Opinie użytkownika (167)

W aptece zastałem...
W aptece zastałem trzy panie. Jedna obsługiwała dwoje starszych ludzi przy kasie, pozostałe układały towar, jedna na regałach ogólnodostępnych, druga za ladą. Dopiero po około 2 minutach zostałem zauważony i zaproszony do wolnej kasy. Poprosiłem o "Gardimax lub coś podobnego" dodając "ważne, żeby to był lek, a nie suplement." Farmaceutka podała mi inny produkt, Gardlox. Ufając w jej kompetencje zapłaciłem za niego kartą, lecz chwilę potem dostrzegłem na opakowaniu napis drobnym drukiem "suplement diety". Zwróciłem na to uwagę, farmaceutka bez problemu przyjęła zwrot, zapytała co się dzieje z gardłem, i zaproponowała Cholinex (nawet tańszy niż wcześniej zaproponowany produkt), dodając, że Gardimax to też suplement. Odpowiedziałem, że widocznie pomyliłem nazwy.Teraz sprawdziłem, że farmaceutka wprowadziła mnie w błąd. Gardimax medica jest lekiem na gardło, o czym pracownik apteki powinien raczej wiedzieć. Owszem, producent posiada też linię suplementów o nazwie Gardimax herball, jednak zaznaczając, że chcę kupić lek, dałem farmaceutce wystarczające wskazówki jakiego produktu szukam. Brak kompetencji dla mnie aż nazbyt rażący.

nattan

19.04.2017

Dr.Max

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 143

Nie zgadzam się (0)
Piszę tę opinię...
Piszę tę opinię jako niezależny konsultant Oriflame. Pod koniec grudnia w ofercie firmy były balsamy pod oczy dla mężczyzn w bardzo przystępnej cenie. Miałem na nie sporo zamówień, w sumie 15 szt. Niestety pod koniec stycznia odebrałem pierwsze skargi klientów, że balsamy śmierdzą alkoholem i wywołują łzawienie. Rzeczywiście alkohol jest w nich na drugim miejscu w składzie. Klientom przysługuje 10-dniowa gwarancja satysfakcji, ale bez wahania przyjąłem zwroty kosmetyków mimo przekroczenia terminu. Złożyłem reklamację przez internet i w warszawskiej filii przyjęto mi produkty bez problemu. Niestety mam znajomych w 2 miastach, także we Wrocławiu, do którego jeżdżę rzadziej. Przy wizycie na początku lutego także tu okazało się, że klienci narzekają na te balsamy pod oczy dla panów. Przyjąłem zwroty wszystkich szt., ponownie złożyłem reklamację przez internet, ale we wrocławskiej filii odmówiono jej realizacji tłumacząc to przekroczeniem 30-dniowego okresu na zwrot (szkoda, że system internetowy nie umiał tego policzyć i wyświetlić stosownej informacji). Interwencja mailowa w centrali firmy też nie przyniosła skutku - miałem na reklamację 30 dni. Trudno, zwróciłem klientom pieniądze, ponosząc stratę. Dowiedziałem się jeszcze, że firma nie miała skarg na ten kosmetyk, co nie jest prawdą, bo zarówno na fanpage Oriflame na FB, jak i w serwisie wizaz.pl łatwo znaleźć opinie niezadowolonych klientów. Moja pretensja i niska ocena firmy wynika z braku indywidualnego podejścia. Tak wiele zwrotów kosmetyku nie miałem nigdy w 17-letniej historii współpracy z Oriflame. Przetestowałem produkt na własnej skórze i faktycznie zawartość alkoholu jest bardzo wysoka, odczuwalna w zapachu oraz w oku pod postacią chłodu powodującego łzawienie. Nie jest to zatem produkt wysokiej jakości, a pamiętam czasy, gdy w przypadku uczulenia kosmetyk można było oddać przez 3 miesiące od zakupu.Co więcej, moi klienci bronili się tym, że nie zaczęli używać kremów zaraz po otrzymaniu, bo mieli jeszcze poprzednie lub nie odczuwali potrzeby rozpoczynać ich natychmiast. Niestety wniosek nasuwa się jeden - jakość kosmetyków Oriflame spadła na tyle, że trzeba je testować jak najszybciej po dostarczeniu, bo może minąć krótki termin reklamacji. Tylko czy przy takiej polityce i tak mało elastycznej obsłudze klientów będzie przybywać? Szczerze wątpię.

nattan

16.03.2017

Oriflame

Placówka

Wrocław, Włodkowica 10A

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

nattan

12.12.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

nattan

12.12.2016

TOP Market

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Dobrze.
Dobrze.

nattan

12.12.2016

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

nattan

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

nattan

12.12.2016

Oriflame

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Świetnie.
Świetnie.

nattan

12.12.2016

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

nattan

12.12.2016

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

nattan

12.12.2016

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

nattan

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Lekarz homofob,...
Fatalnie. Lekarz homofob, odsyłający do innego lekarza, który w dodatku proponuje tylko zabieg chirurgiczny zamiast terapii doustnej i szczepionki - byle tylko zarobić. Lekarz to nie zawód dla każdego

nattan

12.12.2016

ENEL-MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

nattan

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

nattan

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

nattan

09.12.2016

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

nattan

09.12.2016

DUKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

nattan

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

nattan

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

nattan

09.12.2016

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

nattan

09.12.2016

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi