Opinia użytkownika: Małgorzata_639
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: Sklep obuwniczy Ryłko to sklep na naprawdę dobrym poziomie. Wygląd miejsca jest jak najbardziej pozytywny. Zawsze panuje porządek, towary są przejrzyście wyeksponowane, nie mamy wrażenia nadmiaru produktów, czy też haosu. Oferta sklepu jest zawsze interesująca, produkry sa zgodne z panującymi trendami, każdy może znależć tam coś odpowiedniego dla siebie. Co prawda mogło by być trochę więcej oferowanego obuwia, żeby klient miał większy wybór, ale oferta i tak jest satysfakcjonująca. Ceny są dość wysokie, ale za porządne rzeczy warto zapłacić. Obsługa miła, zawsze chętna do pomocy, na tym polu nie można nic zarzucić. Jednakże jedyną rzeczą w tym sklepie która mi się nie podoba jest rozpatrywanie reklamacji obuwia. Nie wiem czy mozna określić to jako śmieszne, czy żenujące, ale napewno nie powinno sie tak traktowac klienta, który jakby nie patrząc zostawia w tym sklepie spore pieniądze. Mianowicie chodzi mi o sytuacje, że reklamowałam około 3 tygodni temu obuwie męskie mające około roku. Buty sprawowały się dobrze do czasu, aż bez powodu ( buty nigdy nie były przemoknięte. używane w deszcz lub śnieg) odkleiła sie do połowy podeszwa i zaczeły wylatywać z niej gwozie ( najzywklejsze małe gwoździe), które znajdowały się wpodeszwie. Buty oczywiście nie nadawały się do użytku więc oddałam je do reklamacji, która skle Ryłko miał rozpatrzyć w ciągu 2 tygodni. Oczywiście trwało to dłużej i reklamacji nie uwzględniono. ponieważ "jest to normalne przy uzytkowaniu obuwia). Jest to rzecz smieszna bo buty kosztowały ponad 300zł i nie wytrzymały nawet roku i są w stanie fatalnym (całe rozklejone podeszwy), sklep nie uznaje reklamacji tylko bez mojej zgody naprawia buty. Więc cos jest chyba nie tak. Sklep oceniam pozytywnie ze względu na ponująca tam atmosfere i oferowany asortyment. Jednak apel do władz o to, aby troche bardziej szanować klienta i liczyć sie z ich potrzebami i wymaganiami