Apart

(4.11)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1002 z 1710)

We wtorek 6...
We wtorek 6 maja 2025 udałam się do sklepu marki Apart który znajduje się przy ul. Ogrodowej 31 Stare Miasto. Na wystawie był wystawiony tylko jeden model zegarka na tle dużego plakatu reklamowego. Był to bardzo skuteczny sposób na wyeksponowanie tego modelu. Kiedy weszłam do sklepu, jedyna sprzedawczyni była przy kasie, zajęta uzupełnianiem jakichś dokumentów. Rozejrzałam się po wnętrzu, zwracając uwagę na gabloty z zegarkami. Jedna z nich była częściowo pusta, co nie robiło dobrego wrażenia. Po dwóch minutach sprzedawczyni poinformowała mnie, że gdybym chciała obejrzeć któryś model, to mam jej powiedzieć i chętnie mi go pokaże. Powiedziałam, że jestem niezdecydowana i poprosiłam o pomoc w wyborze zegarka. Pani zerwał się z krzesła i od razu do mnie podeszła. Zapytała czy to ma być zegarek dla mnie. Odparłam, że nie, dla męża. Wtedy pracownica zadała mi więcej pytań, by dowiedzieć się na jaką okazję to ma być prezent (urodziny), a także poznać gust mojego męża i styl jaki preferuje. Następnie pani zaproponowała żebyśmy razem pooglądały zegarki w gablotach i pytała co myślę, o liniach produktów, jakie proponowała, sądząc, że mogą podobać się mojemu mężowi. Bazując na moich odpowiedziach, wybrała 3 modele, które wyjęła i zaprezentowała mi na specjalnej tacy. Mogłam się im przyjrzeć z bliska. Pani opisała ich cechy charakterystyczne, podała mi je do potrzymania i podczas, gdy ja je oglądałam, wyjaśniła także jak wygląda sprawa gwarancji, jakości i innych szczegółów technicznych dotyczących każdego z nich. Wybrałam jeden model, a pani pochwalił mój wybór. Powiedziała, że przyniesie z magazynu oryginalnie zapakowany model. Kiedy wróciła, zaproponowała, że go zapakuje na prezent, na co się zgodziłem. Następnie w miłej atmosferze i bez przeszkód dokonałam zapłaty. Ogólnie byłam zadowolona z obsługi i sposobu w jaki sprzedawca mi pomógł. Moim zastrzeżeniem, było jedynie to, że to ja musiałam poprosić o poradę, a sprzedawczyni nie zaproponowała mi jej sama wirginia.lyjak@gmail.com

WirginiaŁy_35TX

07.05.2025

Placówka

Konin, Ogrodowa 31a

Nie zgadzam się (0)
We wtorek 6...
We wtorek 6 maja 2025 udałam się do sklepu marki Apart który znajduje się przy Paderewskiego 8 Konin Na wystawie był wystawiony tylko jeden model zegarka na tle dużego plakatu reklamowego. Był to bardzo skuteczny sposób na wyeksponowanie tego modelu. Kiedy weszłam do sklepu, jedyna sprzedawczyni była przy kasie, zajęta uzupełnianiem jakichś dokumentów. Rozejrzałam się po wnętrzu, zwracając uwagę na gabloty z zegarkami. Jedna z nich była częściowo pusta, co nie robiło dobrego wrażenia. Po dwóch minutach sprzedawczyni poinformowała mnie, że gdybym chciała obejrzeć któryś model, to mam jej powiedzieć i chętnie mi go pokaże. Powiedziałam, że jestem niezdecydowana i poprosiłam o pomoc w wyborze zegarka. Pani zerwała się z krzesła i od razu do mnie podeszła. Zapytała czy to ma być zegarek dla mnie. Odparłam, że nie, dla męża. Wtedy Pani zadała więcej pytań, by dowiedzieć się na jaką okazję to ma być prezent (urodziny), a także poznać gust mojego męża i styl jaki preferuje. Następnie Pani zaproponowała, żebyśmy razem pooglądały zegarki w gablotach i pytała co myślę, o liniach produktów, jakie proponowała, sądząc, że mogą podobać się mojemu mężowi. Bazując na moich odpowiedziach, wybrała 3 modele, które wyjęła i zaprezentowała mi na specjalnej tacy. Mogłam się im przyjrzeć z bliska. Pani opisała ich cechy charakterystyczne, podała mi je do potrzymania i podczas, gdy ja je oglądałam wyjaśniła także jak wygląda sprawa gwarancji, jakości i innych szczegółów technicznych dotyczących każdego z nich. Wybrałam jeden model, a pani pochwaliła mój wybór. Powiedziała, że przyniesie z magazynu oryginalnie zapakowany model. Kiedy wróciła, zaproponowała, że go zapakuje na prezent, na co się zgodziłam. Następnie w miłej atmosferze i bez przeszkód dokonałam zapłaty. Ogólnie byłam zadowolona z obsługi i sposobu w jaki sprzedawca mi pomógł. Moim zastrzeżeniem, było jedynie to, że to ja musiałam poprosić go o poradę, a sprzedawczyni nie zaproponowała mi jej sama.

WirginiaŁy_35TX

07.05.2025

Placówka

Konin, Ogrodowa 31a

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

06.05.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Aparat wyroby, prezenty...
Aparat wyroby, prezenty na każdą okoliczność. Każdy znajdzie tu coś dla siebie i bliskich czy znajomych.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa i...
Profesjonalna obsługa i doradztwo klienta. Miła, uprzejma i nienarzucająca się obsługa. Szeroki wybór biżuterii i zegarków. Sklep natomiast jest duży, przestronny i elegancki.

Klient_aD5R4

06.05.2025

Placówka

Wrocław, Czekoladowa 5-22

Nie zgadzam się (0)
Gorąco polecam, obsługa...
Gorąco polecam, obsługa na najwyższym poziomie!

Aleksandra_Mie

06.05.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po wizycie w...
Po wizycie w salonie Apart mogę stwierdzić, że marka oferuje szeroki wybór eleganckiej biżuterii, dopasowanej do różnych gustów i okazji. Obsługa była uprzejma i pomocna, a sam salon estetycznie urządzony, co podkreśla prestiż marki. Jakość wykonania biżuterii sprawia bardzo dobre wrażenie – produkty prezentują się solidnie i stylowo. Z całego serca polecam!

Placówka

Lublin, Al. Spółdzielczości Pracy 34

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio kupowałem kolczyki...
Ostatnio kupowałem kolczyki na prezent. Wybrałem ten sklep ponieważ miał konkurencyjne ceny. Wizytę w sklepie wspominam pozytywnie, ponieważ pani, która mnie obsługiwała, potrafiła doradzić mi odpowiedni komplet kolczyków. Prezent był udany :)

Klient_VOooR

06.05.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalne doradztwo w...
Profesjonalne doradztwo w sprawie męskiej biżuterii.

gualla317

06.05.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór i...
Duży wybór i dobra jakość

Solina140

05.05.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i cierpliwa obsługa. Pani, która mnie obsługiwała, wykazywała zainteresowanie, dobrze słuchała i doradzała.

Natalli18

05.05.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Modne i bardzo...
Modne i bardzo porządne ubrania.

Klient_P5z2h

05.05.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dodstkowy plus to...
Dodstkowy plus to hest za Apart posiada aplikacjie

Ivan24

29.04.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Biżuteria ładna i...
Biżuteria ładna i w przyjaznej cenie. Minusem jest brak inicjatywy ze strony pracownika by szukany przedmiot ( niedostępny w salonie) zamówić do sklepu. Zostałam jedynie poinformowana że pewnie jest na stronie internetowej

zarejestrowany-uzytkownik

28.04.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wiele razy udało...
Wiele razy udało mi się wybrać biżuterię w Apart, zawsze obsługa na najwyższym poziomie i ogromny wybór. Polecam !

Aleksandra_Mie

27.04.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odwiedzając salony Apart...
Odwiedzając salony Apart zawsze czułam się "zaopiekowana" a obsługa była na świetnym poziomie. Niestety w tym punkcie obsługa jest całkowicie niepomocna. Wchodząc do salonu obsługa prowadzi pogawędki między sobą całkowicie ignorując klienta. Gdy klient poprosi o pomoc, osoba obsługująca odnosi się do klienta z wyższością, nie potrafi udzielić odpowiedzi na pytania dot. asortymentu oraz nie chce go pokazać sugerując, że i tak nie będzie pasował do wybranej wcześniej bransoletki. Salon wyglądem i asortymentem nie odbiega od innych punktów, jednak traktowanie klientów znacząco zniechęca do zakupu.

Klient_MbNyD

29.03.2025

Placówka

Poznań, Szwedzka 6

Nie zgadzam się (0)
Jedynym plusem jest...
Jedynym plusem jest pełny asortyment i porządek Największy minus to obsługa, traktuje z góry klientów. Wchodząc tam można oczekiwać oceniającego spojrzenia, jeżeli człowiek nie wygląda na bogatego nie można liczyć na miła i rzetelną obsługę. Panie traktują z góry i chcą jak najszybciej skończyć obsługiwać. Jeżeli ktoś powie że tylko chce popatrzeć chodzą i traktują jak złodzieja.

EmiliaGużda_yBcV

23.03.2025

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Ja wchodzą tam...
Ja wchodzą tam jako klient od razu poczułem się jak intruz, panie zamiast spytać się czy coś pomóc, wolały obrócić się i udawać, że cos robią, jedna, gdy myślała, że nie patrzę zmierzyła mnie wzrokiem i parsknęła śmiechem. Myślę że to nie standardy najwyższej jakości

Klient_zielony

23.03.2025

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Dobra obsługa
Dobra obsługa

Klient_Y8mR1

03.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep z ładną...
Sklep z ładną biżuterią, często można zakupić w promocyjnej cenie. Obsługa sklepu miła i uśmiechnięta, z chęcią doradzi. W sklepie jest czysto.

elasz82

07.02.2025

Placówka

Opole, Wrocławska

Nie zgadzam się (0)

Apart

Początki firmy sięgają roku 1977, kiedy to Adam Rączyński założył warsztat jubilerski. W roku 1983 do Adama Rączyńskiego dołączył jego brat, Piotr. Wtedy też powstała nazwa APART – z połączenia pierwszych liter imion właścicieli: Adama i Piotra Rączyńskich z oznaczającym w wielu językach sztukę słowem art. Salony Apart oferują szeroki asortyment zarówno biżuterii, jak i zegarków. Marka słynie z największego na rynku wyboru wzorów z diamentami, a także zdobionych takimi kamieniami, jak szafiry, tanzanity czy perły. Obok klasyki, marka oferuje także biżuterię casualową oraz nawiązującą do aktualnych trendów. Miłośnicy wysokiej klasy zegarków znajdą w Apart modele z tak cenionych manufaktur, jak: Vacheron Constantin, Jaeger- LeCoultre, Zenith, Breitling, Hublot czy Cartier.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apart?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

We wtorek 6...
We wtorek 6 maja 2025 udałam się do sklepu marki Apart który znajduje się przy ul. Ogrodowej 31 Stare Miasto. Na wystawie był wystawiony tylko jeden model zegarka na tle dużego plakatu reklamowego. Był to bardzo skuteczny sposób na wyeksponowanie tego modelu. Kiedy weszłam do sklepu, jedyna sprzedawczyni była przy kasie, zajęta uzupełnianiem jakichś dokumentów. Rozejrzałam się po wnętrzu, zwracając uwagę na gabloty z zegarkami. Jedna z nich była częściowo pusta, co nie robiło dobrego wrażenia. Po dwóch minutach sprzedawczyni poinformowała mnie, że gdybym chciała obejrzeć któryś model, to mam jej powiedzieć i chętnie mi go pokaże. Powiedziałam, że jestem niezdecydowana i poprosiłam o pomoc w wyborze zegarka. Pani zerwał się z krzesła i od razu do mnie podeszła. Zapytała czy to ma być zegarek dla mnie. Odparłam, że nie, dla męża. Wtedy pracownica zadała mi więcej pytań, by dowiedzieć się na jaką okazję to ma być prezent (urodziny), a także poznać gust mojego męża i styl jaki preferuje. Następnie pani zaproponowała żebyśmy razem pooglądały zegarki w gablotach i pytała co myślę, o liniach produktów, jakie proponowała, sądząc, że mogą podobać się mojemu mężowi. Bazując na moich odpowiedziach, wybrała 3 modele, które wyjęła i zaprezentowała mi na specjalnej tacy. Mogłam się im przyjrzeć z bliska. Pani opisała ich cechy charakterystyczne, podała mi je do potrzymania i podczas, gdy ja je oglądałam, wyjaśniła także jak wygląda sprawa gwarancji, jakości i innych szczegółów technicznych dotyczących każdego z nich. Wybrałam jeden model, a pani pochwalił mój wybór. Powiedziała, że przyniesie z magazynu oryginalnie zapakowany model. Kiedy wróciła, zaproponowała, że go zapakuje na prezent, na co się zgodziłem. Następnie w miłej atmosferze i bez przeszkód dokonałam zapłaty. Ogólnie byłam zadowolona z obsługi i sposobu w jaki sprzedawca mi pomógł. Moim zastrzeżeniem, było jedynie to, że to ja musiałam poprosić o poradę, a sprzedawczyni nie zaproponowała mi jej sama wirginia.lyjak@gmail.com
Zgadzasz się?