają poszczególne roboty. Zdecydowaliśmy się na robot wielofunkcyjny Electrolux AFP 850 jednak nie dokonaliśmy zakupu, gdyż chcieliśmy jeszcze zapoznać się z ofertą konkurencji. Podziękowałam sprzedawcy za pomoc. Sprzedawca powiedział, że zaprasza nas ponownie, kiedy podejmiemy już ostateczną decyzję i pożegnał nas. Obsługę na średnim poziomie. Zabrakło mi większej aktywności sprzedawcy. Czekał na nasze pytania i wtedy dokładnie prezentował roboty. Dokonywał porównania wskazanych przez nas modeli, ale wyłącznie na naszą prośbę. Było widać, że zna bardzo dobrze dostępny asortyment, ale nie wykazał się inicjatywą podczas obsługi. Sklep oferuje szeroką gamę robotów w zróżnicowanych cenach. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Moim zdaniem pracownik nas obsługujący był tylko sprzedawcą, nie był natomiast doradcą. Przekazał nam „suche” informacje.