Żabka

(4.03)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4888 z 7801)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu żabka, pierwsze co zauważyłam to, schludnie wyglądający sklep, produkty były przejrzyście poukładane, a podłoga i ekspres do kawy były czyste i zadbane, co zrobiło na mnie dobre wrażdnie.Brakowało jednka powitania ze strony pracownika, mimo nawiązania kontaktu wzrokowego.Większośc asortymentu była dostępna, jedynie zastrzenie mam do sekcji z pieczywem, które było w większości puste, mimo odwiedzenia sklepu w porannej godzinie.Promocje były łatwo widoczne i oznaczone, co ułatwiało ich odnalezienie.Przy kasie zostałam obsłużona szybko i sprawnie. Pracownik był uprzejmy, ale nie zaproponował żadnych dodatkowych produktów ani promocji, spytal sie jedynie czy posiadam aplikacje sklepu.Brakowało mi również pożegnania czy podziękowania za zakupy, co pozostawiało wrażenie braku zaangażowanii w obsługę klienta. Oceniam te wizytę jako ogólnie pozytywną, jednak zauważyłam kilka elementów, które można by było poprawić na lepsze.

Śniega

28.01.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie miła obsługa
Nie miła obsługa

AnnaMaria_SVnf

27.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam serdecznie
Polecam serdecznie

AnnaMaria_SVnf

27.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep utrzymywany w...
Sklep utrzymywany w czystości. Obsługa miła Drobne braki w dostępności produktów.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty, miła...
Sklep czysty, miła i profesjonalna obsługa. Wysoka dostępność produktów.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Strefa przed sklepem...
Strefa przed sklepem czysta podobnie jak na sali sprzedaży, puste przestrzenie na regałach i brak świeżego pieczywa, boks kasowy w nieładzie, obsługa sklepu niesympatyczna, brak chęci do pomocy dla klienta.

Placówka

Gdańsk, Platynowa 10

Nie zgadzam się (0)
Super
Super

Meryyy19

25.01.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep Żabka to...
Sklep Żabka to miejsce, które zawsze dostarcza pozytywnych wrażeń. Przede wszystkim, jego lokalizacje są niezwykle wygodne, co sprawia, że zakupy można zrobić szybko i bezproblemowo. Asortyment jest dobrze dobrany – od świeżych produktów spożywczych po różnorodne przekąski i napoje. Obsługa jest zawsze uprzejma i pomocna, co dodatkowo umila zakupy. Cenię sobie też, że Żabka regularnie wprowadza nowe promocje i oferty, co pozwala zaoszczędzić na codziennych zakupach. Dodatkowym atutem jest możliwość płatności zbliżeniowych, co znacznie przyspiesza proces zakupowy. Ogólnie rzecz biorąc, Żabka to idealne miejsce na szybkie zakupy, które zawsze pozytywnie wpływają na mój dzień!

Klient_CY97S

25.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Strefa przed sklepem...
Strefa przed sklepem czysta, na zewnątrz mały kosz. Sala sprzedaży również zachowana w czystości. Sklep w pełni zatowarowany. Obsługa pomocna i sympatyczna. Zakup przebiegł sprawnie i w miłej atmosferze l.

Placówka

Zalewo, 29 Stycznia 5

Nie zgadzam się (0)
Otoczenie sklepu lekko...
Otoczenie sklepu lekko nieuporządkowane, sala sprzedaży zachowana natomiast w czystości. Sklep posiadał kilka pustych przestrzeni na regałach, być może doszło do tego przez znaczny ruch. Obsługa przebiegła sprawnie, i pobieżnie.

Placówka

Morąg, Ogrodowa 15

Nie zgadzam się (0)
Strefa przed sklepem...
Strefa przed sklepem czysta podobnie jak i sala sprzedaży. Sklep dobrze zatowarowany, obsługa miła w stosunku dla klienta, uśmiechnięta i pogodna. Brak zastrzeżeń odnośnie obsługi.

Placówka

Morąg, 3 maja 5

Nie zgadzam się (0)
Polecam. Świeży asortyment....
Polecam. Świeży asortyment. Półki pełne. Świetny personel

Klient_2nlZJ

24.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Często robię zakupy...
Często robię zakupy w sklepie Żabka, ponieważ jestem bardzo zadowolona z obsługi. . Zakupy w tym sklepie, to czysta przyjemność, nie czekam dłużej niż 5 minut. Faktem jest, że towar drogi, ale wygrywa czas.

Krystyna48

23.01.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mały sklep, ale...
Mały sklep, ale z potrzebnymi artykułami. Świeżo mielona kawa zachęca do odwiedzania tego miejsca

Agata_1226

23.01.2025

Placówka

Bełchatów, Czapliniecka 146 E

Nie zgadzam się (0)
Polecam
Polecam

Klient_iXXrF

23.01.2025

Placówka

Wejherowo, ul. Sucharskiego 23

Nie zgadzam się (0)
Robiłem zakupy i...
Robiłem zakupy i odebrałem tampaczkę z Poczty polskiej. Obsługa bardzo miła. I lubię tam kupować np. Lody z bakaliami. Gdy mam ochotę na coś słodkiego wracając z pracy

andrzejjajko

23.01.2025

Placówka

Katowice, Warszawska 43

Nie zgadzam się (0)
Sklep ok, tylko...
Sklep ok, tylko ceny trochę wysokie...fajnie, że jest długo otwarty również w niedzielę

Klient_8OvP

23.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Strasznie nie miła...
Strasznie nie miła obsługa, więcej do tego sklepu nie wrócę

MartaNow

22.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa, bardzo...
Super obsługa, bardzo czysto w sklepie. Pomocna obsługa

MartaNow

22.01.2025

Placówka

Poznań, Niepodległości 36

Nie zgadzam się (0)
Polecam na szybkie...
Polecam na szybkie zakupy

Klient_rcfAP

22.01.2025

Placówka

Warszawa, Grochowska 94

Nie zgadzam się (0)

Żabka

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Żabka?

Ktoś 2 godziny temu dodał opinię na temat tej firmy

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu żabka, pierwsze co zauważyłam to, schludnie wyglądający sklep, produkty były przejrzyście poukładane, a podłoga i ekspres do kawy były czyste i zadbane, co zrobiło na mnie dobre wrażdnie.Brakowało jednka powitania ze strony pracownika, mimo nawiązania kontaktu wzrokowego.Większośc asortymentu była dostępna, jedynie zastrzenie mam do sekcji z pieczywem, które było w większości puste, mimo odwiedzenia sklepu w porannej godzinie.Promocje były łatwo widoczne i oznaczone, co ułatwiało ich odnalezienie.Przy kasie zostałam obsłużona szybko i sprawnie. Pracownik był uprzejmy, ale nie zaproponował żadnych dodatkowych produktów ani promocji, spytal sie jedynie czy posiadam aplikacje sklepu.Brakowało mi również pożegnania czy podziękowania za zakupy, co pozostawiało wrażenie braku zaangażowanii w obsługę klienta. Oceniam te wizytę jako ogólnie pozytywną, jednak zauważyłam kilka elementów, które można by było poprawić na lepsze.
Zgadzasz się?