GLS

(3.95)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (926 z 1696)

Zdecydowanie ne polecam...
Zdecydowanie ne polecam nawiązywania współpracy biznesowej z GLS z oddziałem w Słupsku. Pan Sebastian kierownik oddziału GLS w Słupsku wraz z przedstawicielem handlowym panią Justyną mierzyli moje paczki celem dodatkowych opłat. Komunikacja z Panią przedstawiciel handlowy od początku jej pracy nie funkcjonowała. To osoba która nie potrafi rozwiązywać kontrahentów problemów. Narzuca swój tok rozmowy. Przerywa przez co ciężko się skupić na tym co chce się jej przekazać. Pan Sebastian kierownik oddziału wypowiedział umowę współpracy z GLS i dał tylko 16 dni okresu wypowiedzenia. Dokument wypowiedzenia został podpisany przez Pana Michała dyrektora regionu zachód. Dokument nie zawiera powodu wypowiedzenia. Nikt nie omawiał ze mną tej kwestii w GLS. Po prostu osobista zemsta na kliencie w momencie kiedy współpraca została odnowiona i była na bardzo dobrym poziomie. Oddział GLS w Słupsku to kurnik pamiętający głęboką komunę i marnie wygląda na tle nowoczesnych oddziałów DPD, Fedex czy DHL w Głobinie. Jedna stara taśma do paczek. Kierownik razem z przedstawiciel handlowy zamiast mścić się na swoim kliencie ( ponad 100 paczek zagranicznych a jeszcze parę lat temu ponad 300 miesięcznie ) powinien wsłuchać się w głosy ciężko pracujących kurierów oraz kontrahentów którzy utrzymują ten oddział. Kierownik to bardzo młoda osoba z problemami z komunikacją. Zamyka się w jednym z pomieszczeń w budynku przy Leszczyńskiego w Słupsku i z nikim nie rozmawia. Nawet z najbliższymi współpracownikami kontaktuje się przez telefon lub maila mając ich pod ręką. Moja współpraca z GLS kończy się po ponad 10 latach współpracy. A pieniądze które do tej pory zarabiał oddział GLS w Słupsku trafiają teraz do DPD. Moim zdaniem osoby przedkładające swoje osobiste antypatie nad dobro oddziału GLS w Słupsku nie powinny pełnić swoich obowiązków. Przestrzegam potencjalnych kontrahentów przed podpisywaniem umów z GLS z oddziałem w Słupsku. I zaznaczę iż problem nie leży w samym GLS tylko głównie w osobie kierownika oddziału Pana Sebastiana.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo na plus...
Bardzo na plus oceniam komunikację z klientem

Klient_nT3N9

02.07.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

08.06.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
często się spóźninją
często się spóźninją

zarejestrowany-uzytkownik

07.06.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo rzetelna firma...
Bardzo rzetelna firma z miłymi i uprzejmymi kurierami. Szybko i na czas ??

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo slaby kontakt...
Bardzo slaby kontakt i oznaczenie kiedy przyjdzie przesylka, brak kontaktu z kurierem

Klient_69FkY

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Punktualnie, uprzejmie, bez...
Punktualnie, uprzejmie, bez żadnych uszkodzeń.

sylwkatw20

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jedna z najlepszych...
Jedna z najlepszych firm kurierskich. Kontakt bezproblemowy. Szybka i sprawna obsługa. Współpraca z GLS to czysta przyjemność.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
kontakt dostawcy z...
kontakt dostawcy z klientem dobry, nie ma kłopotów z odbiorem przesyłki

stra1zak

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kurier niesympatyczny,przesyłka dostarczona...
Kurier niesympatyczny,przesyłka dostarczona później niż powinna .

Monika_2488

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa kurierska bezproblemowo,...
Obsługa kurierska bezproblemowo, rzetelna

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK
OK

Klient_vrSd

09.02.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze na czas....
Zawsze na czas. Uprzejmi kurierzy.

Klient_C2yyJ

09.02.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Telefon na infolinię...
Telefon na infolinię wykonałam ze względu na powtarzający się problem z kurierem obsługującym moje osiedle. Pani na samym początku rozmowy była bardzo miła i uprzejma. Chciała zapoznać się z problemem oraz sprawdzić w systemach losy paczki. Po jasnym zakomunikowaniu jaki jest problem, z którym dzwonię oraz zwróceniu uwagi na niespójność działań kuriera z odnotowanymi w systemie działaniami Pani zrobiła się opryskliwa i podniesionym głosem sugerowała, że firma nie ma sobie nic do zarzucenia bo system jest najważniejszy. Kurier natomiast doręczenie paczki zaznaczał ze swojego samochodu bez próby doręczenia ( jedynie po wcześniejszym nieudanym kontakcie telefonicznym). Rozmowa nie przyniosła żadnego efektu.

daria.k

30.01.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niestety najgorsza firma...
Niestety najgorsza firma kurierska.

Klient_4ihck

23.01.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Miło, że są...
Miło, że są jeszcze firmy, dla których mottem przewodnim jest stwierdzenie „klient nasz pan”.

Ella_1

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

Agnieszka_4323

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra firma,...
Bardzo dobra firma, często korzystam. Polecam!

Klient_pS7O0

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety nie mam...
Niestety nie mam najlepszej opinii o tej firmie. Ode mnie jedynka.

Klient_0fa68

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo polecam! Najlepszy...
Bardzo polecam! Najlepszy dostawca!

Klient_EYIaC

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

GLS

GLS oferuje niezawodne rozwiązania logistyczne w Europie i na świecie. Grupa GLS obejmuje swoimi usługami 40 krajów, większość za pośrednictwem własnych spółek, a pozostałe poprzez partnerów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż GLS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zdecydowanie ne polecam...
Zdecydowanie ne polecam nawiązywania współpracy biznesowej z GLS z oddziałem w Słupsku. Pan Sebastian kierownik oddziału GLS w Słupsku wraz z przedstawicielem handlowym panią Justyną mierzyli moje paczki celem dodatkowych opłat. Komunikacja z Panią przedstawiciel handlowy od początku jej pracy nie funkcjonowała. To osoba która nie potrafi rozwiązywać kontrahentów problemów. Narzuca swój tok rozmowy. Przerywa przez co ciężko się skupić na tym co chce się jej przekazać. Pan Sebastian kierownik oddziału wypowiedział umowę współpracy z GLS i dał tylko 16 dni okresu wypowiedzenia. Dokument wypowiedzenia został podpisany przez Pana Michała dyrektora regionu zachód. Dokument nie zawiera powodu wypowiedzenia. Nikt nie omawiał ze mną tej kwestii w GLS. Po prostu osobista zemsta na kliencie w momencie kiedy współpraca została odnowiona i była na bardzo dobrym poziomie. Oddział GLS w Słupsku to kurnik pamiętający głęboką komunę i marnie wygląda na tle nowoczesnych oddziałów DPD, Fedex czy DHL w Głobinie. Jedna stara taśma do paczek. Kierownik razem z przedstawiciel handlowy zamiast mścić się na swoim kliencie ( ponad 100 paczek zagranicznych a jeszcze parę lat temu ponad 300 miesięcznie ) powinien wsłuchać się w głosy ciężko pracujących kurierów oraz kontrahentów którzy utrzymują ten oddział. Kierownik to bardzo młoda osoba z problemami z komunikacją. Zamyka się w jednym z pomieszczeń w budynku przy Leszczyńskiego w Słupsku i z nikim nie rozmawia. Nawet z najbliższymi współpracownikami kontaktuje się przez telefon lub maila mając ich pod ręką. Moja współpraca z GLS kończy się po ponad 10 latach współpracy. A pieniądze które do tej pory zarabiał oddział GLS w Słupsku trafiają teraz do DPD. Moim zdaniem osoby przedkładające swoje osobiste antypatie nad dobro oddziału GLS w Słupsku nie powinny pełnić swoich obowiązków. Przestrzegam potencjalnych kontrahentów przed podpisywaniem umów z GLS z oddziałem w Słupsku. I zaznaczę iż problem nie leży w samym GLS tylko głównie w osobie kierownika oddziału Pana Sebastiana.