Opinie użytkownika (27)

Sklep jakiś...
Sklep jakiś czas temu przechodził remont. Po zmianie jest tu stoisko z obsługą, gdzie możemy kupić m.in. sery, wędliny i mięso. Sklep jest całkiem dobrze wyposażony, niestety towar jest nielogicznie ułożony i sporo się trzeba nachodzić, aby znaleźć to, po co się przyszło. czasową ofertą produktów z kuchni azjatyckiej. Za śmieszne pieniądze kupiłam wiele produktów do dań chińskich i japońskich. Obu częściej można było znaleźć produkty w takich cenach!

Zyta

09.08.2021

Biedronka

Placówka

Kraków, os. Bohaterów Września 82

Nie zgadzam się (0)
Sklap dobrze zaopatrzony....
Sklap dobrze zaopatrzony. Czysto, towar świeży.

Zyta

09.08.2021

Biedronka

Placówka

Kraków, Os.II Płk.Lotniczego 1

Nie zgadzam się (0)
Zakup prezentów przyjemny.
Zakup prezentów przyjemny.

Zyta

16.12.2019

Rossmann

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Zyta

22.12.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Zyta

21.12.2017

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo często tankuję...
Bardzo często tankuję paliwo na tej stacji. Zawsze jest tam miła i sympatyczna obsługa. Właściciel stacji stanie na głowie żeby wszystko grało, było na tip top. Pracownicy również. Zawsze szybka i fachowa obsługa. W razie potrzeby pracownik naleje paliwo, zaproponuje umycie szyby. Paragon zawsze zgadza sie ze stanem faktycznym. Z czystego serca można polecić tą stację.

Zyta

26.11.2014

ORLEN

Placówka

Siedlce, Brzeska 1

Nie zgadzam się (0)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w markecie Kaufland miała miejsce w niedzielę. Pojechałam zrobic zakupy. Sklep duzy i przestronny. Ceny aktualne, półki zapełnione towarem. Warzywa i owoce świeże .Obsługa przy stoisku mięsnym miła i sprawna. Wędlina pokrojona tak jak chciałam, zapakowana w papier. Czytniki czynne, w razie potrzeby można odczytac cenę. Kasy wszystkie czynne. Obsługa sprawna. Płatność karta kredytową. Paragon i karte kasjerka wręczyła do ręki. Podziękowała za zakupy i pożegnała. Jednak w domu po sprawdzeniu paragonu, zobaczyłam błąd, podwójne policzenie jednej pozycji. Cóż, mogłam sprawdzić przy kasie.

Zyta

11.03.2013

Kaufland

Placówka

Będzin, 11 listopada 10

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.Zdanie naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważne. Informujemy, że Pani opinia została przekazana do wiadomości dyrekcji marketu w Siedlcach. Jednocześnie chcielibyśmy zaprosić Panią do Punktu Informacyjnego w naszym markecie, gdzie zostanie Pani zwrócona nadpłacona gotówka.
Moja wizyta miała...
Moja wizyta miała miejsce w salonie Cropp w celu zakupu t-shirtu. Po wejsciu nie zostałam zauważona przez żadnego pracownika. Oglądałam towar na wieszakach, jednak nikt do mnie nie podszedł. Po rozejrzeniu sie w asortymencie, trwało to około 10 minut, wybrałam sama 3 t-shirty i przeszłam do przymierzalni. Obsługa miała inne zajecia i nikt mna się nie zajął. Wybrał odpowiedni t-shirt, za małe odłożyłam na miejsce i podeszłam do kasy. Przy kasie nie było obsługi, dopiero po dłuższej chwili podeszła ekspedientka i mnie obsłużyła. Podała cenę, zapakowała towar do reklamówki, przyjęła płtność kartą kredytową. Podziękowała i zajęła się dalej swoja pracą

Zyta

11.03.2013

Cropp

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 56

Nie zgadzam się (0)
Zawitałam w salonie...
Zawitałam w salonie Reserved w celu zakupu bluzki. Salon czysty, towar poukładany, ceny wyraźne i czytelne. Po krótkim rozejrzeniu sie podeszła pracownica i zaproponowała pomoc. Zaproponowała 3 rodzaje bluzek w moim rozmiarze , odprowadziła do przymierzalni. Była bardzo miła i uprzejma. Wizyta zakonczyła się zakupem. Na twarzy pracownicy widniał cały czas uśmiech. podziękowała za zakupy i zaprosiła do ponownego odwiedzenia salonu.

Zyta

11.03.2013

Reserved

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 18

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w sklepie...
Zakupy w sklepie Stokrotka. Obsługa przy stoisku mięsnym. Miła i sympatyczna. Wędlina pokrojona jak klient sobie zażyczył. Wędlina świeża. Uśmiech na ustach sprzedawcy. Sklep czysty i przestronny. Ceny wyraźne i czytelne. Przy kasie obsługa sprawna i sympatyczna. Zaproponowano reklamówkę, karte i paragon podała sprzedawczyni do ręki.

Zyta

18.02.2013

Stokrotka

Placówka

Siedlce, młynarska 26

Nie zgadzam się (1)
Wizyta w salonie...
Wizyta w salonie w celu zakupu spodni. Klient nie został zauważony przez żadnego pracownika. Sam chodzi ogląda asortyment. Przy kasie klient obsługiwany, drugi pracownik układa towar. Po 10 minutach dopiero kiedy klient prosi o pomoc, sprzedawczyni łaskawie udziela pomocy. Jest miła i uprzejma, jednak za mało czasu poświęca klientowi. Nie odprowadza do przymierzalni i do kasy.

Zyta

18.02.2013

Reserved

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 18

Nie zgadzam się (0)
Do marketu biedronka...
Do marketu biedronka wybrałam sie w celu dokonania zakupów. Jak zwykle wszystkie wszystkie produkty można łatwo znaleźć. Zawsze są świeże. Sklep czysty i zadbany. Obsłoguga fachowa i sprawna. Przy kasie niewielka kolejka, ale zaraz została uruchomiona dodatkowa kasa, aby usprawnić ruch klientów. Lubię robic zakupy w biedronce.

Zyta

19.06.2012

Biedronka

Placówka

Tuchola, Warszawska 19

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się na...
Wybrałam się na pocztę w celu wysłania 1 paczki. Trzy okienka do dokonania wysyłki, czynne tylko dwa. Przy jednym okienku 1 osoba mająca 3 worki przesyłek. Przy drugim kolejka około 15 osób. Tragedia. Strata czasu około 45 minut. Nikt nie zainteresował się , żeby odciążyc dwa okienka, i otworzyc trzecie. Warunki jak za PRL-u. Nie polecam, może winnych godzinach krótszy czas oczekiwania.

Zyta

19.06.2012

Poczta Polska

Placówka

Siedlce, Plac Stanisława Zdanowskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Do salonu Reserved...
Do salonu Reserved udałam się w celu kupienia synowi spodni. Weszłam na pierwsze piętro, skierowałam się do stoiska dziecinnego. Przez dłuższą chwilę zaczęłam sama przeglądać ofertę. Nikt się mną nie zainteresował. Dopiero kiedy sama podeszłam do sprzedawcy udzielił mi pomocy. Szukałam odpowiedniego rozmiaru, sprzedawca zaproponował dwa kroje. Jednak dosyć szybko odszedł do innego klienta, zostawiając mnie samą. Pomoc rozpoczęta ale nie zakończona.

Zyta

26.05.2012

Reserved Kids

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 18

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do salonu Croppa w celu kupienia spodenek. Już przy wejsciu zostałam miło przywitana. Chwilę rozglądałam się po salonie, kiedy podeszła miła młoda sprzedawczyni, która zaproponowała mi pomoc. Pokazała ofertę sklepu, gdzie mogę znaleźć spodenki, jaki rozmiar będzie dla dobry. Zaproponowała przymierzenie, wręczyła numerek do przymierzalni. Podczas przymierzania zadawała pytania, czy spodenki są w dobrym rozmiarze, czy donieść inny krój. Byłam cały czas w centrum zainteresowania. Kiedy dobrałam odpowiednie, sprzedawca odprowadził mnie do kasy. Podziękował za odwiedzenie salonu. Zaprosił ponownie

Zyta

26.05.2012

Cropp

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 56

Nie zgadzam się (0)
Poszłam do banku...
Poszłam do banku w celu uzyskania informacji na temat kredytu mieszkaniowego. Bardzo łatwo dotarłam do odpowiedniego pokoju. Zostałam mile zaskoczona obsługą. Przywitano mnie zaproszono do pokoju. W celu dobrania odpowiedniej oferty dokładnie pracownik wypytał o potrzeby. Podczas całej wizyty byłam cały czas w centrum zainteresowania. Wszystkie niezbedne informacje otrzymałam wydrukowane. Pracownik również dał mi sporo różnych ulotek do poczytania w domu. zaproponował również kontakt telefoniczny lub mailowy. Obsługa po prostu wzorowa. Na pewno w przyszłości skorzystam z tego banku.

Zyta

02.02.2012

PKO BP

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 74

Nie zgadzam się (4)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Placówkę moźna było...
Placówkę moźna było znaleźć łatwo .Na zewnatrz budynku widoczne były neon firmowy , tabliczka z logo na ścianie i naklejka na drzwiach z godzinai otwarcia.Chodnik przed wejściem był czysty tzn. nie było śmieci, porozrzucanych ulotek, papierków, niedopałków itd.Kaseton podświetlany/ tablica z logo Vectra znajdowała się na zewnątrz placówki.Oznakowanie zewnętrzne (kaseton/tablica) było czyste. Wycieraczka przed wejściem była czysta i niezniszczona.Zewnętrzna witryna była czysta.Zewnętrzna witryna nie była uszkodzona (np. nie znajdowały się na niej znaczące zarysowania od strony zewnętrznej).Ściana zewnętrzna budynku w najbliższym sąsiedztwie witryn i wejścia nie miała napisów (grafitti), odpadającego tynku.Wisiała tabliczka z godzinami otwarcia.Godziny otwarcia zgodne były ze standardami firmy (tj. pn-pt 8.00- 18.00 sob 9.00- 13.00).Godziny otwarcia zgodne były ze standardami firmy (tj. pn-pt 8.00- 18.00 sob 9.00- 13.00).Podłoga i ściany były czyste, tj. nie znajdowały się na nich trwałe zabrudzenia, przyklejone gumy do żucia, kurz w narożnikach czy pod biurkami, odpadająca farba etc.Oświetlenie znajdujące się wewnątrz BOK/SF było włączone.W placówce znajdowały się miejsce dla klientów oczekujących na obsługę (tj. krzesła, sofa, kanapa).Na podłodze stały stojaki na ulotki.Na podłodze stał POS telefoniczny.W placówce znajdowały się gabloty na akcesoria.Gabloty na akcesoria były czyste. (gabloty, standy) były w dobrym stanie technicznym, tj. nie były uszkodzone, połamane, itp.Ulotki były łatwo dostępne dla klientów.Ulotki były estetycznie wyeksponowane, nie pogięte.W placówce nie znajdowały się ulotki promocji, która już się zakończyła.Na ścianach wisiały plakaty.Wszystkie plakaty znajdujące się w BOK/SF były aktualne tj. nie było plakatów promocji, która już się zakończyła, bądź plakatów zawierających nieaktualne informacje.Plakaty oprawione były w ramy.W placówce znajdowały się plakaty/ ulotki nadawców programów np. HBO, Canal+, inne.Plakaty/ materiały te nie zajmowały więcej niż 1/3 ogólnej liczby prezentowanych materiałów w biurze.Plakaty firmy Vectra były najlepiej wyeksponowane (tj. znajdowały się w miejscu najlepiej dostępnych dla oczu klienta).Klienta obsługiwał pracownik mężczyzna (brak identyfikatora ) w wieku ok.38 lat , ubrany schludnie i w strój służbowy.Miał czyste ręce i paznokcie.Wygląd pracownika był odpowiedni do wykonywanego przez niego stanowiska (tzn. niewidoczne były tatuaże, nie miał głębokiego dekoltu, długich tipsów uniemożliwiące pisanie na komputerze).Na stanowisku pracy osoby, która Ciebie obsługiwała panował porządek.Na biurku znajdował się stojak na ulotki.Na biurku znajdował się POS telefoniczny.Na biurku nie znajdowały się napoje, kubki, butelki, jedzenie.Przy biurku znajdowały się 2 krzesła dla klientów.Jeżeli było wolne stanowisko znajdowała się na nim informacja „Stanowisko nieczynne. Przepraszamy”.Ogólnie obsługa miła i fachowa. Rzetelnie została przedstawiona oferta telewizyjna. Klient cały czas był w centrum zainteresowania . Nie została zaproponowana przez pracownika usługa telefoniczna. Dopiero klient sam musiał zapytać o tę usługę.

Zyta

02.01.2009

Vectra

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 9

Nie zgadzam się (20)
Klient przyszedł do...
Klient przyszedł do oddziału banku AIG celem założenia lokaty. Wszystkie stanowiska były czynne i niezajęte przez klientów. Po 1 minucie pracownik Bernadeta przywitała klient i zaprosiła do stanowiska. Zapytała się w czym może klientowi pomóc, czego dokładnie poszukuje. Klient stwierdził, że chce założyć lokatę i szuka dobrej oferty. Bernadeta przedstawiła bardzo dokładnie ofertę tego banku, opisała oprocentowanie, że przez pierwsze 3 miesiące jest inne, a potem niższe. Przedstawiła wszystkie plusy i minusy. Zapytała klienta, jaka to ma być kwota i na jaki okres czasu. Zapewniła, że jest to najlepsza oferta na rynku, że w innych bankach jest trochę niższe oprocentowanie. Była szczera w swoich wypowiedziach. Dała klientowi ulotki do poczytania. Poinformowała , iż do tego będzie potrzebny tylko dowód osobisty.Klient w każdej chwili może wycofać pieniądze, jeśli mu będą potrzebne. Na każde wątpliwości klienta, miała odpowiedz.Umiała dobrze rozwiać wątpliwości klienta. Kiedy klient zdecydował się na lokatę szybko i sprawnie przygotowała umowy. W każdym momencie spisywania informowała klienta do czego potrzebne dane czy podpis. Na koniec podziękowała za dokonanie dobrego wyboru, poinformowała że w niedługim czasie będzie też możliwość otworzenia konta w tym banku, w związku z czym zaprasza do ponownego odwiedzenia.

Zyta

19.09.2008

Santander Consumer Bank

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (23)
Klient pojawił się...
Klient pojawił się w salonie w celu zakupienia butów. Początkowo rozglądał się i zaznajamiał z ofertą, aby któryś z pracowników dostrzegł i zaproponował pomoc. Po 2 minutach podeszła miła pani Ania i zaproponowała swoją pomoc. Zapytała czego szuka klient, dla kogo, w jakiej cenie, na jaką porę roku i preferowane kolory. Bardzo dobrze znała ofertę salonu i dosyć szybko znalazła coś co może klienta zainteresować. Jak na wystawce nie było jakiegoś rozmiaru, w krótkim czasie donosiła z zaplecza. Była miła i cały czas służyła fachową pomocą. Bardzo dobrze znała ofertę salonu. Potrafiła dobrze doradzić w jakim kolorze klientowi jest dobrze, bez narzucania własnego zdania. Kiedy klient zdecydował się na zakup pary butów, sprzedawca delikatnie zaproponował coś dodatkowego do kupienia. Do kasy odprowadził klienta , pokazał produkty przykasowe. Podziękował za dokonane zakupy i zaprosił ponownie do odwiedzenia salonu. Pożegnał klienta.

Zyta

19.09.2008

Cropp

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 56

Nie zgadzam się (21)
Klient przyszedł do...
Klient przyszedł do marketu w celu zrobienia zakupów.Nie bardzo był zorientowany w rozkładzie towaru sklepu, jednak pracownicy byli gotowi do pomocy.Bez żadnego wahania pokazywali klientowi gdzie moze znaleźć poszukiwany towar.Nie było takiej sytuacji że klient nie mógl znaleźć pracownika,żeby się coś zapytać.Jedyny minus to spora kolejka przy kasie.Kas w sumie jest 10, a czynnych było 3.W związku z tym przy kasie zeszło się klientowi najdłużej.Ale mimo tego , obsługa tam również była miła i fachowa.Sprzedawca szybko obsłuzył klienta , przyjął gotówkę , wydał resztę, podał reklamówki, a pierwszy produkt sam spakował do torby.

Zyta

18.09.2008

Tesco

Placówka

Łuków, ul. Międzyrzecka 49

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi