Opinia użytkownika: Małgorzata_639
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Z jakości obsługi w banku Millennium jestem zachwycona. Jakiś czas temu postanowiłam założyć sobie konto studenckie w banku. Po długich namysłach i sprawdzeniach padło na bank Millennium i dzisiaj z tego kroku jestem bardzo zadowolona. Przy stanowisku trafiłam na kobieę około trzydziestki. Krok po kroku wszystko co związane z założeniem i prowadzeniem konta zostało mi wytłumaczone i mogłam zdecydować się na opcje która najbardziej mi odpowiada. Po odbiór karty miałam przyjść za pare dni, jednak dzień wcześniej o ustalonej godzinie miałam zostać poinformowana,że karta jest już gotowa i tak też się stało. Otrzymałam telefon, że mogę już zgłosić się po odbiór karty. Widać było, że osoby tam pracujące znają się na swoiej pracy i rzetelnie wykonują swoje obowiązki. Wszystko odbywało się w uprzejmej atmosferze. Jestem bardzo zadowolona z wyboru Millennium, ponieważ pracują tam kompetentni ludzi na odpowiednich stanowiskach, którzy zawsze udzielą klientowi rady.