Opinie użytkownika (37)

Do wejścia do...
Do wejścia do sklepu zachęca cała ekspozycja wystaw, prezentowane na manekinach stroje oraz bijące z każdej strony kolory. Nie ma tam niepotrzebnych dodatków, tylko niezbędne ubrania, dodatki oraz galanteria skórzana. Przy wejści do sklpeu słychać odrazu głośne Dzień DObry z ust ekspedientek. Bardzo miłe jest to , że pomimo dużej ilości klientów w sklepie nowo wchodząca osoba zawsze zostaje powitana. Po wejści do salony odraz zaczełam rozglądać się między kolorowymi wieszakami i towarami ułożonymi w odpowiednich gamach kolorystycznych. Plusem jest także fajne wyeksponowanie dodatków w gablotach oraz na pułkach nad wieszakmi z towarem. Podczas oglądania, zawsze podchodzi ekspedientka i pyta czy może w czymś pomóc. PO wybraniu odzieży udałam się do przymierzalni, które sa tam zadbane, bardzo przestrone i wyposażone w ogromne lusta co jest tylko kolejnym plusem Solara. Ekspedientka pyta czy może podac inny rozmiar lub kolor, doradza, czy odzież pasuje do klientki. Odrazu czus ,że obsługa jest pozytywna i bardzo kompetenta. Ceny sklepu sa dośc wysokie, ale idzie to w parze z oferowana przez nich jakością, ponieważ oferują towary wykonane z najlepszych gatunków materiałów takich jak np. jedwab. Solar posiada również bardzo fajną stronę internetową oraz katalogi sezonowe które sa idealnie wykonane i zachęcają do kupna. Solar jest to jakośc sama w sobie i sklepu tego nie trzeba nawet reklamować bo kobieta, która raz tam wejdzie zawsze wróci.

Małgorzata_639

06.05.2010

Solar

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (23)
Aptek Blisko Ciebie...
Aptek Blisko Ciebie w osttanim czasie straciła w moich oczach szczególnie ze względu na zmiane pracujących tam ludzi. Obecnie pracownice są niekompetentne, nie wiedzą gdzie znajdują się lekki, a czas wykonywanej przez nie pracy jest zdecydowanie za długi.Przeszkadza też fakt ( szczególnie w chłodne, deszczowe dni), gdy o godzinie mniej więcej 21 leki sprzedawane są już przez okienko w dodatku przez jednego pracownika, gdy kolejki sa długie i klienci musza marznąć, Plusem tej apteki jest całodobowość, dostępnośc większości leków oraz niskie ceny.

Małgorzata_639

06.05.2010

Apteka Blisko Ciebie

Placówka

Dąbrowa Górnicza, ul. Sobieskiego 23

Nie zgadzam się (32)
Perfumeria Sephora to...
Perfumeria Sephora to napewno jedna z lepiej wyposażonych perfumerii jakie mamy na swoim rynku. Znajdziemy tam produktu z wyższych pułek i ogromny wybór perfum. Odraazu pojawiają się tam nowości wypuszczane przez firmy na rynek. Ceny w porównaniu z innymi salonami sa lekko zawyżone co może przeszkadzać, jednak tak jak było wspomniane w przeciwieństwie do innych perfumerii, drogerii Sephora jest bardzo dobrze zaopatrzona i znajdziemy tam większość produktów. Wygląd miejsca jest bardzo przyjemny, salon utrzymany jest w pozytywnym klimacie, a towary ułożone są tematycznie i obrazowo. Obsługa ( Panie doradzające klientom na sklepie jak i te przy kasie) jak najbardziej pozytywne. Schludnie ubrane, pomocne, zawsze oferują pomoc w znalezieniu produktu lub doborze odpowiedniego sprawiają jak najbardziej serdeczne wrażenie. Jedyny minus obsługi to "ochroniarze" moi, zdaniem traktujący każdego klient jak potencjalnego złodzieja ( rozumiem, że to praca, ale nie ejst rzeczą przyjemną mieć kogoś spoglądającego w koszyk ciągle za plecami). Uważam, że gdyby Sephora trochę obniżyła ceny to była by najlepszą perfumerią na rynku, bo oferuje marki typu Chanel, Dior, YSL, absolutnie niedostępne w innych sieciówkach, przy miłego i profesjonalnej obsłudze w pozytywnej atmosferze.

Małgorzata_639

06.05.2010

Sephora

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (23)
Bardzo lubie robić...
Bardzo lubie robić zakupy w hipermarkecie Tesco z wielu powodów. Po pierwsze w katowickiej SCC sklep otwarty jest 24h na dobe i zawsze można zrobić tam zakupy. Asortyment jest bardzo szeroki, można tam znależć produkty każdej marki, a do tego produkty firmowane przez Tesco. Ceny są przystępne, często można spotkać okazje cenowe. Na całym sklepie można spotkać personel pomocny klientowi. Plusem jest również ilość kas w sklepie które w większości są otwarte dla klientów, a kasjerki należni i przedewszystkim co ważne dla klienta wykonują swoje obowiązki. Sklep Tesco oceniam bardzo pozytywnie, zachęcam do niego wszystkich konsumentów bo warto udać się tam na zakupy.

Małgorzata_639

06.05.2010

Tesco

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (17)
Jakośc sklepów odzieżowych...
Jakośc sklepów odzieżowych Zara jest na wysokim poziomie. Odnosząc sie konkretnie do krakowskiej Zary w Galerii Kazimierz aspekty takie jak asortyment ( zawsze nieprzebrany, gdy w innych sklepach towaru brak tam często można to dostać), czystość, schludność personelu - wszystko na 5. Jednakże rzeczą irytującą jest niemożliwość dodzwonienia się do tego salonu. Od paru dni usilnie próbuje, wykonując telefony o różnych godzinach w celu zapytania o dostępność towaru i mimo sygnału połaczenia, nigdy słuchawka nie została podniesiona. Nie wiem czym jest spowodowany taki stan rzeczy ( sytuacja normalna w okresie przedświątecznym, czy weekendów), ale uważam, że jest to sytuacja niedopuszczalna biorąc pod uwagę, że nie była to jedna czy dwie próby dodzwonienia a kilkanaście. Tak więc wszystko na pozimie jednakże, pracownicy tamtego salonu powinni popracować nad wymienionym minusem, ponieważ jest to uciążliwe dla klientów.

Małgorzata_639

06.05.2010

Zara

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (18)
Katowicką Zare oceniam...
Katowicką Zare oceniam na najwyższą ocenę. Sklep ten zasłużył sobie na uznanie z wielu powodów. Po pierwsze co dla konsumenta bardzo ważne, uprzejma, fachowa obsługa która w sklepie jest po to, aby rzetelnie pomóc i udzielić potrzebnych informacji. Pracownizy tamtejszej Zary wszystkie oczekwania spełanją. Schludnie ubrani w firmowe uniformy, pozytywnie nastawieni do klienta, solidnie wykonujący swoje obowiązki ( przykładem jest np. sprawdzanie dostępności rzeczy w innych salonach firmowych w razie braku towaru na sklepie poprzez rozmowę telefoniczną lub informacje z systemu. Nie ma mowy o odmowie co niestety w innych sklepach zdarza się.) Po lekkiej rotacji personelu nie mozna w tej kwestii nic zarzucić. Asortyment w sklepie zawsze tematycznie ułozony w odpowiednich działach przz co klient może się bez problemu tam odnależć. Dużą gama zróżnicowanego towaru, bardzo dobrej jakości, wykonanego w większości z świetnej jakości materiałów. Ceny lekko wysokie, z sezonu można zauważyć ich systematyczny wzrost, jednak czasami zdarzają się promocje typu Special Price. Czystość w sklepie nienaganna, zachowany ład i pożądek. Ogólnie podsumowywując jako stała klientka Zary stwierdzam że jest to jeden z lepszych sklepów i sklep tez w katowickiej Silesii City Center jest na wysokim poziomie i miło wraca się tam w celu zrobienia zakupów.

Małgorzata_639

06.05.2010

Zara

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (28)
Hipermarket Auchan to...
Hipermarket Auchan to sklep średniej klasy. Nie oceniam go jako konsument najlepiej, poniewaz nie czuje się usatysfakcjonowana z panującej tam obsługi. Sytuacja asortmentu jest tam pozytywna. Biorąc pod uwagę, żę jest obecnie okres przedświąteczny to należy zauważyć, że to właśnie w Auchan wybór ozdób świątecznych jest największy i można dostać tam rzeczy nie dostępne w innych sklepach. Poodbnie jest z ofertą produktów spożywczych. Wygląd supermakretu również jest w porządku. Czyściutko, wszystko poukładane, obsługa dba o porządek i czystość w sklepie. Jednak czas obsługi w Auchan jest krótko mówiąc tragiczny. Przekonałam się o tym pare dni temu będąc w Auchan. Miałam tylko około 4 produktów w koszyku i stałam w kolejce około 40 minut. Trzeba zauwazyć, że każda kasa była otwarta jednak to za mało jak na takie natężenie ludzi w tym okresie. Były straszne kolejki, spowodowane właśnie wolnym tempem kasjerek. Ja trafiłam na wyjątkową. Pani miała około 60 lat i była wyjątkowo nie uprzejma i opryskliwa w stosunku do klientów. Czuć było, że ma problem z tym, że musi wogóle pracować. Rozumiem, że ejst to cięzka praca tym bardziej, że ludzi teraz robią duże zakupy, ale można chociaż być nautralnym a nie nieuprzejmym. Wracając do sytuacji były przedemną 3 osoby ze średnio zapakowanymi wózkamki i wszystko powinno pójść szybciej, Ale Pani nie przejmowała się tym, że ludzie czekają. Każdy produktprzed skasowaniem musiała 3 razy obejrzeć, poszukać kodu i dopiero skasować, Jednakże tak co któryś produkt nie chciał wejśc i całe kody wpisywała ręcznie, nie msuze dodawać o ile przedłużyło to czas. Dwa razy wzywała pomoc np. bo nie chciała jej się otworzyć kasa, nie umiała również użyć karty bankomatowej od klienta. Jednym słowem obsługa fatalna i temp naprawde bardzo wiele pozostawiające do życzenia. Pozatym :spacerujący" ochroniarze każdego klienta traktują na moje oko jak złodzieja i patrza się mu cały czas na ręce. Takie coś jest niedopuszczalne i powinno to się zmienić. Własnie przez taki stan rzeczy i to co prezentuje sobią presonel tak niska ocena.

Małgorzata_639

16.12.2009

Auchan

Placówka

Sosnowiec, Zuzanny 20

Nie zgadzam się (26)
W hipermarkecie Real...
W hipermarkecie Real jest praktycznie codziennie, ponieważ jest on bardzo blisko mojego miejsca zamieszkania i to tam codziennie chodze nawet na niewielkie zakupy. Dlatego również zdąrzyłam poznać już ten sklep bardzo dobrze i mam na jego temat wyrobioną opinię. Zaczynając od asortymentu to tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń, ponieważ większość produktów jest tam dostępna. Oczywiście zdarzają się braki jakiegoś towaru jednak jest to sporadyczne i nie przeszkadza w robieniu zakupów. Real ma również konkurencyjne ceny przyjazne dla klienta i dlatego chętnie robie tam również większe zakupy. Mają również fajne promocje na rózne artukuły co jest kolejnym plusem. Cena oferowanych przez nich zabawek dziecięcych w porównaniu do innych sklepów jest naprawde bardzo atrakcyjna i skłania do zakupu. Wygląd miejsca jest również w porządlu. Artuukułu sa poukładane na swoim miejscu przez co łątwiej wszystko znależć. Pozatym poszczególne alejki sa opatrzone dużymi napisami co gdzie się znajduje co ułątwia robienie zakupów. Otstanimi dniami zauważyłam, że Real zmienił jednak rozmieszczenie rzeczy na terenie sklepu i cięzko się mi do tego przywyczaić, jednakże ejst to kwestia czasu bo nadal wszystko jest czytelne. Przechodząc do wiedzy i komeptencji personelu zaczynają sie schody bowiem z tym jest już trochę gorzej. Co prawda jest na sklepie zawsze sporo pracowników a to rozkłądają towar a to go przestawiają, ale gdy się ich o coś zapyta to z ich wiedza na temat sklepu jest dość słabo, poniewaz nie zawsze umieją pomóc klientowi. Natomiast najgorzej, tak jak w każdym innym supermarkecie jest z obsługą przy kasach. A w zasadzie z czasem obsługi klienta, ponieważ Panie kasjerki obsługują klientów w dość wolnym tempie. Owszem sa uprzejme i miłe ( w większośći, ponieważ na mało sympatyczne Pani też zdarzało mi się trafić), ale czas kasowania pozostawia dużo do życzenia. Klientom zazwyczaj się spieszy i chcą wszystko załatwić jak najszybciej i napotykaja przeszkode przy kasie, bo nie dośćż że nie wszystkie kasy są otwarte to jeszcze Kasjerki nie spieszą się z pracą. Jednakże hipermarket Real oceniam na pozytywna ocene, przedewszystkim biorą pod uwagę asortyment i ceny bo one akurat sa na duży plus. Pomimo trochę wolnej obsługi napewno będe tam wracać.

Małgorzata_639

16.12.2009

Real

Placówka

Dąbrowa Górnicza, ul. Jana III Sobieskiego 6

Nie zgadzam się (24)
Quazi to kolejny...
Quazi to kolejny sklep godny polecenia. Jeden z lepszych obuwniczych jakie znam i w jakich miałam przyjemność przebywać. W szczególności urzeka mnie wygląd i wystrój panujący w sklepie. I obuwie i galanteria sa idealnie rozmieszczone na terenie całej placówki. Wszystko estetycznie, a co najważniejsze dla klienta przejrzyście. Ceny sa adekfatne to jakości sprzedawanych tam produktów. Obuwie wbija się w najnowsze trendy i wykonane jest z porządnych materiałów. Plus za nawiązanie współpracy ze znana modelką Anją Rubik co tylko podnosi prestiż marki. Obsługa jak najbardziej oceniona na plus. Sprzedawczynie miłe, pomocne, uprzejme. Miło wracać do takich miejsc, gdzie można liczyć na rzetelną pomoc obsługi i płynąca od nich uprzejmość.

Małgorzata_639

09.12.2009

Quazi

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Jana III Sobieskiego 6

Nie zgadzam się (12)
Tchibo to lokal...
Tchibo to lokal na naprawde najwyższym poziomie. Zawsze jako konsument jestem zadowolona z ich usług. Urza mnie tam atmosfera jaka panuje i ogólne pozytywne nastawienie z jakim spotkałam się ze strony pracujących tam osób. Należy wspomnieć również o świetnych produktach jakie proponuje Tchibo. Kawa przez nich parzona nie ma sobie równych. Wystrój lokalów równiez jest starannie przemyslany i nie przytłacza klienta. Jako klienta miło wraca mi się w miejsca takie jak kawiarnie Tchibo. gdzie mogę napić się dobrej kawy, w miłej atmosferze i przyjemnym miejscu. Obsługa na najwyższym poziomie, wszędzie panujący porządek. w pełni polecam ten lokal i sama napewno tam wrócę.

Małgorzata_639

09.12.2009

Tchibo

Placówka

Katowice, al. Roździeńskiego 200

Nie zgadzam się (35)
Byłam dzisiaj w...
Byłam dzisiaj w sklepie jubilerskim YES w najbliższym mi centrum handlowym. Udałam sie tam z zapytaniem o dostepność zawieszek do branzoletek ze złota. Ekspedientka która jako jedyna była na sklepie odrazu mnie powitała i zapytała bo chwili czy może w czyms pomóc, dlatego spytałam o szukany towar. Pani odrazu zdjeła z wystawy zawieszki, do tego dała katalog ze srebrem oraz złotem. Wszystko było bardzo naturalne i widac było, że ejst szczerze zainteresowana klientem. Do takich sklew miło sie wraca. Salon utrzymany w czystośc, szyby od gablo przejrzyście czyste, towar ładnie rozłozony do tego naprawde bardzo miła obsługa. Jestem na wielkie TAK!

Małgorzata_639

21.11.2009

Yes

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Jana III Sobieskiego 6

Nie zgadzam się (23)
Nie znam gorszego...
Nie znam gorszego sklepu niż Reporter. Nie sa tam szanowane prawa konsumenckie, ogólny brak szacunku do klienta, zero chęci pomocy, ogólnie same minusy. Moja historia z Reporterem zaczeła sie juz dawno. Rzeczy tam kupione nie wytrzymywały nawet 2 miesięcy. Fatalna jakośc, rzeczy sie okropnie rozciągają, po praniu spiera się kolor. Ale skupie się tu na moim konkretnym przykładzie dotyczącym reklamowania kurtki zimowej. Kurtke zimową za spore pieniądze ( ceny mają totalnie nieadekwatne do kiepskiej jakości , ceny wręcz z kosmosu) reklamowałam juz po koło 2 miesiącach uzytkowania. Kurtka zaczeła tracic kolor na całej długości rękawów oraz przy zasuwaku. Przy 1 reklamacji kurtka została mi wymieniona na nową taki sam model za moja zgodą oczywiście po długo trwających żmudnych ustaleniach. Jednak po paru dniach z kurtką działo sie znowu to samo. W reklamacji zostało stwierdzone , ze jest to produkt polski ( po rozpruciu kurtki metka "made ich CHINA") co było w 100% nieprawdą, pozatym stwierdzono ,że to że materiał się przeciera i traci kolor jest ZALETA KURTKI. Tak właśnie zaleta. Nie mam pojęcia czy osoby które to pisały były hmmm ładnie ujmując świadome tego co piszą, ale wszystko to jest śmieszne. Pozatym byłam potraktowana jak smieć. Nieuprzejmie. totalny brak szacunku, dziwne sformułowania w stosunku do mojej osoby. Brak słów. Ten sklep nie zasługuje nawet na wystawienie złej opini. Jedyne co ostatnio zauważyłam to , że asortyment się troche powiększył ,ale jakość jest nadal fatalna. W 100% jestem przeciwniczką tego sklepu.

Małgorzata_639

02.11.2009

Reporter

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (24)
Sklep obuwniczy Ryłko...
Sklep obuwniczy Ryłko to sklep na naprawdę dobrym poziomie. Wygląd miejsca jest jak najbardziej pozytywny. Zawsze panuje porządek, towary są przejrzyście wyeksponowane, nie mamy wrażenia nadmiaru produktów, czy też haosu. Oferta sklepu jest zawsze interesująca, produkry sa zgodne z panującymi trendami, każdy może znależć tam coś odpowiedniego dla siebie. Co prawda mogło by być trochę więcej oferowanego obuwia, żeby klient miał większy wybór, ale oferta i tak jest satysfakcjonująca. Ceny są dość wysokie, ale za porządne rzeczy warto zapłacić. Obsługa miła, zawsze chętna do pomocy, na tym polu nie można nic zarzucić. Jednakże jedyną rzeczą w tym sklepie która mi się nie podoba jest rozpatrywanie reklamacji obuwia. Nie wiem czy mozna określić to jako śmieszne, czy żenujące, ale napewno nie powinno sie tak traktowac klienta, który jakby nie patrząc zostawia w tym sklepie spore pieniądze. Mianowicie chodzi mi o sytuacje, że reklamowałam około 3 tygodni temu obuwie męskie mające około roku. Buty sprawowały się dobrze do czasu, aż bez powodu ( buty nigdy nie były przemoknięte. używane w deszcz lub śnieg) odkleiła sie do połowy podeszwa i zaczeły wylatywać z niej gwozie ( najzywklejsze małe gwoździe), które znajdowały się wpodeszwie. Buty oczywiście nie nadawały się do użytku więc oddałam je do reklamacji, która skle Ryłko miał rozpatrzyć w ciągu 2 tygodni. Oczywiście trwało to dłużej i reklamacji nie uwzględniono. ponieważ "jest to normalne przy uzytkowaniu obuwia). Jest to rzecz smieszna bo buty kosztowały ponad 300zł i nie wytrzymały nawet roku i są w stanie fatalnym (całe rozklejone podeszwy), sklep nie uznaje reklamacji tylko bez mojej zgody naprawia buty. Więc cos jest chyba nie tak. Sklep oceniam pozytywnie ze względu na ponująca tam atmosfere i oferowany asortyment. Jednak apel do władz o to, aby troche bardziej szanować klienta i liczyć sie z ich potrzebami i wymaganiami

Małgorzata_639

02.11.2009

RYŁKO

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (24)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi klienta w pizzeri Dominium. Jest to jedna z niewielu restauracji, gdzie serwowane są prawdziwe pizze o świetnej jakości. Jest duży wybór produktów które można zmówić po naprawdę przystępnej cenie. Asortyment jest bogaty i to nie tylko w pizze, ale różnego rodzaju przekąski, desery, napoje. Pozatym zachowanie personelu jest również w 100% zgodne z przyjętymi standadami. Obsługa jest miła, uprzejma, potrafi wytłumaczyć i podać skład każdego z dań. Pracownicy wyglądaja schludnie, czysto i estetycznie. Po stroju można odrazu poznać, że tam pracują , wyrózniaja się spośród klientów. Równiez ich organizacja jest świetna, poniewaz ani na kelnera, żeby złożyć zamówienie, ani na zrealizowanie zamówienia nie trzeba długo czekać. Wygląd miejsca w 100% pozytywny. Czysto, elegancko, wszystko utrzymane w fajnym klimacie. Pozatym fajna rzeczą w pizzeri Dominium są promocje jakie organizują. Pamiętam jedna z nich, że osoba która w danym dniu ma urodziny ma pizzę za darmo. Pozatym oferują również bezpłatny dowóz pizzy do domu klienta co również odbywa sie bardzo szybko i zwinnie. Ogólnie wrażenie bardzo pozytywne i pizza Dominium mimo, iż na rynku jej mniej znana od liderów niczym nie odbiega. Polecam! Pyszne jedzenie za przyzwoite jedzenie w miłej atmosferze.

Małgorzata_639

29.10.2009

Gusto Dominium

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Jana III Sobieskiego 5

Nie zgadzam się (31)
Z jakości obsługi...
Z jakości obsługi w banku Millennium jestem zachwycona. Jakiś czas temu postanowiłam założyć sobie konto studenckie w banku. Po długich namysłach i sprawdzeniach padło na bank Millennium i dzisiaj z tego kroku jestem bardzo zadowolona. Przy stanowisku trafiłam na kobieę około trzydziestki. Krok po kroku wszystko co związane z założeniem i prowadzeniem konta zostało mi wytłumaczone i mogłam zdecydować się na opcje która najbardziej mi odpowiada. Po odbiór karty miałam przyjść za pare dni, jednak dzień wcześniej o ustalonej godzinie miałam zostać poinformowana,że karta jest już gotowa i tak też się stało. Otrzymałam telefon, że mogę już zgłosić się po odbiór karty. Widać było, że osoby tam pracujące znają się na swoiej pracy i rzetelnie wykonują swoje obowiązki. Wszystko odbywało się w uprzejmej atmosferze. Jestem bardzo zadowolona z wyboru Millennium, ponieważ pracują tam kompetentni ludzi na odpowiednich stanowiskach, którzy zawsze udzielą klientowi rady.

Małgorzata_639

29.10.2009

Bank Millennium

Placówka

Dąbrowa Górnicza, 3 Maja

Nie zgadzam się (15)
Kiedyś dodawałam już...
Kiedyś dodawałam już opinię na temat sklepu H&M i była to ocena jak najbardziej pozytywna. Oceniłam sklep na 5 bez żadnych zastrzeżeń. Jednak zmieniła się jedna rzecz, która ostatnimi czasu mało mi się spodobała. Oczywiście asortyment jak i ceny jak najbardziej są oceniane pozytywnie. Dnia dzisiejszego zauważyłam nawet oprócz sezonowych przecen dodatkową promocję na obecny asortymen co tylko podnosi ocene sklepu. Nadl jest również porządek i prawidłowe ułożenie towarów jak i na odzieży, dodatkach i bieliźnie. Jednak ostatnio nie podoba mi się zachowanie personelu. Jestem stała bywalczynią centrum w moim mieście i dokładnie znam ludzi pracujących w H&M i widze, że pojawiły się nowe, młode twarze. Oczywiście bardzo dobrze, że pracuja młodzi, kreatywni i energiczni ludzie mający pojęcie o aktualnych trendach, jednak dziewczyny pracujące w moim najbliższym sklepie nie posiadają tych cech. Pytanie gdzie znajde jakis artykuł nie potrafią odpowiedzieć, pytane o aktualna promocję od kiedy do kiedy trwa również nie potrafią udzieliż żadnej odpowiedzi. Tak własnie była dziś kiedy zostałam przez 2 dziewczyny zbyta "wyczerpującą" odpowiedzią "nie wiem". Nie miiały chęci dowiedzieć się o pytaną przezemnie rzecz tylko odrazu mnie zbyły (dodam przy okazji, że nie były zajęte, ponieważ przy kasie nie było klientów, poniewaz poczekałam do czasu aż wszyscy zostaną obsłużeni). Nie odbyło się to w nie zbyt miłej atmosferze, ponieważ Panie wymieniły ze soba ironiczne uśmiechy i nie obchodziło ich, że czekam na jakąs konkretniejsza odpowiedz. Dziwi mnie takie zachowanie w H&M, poniewaz do tej pory przez lata nie miałam żadnych zastrzeżeń do pracujących tam ludzi. Zawsze byłi dobrze poinformowani o promocjach i asortymencie, wykazywali chęć pomocy, a do tego byli przedewszystkim mili, dlatego nie wiem co stało się tym razem, ale mam nadzieje że taka sytuacja więcej się nie powtórzy bo nie czułam się ani komfortowo ani miło w zaistniałej sytuacji.

Małgorzata_639

29.10.2009

H&M

Placówka

Dąbrowa Górnicza, CH Pogoria

Nie zgadzam się (29)
Do sklepu odzieżowego...
Do sklepu odzieżowego Cubus nigdy nie miałam zastrzeżeń, ponieważ obsługa jest tam zazwyczaj miła, towary są poukładane tematycznie, wszystko łatwo znależć, między ubraniami i dodatkami panuje ład i porządek. W tej kwestii nie można nic zarzucić. Jednakże ostatnio zdziwiłam się stanem rzeczy jaki zastałam w przymierzalni. Wchodząc do niej zastały mnie na podłodze kłęby kurzy. Nie były to pojedyńcze kłębki, tylko cała przymierzalnia pokryta była kurzem. Widać że nie było tam od dawna sprzątane. Kiedy położyłam spodnie na krzesle i nogawki były na podłodze, to cały kurz został na moim ubraniu. Było to dośc niesmaczne mieć kurz oraz czyjeśc włosy, dlatego byłam zaskoczona taka sytuacją bo pierwszy raz coś takiego mi sie zdarzyło, jednak warto o tym napisać bo w społeczeństwie coraz więcej alergików a taki "porządek" w sklepach niczemu dobremu nie służy. Sklep Cubus jest oczywiście na dobrym poziomie, jednak obsługa powinna zadbać o czystość w przymierzalniach dla klientów.

Małgorzata_639

28.10.2009

Cubus

Placówka

Sosnowiec, Sienkiewicza 2

Nie zgadzam się (28)
Opisywałam już stan...
Opisywałam już stan dzisiejszych PKP. Jednakże wracając ostatnio pociągiem zauważyłam kolejną rzecz, która działa na niekorzyśc PKP. Mianowicie mam na myśli fakt, iż idzie zima a co sie z tym wiąże coraz chłodniejsze dni, a pociągi nie grzeszą zbytnim "ciepłem" które mogą zaoferować podróżującym. Twierdze wręcz, że w tym środku komunikacji jest bardzo zimno i nic sie nie polepsza a idzie kolejna zima. Nie wiem, czy jest to spowodowane nieszczelnymi oknami lub drzwiami, ale pasażer jadący w dalsza podróż może zmarznąc. Tym bardziej, że drzwi od przedziałów w wielu wagonach same się otwierają i przez to wpuszczają koeljne zimno. Pamiętam również w zeszłą zimę, gdy przyszły duże mrozu będąc w środku pociągu trzeba było sobie skrobać szyby, ponieważ zamarzały ( jest to zjawisko dziwne ponieważ chodzi mi o wnętrze pociągów). Fakt faktem, w zime grzeją kaloryfery pod siedzeniami jednak jest to nieefektywne, bo pasażerowi jest ciepło (wręcz gorąco) w część ciała którą na siedzeniu siedzi a reszta ciała marznie. Dlatego miło by było, gdyby PKP pomyślało o podróżujących w zime i te podróże im ułatwiło i umiliło.

Małgorzata_639

28.10.2009

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)
Od roku korzystam...
Od roku korzystam z usług Playa i jestem bardzo zadowolona ze współpracy z nimi. Na początku dostałam jeden z najnowszych telefonów na rynku po naprawdę przystępnej cenie. Firmy konkurencyjne nie miały tak atrakcyjnej oferty, ponieważ na starcie musiałabym zainwestować więcej pieniędzy. Po pierwsze decydując się na abonament w wysokości 50 zł zostałam zwolniona z opłaty początkowej która wynosiła coś około 100złotych. Po drugie to 50 złtych, które płacę co miesiąc przez 24 miesiące dodatkowo dostaje 20 złotych na smsy oraz połączenia. Warto też zaznaczyć, że obsługa w placówkach Playa jest bardzo pomocna i sympatyczna, ale co najważniejsza posiada niezbędne informacje potrzebne do przekazania klientowi oraz wiedzę, która powinni posiadać na temat swojej ofert oraz oferowanych przez nich produktów. Placówki Playa sa zlokalizowane w fajnych, przystepnych dla klienta miejsach w które warto dotrzeć. Pozatym Play ma ciekawe konkursy oraz promocje o których klient informowany jest drogą smsową lub telefoniczną. Play posiada również fajną i dobrze zorganizowaną dla klientów stronę www na której łatwo dotrzeć do szukanych informacji. Miałam wątpliwości przed zdecydowaniem sie na tą sieć jednak teraz po roku użytkowania jestem pewna, że był to dobry wybór i napewno przedłuże z nimi umowę, bo rozwiali wszystkie moje wątpliwości, które miałam wcześniej. Z własnego doświadczenia polecam tę firmę!

Małgorzata_639

28.10.2009

Play

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Pizza Hut to...
Pizza Hut to lokal na najwyższym poziomie. Nie musze tu nawet wymieniac jego zalet samkowych, bo za każdym razem, gdy tam jestem potrawy oczarowują swoim smakiem. Obsługa również na najwyższym poziomie. Odrazu przy wejściu do lokalu czekając w miejscu dla nowo przybyłych klientów odrazu pojawia się kelnera, która wskazuje wolne miejsa i rozdaje menu. Po paru minutach przychodzi, aby zapisać zamówienie. Zawsze cos poleci, wytłumaczy z czego składa się dana potrawa lub jakie rodzaje pizzy możemy zamówić. Wszystko obbywa się w wyjątkowo miłej atmosferze, czuć że personel jest miły sam z siebie a nie z przymusu. Jako konsument potrafię wymieniać same zalety Pizzy Hut i nie przychodzi mi na myśl żadna negatywna cecha. Jedzenie wyśmienite i warte pieniędzy które za nie płacimy. Szeroka oferta potrawa : przystawek, pizz, dań makaronowych, dodatków i napojów. Świetna i konkretna obsługa z miłym nastawieniem do klienta. Czego można chcieć więcej. Lokal oceniony na jeden wielki plus.

Małgorzata_639

28.10.2009

Pizza Hut

Placówka

Katowice, Aleja Wojciecha Korfantego 9A

Nie zgadzam się (34)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi