PKP Intercity

(3.73)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1531 z 1693)

Jazda pociągiem oraz...
Jazda pociągiem oraz obsługa klienta bez zastrzeżeń. Minus stanowi kiepski standard toalet na wyposażeniu taboru.

Klient_6JZOc

06.06.2022

Placówka

Poznań, Dworcowa 1

Nie zgadzam się (0)
Pani w kasach...
Pani w kasach polregio była bezczelna i agresywna. Gdy powiedziałam jej ze złożę skargę i zrobiłam jej zdjęcie zaczęła się rzucać na szybę i wyzywać mnie różnymi epitetami jak typowa patologia.

niezalogowany-uzytkownik

11.05.2022

Placówka

Poznań, Dworcowa 1

Nie zgadzam się (0)
Przy wyborze przejazdu...
Przy wyborze przejazdu powinny być pokazywane tylko te z wolnymi miejscami a nie wszystkie co utrudnia rezerwację

Dawid_500

15.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na dworcu PKP...
Na dworcu PKP pustki przy kasach .Trzy kasy Panie znudzone niechętnie i niegrzecznie udzielają informacji. Pasazer to ich wróg.Moze czas zmienić prowincjonalne przyzwyczajenia

Klient_v4bo

04.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Piękne reklamy, obietnice,...
Piękne reklamy, obietnice, szumne zapowiedzi, a potem tak jak zwykle, czy raczej byle jak wyglądają podróże z PKP Intercity. Mój pociąg już na starcie był opóźniony o ponad 30 minut. W składzie wakacyjnym liczącym trzy wagony były dwie niesprawne toalety, a obsługa konduktorska pracowała chyba w tym składzie za karę. W odpowiedzi na reklamację złożoną za pośrednictwem strony internetowej otrzymałem tylko powielane od lat pismo, że PKP Intercity przeprasza za niegodności w czasie podróży. No cóż, pewnie na nic innego kolejowego monopolisty nie stać.

Klient_NCRH

03.07.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W wagonie brak...
W wagonie brak klimy. Wysoka jakosc niejakosc na ok 330 km w pociagu z miejscowka. Pasazerpwie sie przesiadaja, jak zasugerowal konduktor, ale ja nie, bo przeciez ludzie kupili bilety ...nawet jak sie okazalo podwojne na te same miejsce.

Klient_P07X

29.06.2021

Placówka

Lublin, Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Miałem ostatnio okazję...
Miałem ostatnio okazję kilkukrotnie skorzystać z usług PKP Intercity. Patrząc przez pryzmat produktu flagowego, czyli Pendolino, wszystko wygląda świetnie. Nowoczesność, wygoda, komfort, szybkość, czystość i miła obsługa. Ale wystarczy zejść oczko niżej, do takiego "zwykłego Icka" i już zaczynają się problemy - niezbyt czysto, niezbyt punktualnie, niezbyt komfortowo i niezbyt miło. A po ostatniej przejażdżce TLK słowo "niezbyt" należy podmienić na słowo "mało". Do osób zarządzających - zróbcie coś, żeby panie w kasach były miłe...

Klient_i5LQ

29.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
śmiecie się nazywać...
śmiecie się nazywać moderatorami a na stronie rozkład pkp pierwsze po wejściu to głupi komunikat o plikach coookie itp nie macie świadomości że to irytuje? ja np nie mam ochoty klikać tak , nie a po prosu x, ale wy pseudomoderatorzy zapomnieliście o tym.

Klient_Qwno

24.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Spedzilam 2x po...
Spedzilam 2x po 12 godzin w pociagu PKP INterCity. Brak wagonu barowego, z trzema przykaciolmi w przedziale dostalismy reprymende od konduktira za brak maseczek. Komfort podrozy ok. Czysto, lecz brak srodkow dezynfekujacych np w lazience

Anna_4293

13.02.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kasa na stacji...
Kasa na stacji kolejowej w Zakopanem przy ul chramcówki obsługiwana jest przez kompetentny personel, który nastawiony jest na pomoc klientowi, a także doradzenie w wyborze najodpowiedniejszego połączenia kolejowego. Nowo otwarty dworzec jest miejscem estetycznym, czystym, zadbanym.

Klient_XGWZ

10.02.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam nic...
Nie polecam nic nie jest tak jak byc powinno co tu więcej pisac. Odradzam

Klient_WV1x

24.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pociąg opóźniony 5...
Pociąg opóźniony 5 minut i nie ma żadnej informacji ,pociąg opóźniony 20 minut tak wtedy informacja jest podawana lecz l opóźnienie wynosi 30 minut...

Klient_v65a

27.09.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pociąg bardzo czysty,...
Pociąg bardzo czysty, punktualny przejazd, konduktor uprzejmy, odpowiada na wszystkie pytania.

Klient_0c6S

29.06.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wracałem wczoraj pociągiem...
Wracałem wczoraj pociągiem do Krakowa na trasie Warszawa - Kraków. Pociąg przyjechał planowo, podróż przebiegła spokojnie, zachowano zasady bezpieczeństwa w związku z epidemią.

Klient_dzJW

03.06.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Spółka PKP IC...
Spółka PKP IC nie za bardzo przejęła się losem pasażerów w czasie stanu epidemii w kraju. Wcale nie chodzi o odwołane pociągi, bo to naturalne w czasie, gdy liczba korzystająca z usług przewoźnika jest znikoma. Bulwersuje natomiast zasada zwrotu biletów niewykorzystanych u przewoźnika, gdyż PKP IC nie traktuje wszystkich pasażerów na równi. Dopiero 13 marca br. Spółka wydała komunikat, w którym poinformowała, że pełny zwrot może w drodze reklamacji otrzymać pasażer, który zakupił bilety do 4 marca br. Zachodzi uzasadnione pytanie, w czym gorszy jest pasażer, który zakupił bilet 5 marca od tego, który kupił bilet dzień wcześniej. Na wszelkie reklamacje z tego tytułu Spółka odpowiada negatywnie, a to znaczy, że mimo rządowego zakazu przemieszczania się, Spółka nie odda kosztów z rezygnacji potrąconych jako 15% prowizji. Niestety, nie jest to działanie pro pasażerskie.

Stanisław_76

20.04.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W piątek (17.01.2020)...
W piątek (17.01.2020) w ostatniej chwili wsiadłam(dobiegając) we Wrocławiu do ostatniego wagonu pociągu intercity relacji Wrocław - Katowice Korfanty. Na bilecie zakupionym w pociągu znajduję numer "poc. 64104". Podaję ten numer, żeby zidentyfikować kierownika i Panią konduktor. Ci Państwo to wyjątkowe osoby dbające o dobre imię swojej firmy i szanujące pasażera( pomoc w znalezieniu miejsca siedzącego oraz informacja o przysługującej mi uldze). Za arcyuprzejmość oraz kulturę dla Państwa wszystkie gwiazdki. Niech to będą gwiazdki pomyślności.

Klient_EtSZ

20.01.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesjonalizm podczas...
Pełen profesjonalizm podczas obsługi na stanowisku nr 1 w Centrum Obsługi Klienta Warszawa Centralna w dniu 20 grudnia 2019 r. Mimo trudnego przypadku z jakim się zgłosiłam Pan który mnie obsługiwał wykazał się pełnym profesjonalizmem i znajomością ofert dzięki temu oszczędzilam sporo gotówki. Dziękuję serdecznie i proszę o docenienie pracownika.

Klient_gctt

22.12.2019

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
Kontakt online z...
Kontakt online z BOK PKP to tak na prawdę rozmowa z kimś, kto nie odpowiada na pytania klientów a jedynie rzuca wyuczonym formułkami. Zdecydowanie poniżej standardu.

Klient_jwok

10.12.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Niedzielna podróż pociągiem...
Niedzielna podróż pociągiem intercity "Kormoran" w relacji Wrocław - Olszyn, na odcinku do Katowic była bardzo przyjemna. Pociąg był czysty, wagony klimatyzowane. Pociąg podstawiono ponad 20 minut przed godziną odjazdu, co pozwoliło na spokojne i sprawne zajmowanie miejsc w wagonach. Obsługa pociągu bardzo profesjonalna, grzeczna, życzliwa. Kierownik pociągu wygłaszał czytelne komunikaty. Przejazd odbył się sprawnie i punktualnie.

Stanisław_76

08.04.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Infolinia sprawnie udziela...
Infolinia sprawnie udziela wszelkich potrzebnych informacji.

Klient_GYPA

22.02.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

PKP Intercity

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Intercity?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jazda pociągiem oraz...
Jazda pociągiem oraz obsługa klienta bez zastrzeżeń. Minus stanowi kiepski standard toalet na wyposażeniu taboru.
Polityka cookies
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.
;