Zara

(3.05)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1165 z 1267)

Ubrania dobrej jakości...
Ubrania dobrej jakości w przystępnych cenach. Dodatkowym atutem sklepu są nietuzinkowe dodatki a także perfumy, które utrzymują swój zapach na długo

Klient_fhWhb

28.11.2022

Placówka

Gdańsk, Aleja Zwycięstwa

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj odwiedziłam sklep...
Dzisiaj odwiedziłam sklep z odzieżą Zara na sali sprzedaży było czysto odzież była poukładana i oznaczona cenami. Prosząc o pomoc sprzedawce otrzymałam informację o aplikacji i korzyści płynącej z jej założenia pani obsługująca przy kasie spytała o aplikację poleciła dodatkowy produkt była bardzo miła

Klient_82siB

23.11.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
21 października kupiłem...
21 października kupiłem rzeczy w sklepie i poprosiłem o wypisanie tax free. Czek był wypisywany przez 40 minut, coś ciągle nie działało, pracownicy nie wiedzieli, co i jak robić. Starszy kasjer czekał kilka razy przez 10 minut, ale nie spieszyła się. Chętnie komunikowała się z kimś w sklepie, po rosyjsku, ale przy kasie, jakby mnie nie rozumiała, kiedy poprosiłem ją, aby nie wychodziła daleko, ale pomogła w czeku. Ze mną po rosyjsku nie chciała mówić i rozumieć. Dziwne dla starszego Sprzedawcy w sklepie. W rezultacie napisanie go zajęło dużo czasu, ale najciekawsze jest to, że czek został wypisany z błędami i został anulowany w urzędzie celnym. Okazuje się, że wszyscy pracownicy tego sklepu nie są profesjonalni, tylko zabrali czas.

Klient_jI4pl

05.11.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W sklepie zachowana...
W sklepie zachowana została dbałość o odpowiednie ułożenie i rozmieszczenie towaru. Uwagę przyciąga schludny wygląd powierzchni sklepowej. Personel przy kasie sprawnie i w sposób kompetentny obsługiwał klienta, pomimo bardzo długiej kolejki. Uwagę jednak zwraca nie do końca posprzątana strefa przymierzalni. Personel proszony o pomoc odnośnie towaru, w sposób uprzejmy odpowiada na zadawane pytania.

Klient_jzpUW

29.09.2022

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Personel kontaktowy w...
Personel kontaktowy w relacji z klientem, pracownicy chętnie też sprawdzają stany magazynowe po prośbie klienta. Dosyć długi czas obsługi przy kasie, oraz w przymierzalni. Przymierzalnie czyste i schludne. Zauważalne różnice dostępnych produktów na stronie internetowej sklepu a faktyczną ich obecnością w placówce.

marta.sz

09.09.2022

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie zdaje się uciekać przed klientami, gdy tylko zauważa, że chce się o coś zapytać. Po znalezieniu doradcy klienta wszystkie informacje są jednak udzielne w sposób profesjonalny.

Klient_32bRi

24.08.2022

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na bardzo...
Obsługa na bardzo niskim poziomie. W momencie zapytania o dostępność rozmiaru uzyskałam odpowiedz, że rozmiar jest dostępny w sklepie ale należy samemu go poszukać. Odniosłam wrażenie ze pracownicy nie są w tym sklepie aby pomoc klientowi w dokonaniu zakupów. Ubrania porozrzucane na wieszakach. Brak przejrzystość.

Klient_FnQew

10.07.2022

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)
Sklep generalnie dobrze...
Sklep generalnie dobrze zagospodarowany, działy sklepy usytuowane logicznie , nie trzeba szukać danej kategorii . Personel pomocny , lecz moim zdaniem przy weekendzie jest za mało pracowników (dodatkowo 2 byłoby ok ). Jest to duża galeria w Łodzi i zwyczajnie jest B.duży ruch. Robi się bałagan na sklepie. W momencie gdy pracownik pomaga klientom, na sklepie robi się bałagan. Generalnie na plus

Losola

09.04.2022

Placówka

Łódź, ul. Drewnowska 58

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kasy, częsty bałagan w przebieralni, obsługa częściowo pomocna

Klient_tPOG

06.04.2022

Placówka

Gdańsk, Aleja Zwycięstwa

Nie zgadzam się (0)
Witam. Zachowanie Pani...
Witam. Zachowanie Pani z działu męskiego, w dodatku to chyba Pani kierownik bo wszyscy inni pracownicy latali koło niej i wykonywali tylko jej polecania. Brak kultury, brak szacunku i ciągle odzywanie się w niekulturalny sposób. Dziwie się, że nikt wcześniej tego nie zweryfikował co tam się wyprawia i jak ta Pani się odzywa do klientów oraz do pracowników. Kompletne dno i dlatego moja noga już więcej nie przekroczy bo byłem z dzieckiem, które zobaczyło i usłyszało słowa, które nigdy nie powinny paść w takim miejscu. W dodatku po poruszeniu tego problemu wśród znajomych mają podobne odczucia do w/w Pani, która nie nadaje się do pracy w sklepie. Czy Wy tego nie widzicie jakie tam padają słowa do pracowników a mało tego również do klientów. Zgroza. I kompletny brak kultury. Ta Pani jest niemiłą wizytówką tego sklepu i póki nie zrobią z niej normalnej pracownicy (żeby kto inny darł się na nią przy innych) to moja noga tam więcej nie stanie. Straciliście klienta, który zostawiał duże pieniądze w tym sklepie. Ale teraz będę czekał cierpliwie na rozwój sytuacji a gdy będę coś potrzebował wybiorę się do Wawy albo Krk gdzie jest znaczna różnica w poziomie obsługi klienta. Do widzenia Pani z działu męskiego i wszystko będzie jak kiedyś.

niezalogowany-uzytkownik

11.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam. Będąc stałym...
Witam. Będąc stałym klientem firmy, spotkałem się z karygodnym traktowaniem ze strony Pani z działu męskiego w Kielcach. Pani była bardzo nie uprzejma, używała bardzo nieprzyzwoitych słów a w sklepie byli również inny klienci oraz pracownicy. Pani zachowywała się jakby wyszła z rynsztoku. Miała w dodatku na sobie z 2 cm makijażu i nie potrafiła sensownie sklecić zdania. Skoro takie osoby są na kierowniczych stanowiskach i maja takie podejście do klienta to od dziś szeroko omijam ten sklep i namawiam do tego każdego. Pani powinna co najwyżej tam sprzątać. Jedynym miłym pracownikiem działu męskiego jest wysoki chłopak, który zawsze służy pomocą i potrafi rozmawiać na poziomie.

niezalogowany-uzytkownik

10.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Niestety mimo wielu...
Niestety mimo wielu lat zakupów w Państwa sieci muszę podzielić się moim bardzo negatywnym odczuciem. Otóż dziś chciałem dokonać zwrotu w sklepie w jakim zakupiłem odzież. Niestety minął przyznany termin na zwroty o 1 dzień, wcześniej z żoną byliśmy na kwarantannie, dlatego nie mieliśmy okazji oddać produkt. W sklepie odmówili nam zwrotu ani chociażby wymiany na inny produkt. Zadzwoniłem na infolinię i tam zostałem poinformowany, że w wielu przypadkach (m.in. tym jaki wymieniłem) można wyjątkowo otrzymać przedłużenie okresu zwrotu i po tej wiadomości miła Pani z infolinii skontaktowała się z owym zainteresowanym sklepem. Dostałem kolejną odmowę. Z przykrością stwierdzam, mimo wcześniejszych dobrych praktyk z tym sklepem, że za małą rzecz tracą klienta, który w ciągu ost 2 miesięcy zostawił w tym sklepie ponad 3 tys. Ostatni raz u Państwa. Nie polecam znieczulicy ludzkiej.

Niezweryfikowany Klient_1YD8

30.01.2022

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Pięknie prowadony sklep,...
Pięknie prowadony sklep, czysto i schludnie, przymierzalnie również czyste. Pracownicy pomocni i uśmiechnięci, pomagają w doborze odzieży

Niezweryfikowany Klient_DMEm

30.11.2021

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)
Pani pracująca przy...
Pani pracująca przy przymierzalnia w krótkich czarnych włosach, wprowadzała mnie przez pół godziny w błąd! Oczekiwałam na kurtkę z magazynu, która po pół godziny miała się pojawić, minęła godzina- wyżej wymieniona Pani twierdziła, że kurtka nie została jeszcze przyniesiona! A gdy zapytałam inna Panią z obsługi okazało się, że kurtka już dawno czekała, a trzy razy pytałam Panią w krótkich czarnych włosach, czy już jest. Celowo wprowadzała mnie w błąd. Jest nieuprzejma i złośliwa!

Niezweryfikowany Klient_dJhF

17.10.2021

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Dramat, dwa razy...
Dramat, dwa razy pod rząd nie rejestruja zwrotu, problemów i bujania się jest z tym więcej niż to warte W ŻYCIU NIKOMU NIE POLECE ZAKUPÓW I ZWROTÓW Z ZARA

Niezweryfikowany Klient_bFIi

24.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bezczelne osoby tam...
Bezczelne osoby tam pracują

Niezweryfikowany Klient_yCL1

31.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nigdy nie spotkalam...
Nigdy nie spotkalam sie z gorsza obsluga klienta niz wlasnie w tej Zarze w Bialymstoku. Chcialam zglosic kupione tydzien wczesniej buty do reklamacji. Mezczyzna ktory ku mojemu ogromnemu zdziwiniu pelni role managaera sklepu, nie tyle ze nawet nie przyjal butow do reklamacji. Zaczal mnie oskarzac o klamstwo, wypytywac o szczegoly kiedy odnalazlam defekty, niedowierzajc mi. Probowal zrobic wszystko zebym nie mogla ich zareklamowac. Wielokrotnie wmawial mi ze zmieniam fakty, powiedzial zebym pojechala do Warszawy je zareklamowac, poniewaz tam je kupilam. Nigdy w zyciu nikt mnie tak nie potraktowal w zadnym sklepie. Nie moge uwierzyc w to ze ten pozbawiony kultury i szacunku do klienta mezczyzna, spelnia role glowy sklepu i tak bezczesci pozytywna kulture Zary. Nie polecam!

Niezweryfikowany Klient_Mf6X

30.07.2021

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (0)
Jeden kasjer obsługuje...
Jeden kasjer obsługuje kilka osób ze zwrotami i nie ma mu kto pomóc. Pomimo niewielkiej kolejki nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek tyle czekał. Nie zamierzam więcej odwiedzać sklepu.

Niezweryfikowany Klient_H8YK

23.07.2021

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Polecam super ciuchy...
Polecam super ciuchy z nowej kolekcji w atrakcyjnych cenach. Poza tym bardzo miła i sympatyczna obsługa która zawsze chętnie pomaga. Polecam i pozdrawiam

Iwona_839

29.06.2021

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (0)
Pani obsługująca za...
Pani obsługująca za kasą nie jest w stanie odpowiedzieć „ dzień dobry „. Podając mi pieniądze prawie rzuciła nimi o ladę patrząc się na mnie jak na wariatkę. Masakra...

Niezweryfikowany Klient_gaAt

25.06.2021

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 127

Nie zgadzam się (4)

Zara

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Zara?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Ubrania dobrej jakości...
Ubrania dobrej jakości w przystępnych cenach. Dodatkowym atutem sklepu są nietuzinkowe dodatki a także perfumy, które utrzymują swój zapach na długo
Zgadzasz się?