Opinia użytkownika: szafirek
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wizyta w tym sklepie wywarła na mnie pozytywne wrażenie. Już przy wejściu zostałam powitana przez pracownika. Oglądając buty zauważyłam, że pracownik obserwuje klientów i sam zagaduje czy może w czymś pomóc. Ponieważ nie mogłam znaleźć swojego rozmiaru skorzystałam z tej pomocy. Kiedy się okazało, ze na półce rzeczywiście nie ma, sprzedawczyni wzięła szukany model buta i po chwili wróciła z informacją, w którym ich salonie mogę znaleźć identyczne buty w pożądanym rozmiarze.Dopiero teraz sprzedawczyni zauważyła, że na innym regale także stoją buty o które pytałam i jest wśród nich mój rozmiar. Odniosłam wrażenie, że w sklepie panuje mały bałagan skoro pracownicy nie wiedzą gdzie stoją jakie buty. Nie uzyskałam także jednoznacznej odpowiedzi czy buty łatwo przemakają. Nie mniej samo zachowanie pracownika oraz udzielenie jasnych informacji o reklamacji i zwrocie, a także wyjaśnień w jaki sposób impregnować buty pozostawiły dobry ślad.