Opinie użytkownika (93)

Naleśnikarnia ma w...
Naleśnikarnia ma w swojej ofercie gofry, i naleśniki zarówno słodkie, jak i obiadowe. Wybór jest na prawdę duży. Zachęcona rzucającym się z daleka w oczy szyldem z apetycznym gofrem postanowiłam wejść. Lokal jest dosyć mały, menu bogate, kelnerki uprzejme. Czekając na zamówionego gofra zauważyłam, że maty na stolikach są poplamione, ale już sam stolik kelnerka wycierała jakimś płynem (akurat sprzątała po gościach). Gofr, którego otrzymałam był niedopieczony, gumowy, owoce prosto z puszki. Do jedzenia się nadawał, ale po restauracji w takim miejscu spodziewałam się znacznie więcej. Zostałam skutecznie zniechęcona do wrócenia tam ponownie, jeśli naleśniki są przyrządzane w taki sam sposób to z pewnością nie są warte nawet połowy swojej ceny.

szafirek

18.07.2012
Nie zgadzam się (0)
Sklep ten jest...
Sklep ten jest pasmanterią internetową. Oferuje szeroki wybór nici przeznaczonych do szycia i szydełkowania. Głównie są to nici firmy Ariadna. Zamówienie złożyłam w sobotę,a w poniedziałek zostało już wysłane. Jestem bardzo zadowolona zarówno z kontaktu ze sklepem jak i zamówionych produktów. Przy poszczególnych niciach umieszczona jest informacja do czego są przeznaczone, więc bez większych trudności można wybrać te właściwe. Niestety informacja do jakiego numeru szydełka się nadają jest umieszczona tylko przy nielicznych. Zapłacić można zarówno przelewem jak i przy odbiorze. Sklep oferuje także tkaniny do haftu, co ważne można znaleźć także polskie, które są tańsze od oferowanych w większości sklepów tkanin DMC. Z pewnością jeszcze nie raz skorzystam z usług tego sklepu.

szafirek

18.07.2012

niteczka.com.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Do tego sklepu...
Do tego sklepu wybrałam się po aparat fotograficzny. W tym dziale do pomocy klientom było dwóch pracowników. Poprosiłam jednego z nich, by mi pomógł wybrać. Zostałam szczegółowo wypytana o moje oczekiwania odnośnie sprzętu. Pracownik przedstawił mi kilka modeli spełniające moje kryteria, a następnie szczegółowo opowiedział o każdym na bieżąco dopytując. Poświęcił blisko godzinę, cierpliwie odpowiadając na wszystkie moje pytania. W między czasie odszedł na kilka minut do innego klienta, zapewniając że za chwilę wróci. Pomógł mi wybrać aparat, który spełnia moje oczekiwania i z którego jestem bardzo zadowolona. Już w sklepie mogłam sprawdzić jak działają poszczególne funkcje. Z obsługi jestem bardzo zadowolona, z aparatu również.

szafirek

16.07.2012

Media Expert

Placówka

Lublin, Turystyczna 1

Nie zgadzam się (0)
Restauracja wyjątkowa pod...
Restauracja wyjątkowa pod każdym względem. Jedzenie jest pyszne, przygotowywane ze świeżych regionalnych składników. Dania podawane są w bardzo elegancki sposób, wyglądają małe dzieła sztuki kulinarnej. Obsługa jest bardzo miła, kelnerki uśmiechnięte, ceny przystępne. W budynku restauracji znajduje się także Dom Chleba gdzie można kupić pyszne pieczywo. Miejsce godne polecenia dla każdego.

szafirek

16.07.2012

Serokomla

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Będąc przejazdem w...
Będąc przejazdem w Nałęczowie, postanowiliśmy zjeść obiad akurat w tej restauracji. Był to bardzo dobry wybór. Pomimo wielu gości, na zamówienie czekaliśmy około 20 min. Dania zostały podane w bardzo estetyczny sposób i co najważniejsze były pyszne. Zamówiona kaczka wprost rozpływała się w ustach, a pierogi z dziczyzną urzekały smakiem. W cenę dań wliczone są sałatki, które każdy nakłada sobie sam w ilościach jakie chce, do wyboru było 9 surówek oraz takie ciepłe dodatki jak np fasolka, brokuł, kalafior. Porcje są duże w sam raz, by zaspokoić nawet duży apetyt. Obsługa bardzo miła, wystrój wnętrza utrzymany w myśliwskim klimacie, ceny nie wygórowane. Spokojnie mogę polecić to miejsce każdemu, kto lubi dobrą polską kuchnię.

szafirek

15.07.2012

Karczma Nałęczowska

Placówka

Nałęczów, Poniatowskiego 4

Nie zgadzam się (0)
W ostatnich kilki...
W ostatnich kilki dniach byłam zmuszona do częstego korzystania z poczty. Zauważyłam bardzo pozytywną zmianę w sposobie obsługi klientów. Panie w okienkach zaczęły nie tylko jakoś przyjaźniej reagować na chęć np wyboru koperty, ale także zaczęły mówić znane ze sklepów formułki "dziękuję i zapraszam ponownie" "miłego dnia życzę", proponują także zakup jakiejś gazety. Zmiany weszły dosłownie z dnia na dzień. Będą na poczcie dzień wcześniej, pani zachowywała się zwyczajnie czyli, posępna mina, westchnienie niezadowolenie bo podana koperta okazuje się za mała, albo potrzeba bąbelkową a te akurat są w magazynie. A już dnia następnego ta sama pani jeszcze widać, że nie śmiało, ale już mówi dzień dobry i wyżej wymienione formułki na pożegnanie. To samo zachowanie zauważyłam u innej pani, kiedy kilka godz później opłacałam na poczcie rachunek. Zmiana nie samowita. Mam nadzieję, że zmiany w podejściu do klienta pociągną za sobą także poprawę w szybkości dostarczaniu przesyłek. Bo tu jest jeszcze dużo do zrobienia.

szafirek

16.02.2012

Poczta Polska

Placówka

Łęczna, Aleja Jana Pawła II 89

Nie zgadzam się (0)
W sklepie oprócz...
W sklepie oprócz książek i płyt, można znaleźć dużo akcesoriów do robienia biżuterii, malowania itp. W sklepie było 4 pracowników, a klientów nie wielu. Wszyscy pracownicy rozmawiali za kasą, na sali nie było nikogo, aby zapytać o pomoc. Nie miałam ochoty wędrować z produktem przez cały sklep, a potem z powrotem z pracownikiem do półki aby mógł sprawdzić, a do tego narazić się na jego gniew, że przeszkadzam w rozmowie.Sądząc po panującym na półce bałaganie pracownikom na plotkach minęło sporo czasu. Kiedy stanęłam w kolejce do kasy, przede mną było jeszcze troje klientów i dwoje za mną. Kasjer obsługiwał tylko jeden mimo, że drugi stał obok. Pracownicy w najlepsze dalej plotkowali, a na klientów zwracali uwagę tylko po to by podać im kwotę do zapłaty. Często korzystam z tego sklepu, ale pierwszy raz spotkałam się z takim zachowaniem.

szafirek

18.11.2011

Kulturomaniak

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (7)
Będąc na zakupach...
Będąc na zakupach w Tesco bardzo pozytywnie zaskoczył mnie widok specjalnych pracowników przechadzających się po sklepie ze znakiem "Chętnie pomogę" . Sklep ten jest dosyć spory i często znalezienie konkretnego produktu zajmuje trochę czasu, zwłaszcza jeśli nie robi się w nim zakupów na co dzień.Część produktów umieszczona jest także na tyle wysoko, że osoby niskie mają problem z dosięgnięciem. Z mojej krótkiej obserwacji wynika, że obecność takich osób cieszyła się powodzeniem wśród osób starszych. Myślę, że zatrudnienie takich pracowników jest bardzo dobrym pomysłem.

szafirek

18.11.2011

Tesco

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (5)
Wizyta w tym...
Wizyta w tym sklepie wywarła na mnie pozytywne wrażenie. Już przy wejściu zostałam powitana przez pracownika. Oglądając buty zauważyłam, że pracownik obserwuje klientów i sam zagaduje czy może w czymś pomóc. Ponieważ nie mogłam znaleźć swojego rozmiaru skorzystałam z tej pomocy. Kiedy się okazało, ze na półce rzeczywiście nie ma, sprzedawczyni wzięła szukany model buta i po chwili wróciła z informacją, w którym ich salonie mogę znaleźć identyczne buty w pożądanym rozmiarze.Dopiero teraz sprzedawczyni zauważyła, że na innym regale także stoją buty o które pytałam i jest wśród nich mój rozmiar. Odniosłam wrażenie, że w sklepie panuje mały bałagan skoro pracownicy nie wiedzą gdzie stoją jakie buty. Nie uzyskałam także jednoznacznej odpowiedzi czy buty łatwo przemakają. Nie mniej samo zachowanie pracownika oraz udzielenie jasnych informacji o reklamacji i zwrocie, a także wyjaśnień w jaki sposób impregnować buty pozostawiły dobry ślad.

szafirek

18.11.2011

DEICHMANN

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (5)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu i standardowo już w tej placówce zastałam sprzedawczynię zajętą plotkowaniem, tym razem przez telefon. Kiedy miałam już wychodzić wpadła mi w oko kurtka, na szczęście pani skończyła rozmowę i mi ją zdjęła. Pomogła dobrać odpowiedni rozmiar, przedstawiła wszystkie jej zalety, rozwiała wątpliwości, co ważne nie próbowała mi jej na siłę sprzedać. Była jednak bardzo przekonywująca w swoim argumentowaniu zalet i na tyle uprzejma, że kurtkę kupiłam. W tym sklepie bardzo podoba mi się duże lustro umieszczone na ścianie przed przymierzalniami, dzięki temu można się obejrzeć dokładnie z każdej strony.

szafirek

24.03.2011

Yups

Placówka

Łęczna, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (8)
Portal Onet oferuje...
Portal Onet oferuje możliwość założenia bloga. Opcja ta ze względu na małą pojemność na zdjęcia była dobra głównie dla osób, które prowadzą blogi opisowe. Nie dawno Onet wprowadził przymusową funkcję polecania postów na Fb. Korzystne być może dla osób, które chcą wypromować swój blog, ale dla ludzi piszących typowe pamiętniki jest to utrudnienie. Nie każdy chce, by jego blog trafił na Fb , z tego co zauważyłam sporo osób zlikwidowało blogi na Onecie właśnie ze względu na przymusową opcję polecania postów. Uważam, że narzucanie takiej formy blogowania jest niedopuszczalne. Założenie bloga, który ma pomieścić sporo zdjęć np z podróż na tym portalu także mija się z celem właśnie ze względu na małą ilość miejsca na serwerze. Sam sposób sterowania blogiem nie należy do trudnych, ale potrzeba nieco wprawy, by się przyzwyczaić.

szafirek

24.03.2011

Onet.pl

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Bardzo lubię te...
Bardzo lubię te sklepy jubilerskie i często do nich zaglądam, tym razem jednak byłam rozczarowana sposobem w jaki mnie potraktowano. W sklepie nie było żadnych klientów, sprzedawczyni zapytała czy pomóc dopiero jak doszłam do niej. Było to o tyle dziwne, że w innych placówkach pracownicy witają klientów niemal od progu i służą pomocą. Podziękowałam bo nic nie wpadło mi w oko, ale za chwilę zainteresowała mnie bransoletka, pani oczywiście ją wyjęła, pomogła zapiąć, ale widać było, że nie ma ochoty rozmawiać ani doradzać. Bransoletkę kupiłam, ale podobał mi się jeszcze naszyjnik leżący obok. Kiedy spytałam o jego długość , odpowiedziała jedynie że na szyję jest w sam raz i zanim zdążyłam zapytać o cokolwiek innego pani już była w połowie drogi do kasy i mnie również tam zapraszała. Byłam bardzo zaskoczona, że nie wyjęła naszyjnika by mi go pokazać, że nawet krótkim słowem nie zachęciła do kupienia. Bransoletka została bardzo ładnie zapakowana w pudełeczko i torebkę i to chyba jedyny miły akcent wizyty w tym salonie.

szafirek

24.03.2011

Apart

Placówka

Lublin, al. Witosa 6

Nie zgadzam się (5)
Zadzwoniłam na infolinię...
Zadzwoniłam na infolinię sieci, aby sprawdzić billing z innego telefonu. Konsultantka zażądała dodatkowych danych, by sprawdzić czy może ze mną o tym numerze rozmawiać. Następnie udzieliła mi wszystkich informacji o które pytałam. Szybko i sprawnie podała numery, godziny, zwracając uwagę na pewne prawidłowości w wykonywanych połączeniach. Połączenie z BOK jest płatne, tym bardziej na pochwałę zasługuje sprawność z jaką odbyła się rozmowa. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało kilka sekund.

szafirek

17.03.2011

heyah

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Do tego sklepu...
Do tego sklepu zaglądam dosyć często, jedyna prawidłowość jaką zauważyłam to ciągłe plotki sprzedawczyń. Nie ważne ilu byłoby klientów paniom to nie przeszkadza w plotkowaniu. Ubrania zawsze są ładnie poukładane, a ich obejrzenie odbywa się pod czujnym okiem sprzedawczyni, która od razu odradza rozkładanie bluzek twierdząc, że nie ma danego rozmiaru lub, że taka sama już jest rozłożona. Dziś było tak samo, sprzedawczyni nie przerywając plotek od razu poprawiała każdą odłożoną przeze mnie rzecz, chociaż odkładałam złożoną. Dopiero kiedy zaczęłam oglądać ubrania na wieszakach zapytała czy szukam czegoś konkretnego. Chętnie też zdjęła bluzę wiszącą wysoko i zachęciła do zmierzenia.

szafirek

17.03.2011

Yups

Placówka

Łęczna, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (2)
Trafiłam akurat w...
Trafiłam akurat w momencie kiedy nie było kolejki. Moja radość nie trwałą długo ponieważ okazał się, że pani nie posiada kompetencji, by mi pomóc, a ta która posiada zajęta była inną osobą. Zostałam wyproszona z nakazem czekania na wezwanie. Wcześniej zostałam przepytana czy na pewno mam komplet dokumentów, trochę z problemami ale udało się też pani urzędnik pomóc mi wypełnić druk. Na ponowne wezwanie czekałam 20 min, w międzyczasie obsłużone zostały trzy inne osoby. W końcu weszłam sama i wtedy dopiero właściwa urzędniczka z miną niezadowolenia mnie przyjęła. Formalność trwała 2 minuty. Więc po co kazano mi czekać 20? A gdybym nie weszła sama pewnie stałabym pod tymi drzwiami czekając na wezwanie drugie tyle. Denerwujące jest, że w pokoju zostawiana jest osoba która nie ma kompetencji do załatwiania spraw do których pokój jest przeznaczony. Urzędnicy sami w sobie są dosyć przychylnie nastawieni do klientów i udzielają właściwych informacji. Mimo to po wizycie został niesmak, że urzędnicy odsyłają z kwitkiem chociaż mogą załatwić coś od ręki. Ale cóż czekanie najwidoczniej jest nieodłącznym elementem każdej wizyty urzędowej.

szafirek

17.03.2011

Urząd Pracy w Łęcznej

Placówka

Łęczna, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemny sklep...
Bardzo przyjemny sklep za każdym razem kiedy jestem w pobliżu muszę do niego wejść. Tym razem wyjątkowo ubrania w skrzyniach były ładnie poukładane, a sprzedawczyni co jakiś czas poprawiała co rozrzucili klienci, co więcej nie tylko witała każdego kto wchodził uśmiechniętym dzień dobry, ale także wyjaśniała co mają w promocji i jaka jest cena rzeczy, którą ktoś się zainteresował. O nic nie trzeba było pytać po prostu chodziła za klientami i zachęcała do wybrania czegoś informując jakie są ceny i rozmiary. Na pewno jeszcze nie raz zrobię zakupy w tym sklepie.

szafirek

16.03.2011

Yups

Placówka

Lublin, Lubartowska

Nie zgadzam się (6)
Kiedy weszłam do...
Kiedy weszłam do sklepu było dość sporo klientów. W części z butami damskimi jest mało miejsca, regały z butami ustawione są w taki sposób, że z trudem można się wyminąć, a jeśli ktoś próbuje zmierzyć but między półkami to nie ma mowy, by inni mogli przejść. Pomimo tego, że na sali było 3 osoby z obsługi, żadna z nich nie pomagała, klientom. Stały i obserwowały co się dzieje. Jedna z pracownic układała towar kiedy brałam buty do mierzenia nie odsunęła się nawet na centymetr, co więcej układała pudełka nad moją głową gdy szukałam właściwego rozmiaru. Do sklepu wróciłam ponownie za około 20 min, sytuacja wyglądała podobnie z tym, że jedna z pracownic pomagała klientce znaleźć rozmiar. Wybierałam dłuższą chwilę z pośród 3 rodzajów butów, żadna z pracownic nie spytała czy pomóc, nawet ta, której ewidentnie przeszkadzało, że biorę pudła z regału na którym ona ustawia. Przy kasie były dwie kasjerki jedna z nich obsługiwała klientkę, druga zajmowała czymś na komputerze. Dopiero po kilku minutach kasjerka oderwała się od komputera i mnie obsłużyła. Za to dobrała mi odpowiednią pastę do kupionego obuwia. Nie jestem zachwycona tym sklepem, jest zbyt ciasny, niewygodnie jest mierzyć, obsługa w ogóle nie interesuje się klientami.

szafirek

16.03.2011

CCC

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 23

Nie zgadzam się (8)
Weszłam do tej...
Weszłam do tej apteki z nadzieją, że ktoś mi pomoże znaleźć tabletki. Problem polegał na tym, że nie pamiętałam dokładnej nazwy, ani składu leku. Wiedziałam za to jak wygląda opakowanie i mniej więcej co było na nim napisane. Pani w aptece zaangażowała do pomocy także pozostałe dwie farmaceutki i już po chwili mogłam wybierać spośród trzech leków, w śród nich były także te właściwe poszukiwane przeze mnie tabletki. Panie w tej aptece wykazały się dużą wiedzą, a także nie zwykłą uprzejmością. Z pewnością będę częściej odwiedzała tą placówkę.

szafirek

26.01.2011

Cefarm

Placówka

Lublin, Lubartowska 25

Nie zgadzam się (12)
Kiedy przedłużałam umowę...
Kiedy przedłużałam umowę z orange dostałam w promocji pakiet smsów za darmo przez pół roku, chociaż tłumaczyłam konsultantowi, że go nie potrzebuję on stwierdził, że skoro jest za darmo to w niczym mi nie przeszkadza i niech sobie będzie. Po pół roku miałam zostać poinformowana smsem, że zbliża się koniec promocji i jeśli chcę to mogę ten pakiet wyłączyć.Przyznam, że z czasem zapomniałam iż dostałam taki pakiet w promocji bo najzwyczajniej z niego nie korzystam. Smsa ani żadnej innej formy przypomnienia nie było, za to przyszedł rachunek z doliczoną opłatą za ten pakiet. Kiedy pojechałam do salonu orange w Łęcznej z prośbą o wyjaśnienie co to za nowa opłata i żeby ją usunięto, pani nie potrafiła mi wytłumaczyć skąd ten pakiet nagle się wziął na rachunku zasłoniła się tym, że nie ma dostępu do mojego konta i jeśli chcę się czegoś dowiedzieć to muszę zadzwonić do BOK, oczywiście połączenie z konsultantem jest płatne. Zadzwoniłam, niestety linie były zajęte, mi naliczono opłatę za połączenie a i tak na rozmowę się nie doczekałam. Ostatecznie pakiet wyłączyłam logując się na stronie internetowej sieci, ale zanim udało mi się rozwiązać zagadkę tajemniczego pakietu przyszły mi dwa rachunki z dodatkową opłatą, do tego stracony czas oraz nerwy na wizytę w salonie i bezskuteczne próby dodzwonienia się do BOK. Nadal nie rozumiem dlaczego nie poinformowano o kończącej się promocji, ani dlaczego pani w salonie nie mogła wejść na moje konto i zwyczajnie wyłączyć tego pakietu. Odesłanie klienta z kwitkiem, doradzając inną formę kontaktu z operatorem jest dla mnie przykładem wyjątkowego lekceważenia.

szafirek

19.01.2011

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (6)
Odkąd redakcja została...
Odkąd redakcja została przeniesiona do Chełma, łęczyński tygodnik jest tylko z nazwy, większość prezentowanych wiadomości dotyczy rejonów Chełma i Włodawy. Informacje są nieaktualne, o niektórych wydarzeniach czytelnicy dowiadują się z dwutygodniowym opóźnieniem. Problem stanowi także nadanie ogłoszenia płatnego ponieważ w tym celu trzeba jechać do redakcji do Chełma, na dzień dzisiejszy nie ma innej możliwości.

szafirek

09.12.2010
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi