Postanowiłąm kupić w dniu 30 maja bilety w Grudziądzu na dworcu PKP spółce Arriva na Intercity pociąg Pomorzanin Laskowice Pomorskie -Wrocław tam i z powrotem i byłam wzorowo obsłużona przez starszą Panią, która dwa razy sprawdzała nasze bilety i pozaznaczała nam najważniejsze dane na bilecie oraz wybrałą nam miejsca w systemie abyśmy jako rodzina siedzieli koło siebie. Kasjerka zapytałą się nawet czy mam dojechać do Laskowic Pomorskich , a ja odpowiedziałam, że dostanę się samochodem. Więc uważam obsługę za wzorową.
Za wczorajszą podróż i akcję promocyjną na dzień dziecka, pragnę ocenić Intercity może nie na piątkę, ale i nawet na szóstkę. Wczorajsze przejechane z Intercity 700 km pociągiem Pomorzanin o 6:28, wyjazd i powrót o 17.28 to była czysta przyjemność, bo było perfekcyjnie czysto w całym pociągu jak i w toaletach, oraz przemiła obsługa w pociągu Pomorzanina trasie Laskowice Pomorskie- Wrocław Główny jak i w podróży powrotnej Wrocław Główny-Laskowice Pomorskie. W pociągu nie huśtało jak za dawnych czasów i absolutnie zero jakichkolwiek zapachów. Dla mnie jak i całej rodzinki dwie osoby dorosłe jak i dwójka dzieci to była czysta przyjemność. Dodatkowo byłam zaskoczona perfekcyjną czystością na dworcu PKP we Wrocławiu, zero ptasiej kupy, petów i jakiegokolwiek papierka. Ludziom którzy sprzątają w ten sposób dworzec, należy się docenienie i mała premia, nie chodzi o nowoczesność dworca, ale o czystość i bezpieczeństwo, było widać że dworzec jest pilnowany. Taka podróż to czysta przyjemność. Po tak wspaniałej podróży nie mogę dojść do siebie, bo jak się chce to można. A opóźnienia to wiadomo, że jak coś wydarzy się na trasie, lub jakaś awaria, no to wiadomo, że będzie opóźnienie, ale wiadomo, że najważniejsze jest bezpieczeństwo.
Wczoraj poszłam zrobić zakupy w Dino w Tleniu, jak codzien, sklep był czysty, jednak kiedy stałam w kolejce po mięso druga, to stałam i stałam, to samo przy kasie było w kolejce po dwóch stronach po pięć osób, a po podejściu do kasy po raz trzeci dzień z rzędu usiłowałam kupić towar z przeceny twaróg, pani wzywała panią kierownik, po czym stwierdziła że nie można sprzedać tego przecenionego twarogu z naklejka bo nie jest wprowadzony i wyszło ze nie jest wprowadzony do systemu, co nigdy nie miało miejsca w Dino w Osiu czy w innym Dino w pobliżu. Pytam o co chodzi? Ponadto odkryłam równie, że ceny nie są na bieżąco aktualizowane. Kto jest za to odpowiedzialny, bo ja jako klient mam odliczoną gotówkę i chce wiedzieć wcześniej za co ile płacę. Chciałabym się dowiedzieć, czy tam jest potrzebne przeprogramowanie kas czy ktoś w tym sklepie kładzie lachę na aktualizację cen. Ponadto byłam zdziwiona równiez taka sytuacją, że jedna z młodych pracownic od rana na cały sklep informowała, że ona dzisiaj o piętnastej punktualnie idzie do domu, ledwo co otwarty sklep i praca, to pani już idzie do domu. To w duchu sobie pomyślałam, po co przychodzi? Może pieniądze spadają z nieba.? Swoje prywatne opinie to pracownik ma prawo mieć, a nie musi ich wykrzykiwać przy klientach!! Ogólnie jestem zadowolona z tego sklepu, ale za ten towar z przeceny, aktualizację cen i szybkość obsługi niestety 2.
Lubie kupować w Rosmannie, bo tutaj jest zawsze perfekcyjnie czysto i dodatkowo, mogę odebrać swoje gotowe zamówienie w sklepie, zaoszczędzając sobie stanie w kolejkach. Jednak jedynym mankamentem są ceny niektórych produktów.
Korzystam z Empika raz na kwartał i nie narzekam, z reguły kupuję prezenty w przystępnej dla mnie cenie, przy odbieraniu przesyłki zawsze natomiast mogę liczyć na to że jest ona porządnie zapakowana.
W szczególnośći jestem zadowolona z zakupów online, ponieważ są one bardzo dobrej jakośći i zakupy online wspierają mnie w prowadzeniu mojego gospodarstwa domowego, nieiwlkim nakładem czasu.
Według mnie to bardzo fajny portal, który pomaga pozbyć się niepotrzebnych rzeczy z domu. Ja korzystam z niego raz na dwa tygodnie i jestem mega zadowolona, również z możliwośći korzystania z przesyłki olx w obniżonej cenie.
Dlaczego Lewiatan ma u mnie piątkę, ponieważ tutaj robię na co dzień zakupy i kupuję marki własne Lewiatan, z których bardzo jestem zadowolona i ma fajne akcje promocyjne z maskotkami w niewygórowanej cenie w odróżnieniu od Biedronki.
Santander jako klientce zaproponował mi ostatnio zdalną opiekę medyczną, bardzo przypadło mi to do gustu, natomiast prędzej mogłam korzystać z partnerów banku i ich zniżek, mój bank po prostu zaczyna się rozwijać i nie stoi w miejscu.
Jak zawsze mogę liczyć na dpd przynajmniej raz w tygodniu, ostatnio dpd razem z allegro totalnie mnie zaskoczyło, bo w usłudze smart , z kuriera dpd mogę już skorzystać od 40 zł, ponadto wzięłąm również udział w konkursie dpd.
Dzisiaj po raz kolejny odebrałam paczkę kurierską Inpost i po raz kolejny byłam zadowolona, kurier przed dostarczeniem zadzwonił do mnie, po czym po chwili skierował się z moją paczką do mnie na pieszo w kierunku furtki jakieś 150 metrów, mimo że pogoda nie taka nie narzekał, kulturalnie wręczył paczkę, po czym się pożegnaliśmy. Paczka dotarła do mnie nieuszkodzona we wzorowym stanie. Gdybym mogła coś o tą firmę poprosić, to żeby właściciel Inpostu postawił taki choćby mini paczkomat w Tleniu.
Swoje codzienne zakupy z reguły robię w Osiu w Dino i jestem bardzo zadowolona, bo kupuję polskie produkty, a same kasjerki są również bardzo uprzejmie.
Dzięki aliexpress udało mi się zaoszczędzić trochę pieniędzy, przesyłki z reguly, które zamawiam są tanie, jedynym mankamentem jest czas oczekiwania na przesyłkę.
Wybrałam się dzisiaj z mężem o godzinie 12 stej do salonu Brw w Grudziądzu celem wybrania kuchni na wymiar. Byłam przekonana, że pracownik tego salonu, pomoże mi zaprojektować kuchnie na wymiar, bo wiem, że jest taka możliwość pan sprzedawca, brunet przy dziale kuchni w krótkich włosach, na moje zapytanie, że ta kuchnia, która nam się podoba, że nie zmieści się do naszej kuchni i że lodówka ma stać tam i tam i koniec kropka. Na moją prośbę, żeby podszedł do kuchni, zaczął się odpędzać że nie podejdzie, bo mogę go zarazić. Pierwszy raz spotykam się z taką obsługą, jak ten pan nie chce to niech nie chodzi do pracy, nikt mu nie każe. Zamierzam tego sprzedawcę zgłosić do ogólnopolskiej link Brw, bo to właśnie taką obsługą klienta, może narazić firmę na duże straty, z klientem trzeba umieć rozmawiać i podpowiadac pewne rozwiązania.
Jestem bardzo zadowolona ze swojego zamówienia on-line Liroy Merlin, zamawiałam tam wełnę mineralną isover, mimo że musiałam czekać trzy tygodnie za zamówienie m, to warto było, wełna przyszła ze świeżej produkcji. Natomiast kiedy robiłam zwrot toalet w Bydgoszczy w Liroy Merlin na
zostałam też również mile obsłużona przez młodą pracownice w długich włosach, ten sam pracownik obslugiwal mnie przez telefon.
Zdarza mi się zamawiać kilka razy w roku, zabawki oraz inne rzeczy z empiku i jestem bardzo zadowolona, przesyłki przez przychodzą do mnie perfekcyjnie zapakowane.
Buduje dom i starałam się uzyskać prad budowlany na swojej działce. W tym celu udałam się do oddziału Enei w Świeciu. Obsłużyła mnie pani, która raczej nie rozjaśniła mi nic jako klientowi, potraktowała mnie jak powietrze i do tego nastraszyła wysoką karą, ot typowa obsługa w Enei w Świeciu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.