Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Sklep mięsno-wędliniarski w Czersku –Zbigniew Zabrocki”. Koleżanka mojej kuzynki kupuje tam wędlinę i mówi, że jest ona bardzo dobra dlatego zdecydowałyśmy się wziąć coś na spróbowanie. Weszłam do sklepiku. Było w nim ciepło i czysto. W lodówkach poukładane były rożnego rodzaju wędliny. Ceny były bardzo rozsądne. Zdecydowałam się na szynkę. Wędliny wyglądały bardzo dobrze i pysznie smakowały. Panie ekspedientki są bardzo miłe i uczynne.
Sklep Firany Zasłony Zim Mark-Pol w Czersku oferuje ciekawe promocje. Ogólnie sklep jest dobrze zorganizowany. W sklepie znalazłam regał z zasłonami-ładnie poukładane, czytelne ceny. Duże ekspozycje. Obsługa również kompetentna. W sklepie jest czysto. Za kasą stoi uśmiechnięta kasjerka. Po zeskanowaniu towarów i skasowaniu zaprasza klientów do dokonywania zakupów w przyszłości.
Sklep branży papierniczo-biurowej Antom w Czersku odwiedziłam. Obsługa była całkowicie zorientowana na klienta. Pani witała każdego klienta, doradzała w wyborze i nawiązywała kontakt wzrokowy, uśmiechała się i używała zwrotów grzecznościowych. Pracownicy ubrani w firmowe ubrania. W sklepie, oprócz mnie obecna była tylko dwie osoby, więc nie musiałam stać w kolejce i tracić czasu. Ogólnie rzecz biorąc dobry i profesjonalnie prowadzony sklep.
W sklepie odzieżowym w „Bea” w Czersku było bardzo przyjemnie. Panował porządek a pracownicy z chęcią pomagali klientom, zajmując się jednocześnie innymi pracami służbowymi. Jeden z pracowników w fachowy sposób pomógł mi w wyborze spodni. Podał spodnie w odpowiednim rozmiarze. Odzież była ładnie wyeksponowana na wieszakach. Odzież miała przyporządkowaną widoczną aktualną cenę. Personel krzątał się po sklepie i poprawiał ekspozycje towaru.
W sklepie Suma w Czersku panie z miłą aparycją pomagają przy wyborze obuwia, doradzają. W sklepie jest czysto, ładnie. Buty są poukładane w logiczną całość.
Sklep czysty i zadbany, przy oglądaniu produktów ładnie wyłożonych na półkach.
Personel przy kasie zawsze doradzi odpowiedni specyfik do butów.
Po obserwacji sklepu zauważyłam, że obsługa wykonywała wiele obowiązków, obsługa klienta , wystawianie towaru.
Wstąpiłam do supermarkietu Biedronka. Gdy wyszłam z samochodu zauważyłam, że parking przed sklepem jest zanieczyszczony (widoczne były niedopałki papierosów oraz paragony). Zaobserwowałam czystość w sali sprzedaży wypadła lepiej. Podłoga w sklepie była czysta i nie było na niej śladów plam. Idąc w kierunku kas zatrzymałam się jeszcze chwilę przy owocach. Obsługująca mnie kasjerka miała przypięty identyfikator z imieniem. Kasjerka była miła dla klientów. Po zeskanowaniu towarów podała wartość zakupów. Zapłaciłam gotówką. Kasjerka oznajmiła kwotę reszty . Po wydaniu reszty podziękowała za dokonane zakupy i zaprosiła ponownie.
Obserwacja w Galerii Kaskada w Szczecinie została dokonana w sklepie Empik. Obsługa bardzo kulturalna uprzejma. Zwroty dzień dobry, do widzenia, dziękuję dało się zauważyć. Towar schludnie ułożony, obsługa grzeczna, miła, ładnie ubrana. Pani podziękowała za dokonane zakupy, zaprosiła ponownie do kolejnej wizyty.
Sklep Stradivarius ma ładną aranżację wnętrza. Na sali sprzedaży jest porządek. Nie zauważyłam nieprawidłowości pod względem czystości nie było kurzu, ani zanieczyszczeń podłogi. Ofertę handlową salonu stanowi odzież oraz dodatki, towar jest wykonany bardzo starannie i nawiązuje do aktualnych trendów. Sklep cieszy się dużą popularnością. Obsługa jest tu kompetentna i potrafi się zająć klienta.
Salon Humanic w Galerii Kaskada jest przestronny i oglądać można obuwie. Przymierzanie obuwia nie jest zbyt uciążliwe. W lokalu jest czysto, towar jest odpowiednio wyeksponowany, a ceny towaru znajdują się na kartonach. Ceny kształtują się na atrakcyjnym poziomie w porównaniu z konkurencją. Obsługa jest tu sympatyczna i kiedy poprosiłam o pomoc w znalezieniu większego rozmiaru ekspedientka chętnie mi pomogła. Personel był uśmiechnięty i starał się, aby klienci byli zadowoleni.
Wystawa w sklepie Deichmann w Galerii Kaskada zachęciła mnie do wejścia. Na początku sklepu klient zauważa obuwie po przecenie w atrakcyjnych cenach, dokładnie poukładane. Obuwie poukładane jest tematycznie-botki znajdują się na półkach na środku, obuwie eleganckie i sylwestrowe poukładane fasonami na półkach. Podłoga w całym sklepie czysta. Pracownice były elegancko ubrane. Jedna z nich pomogła mi w odnalezieniu odpowiedniego obuwia, wskazała kilka fasonów z których wybrałam jeden. Przy kasie pracownica zaproponowała mi odpowiedni preparat do pielęgnacji zimowego obuwia, poinformowała mnie również o konserwacji i o wkładkach, które mogą ocieplić obuwie.
Weszłam do sklepu CCC w Galerii Kaskada w Szczecinie. Sala sklepowa robiła wrażenie czystej. Buty stały poustawiane na półkach. Na regałach widać było łyżki do butów. Siedzenia dla klientów były wygodne - miękkie pufy. Podłoga była czysta. Nie widziałam na niej plam. Zerknęłam na kilka par butów - ładnie poustawiane, wyeksponowane. Przy poszczególnych modelach widać było ich ceny.
Sklep Vistula w Galerii Kaskada w Szczecinie oferuje elementy garderoby męskiej. Spory wybór ubrań, koszul, marynarek. Wymienione rzeczy dobre jakościowo, klasyczne wzornictwo. Ceny atrakcyjne przeceny, promocje. Weszłam obejrzeć koszule dla męża. Wzięłam jedną koszulę i udałam się do kasy. Zostałam szybko obsłużona, poprawnie, uprzejmie.
W Galerii Kaskada w Szczecinie dokonałam obserwacji w sklepie Zara. Po wejściu do sklepu zaczęłam przeglądać dostępny asortyment, szczególną uwagę zwróciłam na damskie koszulki. Po upływie kilku minut podszedł do mnie pracownik, przywitał mnie i zaoferował obsługę. W trakcie rozmowy zadawał pytania o moje dokładne potrzeby i preferencje.
Sklep Wólczanka mieści się w Galerii Kaskada. Personel już od wejścia odpowiednio zareagował - kontakt wzrokowy, uśmiech, przywitanie. Koszule bardzo dokładnie poskładane, posortowane rozmiarami, także z odnalezieniem konkretnego rozmiaru nie było problemu. Garnitury, marynarki na wieszakach - przejrzyście ułożone. Ceny na każdej metce artykułów, które sprawdziłam. Sprzedawca kompetentny, spontanicznie przedstawił asortyment z najnowszej kolekcji oraz zaproponował towar promocyjny.
W Galerii Kaskada w Szczecinie dokonałem obserwacji sklepu miły, przytulny sklep Greenpoint. Obsługa miła, pomocna, pani odpowiedziała na wszystkie zadane przeze mnie pytania. Mimo dużego ruchu poświęciła mi kilka minut przy wyborze produktu. W sklepie porządek bez zastrzeżeń, ubrania były ułożone. Przy kasie była kolejka składająca się z dwóch osób. Dlatego też bardzo szybko zostałam obsłużona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.