Opinie użytkownika (261)

Po sobotnim spacerze...
Po sobotnim spacerze wybraliśmy się na sobotnią kawę do kawiarni Grycan w Galerii Kazimierz. Nie byliśmy tam jakieś 3 miesiące. Wiedzieliśmy, że jakiś czas temu była tam remont. Byliśmy więc ciekawi co się zmieniło. Pierwszym zaskoczeniem była duża kolejka do kasy. Okazało się, że po remoncie obowiązuje zamawianie przy kasie. Wcześniej gdy zamawiało się do stolika zamówienie przyjmowała kelnerka. Tak więc żona usiadła przy stoliku a ja udałem się do kolejki. Organizacja pracy powoduje, że w kolejce trzeba się wystać. Może dlatego, że pani przyjmująca zamówienie jednocześnie je realizuje. Chyba, że jest to zamówienie na miejscu. Gdy już odstałem swoje w kolejce, miła pani z obsługi, powitała mnie miłym "dzień dobry" Zamówiłem dwie kawy , oraz lody do pucharku. W przypadku kawy dokładnie dopytywała mnie o jej rodzaj, proponując różne dodatki. Podobnie w przypadku gałek, Proponowała mi również gałki nowe w innych cenach niż pozostałe. Zamówienie przy stoliku pojawiło się po ok 10 minutach. Wszystko było smaczne i dobrze przygotowane. Nie wiem czy będę chciał ponownie odwiedzić tą cukiernie. Nie wiem czy mam ochotę stanąć ponownie w takiej kolejce

Aleksander_10

20.05.2019

GRYCAN

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Aleksander_10

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

05.05.2017

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

27.03.2017

Sony

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

27.03.2017

Amica

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

28.10.2016

UPS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

28.10.2016

K-EX

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_10

28.10.2016

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi