PKP Intercity

(3.65)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1535 z 1699)

Korzystając z formularza...
Korzystając z formularza kontaktowego zgłosiłam usterkę techniczną, że nie działa strona i przez kilka dni nie można zakupić biletu na daną relację, ponieważ pojawia się błąd: brak dostępności trasy i liczenia odległości, w odpowiedzi dostaję maila, że jedyne co mi mogą poradzić, to żebym sprawdzała sobie aktualności pkp intercity, aż połączenie będzie dostępne do zakupu. Zero odniesienia do bugów, wieszania się ciągłego strony i usterek z utratą danych przy zakupie biletu/przejścia do blika itp. Tak jak nie można liczyć na punktualność pociągów, tak samo nie można liczyć na działanie strony internetowej ani w wersji webowej ani mobilnej. Co co najmniej kwartał są zgłaszane problemy, a poprawy brak.

Klient_yThyE

23.11.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Masakra
Masakra

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Poznań, Dworcowa 1

Nie zgadzam się (0)
Jeszcze nie jechałam...
Jeszcze nie jechałam nie spóźnionym pociągiem. Komunikacja między pociągami, aby umożliwić klientom przesiadkę tragiczna i bezskuteczna. Wszędzie tłoczno i albo za gorąco albo za zimno. Zdecydowanie stawiają na ilość, a nie jakość i to problem.

Klient_yThyE

26.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w Miejscu...
Wizyta w Miejscu Obsługi Pasażera na Dworcu PKP we Wrocławiu w celu zakupu biletów. System wywoływania do wolnego stanowiska był dobrze widoczny, lokal był czyste, pracownicy ubrani w uniformy. Otrzymałem odpowiedzi na wszelkie zadane pytania, została mi zaproponowana oferta promocyjna na bilety. Lokal dostępny dla osób poruszających się na wózku.

CezWroc

11.07.2022

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 105

Nie zgadzam się (0)
Jazda pociągiem oraz...
Jazda pociągiem oraz obsługa klienta bez zastrzeżeń. Minus stanowi kiepski standard toalet na wyposażeniu taboru.

Klient_6JZOc

06.06.2022

Placówka

Poznań, Dworcowa 1

Nie zgadzam się (0)
Pani w kasach...
Pani w kasach polregio była bezczelna i agresywna. Gdy powiedziałam jej ze złożę skargę i zrobiłam jej zdjęcie zaczęła się rzucać na szybę i wyzywać mnie różnymi epitetami jak typowa patologia.

niezalogowany-uzytkownik

12.05.2022

Placówka

Poznań, Dworcowa 1

Nie zgadzam się (0)
Przy wyborze przejazdu...
Przy wyborze przejazdu powinny być pokazywane tylko te z wolnymi miejscami a nie wszystkie co utrudnia rezerwację

Dawid_500

15.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na dworcu PKP...
Na dworcu PKP pustki przy kasach .Trzy kasy Panie znudzone niechętnie i niegrzecznie udzielają informacji. Pasazer to ich wróg.Moze czas zmienić prowincjonalne przyzwyczajenia

Niezweryfikowany Klient_v4bo

05.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Piękne reklamy, obietnice,...
Piękne reklamy, obietnice, szumne zapowiedzi, a potem tak jak zwykle, czy raczej byle jak wyglądają podróże z PKP Intercity. Mój pociąg już na starcie był opóźniony o ponad 30 minut. W składzie wakacyjnym liczącym trzy wagony były dwie niesprawne toalety, a obsługa konduktorska pracowała chyba w tym składzie za karę. W odpowiedzi na reklamację złożoną za pośrednictwem strony internetowej otrzymałem tylko powielane od lat pismo, że PKP Intercity przeprasza za niegodności w czasie podróży. No cóż, pewnie na nic innego kolejowego monopolisty nie stać.

Klient_NCRH

04.07.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W wagonie brak...
W wagonie brak klimy. Wysoka jakosc niejakosc na ok 330 km w pociagu z miejscowka. Pasazerpwie sie przesiadaja, jak zasugerowal konduktor, ale ja nie, bo przeciez ludzie kupili bilety ...nawet jak sie okazalo podwojne na te same miejsce.

Niezweryfikowany Klient_P07X

29.06.2021

Placówka

Lublin, Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Miałem ostatnio okazję...
Miałem ostatnio okazję kilkukrotnie skorzystać z usług PKP Intercity. Patrząc przez pryzmat produktu flagowego, czyli Pendolino, wszystko wygląda świetnie. Nowoczesność, wygoda, komfort, szybkość, czystość i miła obsługa. Ale wystarczy zejść oczko niżej, do takiego "zwykłego Icka" i już zaczynają się problemy - niezbyt czysto, niezbyt punktualnie, niezbyt komfortowo i niezbyt miło. A po ostatniej przejażdżce TLK słowo "niezbyt" należy podmienić na słowo "mało". Do osób zarządzających - zróbcie coś, żeby panie w kasach były miłe...

Klient_i5LQ

29.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
śmiecie się nazywać...
śmiecie się nazywać moderatorami a na stronie rozkład pkp pierwsze po wejściu to głupi komunikat o plikach coookie itp nie macie świadomości że to irytuje? ja np nie mam ochoty klikać tak , nie a po prosu x, ale wy pseudomoderatorzy zapomnieliście o tym.

Niezweryfikowany Klient_Qwno

25.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Spedzilam 2x po...
Spedzilam 2x po 12 godzin w pociagu PKP INterCity. Brak wagonu barowego, z trzema przykaciolmi w przedziale dostalismy reprymende od konduktira za brak maseczek. Komfort podrozy ok. Czysto, lecz brak srodkow dezynfekujacych np w lazience

Anna_4293

13.02.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kasa na stacji...
Kasa na stacji kolejowej w Zakopanem przy ul chramcówki obsługiwana jest przez kompetentny personel, który nastawiony jest na pomoc klientowi, a także doradzenie w wyborze najodpowiedniejszego połączenia kolejowego. Nowo otwarty dworzec jest miejscem estetycznym, czystym, zadbanym.

Klient_XGWZ

11.02.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam nic...
Nie polecam nic nie jest tak jak byc powinno co tu więcej pisac. Odradzam

Niezweryfikowany Klient_WV1x

24.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pociąg opóźniony 5...
Pociąg opóźniony 5 minut i nie ma żadnej informacji ,pociąg opóźniony 20 minut tak wtedy informacja jest podawana lecz l opóźnienie wynosi 30 minut...

Niezweryfikowany Klient_v65a

27.09.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pociąg bardzo czysty,...
Pociąg bardzo czysty, punktualny przejazd, konduktor uprzejmy, odpowiada na wszystkie pytania.

Niezweryfikowany Klient_0c6S

29.06.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wracałem wczoraj pociągiem...
Wracałem wczoraj pociągiem do Krakowa na trasie Warszawa - Kraków. Pociąg przyjechał planowo, podróż przebiegła spokojnie, zachowano zasady bezpieczeństwa w związku z epidemią.

Niezweryfikowany Klient_dzJW

03.06.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Spółka PKP IC...
Spółka PKP IC nie za bardzo przejęła się losem pasażerów w czasie stanu epidemii w kraju. Wcale nie chodzi o odwołane pociągi, bo to naturalne w czasie, gdy liczba korzystająca z usług przewoźnika jest znikoma. Bulwersuje natomiast zasada zwrotu biletów niewykorzystanych u przewoźnika, gdyż PKP IC nie traktuje wszystkich pasażerów na równi. Dopiero 13 marca br. Spółka wydała komunikat, w którym poinformowała, że pełny zwrot może w drodze reklamacji otrzymać pasażer, który zakupił bilety do 4 marca br. Zachodzi uzasadnione pytanie, w czym gorszy jest pasażer, który zakupił bilet 5 marca od tego, który kupił bilet dzień wcześniej. Na wszelkie reklamacje z tego tytułu Spółka odpowiada negatywnie, a to znaczy, że mimo rządowego zakazu przemieszczania się, Spółka nie odda kosztów z rezygnacji potrąconych jako 15% prowizji. Niestety, nie jest to działanie pro pasażerskie.

Stanisław_76

20.04.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W piątek (17.01.2020)...
W piątek (17.01.2020) w ostatniej chwili wsiadłam(dobiegając) we Wrocławiu do ostatniego wagonu pociągu intercity relacji Wrocław - Katowice Korfanty. Na bilecie zakupionym w pociągu znajduję numer "poc. 64104". Podaję ten numer, żeby zidentyfikować kierownika i Panią konduktor. Ci Państwo to wyjątkowe osoby dbające o dobre imię swojej firmy i szanujące pasażera( pomoc w znalezieniu miejsca siedzącego oraz informacja o przysługującej mi uldze). Za arcyuprzejmość oraz kulturę dla Państwa wszystkie gwiazdki. Niech to będą gwiazdki pomyślności.

Niezweryfikowany Klient_EtSZ

21.01.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)

PKP Intercity

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Intercity?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Korzystając z formularza...
Korzystając z formularza kontaktowego zgłosiłam usterkę techniczną, że nie działa strona i przez kilka dni nie można zakupić biletu na daną relację, ponieważ pojawia się błąd: brak dostępności trasy i liczenia odległości, w odpowiedzi dostaję maila, że jedyne co mi mogą poradzić, to żebym sprawdzała sobie aktualności pkp intercity, aż połączenie będzie dostępne do zakupu. Zero odniesienia do bugów, wieszania się ciągłego strony i usterek z utratą danych przy zakupie biletu/przejścia do blika itp. Tak jak nie można liczyć na punktualność pociągów, tak samo nie można liczyć na działanie strony internetowej ani w wersji webowej ani mobilnej. Co co najmniej kwartał są zgłaszane problemy, a poprawy brak.