VISTULA

(4.42)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (383 z 763)

Po wejściu do...
Po wejściu do salonu siedzący za kasą za wszelką cene unikał naszego wzroku i nie podchodził, kiedy ja podszedłem aby zapytać o dostępne rozmiary, gdzieś uciekł, a przejeła nas niechętnie Pani wychodząca akurat w tyłu sklepu. Zrobiłą się miłą dopiero, gdy zaczeliśmy na poważnie przymierzać garnitur, a szczyt płynącej od nij miłosci nastąpił po sfinalizowaniu zakupu. Wspomniany Pan natomiast, bardzo ochoczo podbiegł do "bardziej luksusowo" ubranej Pani, aby jej służyć. Wizyta w salonie Vistula w Manufakturze Łódzkiej

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ogólne wrażenie dotyczące...
Ogólne wrażenie dotyczące sklepu bardzo dobre - czysto i schludnie, rzeczy poukładane i na swoich miejscach. Pracowniczka sklepu pomocna, jednak bez pukania wchodziła do przymierzalni w trakcie przymierzania - sytuacja powtórzyła się 3 razy. Nie poinformowała też o cenach i rabatach, co finalnie przełożyło się na wyższa kwotę końcową.

Klient_Ze6ZE

02.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep Warszawa Reduta...
Sklep Warszawa Reduta , bardzo miła i fachowa obsługa.

niezalogowany-uzytkownik

06.12.2023

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (0)
Wizyta odbyła sie...
Wizyta odbyła sie 18.10 o godz. 17:00 w sklepie Vistula w jednym z centrów handlowych w Łodzi. Całość trwała około 20 minut i w tym czasie kupiłem jedwabny, granatowy krawat w geometryczne wzory o wartości 129zł. Gdy wszedłem do sklepu widoczne były dwie pracownice. Jedna w czarnych upiętych włosach, średniego wzrostu, ubrana na czarno w wieku ok. 45lat. Druga sprzedawczyni miała blond włosy do ramion, średniego wzrostu w wieku również ok, 45lat. Oprócz mnie był jeszcze 1 klient widoczny na sklepie. Po wejściu obie pracownice powitały mnie miłym "dzień dobry" oraz usmiechem co było satysfakcjonujące bo poczułem się zauważony. Po podejściu do regalu z krawatami Pani w czarnych włosach zapytała na jaką okazję szukam krawata. Rozmowa rozpoczęła sie w sposób przyjazny i z usmiechem. Pani zaprosiła mnie do biurka gdzie wyłożyła krawaty które mi się spodobały oraz pokazała alternatywne wzory i kolory, które mogłyby pasować do przedstawionej przeze mnie okazji. Pani pokazała mi również dwa sposoby wiązania krawatów co uważam za bardzo przydatne. Przed finalizacją transakcji Pani poinformowała mnie o aktualnych promocjach, a przy płatności zaproponowała zakup karty podarunkowej. Całość wizyty przebiegła w miłej i sympatycznej atmosferze. Miałem poczucie że Pani szczerze chce mi pomóc i wypuścić mnie ze sklepu zadowolonego. Odniosłem wrażenie, że obsługa w tym sklepie jest kompetentna i nastawiona na pomoc klientowi. Pewne jest, że jeszcze wrócę do tego sklepu i polecę go innym.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
super obsługa
super obsługa

Klient_nUsRL

05.06.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W sobotę robiliśmy...
W sobotę robiliśmy zakupy w sklepie firmowym Vistuli w Kielcach w Galerii Echo. Profesjonalnej pomocy w zakupie kompletu odzieży na ślub syna ( garnitur, koszula, dodatki ) udzieliła nam Pani Dominika - sprzedawczyni tego sklepu. Oprócz profesjonalnego podejścia do problemu, wykazała się również uprzejmością, wysoką kulturą osobistą oraz życzliwością. Bardzo dziękujemy jej za udzielne rady i za obsługę.

Klient_nUsRL

05.06.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W sobotę robiliśmy...
W sobotę robiliśmy zakupy w sklepie firmowym Vistuli w Kielcach w Galerii Echo. Profesjonalnej pomocy w zakupie kompletu odzieży na ślub syna ( garnitur, koszula, dodatki ) udzieliła nam Pani Dominika - sprzedawczyni tego sklepu. Oprócz profesjonalnego podejścia do problemu, wykazała się również uprzejmością, wysoką kulturą osobistą oraz życzliwością. Bardzo dziękujemy jej za udzielne rady i za obsługę.

Klient_nUsRL

05.06.2023

Placówka

Kielce, Świętokrzyska

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa.
Profesjonalna obsługa.

Niezweryfikowany Klient_Buwf

10.04.2022

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (0)
super koszule biznesowe
super koszule biznesowe

Sonce

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła i fachowa...
Miła i fachowa obsługa

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła i profesjonalna...
Miła i profesjonalna obsługa. Pełna pomoc pracowników w doborze ubrań. Bardzo dobra jakość koszul.

Tomasz_2389

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowcy, niezwykle przydatni.
Fachowcy, niezwykle przydatni.

leszekm4

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W sobotę 20.11.2021r....
W sobotę 20.11.2021r. razem z tatą poszukiwaliśmy dla Niego koszuli. Pani ekspedientka powitała nas i zapytała czy w czymś pomóc, jednak bez większego entuzjazmu. Po wskazaniu konkretnego modelu koszuli, który nas interesuje stwierdziła, że "na Pana ten model na pewno nie będzie pasować", gdyż był w kroju super slim. Chcieliśmy jednak ją przymierzyć, więc Pani rozłożyła koszulę do przymiarki. Kiedy stwierdziliśmy, że krój rzeczywiście nie odpowiada, Pani zaczęła przekonywać, że ta koszula przecież powinna tak leżeć. Robiła to jednak w niemiły sposób, mówiąc do nas jakby uważała nas za "mniej inteligentnych". Kiedy zwróciłam uwagę, że rękawy w koszuli są zbyt szerokie ekspedientka zakwestionowała moje słowa mówiąc "to jest taki dopasowany model, super slim, te rękawy są takie luźne. Tak to powinno wyglądać". Byłam zmieszania czy w końcu ten model ma być super slim czy luźny. Poczułam się wtedy jakby ktoś chciał mi na siłę wcisnąć produkt, który jest zupełnie niedopasowany. Nie zdecydowaliśmy się na tę koszulę. Wybraliśmy inną, w innym kroju. Podczas płacenia, gdy chcieliśmy użyć karty stałego klienta, aby zdobyć punkty, Pani powiedziała że teraz już za późno by to zrobić, ale tak na prawdę nie opłaca się to, gdyż żeby zdobyć te 200 zł na zakupy trzeba by w ciągu roku wydać 25000 zł w sklepie. Jest to być może pomocna rada dla klienta, jednak sądzę, że niezbyt dobra dla samej firmy.

Klient_4Usb

22.11.2021

Placówka

Luboń, Dębiecka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niemiła kobieta...
Bardzo niemiła kobieta obsługuje, trzeba uważać bo nabija inne ceny niż te które są obok ciuchów. Wyczuwam pogardę w stronę klienta. Czasami się zastanawiam czy ona tam nie jest za karę. Nie polecam

niezalogowany-uzytkownik

25.08.2021

Placówka

Mielec, ul. Powstańców Warszawy 4

Nie zgadzam się (0)
Fantastyczna obsługa Klienta,...
Fantastyczna obsługa Klienta, czysty sklep i duży wybór dla mężczyzn.

Anna_4475

29.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Doradcy klienta w...
Doradcy klienta w butiku Vistula w M-cu wyróżniają się profesjonalną wiedzą dotyczącą asortymentu oraz materiałów z jakich rzeczy są wykonane. Pracownicy są niezwykle zaangażowani, są chętni pomocy. Polecam!

Klient_9e6g

28.12.2020

Placówka

Mielec, ul. Powstańców Warszawy 4

Nie zgadzam się (0)
Przed świętami bylam...
Przed świętami bylam z narzeczonym w 2 salonach. Zarówno w pierwszym jak i drugim pracują starsze kobiety. Panie niemiłe, patrzą na człowieka jakby nie był godny przymierzenia i zakupu głupiej koszuli. Żadnej pomocy co do rozmiaru tylko kwaśna mina na twarzy. Niestety trzeba było kupić koszule, która po założeniu następnego dnia okazała się mieć plamę. Nie polecam tych salonów w Lublinie.

Niezweryfikowany Klient_58yK

26.12.2020

Placówka

Lublin, ul. Unii Lubelskiej 2

Nie zgadzam się (0)
Elegancję czuć w...
Elegancję czuć w tym sklepie od samego progu. Można poczuć się tutaj na prawdę bardzo luksusowo dzięki wysokiej jakości galanterii oraz odzieży, szkoda tylko że perosonel nie jest milszy.,

zalogowany_użytkownik

11.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa przemiła, profesjonalna....
Obsługa przemiła, profesjonalna. Kupując nawet niedrogie drobnostki/ t-shirt czujemy, że Panie tam pracujące starają się nam doradzić szczerze i z uśmiechem.Sam sklep bardzo czysty. Polecam!

Niezweryfikowany Klient_7Jsx

01.10.2020

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Sklep Vistula znajduje...
Sklep Vistula znajduje się na 1 piętrze. Dotarcie do niego nie stanowi problemu również dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych. Po wejściu do butiku zacząłem rozglądać się i przeglądać ubrania wiszące na wieszakach. Są one rozwieszone w sposób uporządkowany, uprasowane. Koszulki i t-shirty były ułożone równo na półkach. Odstępy między wieszakami i półkami nie utrudniały poruszania się po sklepie. W ciągu ok. 30 sekund od wejścia do sklepu osoba z obsługi podeszła do mnie pytając, czy może mi w czymś pomóc. Chciałem kupić spodnie. Asystentka pomogła mi dobrać rozmiar i uwzględniła moje potrzeby, takie jak kolor oraz styl. Pani ta pomogła mi zabrać spodnie do przymierzalni. W międzyczasie zapytała czy potrzebuję czegoś. Poprosiłem o większy rozmiar. Dostałem go nie musząc wychodzić z przymierzalni. Po przymiarkach zdecydowałem się na zakup spodni. Zostałem zaprowadzony do kasy. Kolejki nie było. Przed dokonaniem zapłaty przedstawiono mi aktualnie obowiązującą ofertę zniżkową i drobny produkt z oferty promocyjnej – skarpety. Po dokonaniu zapłaty otrzymałem produkt zapakowany w papierową torbę. Obsługa życzyła mi miłego dnia. Zakupy przebiegły w profesjonalnej i miłej atmosferze. Obsługa sklepu cały czas przebywała w maseczkach. Przy wejściu do sklepu stał płyn do dezynfekcji rąk.

Klient_2Nk8

01.09.2020

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła 2 82

Nie zgadzam się (0)

VISTULA

Vistula to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek z odzieżą męską w Polsce. Produkty marki charakteryzuje najwyższa jakość materiałów i wykonania. Vistula posiada w swojej ofercie trzy linie, a każda z nich skierowana jest do innego typu mężczyzny. Kolekcja Lantier i Vistula skierowana jest do mężczyzn, którzy zobowiązani są do bardzo formalnego dress code. Drugą linią jest Vistula Red jako mniej formalna forma osadzona w aktualnych trendach. Najbardziej wymagający klienci mogą skorzystać z oferty -Made to Measure, czyli szycia na miarę.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż VISTULA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po wejściu do...
Po wejściu do salonu siedzący za kasą za wszelką cene unikał naszego wzroku i nie podchodził, kiedy ja podszedłem aby zapytać o dostępne rozmiary, gdzieś uciekł, a przejeła nas niechętnie Pani wychodząca akurat w tyłu sklepu. Zrobiłą się miłą dopiero, gdy zaczeliśmy na poważnie przymierzać garnitur, a szczyt płynącej od nij miłosci nastąpił po sfinalizowaniu zakupu. Wspomniany Pan natomiast, bardzo ochoczo podbiegł do "bardziej luksusowo" ubranej Pani, aby jej służyć. Wizyta w salonie Vistula w Manufakturze Łódzkiej