Żabka

(4.07)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4784 z 7665)

Żabka ul. Rozłogi...
Żabka ul. Rozłogi 26. Dawno nie czułam się tak zaopiekowana w tego typu punkcie. Kasjer bardzo uprzejmy, zorientowany na potrzeby klienta. Oprócz obowiązkowych produktów do polecania bardzo trafnie polecił mi produkty powiązane skanując moje zakupy. Sklep czysty, oznaczenia cenowe aktualne, produkty na półkach rozłożone jak od linijki. Od samego wejścia czuć wręcz rodzinną atmosferę. Widać, że pracownicy naprawdę dbają o to miejsce i klientów, a przy tym sami czują się tam dobrze. Kolejnym plusem jest fakt, że pomimo dość wysokich cen, które narzuca sieć, można upolować dodatkowe promocje np. na produkty, których termin kończy się za dwa tygodnie. Zdecydowanie polecam.

Klient_gA4Eq

10.12.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest mały....
Sklep jest mały. Ciężko się po nim chodzi. Produkty dobrej jakości ale słabo wyeksponowane. Obsługa miła.

Magda-0612

09.12.2024

Placówka

Bydgoszcz, Inowrocławska 4

Nie zgadzam się (0)
Czystość sklepu jest...
Czystość sklepu jest satysfakcjonująca. Obsługa miła i zawsze pomocna.

Magda-0612

09.12.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niemiła obsługa...
Bardzo niemiła obsługa . Będąc na zakupach z wózkiem i dzieckiem bardzo długo czekałam na obsługę . Pieczywo które zakupiłam było nieświeże i dodatkowo nie było ceny przy danym produkcie . Ekspedientka nie zapytała mnie o aplikację tylko od razu podała kwotę jaką mam zapłacić . Płaciłam gotówką pani wydając resztę rzuciła mi ją i wyszła zza kasy . Sklep był względnie czysty choć na półkach brakowało towaru .

Klient_4VO8s

09.12.2024

Placówka

Łódź, Włókniarzy 234

Nie zgadzam się (0)
Łatwa obsługa
Łatwa obsługa

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Łatwa obsługa
Łatwa obsługa

MonikaKłak_mg0P

08.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Łatwa obsługa
Łatwa obsługa

MonikaKłak_mg0P

08.12.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Łatwość rekrutacji, polecam
Łatwość rekrutacji, polecam

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zabka nano gdynia...
Zabka nano gdynia pkp Aplikacja ok, sklepy nano tragedia. Przeterminowane towary .Reklamacji nie chcą uznać bo to ja kupujący mam udowodnić ze przeterminowany towar kupilem w żabce nano

bartek_33

07.12.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kasjer uśmiechnięty...pomocny przy...
Kasjer uśmiechnięty...pomocny przy poszukiwaniu konkretnego produktu. Na zimna pogodę polecił kawe..

natalia089

06.12.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zdarzają się produkty...
Zdarzają się produkty po terminie lub zepsute owoce i warzywa. Na sklepie podłoga brudna oraz okna sklepowe

Maciej B

05.12.2024

Placówka

Ełk, Targowa 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep dobrze zatowarowany...
Sklep dobrze zatowarowany obraz czystość na sklepie . Miła obsługa .Kasjer poleca produkt w promocji szybka obsługa klijenta

Klient_ctaiC

04.12.2024

Placówka

Kutno, Królewska 20

Nie zgadzam się (0)
W tym sklepie...
W tym sklepie zawsze trafiam na bardzo miłą obsługę . Mają pyszne dania obiadowe oraz zapiekanki.

Klient_vnFTl

04.12.2024

Placówka

Morąg, 3 maja 5

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty, obsługa...
Sklep czysty, obsługa sprawna i miła

Placówka

Kraków, Grzegórzecka 33

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo przestronny...
Sklep bardzo przestronny i czysty . Bardzo dużym atutem była dostępność świeżych warzyw i owoców wysokiej jakości. Dodatkowym aspektem było świeżo wypieczone złociste pieczywo o dużej dostępności różnych rodzai bułek oraz szeroki wybór słodkości . Sklep zarowarowany był równomiernie i dostałam wszystko czego potrzebowałam . Obsługa na jak najwyższym poziomie . Ekspedientka ubrana w strój firmowy z uśmiechem na twarzy mnie przywitała , zapytała o aplikację oraz poleciła mi dodatkowy produkt . Ważnym dla mnie było że produkt, który mi zaproponowała był podany z ceną dzięki czemu wiedziałam ile będzie on kosztować. Wspomniała również o korzyściach z korzystania z aplikacji . Kończąc obsługiwanie mnie życzyła mi miłego dnia i serdecznie mnie pożegnała i zaprosiła na ponowne zakupy. Na sklepie nie było długiej kolejki dzięki czemu moja wizyta na tym sklepie odbyła się bardzo sprawnie i w niedługim czasie.

Klient_4VO8s

04.12.2024

Placówka

Łódź, Kilińskiego 193

Nie zgadzam się (0)
Żabka bardzo mała...
Żabka bardzo mała , Pani z obsługi niemiła , można odnieść wrażenie iz jest tam za karę . Podłoga brudna , warzywa pognite , mało dostępny asortyment . Nie polecam

Filip_97-08

02.12.2024

Placówka

Kołobrzeg, Jagiellońska 22a

Nie zgadzam się (0)
Przemiła obsługa co...
Przemiła obsługa co do żabki na Mireckiego 52 bardzo miła czarna Pani i panowie również

Patii_4h5Q

02.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Żabka – bardzo...
Żabka – bardzo dobry sklep do szybkich i potrzebnych zakupów. Byłem w wielu krajach i to jest najlepszy rodzaj sklepu. Kilka słów o zaletach i wadach: Zalety: Szybki dostęp – sklep jest prawie zawsze pod ręką, można szybko wpaść po przekąskę lub kupić potrzebne produkty. Cena – mimo że w takich kioskach zazwyczaj jest marża, Żabka nie podnosi cen produktów. Promocje – w aplikacji lub po prostu w sklepie zawsze są fajne promocje na dobre produkty. Wady: Często w takich sklepach nie dba się o czystość i porządek z powodu małej liczby pracowników.

BohdanHetman_YG9h

01.12.2024

Placówka

Kraków, Nawojki 4

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupów w...
Podczas zakupów w żabce bardzo smaczna była kawka, która zakupiłam dla siebie i dla znajomej.

Klient_yJ7Uv

30.11.2024

Placówka

Morąg, 3 maja 5

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie miła...
Bardzo nie miła pani kasjerka o imieniu Natalia.Bardzo twarde bułki,brudno.

Klient_tShSZ

30.11.2024

Placówka

Tczew, Armii Krajowej 3a

Nie zgadzam się (0)

Żabka

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Żabka?

Ktoś 1 godzinę temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?