Opinie użytkownika (109)

Podróżujesz decatlujesz
Podróżujesz decatlujesz

Roman_1

12.02.2024

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak zawsze wszystko...
Jak zawsze wszystko dla wszystkich. Mega fajny sklep szkoda tylko że każde centrum jest ponad 100 km od domu.

Roman_1

12.02.2024

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze gotowa na...
Zawsze gotowa na szybkie uzupełnienie potrzeb

Roman_1

12.02.2024

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fajna oferta i...
Fajna oferta i ceny w promocjach

Roman_1

12.02.2024

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jako że do...
Jako że do końca mnie nie przekonuje jestem tylko na promocjach

Roman_1

12.02.2024

Lewiatan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Swietnie zorganizowany sklep,...
Swietnie zorganizowany sklep, świetne wędliny i niewielkości powoduje pierwszy wybór

Roman_1

12.02.2024

Dino

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Cena główną przeszkodą...
Cena główną przeszkodą do kontynuacji

Roman_1

12.02.2024

player.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetne rozwiązania zarówno...
Świetne rozwiązania zarówno dla firm jak i klienta indywidualnego

Roman_1

12.02.2024

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Oferta zadowalająca gdyby...
Oferta zadowalająca gdyby nie zasieg

Roman_1

12.02.2024

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dla nowych klientów...
Dla nowych klientów super oferta, niestety odszedłem po 15 latach ze względu na słabą ofertę utrzymania klienta.

Roman_1

12.02.2024

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank po dużych...
Bank po dużych zmianach wewnętrznych, niestety masa pozostałości mentalnej po starych strukturach.

Roman_1

12.02.2024

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze dopracowana...
Bardzo dobrze dopracowana aplikacja, wiele udogodnień ale nadal jest sporo aspektów, które są dosyć irytujace. Przykładowo osbługa klienta czasem wyamga poświęcenia masy czasu dla załatwienia jednej drobnej rzeczy.

Roman_1

12.02.2024

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 2022,12,02...
W dniu 2022,12,02 postanowiłem zrobić zakupy w pobliżu mojego miejsca zamieszkania w sklepie Dino znajdującym się w Babimoście przy ulicy Piłsudskiego 78. Zauważyłem w gazetce tegoż sklepu że w promocyjnej cenie jest piwo BREWER Strong, którego nigdy nie piłem. Chciałem spróbować tego trunku. Udałem się na zakupy. Zakupiłem ziemniaki po które poszedłem i kupiłem na próbę 2 puszki w/w piwa. Kasjerka nie była zbyt uprzejma. Pouczyła mnie że ziemniaki nie powinny znajdować się na taśmie do kasy, ponieważ zostawiają piasek na taśmie. Powinny być trzymane w ręku. Po przyjściu do domu przeanalizowałem paragon z moich zakupów. Okazało się że zostałem wprowadzony w błąd. Za puszkę piwa policzono mi 3,39 zł a nie jak oznaczano produkt za cenę 2,19 zł. Na puszce różnica wyniosła mnie o 1,2 zł.

Roman_1

02.12.2022

Dino

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Warsztat i termin...
Warsztat i termin wybrałem w czasie zamówienia opon na OPONEO. Po przyjechaniu na miejsce wszystko było gotowe na moją obsługę. Z miejsca parkingowego zakładu pracownik przejął samochód i wjechał na stanowisko. Zaproponowano mi wygodne miejsce odpoczynku – oczekiwania na zakończenie prac. Zaprezentowano mi zamówione opony i przystąpiono do montażu. Czynności bardzo sprawnie wykonywało dwóch pracowników. Zdejmowano z samochodu, wymieniano opony, wyważano i montowano na samochodzie. Na zakończenie po opuszczeniu samochodu na podłogę wszystkie śruby dokręcono kluczem dynamometrycznym. Przekazując samochód życzono mi szerokiej drogi i długiej eksploatacji nowego ogumienia.

Roman_1

25.04.2020

AUTO NAPRAWA Piotr Gołek

Placówka

Kargowa, ul. Kościuszki 43

Nie zgadzam się (0)
W dniu 21...
W dniu 21 04 2020 odwiedziłem stronę internetową oponeo w celu zamówienia opon samochodowych. Strona daje szerokie możliwości wyboru rozmiaru opon. Można bezpośrednio podać rozmiary lub wybrać wg posiadanego auta. Po zatwierdzeniu tego wyboru ukazuje nam się wiele opon. Widzimy kształt /zdjęcia/, cenę, inne podstawowe dane. Mamy możliwość posortowania tych wyników wg różnych kryteriów aby łatwiej można wybrać określony rodzaj. Mamy możliwość wyboru adresu dostawy lub możemy wskazać warsztat i dokonać rezerwacji dnia i godziny montażu. Dalej jest szereg możliwości opłacenia. Po opłaceniu otrzymujemy informacje e-mail o poszczególnych etapach realizacji zamówienia. Jedne z ostatnich wskazują i przypominają o terminie rezerwacji warsztatu. Wszystkie czynności są czytelne i proste w realizacji

Roman_1

25.04.2020

oponeo.pl

Placówka

Bydgoszcz, Podleśna 17

Nie zgadzam się (0)
Do napisania tej...
Do napisania tej obserwacji zdopingowały mnie dzisiejsze wpisy na stronach oficjalnych Orange. Początek tej opinii to 05 marca br. Tego dnia otrzymałem pismo od Dyrektora Centrum Fakturowania i Rozliczeń Abonenckich Pana Jacka S. W piśmie tym czytamy: „Nie otrzymaliśmy jednak od Państwa adresu e-mail, na który mają być przesyłane faktury w postaci elektronicznej…..” „… Aby otrzymywać fakturę w postaci elektronicznej w każdym miesiącu na wskazany adres e-mail wystarczy: - wysłać SMS na numer 6505 o treści: AKTYWUJ numer_ewidencyjny.adres_e-mail (opłata wg stawki operatora)…” itd. pisze Pan Dyrektor. Ośmielę się napisać, że Pan Dyrektor podpisuje „coś”, co mu podstawili. Otóż mając mój adres do korespondencji, ktoś musiał czytać moją mowę na NEOSTRADĘ. Tam są wszelkie moje dane, obok adresów jest adres poczty elektronicznej. Dodatkowo ten sam adres e-mail jest wpisany na końcu umowy pod zapisem „na przesyłanie faktur w formie elektronicznej”. Po tym miłym liście zrobiłem w dniu 05 marca przelew. W dniu dzisiejszym po 6 /sześciu/ dniach sprawdzam na stronie internetowej NEOSTRADY jak wygląda fakturowanie wpłat. A tam widzę dla mojej faktury „status - nie zapłacono”. Znając procedury Orange mówiące, że „Jeśli zbyt długo zwlekałeś z zapłatą za fakturę, usługi, z których korzystasz mogą zostać zablokowane. Wejdź w link będący tytułem artykułu i dowiedz się, co zrobić, gdy zostałeś objęty procesem windykacji” próbowałem znaleźć sposób mojego postępowania wyjaśniającego. Mając jeszcze trochę czasu do terminu opłaty faktury próbowałem e-mailem wyjaśnić problem „braku wpłaty” a tam pokazuje się komunikat: „Przepraszamy, ale Orange On-line jest dostępne tylko dla Klientów Orange.Zostań naszym Klientem, aby mieć możliwość zarządzania swoim kontem On-line!”Mam od ponad miesiąca podpisaną umowę, mam konto na Orange dla mojej NEOSTRADY, opłaciłem fakturę od tygodnia i niby jestem a nie jestem klientem? W celu uzyskania wyjaśnień można zgłosić się telefonicznie na info, ale tam bije licznik. Zanim się dogadasz musisz przejść opowieści automatu, dokonać właściwego wyboru cyferki i mieć szczęście, że szybko odbierze właściwy człowiek. Jeśli masz szczęście to stracisz kilka złotych, ale jeśli szczęście nie sprzyja to licznik nabije nawet kilkadziesiąt złotych zanim rozwiążesz problem. Temat rozmów na info już wcześniej przeszedłem i dlatego ten temat próbowałem e-mailem rozwiązać.Podobne treści na niby są na innych stronach Orange. Niby jest super „wodotrysk” a nie ma rozwiązania problemu. Jest stosowane różne nazewnictwo dla określenia jakiegoś terminu, które często powoduje niepotrzebne zamieszanie. A może jest to celowe działanie w myśl hasła „ chcesz coś „załatwić” – zapłać. Niby Ci coś oferujemy, ale musimy jeszcze z Ciebie wycisnąć więcej.Opisane elementy to tylko część spraw, które miały wpływ na moją ocenę, jakości obsługi. Z jednej strony przysłowiowe „wodotryski” dopingowałyby do bardzo wysokich ocen, ale jak wejdziesz głębiej to zaczyna tonąć jakość obsługi tej Firmy.Wystawione oceny od -3 do 0 są i tak na wyrost, pomimo bardzo wielu „wodotrysków”, które wypada ocenić nawet na 5. Dla tak dużej i poważnej firmy usterki, które tu opisuję są niedopuszczalne i nie powinny mieć miejsca. Firma żyjąca z informatyki na informatyce nie może robić takich błędów.

Roman_1

11.03.2013

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jadąc przez Poznań...
Jadąc przez Poznań w najmniej odpowiednim miejscu wysiadł mi samochód. Na trzy pasmowej drodze wylotowej zatrzymałem się na światłach i po zmianie świateł nie mogłem ruszyć z miejsca. Nie mogłem wyjść z samochodu, aby go zepchnąć na bok, bo nasilenie ruchu było bardzo duże. Samochody z lewa i prawa mnie omijały. Jakoś udało się odpalić na biegu i pojechać dalej na tym samym biegu. Tak udało się dojechać do NORAUTO Poznań Komorniki. Po wejściu zostałem bardzo grzecznie przyjęty. Cierpliwie wysłuchano mnie i Fachowiec poszedł ze mną do samochodu, aby się upewnić i postawić właściwą diagnozę. Moje przypuszczenia się potwierdziły. Padło sprzęgło. Byłem załamany, bo miałem przed sobą jeszcze kilkaset kilometrów do przejechania a wstępny termin naprawy uszkodzenia to był następnego dnia przed południem odbiór. Panowie bardzo sprawnie zadziałali, aby ściągnąć potrzebne części. Wstawili samochód na stanowisko. Ja udałem się do pobliskiego hotelu, aby spędzić noc w Poznaniu. Po kilku godzinach telefonicznie dowiedziałem się, że dziś przed zamknięcie samochód będzie naprawiony. Zgodnie z informacją udałem się do NORAUTO. Tam mechanik Piotr Br. kończył składanie samochodu. Po kilkunastu minutach przed zgaszeniem ostatnich świateł odebrałem swój sprawny samochód.

Roman_1

11.03.2013

Norauto

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Będąc w trasie...
Będąc w trasie postanowiłem zrobić niezbędne zakupy napojów i innych produktów spożywczych. Wybór ze względu na dobry dojazd i duży parking padł na sklep Netto w Grodzisku Wlkp. Na parkingu było czysto. Wejście do sklepu również było czyste. W sklepie było czysto, ale ogólny porządek nie robił dobrego wrażenia. Nie wszystkie produkty były równo ułożone na regałach. Przy wielu produktach brak było oznaczeń cen, oraz wiele oznaczeń znajdowało w niewłaściwym miejscu, były obok, przy innych produktach. Pomimo sporego ruchu czynna była tylko jedna kasa. Byłem piąty w kolejce. Po kilku minutach oczekiwania byłem miło i sprawnie obsłużony przez Panią Monikę /krótkie włosy malowane na rudo/.

Roman_1

23.05.2012

NETTO

Placówka

Grodzisk Wielkopolski, Poznańska 36a

Nie zgadzam się (0)
Dziś rano udałem...
Dziś rano udałem się po zakupy do marketu Kaufland. Na taką decyzję duży wpływ miał parking na którym bez problemu znalazłem miejsce i zaparkowałem samochód. Na parkingu, pomimo że jest wykorzystywany przez klientów innych sklepów było czysto. Czysto było pod wiatą z wózkami. Wejście do sklepu i w sklepie również było czysto. Wszędzie produkty były równo poukładane na regałach i miały czytelnie oznaczone ceny. Był duży wybór produktów spożywczych w umiarkowanych cenach. Po odnalezieniu wszystkich produktów udałem się do kas. Były czynne dwie kasy. Przy każdej po dwie osoby. Po kilkunastu sekundach byłem uprzejmie i sprawnie obsłużony przez panią Patrycję Nowakowską /ciemna blondynka z włosami spiętymi w kok/.

Roman_1

23.05.2012

Kaufland

Placówka

Skierniewice, Kardynała Wyszyńskiego 13/15

Nie zgadzam się (0)
W lokalizacji powinno...
W lokalizacji powinno być Sklep Aldi woj. Lubuskie Sulechów, Jana Pawła II 48. /takiej lokalizacji nie chciał przyjąć system dlatego wcześniej podano inną lokalizację/. W dniu dzisiejszym będąc w pobliżu sklepu Aldi postanowiłem zrobić zakupy. Przed sklepem znajdował się duży parking, na którym bez problemu znalazłem miejsce postojowe. Na parkingu i wokół sklepu było czysto, widać porządek. Po wejściu do sklepu również daje się zauważyć porządek. Było czysto, produkty ładnie poukładane na regałach i w większości dobrze i czytelnie oznaczone były ceny. Kosze znajdujące się w środkowej części sklepu pokazały zupełnie coś innego. Produkty pomieszane, bezładnie porozkładane, bardzo trudno znaleźć oznaczenie cen. Dla wielu produktów praktycznie nie było możliwości znalezienia ceny. Jedyną możliwością było udanie się z produktem do czytnika kodów i sprawdzenie ceny. Wiele produktów nawet w ten sposób nie można było sprawdzić, ponieważ nie posiadały kodów. Nie mając dużo czasu po zrobieniu niezbędnych zakupów udałem się do kasy. Tutaj blondynka chyba Pani Katarzyna Głos bardzo sprawnie i na bieżąco uprzejmie obsługiwała kolejnych klientów. Po wyjściu ze sklepu pozostał pewien niesmak. Z jednej strony porządek a z drugiej żal nie zrobionych zakupów niektórych produktów, dla których nie można było znaleźć ceny.

Roman_1

29.03.2012

Aldi

Placówka

Sulechów, Jana Pawła II 48

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi