Norauto

(1.77)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (111 z 150)

Skandaliczny sposób zachowania...
Skandaliczny sposób zachowania kierownika sklepu, który wyrywa towar klientowi z rąk twierdząc, że właśnie został sprzedany, podczas gdy towar rezerwuje dla rodziny. Jest opryskliwy i zachowuje się w sposób nieadekwatny do zajmowanego stanowiska. Stanowczo nieodpowiedni osoba na tym stanowisku. Zero podejścia proklienckiego, zero szacunku do klienta i jakiejkolwiek kultury.

Niezweryfikowany Klient_m82N

09.03.2021

Placówka

Gliwice, Jana Nowaka Jeziorańskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Umówiłem się telefonicznie...
Umówiłem się telefonicznie na drobną czynność. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że wprawdzie dość szybko wszystko zostało w aucie wykonane, ale pan z obsługi zapomniał mnie o tym poinformować i spędziłem niepotrzebnie ok. 15 minut sądząc, że jeszcze coś trzeba w aucie sprawdzić. Dość mały sklep.

Klient_i5LQ

26.02.2021

Placówka

Warszawa, ul. Ostrobramska 81

Nie zgadzam się (0)
Wchodzisz, jest sklep,...
Wchodzisz, jest sklep, jest wybór, ale jeśli już chcesz o coś zapytać, to widzisz tylko dwóch panów, którzy zajmują się "usługami serwisowymi". Przy podejściu do nich i powiedzeniu "przepraszam" jest zero reakcji. Panowie odbierają telefony i rozmawiają o świetnym serwisie, natomiast człowieka, który jest w środku mają w głębokim poważaniu. Nie oczekuję zajęcia się mną ad hoc, ale jakąkolwiek reakcję pomiędzy tymi rozmowami telefonicznymi. Czekałem kilkanaście minut, bo niestety potrzebowałem produktu z ich oferty od ręki. W innym wypadku nigdy w życiu nie dałbym się tak upokorzyć. Daję jedną gwiazdkę, ponieważ finalnie otrzymałem produkt, którego potrzebowałem i swoim staniem przy ladzie wyprosiłem sprzedaż.

Niezweryfikowany Klient_SDw8

06.02.2021

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (0)
Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa, szybka diagnoza i rozwiązanie problemu zawsze spotykam się tam z bardzo miła obsługą i pomocą ze strony Pracowników (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO). Samochód dobrze się prowadzi i jestem zadowolona ze sprawnej obsługi. od lat korzystam z serwisu Norauto, polecam

Niezweryfikowany Klient_Uc80

28.12.2020

Placówka

Piaseczno, Puławska 46

Nie zgadzam się (0)
Po wymianie kół...
Po wymianie kół zauważyłem, że obili mi alufelgi w okolicach śrub kluczem... Dodatkowo wykonano mi geometrię kół, którą i tak musiał poprawić mi inny zakład...

Niezweryfikowany Klient_4pDW

14.11.2020

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (0)
Niestety, ale sprzedający...
Niestety, ale sprzedający (sklep internetowy) ma gdzieś klienta. Czas realizacji zamówienia w ofercie jest 2 dni, który nie został utrzymany. Gdy przyjechałem pod wybrany punkt okazało się, że nie ma dla mnie na magazynie nowego boxu. Zaoferowali mi z wystawy. Na pytanie czy będzie jakiś rabat z tego tytułu usłyszałem, iż nie ma takiej możliwości. Po kontakcie (długi czas oczekiwania, aż odbiorą telefon) ze sklepem internetowym okazało się, że mogą mi go wysłać, ale za opłatą. To mnie bardzo poirytowało. Po dłuższej rozmowie, sprzedający postanowił wysłać towar bez dodatkowych opłat.

Niezweryfikowany Klient_Go2T

25.07.2020

Placówka

Warszawa, ul. Jubilerska

Nie zgadzam się (0)
Witam, posiadam jeepa...
Witam, posiadam jeepa cherokee, kupilem zimą.. Pojechałem do norauto w swadzimiu zeby sprawdzili klimatyzacjie. Maja promocje 169zl i 10 zl za sprawdzenie szczelnosci. Wiec dalem sprawdzic wszystko ok i napełnić. Zaplacilem 179zł. Po 2-3 tygodniach zrobilo sie cieplo i odpalilem klime. Bez efektu. Dzwonilem z 20 razu nikt nie odbierał i w koncu pojechalem. Okazalalo sie ze instalacja jest nie szelna i niema czynika. Kierownik mowi ze sprawdzali na zimno i kupe bzdur. Oczywiscie olewka nawet wydal oswiadczenie ze byla sprawdzana i szczelna a teraz nie jest.Śmial sie glupio i mam sobie spadac bo nic nie zrobi, co ja wogóle chce? Brak kultury na najwyższym poziomie. Omijać i to z daleka. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_2NyB

03.06.2020

Placówka

Swadzim, Świętego Antoniego

Nie zgadzam się (0)
Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa, szybka diagnoza i rozwiązanie problemu

Rafał_591

20.04.2020

Placówka

Swadzim, Świętego Antoniego

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo niezadowolona...
Jestem bardzo niezadowolona z obsługi tego serwisu, bardzo ciężko się dodzwonić, a kompetencje pracowników pozostawiają wiele do życzenia. Miał być szybki serwis ale zamówione części nie pasowały, a umówiona cena okazała się być wyższa.

Niezweryfikowany Klient_p1YC

02.04.2020

Placówka

Wrocław, Karkonoska 83

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie negatyw! Na...
Zdecydowanie negatyw! Na trasie okazało się, że przepaliła mi się żarówka (światła mijania). Pomimo moich próśb, w Norauto Kiełpinek zostałem poinformowany, że mogą mi ją wymienić najwcześniej za trzy dni. U konkurencji natomiast wymiana nastąpiła od ręki i trwała nie więcej niż 5 minut, dlatego zdecydowanie NIE POLECAM usług Norauto Kiełpinek!!!

Niezweryfikowany Klient_mADG

05.01.2020

Placówka

Gdańsk, Szczęśliwa 3

Nie zgadzam się (0)
Brak problemu z...
Brak problemu z zaparkowaniem. Po wejściu do sklepu wita wszystkich z uśmiechem wypowiedziane "dzień dobry" . Przejrzysta i usystematyzowana ekspozycja towaru (wiem gdzie mam szukać tego po co przyszedłem). W przypadku potrzeby konsultacji pracownik w sposób profesjonalny i rzeczowy odniesie się do problemu. Sprawna obsługa przy stanowisku kasowym.

Klient_YuBm

12.12.2019

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 140

Nie zgadzam się (0)
Szukałem opon zimowych...
Szukałem opon zimowych do swojego auta. Jeździłem do różnych punktów w celu sprawdzenia cen. Zaznaczam że szukałem opon klasy Premium. Przyjechałem do Norauto w Toruniu sprawdzić ceny. Pracownicy sklepu nawet nie potrafili ni powiedzieć jakie opony mają klasę toczenia i hamowania na mokrej nawierzchni!!! Pytam się jak mam zamówić opony skoro Państwo nie potraficie mi powiedzieć danych technicznych opon jakie mnie interesują? Pani oznajmiła mi że jak zamówię to takie przyjdą A jaki jest opór toczenia czy hamowanie na mokrej nawierzchni to już ona nie powie i jedynie co mogę jedynie zaryzykować. Ja się pytam jak to możliwe że nie macie informacji jaki jest opór toczenia opon itp? Odpowiedź że tak mają. Pytam się zatem jak wymiana opon przy kupnie nowych. Pani powiedziała że cena 25 zł od opony!!! Zaznaczam że wiele warsztatów przy zamówieniu nowych opon wymiana i wyważenie jest w cenie A w Norauto jeszcze mam płacić! Śmieszne to jest. Tak więc nie polecam osobiście tego sklepu jak i obsługi. A ceny mają kosmiczne.

Niezweryfikowany Klient_n2kA

29.11.2019

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8A

Nie zgadzam się (0)
Wymiana opon bez...
Wymiana opon bez wyważenia kół - skandal i narażanie na dodatkowe koszty naprawy oraz narażanie życia pasażerów w trakcie jazdy niesprawnym samochodem

Niezweryfikowany Klient_F6L5

16.11.2019

Placówka

Warszawa, ul. Jubilerska

Nie zgadzam się (0)
Zniszczą Wam samochód,...
Zniszczą Wam samochód, radzę trzymać się z daleka.

Niezweryfikowany Klient_emLR

11.11.2019

Placówka

Gliwice, Jana Nowaka Jeziorańskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Dziadek tam pracujący...
Dziadek tam pracujący motał się z ustawieniem zbieżności kół w samochodzie. Nie chciało mu się poluzować czy dokręcić śrub mocujących wahacze. Nawet nie zajrzał pod samochód. Przez 35 minut mocował się z założeniem na koła narzędzi do diagnostyki. Nie polecam!!! Traktują klienta jako konieczność!

zarejestrowany-uzytkownik

31.08.2019

Placówka

Wrocław, Francuska 6, Kobierzyce

Nie zgadzam się (0)
W serwisie codziennie...
W serwisie codziennie zmienia się ekipa, średnia wieku "fachowców" to 18-20 lat... M.in. wymieniono mi żarówkę w aucie - koszt 100 zł. Przekazałem sprawny samochód na rutynowy przegląd okresowy (wymiana oleju i filtrów). Wrócił w trybie awaryjnym bez przyspieszenia z lampką inspekcji silnika. Serwis stwierdził, że nie jest w stanie usunąć usterki (jaką spowodował) i polecono mi wizytę w autoryzowanym serwisie Nissana. Oczywiście zapłaciłem za odbiór niesprawnego auta (nie wiedziałem, że nie ma przyspieszenia i mało nie zginąłem w wypadku). Serwis nie widzi w tym problemu. Koszmar. Odradzam!!!

niezalogowany-uzytkownik

07.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem opony racji...
Zamówiłem opony racji w dniu 1.07.2019 z terminem montażu na 5.07.2019 wieczorem. Po przyjeździe i 15 minutowym czekaniu otrzymałem informację że moich opon nie ma. Na pytanie co będzie dalej z zamówieniem przyjąłem informację że mogą mi je zamówić ponownie i że będą za tydzień (myślałem że to jakiś żart). Infolinia oczywiście nie odbiera telefonu. Po wysłaniu maila z pytaniem o wyjaśnienie dostałem maila o treści: "Dzień dobry, wyjaśniamy sytuację. W niedługim czasie nastąpi kontakt zwrotny w tej sprawie." A zgłoszenie zostało anulowane. Dobrze że nie opłaciłem zamówienia z góry. Patrząc na inne komentarze widzę że nie jest to jedyny przypadek. Nie polecam ani serwisów ani sklepu internetowego.

zarejestrowany-uzytkownik

08.07.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest dla...
Obsługa jest dla nie na poziomie zero zero kultury osobistej podejścia dla klienta Nikomu nie polecam sklepu serwisu w Sosnowcu po oddaniu auta do przeglądu i ewentualnej naprawy czynności nie zostały zrobione co chwila kto inny odbiera tel. I co innego przekazuje między pracownikami jest brak przepływu informacji

Niezweryfikowany Klient_voZ6

12.06.2019

Placówka

Sosnowiec, Zuzanny 20

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa wprowadzają...
Fatalna obsługa wprowadzają w błąd klienta - odmawiają przyjęcia reklamacji . Samochód wraca do nich po przejechani kilku kilometrów na lawecie .Odmawiają złożenia reklamacji 4 dni sprwadzaja ( bez zarejestrowania w serwisie ). Oddali chyba sprawny ale koszt lawety muszę dochodzić w sądzie

Niezweryfikowany Klient_vGUA

14.05.2019

Placówka

Katowice, ul. Alpejska

Nie zgadzam się (0)
Temat zamontowanie kompletnego...
Temat zamontowanie kompletnego ukladu wydechowego.wizyta umowiona na 16.00 wstepny koszt 100zl. Super.!!! Przyjecie auta o 16.15 z informacja ze za 15 min wjezdza na kanal. Godzina 17.05 auto dopiero wjezdza na serwis. Kosztorys 200 zl plus gumy z cieciem kompletnego wydechu i sztukowania i spawania lub 700zl przy zdejmowaniu tylnego zawieszenia. Parodia... Wmawianie ze demontaz byl zrobiony po zdjeciu zawieszeni. Osobiscie bylem przy demontazu w innym warsztacie. 1.5 godziny w plecy. 0 znajomosci tematu. Naciagacze na koszty. Omijac z daleka. Inny warsztat zrobil za 110zl bez ciecia czy zdejmowania zawieszenia.

zarejestrowany-uzytkownik

10.02.2019

Placówka

Białystok, Produkcyjna 84

Nie zgadzam się (1)

Norauto

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Norauto?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.