Opinia użytkownika: szafirek
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Kiedy przedłużałam umowę z orange dostałam w promocji pakiet smsów za darmo przez pół roku, chociaż tłumaczyłam konsultantowi, że go nie potrzebuję on stwierdził, że skoro jest za darmo to w niczym mi nie przeszkadza i niech sobie będzie. Po pół roku miałam zostać poinformowana smsem, że zbliża się koniec promocji i jeśli chcę to mogę ten pakiet wyłączyć.Przyznam, że z czasem zapomniałam iż dostałam taki pakiet w promocji bo najzwyczajniej z niego nie korzystam. Smsa ani żadnej innej formy przypomnienia nie było, za to przyszedł rachunek z doliczoną opłatą za ten pakiet. Kiedy pojechałam do salonu orange w Łęcznej z prośbą o wyjaśnienie co to za nowa opłata i żeby ją usunięto, pani nie potrafiła mi wytłumaczyć skąd ten pakiet nagle się wziął na rachunku zasłoniła się tym, że nie ma dostępu do mojego konta i jeśli chcę się czegoś dowiedzieć to muszę zadzwonić do BOK, oczywiście połączenie z konsultantem jest płatne. Zadzwoniłam, niestety linie były zajęte, mi naliczono opłatę za połączenie a i tak na rozmowę się nie doczekałam. Ostatecznie pakiet wyłączyłam logując się na stronie internetowej sieci, ale zanim udało mi się rozwiązać zagadkę tajemniczego pakietu przyszły mi dwa rachunki z dodatkową opłatą, do tego stracony czas oraz nerwy na wizytę w salonie i bezskuteczne próby dodzwonienia się do BOK. Nadal nie rozumiem dlaczego nie poinformowano o kończącej się promocji, ani dlaczego pani w salonie nie mogła wejść na moje konto i zwyczajnie wyłączyć tego pakietu. Odesłanie klienta z kwitkiem, doradzając inną formę kontaktu z operatorem jest dla mnie przykładem wyjątkowego lekceważenia.