Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Saturn w CH Magnolia jest bardzo duży, zajmuje dwa piętra. Działy są w nim dobrze oznaczone i nie ma problemu z odnalezieniem interesującego nas stoiska. Pracownicy sklepu ubrani są w stroje firmowe, co pozwala na bardzo szybkie zidentyfikowanie ich pośród klientów. Udałam się do działu z nawigacjami, gdyż chciałam się zorientować w ofercie. Satun oferuje szeroki wybór nawigacji w różnych cenach. Posiadają one również różnorodne funkcje oraz różnią się parametrami. Chciałam kupić niedrogą i niedużą nawigację z aktualną i szczegółową mapą Polski. Zależało mi również na tym, aby w przyszłości można było dokupić do niej mapy innych państw. Ponieważ opisy przy produktach niezbyt wiele mi mówiły poprosiłam o pomoc pracownika działu. Sprzedawca bardzo chętnie udzielał mi informacji. Niestety nie różniły się one niczym od tych umieszczonych na opisach. Zapytał mnie tylko, w jakim przedziale cenowym chcę się zmieścić. Nie było pytań o moje inne oczekiwania. Pracownik zasypał mnie fachowymi danymi, jednak nie mówił, co w praktyce one oznaczają i z jakimi korzyściami dla mnie się one wiążą. Momentami miałam wrażanie, że pracownik czyta mi po prostu opis produktu. Powiedziałam, że muszę się jeszcze zastanowić i podziękowałam za obsługę. Udając się do Satuna oczekiwałam, że osoba mnie obsługująca przedstawi mi kilka modeli nawigacji, wskaże ich zalety oraz korzyści wynikające z posiadania akurat tego własnie modelu. Osoba obsługująca była bardzo miła i uprzejma, ale nie wykazała się wiedzą - momentami czytała opisy. Uzyskane informacje nie pomogły mi podjąć decyzji, który moedl jest dla mnie najbardziej odpowiedni. Od pracownika w sklepie specjalistycznym oczekiwałam nie tylko informacji, ale również pomocy przy podjęciu ostatecznej decyzji.