Opinia użytkownika: szafirek
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: W ostatnich kilki dniach byłam zmuszona do częstego korzystania z poczty. Zauważyłam bardzo pozytywną zmianę w sposobie obsługi klientów. Panie w okienkach zaczęły nie tylko jakoś przyjaźniej reagować na chęć np wyboru koperty, ale także zaczęły mówić znane ze sklepów formułki "dziękuję i zapraszam ponownie" "miłego dnia życzę", proponują także zakup jakiejś gazety. Zmiany weszły dosłownie z dnia na dzień. Będą na poczcie dzień wcześniej, pani zachowywała się zwyczajnie czyli, posępna mina, westchnienie niezadowolenie bo podana koperta okazuje się za mała, albo potrzeba bąbelkową a te akurat są w magazynie. A już dnia następnego ta sama pani jeszcze widać, że nie śmiało, ale już mówi dzień dobry i wyżej wymienione formułki na pożegnanie. To samo zachowanie zauważyłam u innej pani, kiedy kilka godz później opłacałam na poczcie rachunek. Zmiana nie samowita. Mam nadzieję, że zmiany w podejściu do klienta pociągną za sobą także poprawę w szybkości dostarczaniu przesyłek. Bo tu jest jeszcze dużo do zrobienia.