Kulturomaniak

(3.11)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 11)

Do kulturomaniaka znajdującego...
Do kulturomaniaka znajdującego się w galerii handlowej Leclerc na zana wybrałam się ponieważ mój dotychczasowy pendrive odmówił posłuszeństwa a potrzebowałam nowego na już. Przed wejściem do sklepu na plecach miałam plecak mimo iż był on pusty ochroniarz kazał mi go zostawić przed kasą.W środku chłodno oraz czysto.Obsługa od razu do mnie podeszła i pomoga mi wybrać produkt dla mnie. Wszystkie produkty bardzo ładnie rozstawione wraz z cenami dobrze widocznymi.Sklep dobrze oświetlony

Beatkuś

21.08.2012

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (2)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Leclerca do Kulturomanika. Chciałam kupić Igły do filcowania i szczotkę. W sklepie niedawno było przemeblowanie i teraz trochę ciężko się po nim porusza. Sama znalazłam dział z interesującymi mnie produktami. Na pólkach panował bałagan. koraliki były porozrzucane a inne produkty były pomieszane i nie ułożone zgodnie z cena i "swoim" miejscem na półce. Ponieważ nigdzie nie mogłam znaleźć igieł to poszłam do Informacji. Kobieta nie bardzo umiała mi pomóc ale w końcu sprawdziła w systemie, ze igieł do filcowania nie ma w sklepie.

Karolina_1098

30.05.2012

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)
Poszedłem do Kulturomaniaka...
Poszedłem do Kulturomaniaka z myślą zakupienia czegoś do posłuchania, miałem upatrzone dwie płyty, które chciałem zdobyć jakiś czas temu. Pytając ekspedientkę o nie, jako że nie mogłem znaleźć ich na półce zostałem bardzo szybko poinformowany, gdzie je mogę znaleźć- wszystko szybko i kulturalnie- jak to na Kulturomaniaka przystało;)

Witek_2

22.03.2012

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór płyt...
Duży wybór płyt muzycznych, filmów, książek, prasy oraz innych produktów z dziedziny kultury, sztuki i rozrywki - to właśnie cechuje Kulturomaniaka. W sklepie panuje zazwyczaj spokojna atmosfera sprzyjająca wyborze książki lub odsłuchowi muzyki z płyty, która zamierzamy kupić. Obsługa jest zorientowana w dziedzinach muzyki i literatury i chętnie służy pomocą swoim klientom zarówno w odnalezieniu danego produktu jak i udzieli rad niezdecydowanym.

Seba_5

14.12.2011

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (1)
byłam wczoraj na...
byłam wczoraj na zakupach w C.H. Leclerc na ulicy Zana 19. Zaszłam sobie do sklepu Kulturomaniak, gdzie można kupić książki, prasę, sprzęt komputerowy i akcesoria artystyczne. Byłam zainteresowana kupnem koralików do robienia biżuterii. Kiedy weszłam do sklepu okazało się, ze wszystko jest w nim poprzestawiane. Musiałam chwile poszukać akcesoriów do robienia biżuterii. Nigdzie nie było nikogo z personelu, aby zapytać o to gdzie mogę je teraz znaleźć. Wkońcu znalazłam i podeszłam do alei. Było bardzo mało koralików. Kiedy znalazłam takie, które by mi odpowiadały to zobaczyłam, że cześć z nich jest połamana. Szkatułki do decoupage były brzydko ustawione. Sklep został całkowicie zreorganizowany, ale nic w nim nie mogłam znaleźć.

Karolina_1098

09.12.2011

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)
W sklepie oprócz...
W sklepie oprócz książek i płyt, można znaleźć dużo akcesoriów do robienia biżuterii, malowania itp. W sklepie było 4 pracowników, a klientów nie wielu. Wszyscy pracownicy rozmawiali za kasą, na sali nie było nikogo, aby zapytać o pomoc. Nie miałam ochoty wędrować z produktem przez cały sklep, a potem z powrotem z pracownikiem do półki aby mógł sprawdzić, a do tego narazić się na jego gniew, że przeszkadzam w rozmowie.Sądząc po panującym na półce bałaganie pracownikom na plotkach minęło sporo czasu. Kiedy stanęłam w kolejce do kasy, przede mną było jeszcze troje klientów i dwoje za mną. Kasjer obsługiwał tylko jeden mimo, że drugi stał obok. Pracownicy w najlepsze dalej plotkowali, a na klientów zwracali uwagę tylko po to by podać im kwotę do zapłaty. Często korzystam z tego sklepu, ale pierwszy raz spotkałam się z takim zachowaniem.

szafirek

18.11.2011

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (7)
Najwyraźniej dzisiajszy dzień...
Najwyraźniej dzisiajszy dzień okazał się niezbyt odpowiednim na wizytę w kulturomaniaku. Udałąm się tam w celu zakupienia konkretnej książki, w związku z tym, że miała to być kolejna książka z serii, doskonale wiedziałąm gdzie mam się kierować. Tak przynajmniej mi się wydawało. Niestety trafiłam na całkowite przemeblowanie sklepu, większa część produktów była już przeniesiona, ale na półkach widniały stare opisy. Postanowiłam poprosić obsługę o pomoc, chwilę trwało zanim kogoś znalazłam w pobliżu, a na dodatek okazało się, że pani pracująca w kulturomaniaku również nie potrafiła mi pomóc. W rezultacie musiałam zrezygnować z zakupów.

zarejestrowany-uzytkownik

23.09.2011

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (1)
Kupiliśmy w tym...
Kupiliśmy w tym sklepie monitor Asus 19 calowy. Był dość atrakcyjny cenowo i dlatego go wzięliśmy. Poza tym wybrałam sobie również płytę DVD grupy Queen, której jestem fanką. Płyta była podwójna i zawierała dwa koncerty tej grupy. W domu, kiedy chciałam obejrzeć okazało się, że nie można jej odtworzyć, pomimo że system jest do tego przystosowany. Głos było słychać natomiast nie było obrazu. To samo było z drugą płytą. Chciałam ją wymienić, ale okazało się,,że zgubiłam paragon i nic nie mogę z tym zrobić. No cóż, na pewno więcej nie zakupie płyt w tym sklepie, a jeśli już zachowam paragon na dobre.

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2010

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (2)
Sklep odwiedziłam w...
Sklep odwiedziłam w niedzielę ok. godziny 14. Znajdował się w Centrum Handlowym Zana. Asortyment stanowiły towary z wielu branż związanych głównie z kulturą: gazety, płyty, książki, przybory plastyczne, a także sprzęt komputerowy i fotograficzny. Celem mojej wizyty był zakup podkładki chłodzącej pod laptopa firmy Vakoss. Pierwsze wrażenie było bardzo korzystne - sklep był przestronny, ogólnie panował porządek, nie było w nim wiele klientów. Ponieważ byłam tam ze znajomym, który jakiś czas temu zakupił podkładkę,od razu skierowaliśmy się do działu, w którym znajdował się sprzęt komputerowy. Podkładka, po którą przyszłam leżała na półce, na której panował pożądek, więc nietrudno było znaleźć poszukiwany sprzęt (chociaż może to być tylko moja impresja, ponieważ weszłam do sklepu z osobą, która znała pozycję towaru). Kiedy wzięłam do ręki podkładkę i chciałam się zorientować w cenie kupowanego przeze mnie przedmiotu okazało się to niemożliwe, gdyż ani na pudełku ani w miejscu, gdzie się on znajdował nie było etykietki z ceną. Ogólnie etykietki z cenami znajdowały się pod przedmiotami, ale jak się okazało (w momencie, kiedy chcieliśmy porównać zakupowany przedmiot z innymi podobnymi okazało się to niemożliwe). Na dziale komputerowym nie znajdował się w tym momencie nikt, kto mógłby nam takiej informacji udzielić, nie zauważyliśmy także czytnika cen). Koniec końców polegając na opinii znajomego wybrałam podkładkę, którą on wcześniej zakupił. Idąc do kasy minęliśmy dział z płytami. Podeszliśmy do jednej z półek, gdyż jedna z płyt przyciągnęła naszą uwagę. Próbowaliśmy znaleźć cenę tej płyty, ale nie było jej ani na pudełku, ani jak stwierdziliśmy później - nigdzie obok w zasięgu naszego wzroku. Kilka płyt, które jeszcze przejrzeliśmy także nie miała cen. Zrezygnowaliśmy więc z dalszego przeglądania płyt i poszliśmy do kasy. Nie było kolejki, więc zostaliśmy obsłużeni szybko. Jedynym mankamentem mogło się okazać, że na nasz widok przy kasie kasjerka (która pierwsze wrażenie robiła raczej pozytywne - ubrana była schludnie i czysto, delikatny makijaż,nosiła niebieską koszulę z kołnierzykiem) nie powiedziała ani "dzień dobry" (przy wejściu także tego nie zrobiła), ani "proszę". Jedynymi słowami, jakimi się do nas zwróciła było "39,99" (cena podkładki) i "proszę wcisnąć zielony, pin, zielony" (na wiadomość, że będę płacić kartą). Ogólnie więc moje oceny kształtują się następująco: Wiedza i kompetencje personelu - nie dotyczy (albowiem mój kontakt z personelem był nikły i nie pozwalał na ocenę kompetencji), Zachowanie i wygląd personelu: +1 (wprawdzie obsługa przy kasie była sprawna, ale ogólnie klient może mieć wrażenie, że jest traktowany jak powietrze - nikt nie zwraca na niego uwagi), Oferta, cena, asortyment: +2 (plus za asortyment, który mimo tak wielu branży wydawał się dość imponujący, co do cen nie mogę się jednak wypowiedzieć, gdyż nie znam cen tej samej podkładki w innych sklepach). Organizacja i czas obsługi -2 (wprawdzie nie było tragicznie, ale bałagan dotyczący cen i nieobecność nikogo z obsługi na dziale może być denerwujący dla klienta, który nie wie, po jaki produkt dokładnie przychodzi). Wygląd miejsca i obsługi - najwyższa ocena +4 (kasjerka wyglądała schludnie, natomiast przestrzeń i wystrój i porządek w sklepie zachęcał do spędzenia tam chwili czasu). Ogólnie oceniam ten sklep na +1 ( plus głównie za wygląd)

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2009

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (28)

Kulturomaniak

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kulturomaniak?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.