W poniedziałek w celu skorzystania badań z panelu 40 plus udałam się do Świecia do laboratorium na ulicy Wojska Polskiego 64. Oczywiście pocałowałam klamkę. Punkt o godzinie 8.30 był zamknięty. To było dziwne bo zawsze korzystałam z tego punktu i zawsze byłam zadowolona. obeszłąm cały punkt i nie widniało na nim żadnej kartki, że przepraszamy punkt w dniu dzisiejszym nieczynny. Rozumiem, wszystko może się zdarzyć. Ale wystarczy tylko przypiąc do szyby dla klientów kartkę informacyjną. Każdy to zrozumie, a nie masowe szarpanie za klamkę, bo może drzwi się zacięły. Szkoda mi było w szczególnośći osób starszych, bo był duży mróz, mi już w samochodzie było zimno. Po telefonie na infolinię okazało się ze pracownik, się rozchorował. Ludzie opamiętajcie się. Kartka informacyjna to podstawa.
W poniedziałek 8 stycznia udałam się do placówki Alab w Świeciu na ul. Jana III Sobieskiego 2, celem wykonania badań 40 plus. Przed lokalem laboratorium stały dwie osoby palące papierosy, i już łąpiac za klamkę zapytały się w jakim celu udaję się do laboratorium, na dworzu przed placówką. A ja odpowiedziałąm że w celu wykonania badań z panelu 40 plus.(Powyższe laboratorium jest ujęte w tym programie)
Panie-pielęgniarki, odpowiedziały że badań z panelu 40 plus nie obsługujemy, mamy jakiś błąd, może za kilka dni....Opadła mi z wrażenia szczęka. Po pierwsze apeluję że w silny mróż nie obsługuje się klienta przed lokalem, w szczególności laboratorium i z papierosem w ręku . To po prostu karygodne. Po drugie jeżeli jest błąd to kierownik placówki chyba powienien skontaktować z informatykiem i w trybie niezwłocznym usunąć tę usterkę.
Postanowiłąm kupić w dniu 30 maja bilety w Grudziądzu na dworcu PKP spółce Arriva na Intercity pociąg Pomorzanin Laskowice Pomorskie -Wrocław tam i z powrotem i byłam wzorowo obsłużona przez starszą Panią, która dwa razy sprawdzała nasze bilety i pozaznaczała nam najważniejsze dane na bilecie oraz wybrałą nam miejsca w systemie abyśmy jako rodzina siedzieli koło siebie. Kasjerka zapytałą się nawet czy mam dojechać do Laskowic Pomorskich , a ja odpowiedziałam, że dostanę się samochodem. Więc uważam obsługę za wzorową.
Za wczorajszą podróż i akcję promocyjną na dzień dziecka, pragnę ocenić Intercity może nie na piątkę, ale i nawet na szóstkę. Wczorajsze przejechane z Intercity 700 km pociągiem Pomorzanin o 6:28, wyjazd i powrót o 17.28 to była czysta przyjemność, bo było perfekcyjnie czysto w całym pociągu jak i w toaletach, oraz przemiła obsługa w pociągu Pomorzanina trasie Laskowice Pomorskie- Wrocław Główny jak i w podróży powrotnej Wrocław Główny-Laskowice Pomorskie. W pociągu nie huśtało jak za dawnych czasów i absolutnie zero jakichkolwiek zapachów. Dla mnie jak i całej rodzinki dwie osoby dorosłe jak i dwójka dzieci to była czysta przyjemność. Dodatkowo byłam zaskoczona perfekcyjną czystością na dworcu PKP we Wrocławiu, zero ptasiej kupy, petów i jakiegokolwiek papierka. Ludziom którzy sprzątają w ten sposób dworzec, należy się docenienie i mała premia, nie chodzi o nowoczesność dworca, ale o czystość i bezpieczeństwo, było widać że dworzec jest pilnowany. Taka podróż to czysta przyjemność. Po tak wspaniałej podróży nie mogę dojść do siebie, bo jak się chce to można. A opóźnienia to wiadomo, że jak coś wydarzy się na trasie, lub jakaś awaria, no to wiadomo, że będzie opóźnienie, ale wiadomo, że najważniejsze jest bezpieczeństwo.
Wczoraj poszłam zrobić zakupy w Dino w Tleniu, jak codzien, sklep był czysty, jednak kiedy stałam w kolejce po mięso druga, to stałam i stałam, to samo przy kasie było w kolejce po dwóch stronach po pięć osób, a po podejściu do kasy po raz trzeci dzień z rzędu usiłowałam kupić towar z przeceny twaróg, pani wzywała panią kierownik, po czym stwierdziła że nie można sprzedać tego przecenionego twarogu z naklejka bo nie jest wprowadzony i wyszło ze nie jest wprowadzony do systemu, co nigdy nie miało miejsca w Dino w Osiu czy w innym Dino w pobliżu. Pytam o co chodzi? Ponadto odkryłam równie, że ceny nie są na bieżąco aktualizowane. Kto jest za to odpowiedzialny, bo ja jako klient mam odliczoną gotówkę i chce wiedzieć wcześniej za co ile płacę. Chciałabym się dowiedzieć, czy tam jest potrzebne przeprogramowanie kas czy ktoś w tym sklepie kładzie lachę na aktualizację cen. Ponadto byłam zdziwiona równiez taka sytuacją, że jedna z młodych pracownic od rana na cały sklep informowała, że ona dzisiaj o piętnastej punktualnie idzie do domu, ledwo co otwarty sklep i praca, to pani już idzie do domu. To w duchu sobie pomyślałam, po co przychodzi? Może pieniądze spadają z nieba.? Swoje prywatne opinie to pracownik ma prawo mieć, a nie musi ich wykrzykiwać przy klientach!! Ogólnie jestem zadowolona z tego sklepu, ale za ten towar z przeceny, aktualizację cen i szybkość obsługi niestety 2.
Lubie kupować w Rosmannie, bo tutaj jest zawsze perfekcyjnie czysto i dodatkowo, mogę odebrać swoje gotowe zamówienie w sklepie, zaoszczędzając sobie stanie w kolejkach. Jednak jedynym mankamentem są ceny niektórych produktów.
Korzystam z Empika raz na kwartał i nie narzekam, z reguły kupuję prezenty w przystępnej dla mnie cenie, przy odbieraniu przesyłki zawsze natomiast mogę liczyć na to że jest ona porządnie zapakowana.
W szczególnośći jestem zadowolona z zakupów online, ponieważ są one bardzo dobrej jakośći i zakupy online wspierają mnie w prowadzeniu mojego gospodarstwa domowego, nieiwlkim nakładem czasu.
Według mnie to bardzo fajny portal, który pomaga pozbyć się niepotrzebnych rzeczy z domu. Ja korzystam z niego raz na dwa tygodnie i jestem mega zadowolona, również z możliwośći korzystania z przesyłki olx w obniżonej cenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.