So! Coffee

(3.61)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (242 z 321)

Wizyta w placówce...
Wizyta w placówce w centrum handlowym Factory Annopol. Jestem rozczarowana zachowaniem pracownika. Poprosiłam o gorącą kawę w wysokiej szklance (tak jak zwykle). Pani powiedziała, że mleko mogą podgrzać tylko do 70 stopni, że nie mają zgody na podgrzewanie mleka do wyższej temperatury. Obcesowym tonem powiedziała też, że taką kawę robią w filiżankach. Poprosiłam ponownie o szklankę, sugerując, że nie przeszkadza mi, że mogłaby być niepełna, że wolę tak pić, ponieważ w filiżance bardzo szybko mi stygnie. Niestety, pani odmówiła. Niekomfortowe było też nakładanie gałki zamówionego loda, którą pani chciała mi koniecznie włożyć do kubeczka, a nie w rożek. Generalnie, to nie była moja pierwsza wizyta w tym punkcie, zawsze było smacznie i miło (dostawałam gorącą kawę w szklance). Niestety, ostatnia wizyta, podczas której dostałam dużo mniej shota z cytryny w stosunku tego co zawsze (zwykle też był przygotowywany przed zamówieniem a ten stał gotowy w lodówce), zimną kawę w filiżance (rozlaną na spodek jeszcze przed odebraniem) i gałkę loda, którą "wymusiłam" w rożku. Polecam w dalszym ciągu, ale uważam, że takie zachowania zniechęcają klienta do firmy.

Klient_5fV7t

24.03.2023

Placówka

Warszawa, Annopol 2

Nie zgadzam się (0)
Przepyszna kawa, obsługa...
Przepyszna kawa, obsługa bardzo życzliwa i kompetentna.

Dominika_568

11.01.2022

Placówka

Katowice, ul. 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)
Polecam serdecznie. Bardzo...
Polecam serdecznie. Bardzo smaczne jedzenie, dobra kawa. Bywam tam często. Jeszcze nigdy się nie zawiodłam.

Klient_7uYo

30.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Do kawiarni udałam...
Do kawiarni udałam się z Synem. Młoda Dziewczyna zapytała w czym może pomóc. Syn zamówił smufi owocowe ja lody. Na tablicy za Panią wisiał cennik na którym zamieszczone były informacje o cenie napojów z podziałem na skład i pojemność. Wybraliśmy pojemność 500 ml, który miał kosztować 19,90. Pani zapytała czy do tego jako dodatek cytrynę, miętę albo imbir byśmy chcieli. Syn powiedział , że poprosi cytrynę. Kiedy Pani podsumowała zamówienie i podała cenę , okazało się jest o 3 złote droższe od tego co znajduje się na cenniku. Zadałam pytanie czy to jest koszt napoju na wynos bo o takie prosiliśmy. Na co usłyszałam, że jest to koszt cytryny. Zatkało mnie. Pani powiedziała do nas , że zawsze każdy dodatek jest płatny. Odpowiedziałam, że albo powinnam zostać o tym poinformowała albo powinno być to napisane na cenniku. Zapytałam gdzie jest to napisane. Na co Pani spojrzała na tablicę za siebie i powiedziała, że faktycznie nie ma ale ona musi tak mówić , że to taki chwyt marketingowy firmy. Czułam się oszukana. Nie chodziło o te 3 zł tylko o fakt. Sama pracuje w sprzedaży i uważam to za słabe posunięcie. Oczywiście poczekałam na złożone zamówienie bo co miałam powiedzieć dziecku ale dla zasady czułam, że powinnam anulować zamówienie. Bardzo niemiłe doświadczenie.

Klient_K

25.08.2020

Placówka

Gdańsk, ul. Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)
W tym puncie...
W tym puncie obsługa jest sprawna. Bardzo lubię świeże soki wyciskane na miejscu i lody dostępne w tej sieci kawiarni.

coc_5159

27.04.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, dobra...
Miła obsługa, dobra kawa. Na minus ceny.

Klient_3iev

30.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa porównywalna do...
Obsługa porównywalna do innych sieci tego typu. Miłą, sprawnie wykonująca obowiązki.

Katarzyna_1474

19.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bez entuzjazmu
Bez entuzjazmu

Justyna_122

11.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pani przy Kasie...
Pani przy Kasie (blondynka) zaczęła rozmowę od "dzień dobry", zasugerowała mi zmianę kawy z małej na średnią oraz zaproponowała kawę smakową. Nie było sugestii, abym wzięła coś do jedzenia. W lokalu było względnie czysto. Stoliki czyste, trochę okruchów na podłodze. Kanapy natomiast są całe pozalewane napojami oraz pełno na nich kruszyn. Obsługa szybka, a kawa bardzo smaczna. Pani pożegnała mnie słowami "Dowidzenia. Życzę miłego dnia."

Klient_AfGu

26.03.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niesamowita uśmiechnięta obsługa,...
Niesamowita uśmiechnięta obsługa, bardzo szybka realizacja zamówień, przepyszna kawa - to podstawowe walory. Dodatkowo super wygodne fotele, ciekawe propozycje promocyjne w zestawach. Moje ulubione miejsce z kawą na mapie Opola

zarejestrowany-uzytkownik

07.03.2019

Placówka

Opole, ul. Wrocławska 152-154

Nie zgadzam się (0)
Ok. Pozostawia do...
Ok. Pozostawia do życzenia

zalogowany_użytkownik

18.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Generalnie...
Bardzo dobrze. Generalnie wszystko ok, pracownicy sympatyczni, czas oczekiwania na zamówienie przyzwoityNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3286

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1730

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3095

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1257

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

zalogowany_użytkownik

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Dobre na...
Dobrze. Dobre na szybką kawkę po drodze do pracy ale niezbyt sprzyjające spotkaniu czy relaksu przy kawceNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1830

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. smaczna...
Bardzo dobrze. smaczna kawaNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_6041

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1827

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

So! Coffee

Dane firmy

Opole

Opole, ul. ul. Wrocławska 152-154

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż So! Coffee?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wizyta w placówce...
Wizyta w placówce w centrum handlowym Factory Annopol. Jestem rozczarowana zachowaniem pracownika. Poprosiłam o gorącą kawę w wysokiej szklance (tak jak zwykle). Pani powiedziała, że mleko mogą podgrzać tylko do 70 stopni, że nie mają zgody na podgrzewanie mleka do wyższej temperatury. Obcesowym tonem powiedziała też, że taką kawę robią w filiżankach. Poprosiłam ponownie o szklankę, sugerując, że nie przeszkadza mi, że mogłaby być niepełna, że wolę tak pić, ponieważ w filiżance bardzo szybko mi stygnie. Niestety, pani odmówiła. Niekomfortowe było też nakładanie gałki zamówionego loda, którą pani chciała mi koniecznie włożyć do kubeczka, a nie w rożek. Generalnie, to nie była moja pierwsza wizyta w tym punkcie, zawsze było smacznie i miło (dostawałam gorącą kawę w szklance). Niestety, ostatnia wizyta, podczas której dostałam dużo mniej shota z cytryny w stosunku tego co zawsze (zwykle też był przygotowywany przed zamówieniem a ten stał gotowy w lodówce), zimną kawę w filiżance (rozlaną na spodek jeszcze przed odebraniem) i gałkę loda, którą "wymusiłam" w rożku. Polecam w dalszym ciągu, ale uważam, że takie zachowania zniechęcają klienta do firmy.