Po sobotnim spacerze wybraliśmy się na sobotnią kawę do kawiarni Grycan w Galerii Kazimierz. Nie byliśmy tam jakieś 3 miesiące. Wiedzieliśmy, że jakiś czas temu była tam remont. Byliśmy więc ciekawi co się zmieniło. Pierwszym zaskoczeniem była duża kolejka do kasy. Okazało się, że po remoncie obowiązuje zamawianie przy kasie. Wcześniej gdy zamawiało się do stolika zamówienie przyjmowała kelnerka. Tak więc żona usiadła przy stoliku a ja udałem się do kolejki. Organizacja pracy powoduje, że w kolejce trzeba się wystać. Może dlatego, że pani przyjmująca zamówienie jednocześnie je realizuje. Chyba, że jest to zamówienie na miejscu. Gdy już odstałem swoje w kolejce, miła pani z obsługi, powitała mnie miłym "dzień dobry" Zamówiłem dwie kawy , oraz lody do pucharku. W przypadku kawy dokładnie dopytywała mnie o jej rodzaj, proponując różne dodatki. Podobnie w przypadku gałek, Proponowała mi również gałki nowe w innych cenach niż pozostałe. Zamówienie przy stoliku pojawiło się po ok 10 minutach. Wszystko było smaczne i dobrze przygotowane. Nie wiem czy będę chciał ponownie odwiedzić tą cukiernie. Nie wiem czy mam ochotę stanąć ponownie w takiej kolejce
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.