RYŁKO

(4.26)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (702 z 1133)

Duży wybór obuwia....
Duży wybór obuwia. Pracownicy stosują wobec Klientów zwroty grzecznościowe oraz dbają o dobrą atmosferę podczas zakupów. Starają się, aby Klient poczuł się ważny: badają jego potrzeby zakupowe, wybierają obuwe ,,skrojone" pod konkretną osobę.

Klient_4zQVg

15.06.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odradzam wszystkim zainteresowanym...
Odradzam wszystkim zainteresowanym zakupy w Ryłko aby zaoszczędzić swoje nerwy, pieniądze i czas. Jakość butów od jakiegoś roku osiągnęła poziom dna, buty rozleciały się po niecałym tygodniu noszenia, ogromny problem z reklamacją, po tygodniu odesłali buty nienaprawione, mam wrażenie że oni tylko je przetrzymują nieruszone aby oddać z powrotem. Od miesiąca nie mam butów, musiałam kupić nowe ale już innej marki, lepszej jakościowo i szanującej klienta. Sprawa reklamacji z Ryłko rozstrzygana jest sądownie.

Emilia21

13.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep Ryłko jako,...
Sklep Ryłko jako, że nie jest sklepem samoobsługowym, wymaga dobrego zaangażowania personelu. W tym sklepie tak było. Od samego początku, odkąd weszłam do salonu, pracownice zwracały na mnie uwagę. Ani razu nie potrzebowałam samodzielnie podchodzić do pracowników, a na podstawie zadanych pytań trafnie określono moje potrzeby zakupowe. Zabrakło mi jednakże podczas obsługi pewnej dozy uprzejmości. Chociaż byłam w centrum ich zainteresowania, brakowało skierowanych do mnie zwrotów grzecznościowych i było widać u nich w pewnym stopniu wypalenie zawodowe. Ponadto na półkach była lekka warstwa kurzu, a nie wszystkie pary obuwia miały naklejone ceny.

Placówka

Poznań, 27 Grudnia

Nie zgadzam się (0)
Dobrej jakości opowie,...
Dobrej jakości opowie, jak się trafi promocje nie ma co się zastanawiać, niestety ceny regularne za wysokie trochę

Konsument.

29.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w Ryłko...
Zakupy w Ryłko należą do bardzo przyjemnych a obsługa potrafi doradzić.

Klient_vnFTl

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Za mało czasu...
Za mało czasu aby klient swobodnie mógł się rozejrzeć po salonie- za szybko jest pytany o pomoc w doborze asortymentu. Pomimo to ta firma zachowuje jakość wyrobów nie ma problemów ze zwrotami ani reklamacjami.

niezalogowany-uzytkownik

19.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ryłko Forum Gliwice....
Ryłko Forum Gliwice. Panie są zawsze uśmiechnięte, zawsze pytają czy mogą jakoś pomóc. Klient otrzymuje informacje dotyczącą aktualnych promocji. Świetnie znają asortyment i proponują to czego szukamy bez nakłaniania na inne produkty. Zawsze zapraszają na dodatkowe zakupy.

Klient_pNKqj

03.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa!...
Bardzo miła obsługa! Panie zawsze uśmiechnięte, cierpliwe i chętnie służą pomocą! Salon Ryłko zawsze utrzymany w czystości i porządku. Towar dobrze wyeksponowany.

kczerwinska

13.09.2023

Placówka

Rzeszów, Aleja Józefa Piłsudskiego 44

Nie zgadzam się (0)
Wysoka jakość obuwia...
Wysoka jakość obuwia i obsługi

Klient_Svtxk

07.07.2023

Placówka

Świdnica, Grodzka

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

20.04.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo wartościowe są...
Bardzo wartościowe są dla mnie wysokiej jakości buty wykonane ze skóry, ogromny wybór, oraz wysoka jakość

Klient_2qYy

19.04.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa przeciętna. Chyba...
Obsługa przeciętna. Chyba zależy od dnia i aktualnego personelu.

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra firma,...
Bardzo dobra firma, często korzystam. Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo polecam! Najlepszy...
Bardzo polecam! Najlepszy sklep w moim mieście.

Klient_tCew

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średnio. Bywa lepiej,...
Średnio. Bywa lepiej, bywa gorzej.

Roman_158

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

SzymonL

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miło, że są...
Miło, że są jeszcze firmy, dla których mottem przewodnim jest stwierdzenie „klient nasz pan”.

Klient_iM00

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fajnie by było,...
Fajnie by było, gdyby wszędzie była taka obsługa! Tak trzymać!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie jest tak...
Nie jest tak źle. Nie można się wszystkiego czepiać.

SlawomirJB75

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Orest_1

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

RYŁKO

Ryłko powstało w 1964 roku, kiedy Stanisław Ryłko otworzył zakład szewski w Kalwarii Zebrzydowskiej. Od samego porządku istnienia firmy obuwie tej marki odzwierciedla najnowsze trendy. W latach 70-stych do stałej kolekcji wprowadzono kolekcję damską. Podczas kolejnej dekady firma produkowała głównie obuwie damskie. Pierwszy salon Ryłko został otwarty w 1997 roku w Krakowie, co zapoczątkowało ekspansję firmy na całą Polskę. W 2014 roku firma obchodziła 50-lecie istnienia.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż RYŁKO?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!