Vectra

(2.76)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Certyfikat Dbamy o Jakość Obsługi.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma otrzymała Certyfikat Życzliwej Firmy.

Opinie (1503 z 2536)

Dziękuję za pomoc...
Dziękuję za pomoc udzielona na Facebook

Paweł Rocki

18.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
18.12.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Tragedia. Umowę zawarłem...
Tragedia. Umowę zawarłem z określoną ceną. Po pół roku podnieśli ceny z powodu inflacji. PO zmianie prawa i usunięciu klauzuli inflacyjnej z umowy twierdzą ze nie zmienia to cen na niższe. Typowe oszustwo. Kontakt telefoniczny również tragiczny. Szczególnie rozmowa z tą ich „sztuczną inteligencją”. Co chwilę jakaś awaria internetu lub telewizji. Żenada. Czekam na koniec umowy i koniec współpracy z nimi.

MateuszRamus_PkNg

15.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
15.12.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Miałem problem z...
Miałem problem z niedziałającą kartą telewizyjną która jak się okazało straciła uprawnienia i należało je przywrócić. Mikołaj Kotkowski - asystent który odebrał telefon bezproblemowo nadał je spowrotem i wszystkie kanały telewizor odczytywał już prawidłowo. Jakość obsługi, tempo, słownictwo łatwe do zrozumienia i wyczuwalny uśmiech w rozmowie zdecydowanie na plus.

OskarKita_3lAt

02.12.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
02.12.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
22.10.2024, nr klienta...
22.10.2024, nr klienta 56772754 Od wielu lat korzystałem z usług Vectry, jednak przez zdarzenia losowe musiałem zakończyć umowę okresową przez terminem jej obowiązywania. Wiązało się to z zapłaceniem kary umownej, dość uciążliwej dla głównego abonenta, starszej osoby. Przedstawiłem szczegółowo sprawę zespołowi finansowemu Vectry, który z uwagi na ważną przyczynę zakończenia umowy i podeszły wiek głównego abonenta odstąpił od naliczania kary umownej. Vectra pokazała, że nawet jako duża firma potrafi w indywidualny i przyjazny sposób rozwiązać trudne sytuacje swoich klientów.

Grzegorz Gawryś

22.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
22.10.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Szybka i fachowa...
Szybka i fachowa pomoc poprzez wiadomości na Facebooku

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
04.10.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Moje doświadczenia z...
Moje doświadczenia z Vectrą niestety nie należą do najlepszych. Jednym z największych problemów, z jakimi się spotkałam, jest kontakt z biurem obsługi klienta. Niejednokrotnie próbowałam się do nich dodzwonić i musiałam czekać bardzo długo na połączenie z konsultantem. Jest to wyjątkowo frustrujące, zwłaszcza gdy problem wymaga natychmiastowej interwencji. Kolejną trudnością, z którą się borykam, jest długi czas oczekiwania na techników. Kiedy pojawia się usterka, na przykład awaria internetu, czasem trzeba czekać kilka dni, zanim ktoś się pojawi, żeby to naprawić. To naprawdę uciążliwe, szczególnie jeśli internet jest mi potrzebny do pracy. Najbardziej jednak irytujące są częste przerwy w dostawie internetu. Zdarza się, że połączenie jest niestabilne, a usługa przerywana w najbardziej nieoczekiwanych momentach. Taka niestabilność potrafi całkowicie wybić z rytmu pracy czy rozrywki. To sprawia, że mimo atrakcyjnych cen mam spore wątpliwości co do jakości usług, jakie oferuje Vectra.

czamson

03.10.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
03.10.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Dziękuję za pomoc.
Dziękuję za pomoc.

Paweł Rocki

02.10.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
02.10.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Bardzo fajna Strefa...
Bardzo fajna Strefa Klienta. Prosta i lekka aplikacja.

Paweł Rocki

16.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
16.09.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
słaby zasięg telewizji...
słaby zasięg telewizji internetowej ciągły problem z internetem w dodatku pan przez telefon nie jest w stanie okreśicz przyczyny zrezygnowałam po oku urzytkowania płacę i nie wiem za co tewizja właczała sie przez około 30 minut resetowanie nic nie pomagało bardzo nieprzyjemne rozmowy przez telefon

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
08.08.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
fatalne połączenie, nie...
fatalne połączenie, nie polecam. Kilka razy w tygodniu muszę dzwonić do pomocy technicznej. Internet jest słaby, od czasu do czasu nie działa telewizja

DaryaOsipava_hfIz

04.08.2024

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 99-101

Nie zgadzam się (0)
04.08.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Jest światełko w...
Jest światełko w tunelu, cenię sobie że Vectra reaguje na skargi i stara się rekompensować straty. Mam nadzieję że będą też ulepszać procedury. Brawo za reakcję na moje zażalenia!

Kasia_C

31.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
31.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Bardzo szybka responsywność...
Bardzo szybka responsywność i pomoc w rozwiązaniu problemu. Nr klienta 55219173 23.07.2024

Klient_ezj4O

23.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
23.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Kolejny (Opinia edytowana...
Kolejny (Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożadaną frazę) usługowy dowieziony przez Vectrę na przestrzeni kilku tygodni. Kolejne stresy zaoferowane przez tą firmę. Od soboty nie działa modem, wizyta technika umówiona na wtorek. Czekam jak na zbawienie, ponieważ pracuję z domu a internet to narzędzie mojej pracy. Dostaje wiadomość że technik był i nie zastał mnie w domu!!! Kłamstwo! Domofon działa, zero kontaktu telefonicznego od technika! Następna wizyta w czwartek… mdli mnie ze stresu a zrobić nic się nie da, na infolinii nie można porozmawiać z przełożonym miłej pani która w żaden sposób nie próbuje nawet pomóc tylko może umówić następną wizytę technika. Naprawdę czekam momentu uwolnienia się od usług Vectry.

Kasia_C

23.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
23.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
klient: 643681 Opinia...
klient: 643681 Opinia dotyczy błyskawicznie rozpatrzonej reklamacji za potrącenie rabatu za nieterminową płatność. Byłem przekonany że wystarczy zapłacić do końca miesiąca i tak zrobiłem (pieniądze na koncie Vectry 29.06 sobota) Ale alee aleeee decyduje data wpisana na fakturze przez Vectrę i należało zapłacić do 28.06, więc inni by mnie wyśmiali i piąteczka byłaby przytulona przez inna firmę. Vectra wytłumaczyła na czym polegał mój błąd, ja zmieniłem zlecenie stałe i honorowo zwrócono mi to 5 zł, gdyż ZADOWOLENIE KLIENTA jest najważniejsze -to dewiza Vectry. I pal licho to 5 zł ale zgłoszenie na panelu klienta napisałem w niedzielę wieczorem a w poniedziałek przed południem już była odpowiedź na moim mailu. To jest właśnie profesjonalna obsługa klienta i szacunek do niego.

Krzysztof 60

08.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
08.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Bardzo dziękuje Panu,...
Bardzo dziękuje Panu, który 2 lipca o godz. 20.44 przyjął moje zgłoszenie, zdiagnozował fachowo problem i umówił wizytę technika. Zrobił to w sposób kompetentny i rzeczowy.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
05.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Produkt jest ok...
Produkt jest ok ale obsługa klienta niekompetentna i stresogenna. Nie mogę się doczekać rozstania z firmą i wszystkim odradzam korzystania. Podziwiam ludzi którzy rozpisują szczegóły swoich problemów, ja na to nie mam pary ale historia jest i jeśli się nie rozwiąże w najbliższych dniach to będzie zaangażowany prawnik.

Kasia_C

04.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
04.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Dziękuję za pomoc....
Dziękuję za pomoc. Polecam obsługę telefoniczną. Konsultant wyjaśnił mi zawiłości umowy. Teraz wszystko jest dla mnie jasne. Niedawno przedłużyłem umowę na kolejny rok. Konsultant zaproponował mi dodatkowo netflix na co się zgodziłem. Dziękuję jeszcze raz.

Paweł Rocki

25.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
25.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Super obsługa na...
Super obsługa na Facebooku. 18.06 około 15:40 zgłaszany problem, godzina 16 sprawa załatwiona. Polecam :)

OGAK6124

20.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
20.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Problemy zaczęły się...
Problemy zaczęły się od ok. 2021,kiedy w placówce wciśnięto mi kilka usług zupełnie mi nie potrzebnych.Jednak nie do ruszenia,bo podpisałem.Pani namówiła mnie na 3 razy szybszy internet ze 150 Mb/s jaki miałem(na liczniku Vectry 156) na 450(na liczniku 220-260).Pisałem z 50 reklamacji, setki zrzutów ekranu, bo co niby zyskałem poza stresem.Przestali odpowiadać na zgłoszenia,napisałem do RPK.Na jego pismo odpisali,że nie widzą problemu,bo regulamin im na to pozwala.Rozchorowałem się i dałem spokój.W 2022 bodajże odłączyli sygnał audio po kablu.Załatwili to zmianą regulaminu usuwając ich sztandarową usługę.W 2023 niby zmienili łącze na światłowodowe,ale to bzdura,bo taki kabel szedł do jednego bloku,a do dalszych już od niego kablem miedzianym antenowym,czyli po staremu.Wiele stron internetowych zaczęło mulić i wygasać ze względu na czas oczekiwania.Telefon stacjonarny zaczął działać z przerwami, usterkami.Od grudnia do marca 2023 reperowali internet i TV na zasadzie,że kolejni konsultanci i technicy winę zrzucali na mój komputer i mnie.W marcu po 3 miesiącach ruszyło na tym niby złym komputerze – dało się zreperować.W 2024 namówili mnie na zostanie u nich,ale aneks zawierał inny nowoczesny modemu,a zostawili mnie ze starym.Zerwałem aneks,potem obiecali mi tani abonament,a okazał się o kilkadziesiąt złotych droższy.Internet 600Mb/s okazał się picem na wodę, bo na ich liczniku jest 270-400.Sprzedają usługę wirtualną bajeczkę zasłaniając się zapisem w regulaminie.TV działa tak,że jak nagramy coś w nocy na nagrywarce za 51 zł,to jest taka masa zakłóceń,że rano nie da się obejrzeć.Nawet na reklamach czasami są zakłócenia i na TVN mającej dobry sprzęt.Teraz obiecali zweryfikowanie błędów w naliczaniu,a nie dali.Ciągle trzeba pisać i dopomagać się swojego,a odpowiadają łączącym jednym pismem zazwyczaj nie widząc po ich stronie błędów.Olewają klientów,bo jako MONOPOLISTA wiedzą,że i tak nie odejdą,bo nie ma gdzie.Na myśl o Vectra dostaję nerwicy,a kary na nich nakładane uważam za słuszne,ale nic nie zmieniające.Wygląda,że to nie Polska im daje możliwości zarabiania,tylko oni Polsce robią łaskę stosując własne prawo i ułożone przez ich prawników regulaminy.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moja sprawa dotyczącą...
Moja sprawa dotyczącą płatności została szybko wyjaśniona. Generalnie nie lubię automatów ale tutaj się dogadałem.

miki_7

17.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
17.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.

Vectra

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Dane firmy

Gdynia

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vectra?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Dziękuję za pomoc...
Dziękuję za pomoc udzielona na Facebook
Zgadzasz się?