Vectra

(2.60)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Certyfikat Dbamy o Jakość Obsługi.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma otrzymała Certyfikat Życzliwej Firmy.

Opinie (1492 z 2423)

Firma która za...
Firma która za wszelką cene stara się udowodnić błąd klientowi po mimo złego montażu.

Klient_1xwfE

22.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
22.03.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Od ponad 3...
Od ponad 3 miesięcy występują problemy z internetem (wysoka utrata pakietów), które uniemożliwiają normalne korzystanie. Pomimo wysyłania zgłoszeń nikt nie przychodzi, brak wyjaśnień lub odpowiedzi typu kopiuj wklej. W ramach wysłanej reklamacji zwrócili 10% kosztów za 3 miesiące czyli żałosne kilkanaście złotych. Nie wspominając o tym, że niedawno podnieśli ceny o 20%. Firma tylko wystawia faktury do opłacenia po czym zapomina o kliencie. Zalecam omijać szerokim łukiem.

Nanus

08.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
08.03.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z wykonanej dla mnie strony internetowej i współpracy

olgierdmaslo209.@

24.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
24.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Nie wszędzie jest...
Nie wszędzie jest zasieg w dużym mieście o dziwo. No i podniesienie oplaty abonamentowej miesiac po podpisaniu umowy na 2 lata spowoduje ze raczej tej firmy nie polece a po zakończeniu abonamentu zmienię dostawce.

Katarzyna_417

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Słabiutko niestety. Częste...
Słabiutko niestety. Częste braki w dostawie neta, nie uprzedzają i wyłączeniach czy przerwach technicznych. Nie zauważyli że od kilku lat spora część osób pracuje zdalnie...

Klient_Ajot

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Brak umiejętności rozpoznania...
Brak umiejętności rozpoznania potrzeb klienta, mała elastyczność w obsłudze

mg15053

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Osobiście posiadam umowę...
Osobiście posiadam umowę zawartą z operatorem Vectra i nie mam nic do zarzucenia. Wszystko pracuje sprawnie, technik dnia następnego od złożenia zamówienia.

MarMal_sQL6

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Jeżeli chodzi o...
Jeżeli chodzi o serwis techniczny jakość obsługi infolinni i pracowników technicznych jest bardzo zadowalająca. Usterka została dobrze zdiagnozowana i szybko naprawiona. Reakcja na zgłosznie również była szybka. Gorzej wygląda sytuacja z działem sprzedaży ponieważ nie do końca słuchają o co klient ich prosi. Umowę chciałem podpisać nie pod adresem zamieszkania tylko w pracy. Pani konsultantka zgodziła się na to ale niestety przesłała mi umowę na adres zamieszkania dzięki czemu ponad tydzień próbowałem podpisać dokumnety

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Infolinia Vectra nie...
Infolinia Vectra nie jest dostępna dla klienta, odbiera automat. Nie odpisują na zgłoszenia. Obsługa reklamacji to dramat.

Joanna_111

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Ciagle usterki, dodzwonić...
Ciagle usterki, dodzwonić się cieżko na infolinie

Aleksandra_1549

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. Stale uczymy się od naszych Klientów, jak możemy stać się lepsi.
beznadziejna jakość internetu,...
beznadziejna jakość internetu, obsługa w punkcie też nie powala jakością, obsługa telefoniczna w 80% beznadziejna - brak pomocy

zarejestrowany-uzytkownik

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Nawet najmilsza pani...
Nawet najmilsza pani na infolinii nie zmienia faktu, że Vectra awaryjność ma straszliwą. A przynajmniej w Elblągu. Ciężko niestety uzyskać konkretną informację o przyczynach braku Internetu oraz przewidywanego czasu napraw.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. Stale uczymy się od naszych Klientów, jak możemy stać się lepsi.
Wystawianie zawyżonych faktur,...
Wystawianie zawyżonych faktur, niezgodnych z umową. Brak odpowiedzialności pracownika, brak kompetencji. Odsyłanie od działu do działu, powtarzanie każdemu o co chodzi, znowu odsyłanie i ponowne tłumaczenie i tak bez końca. Sztuczna inteligencja na infolinii nie radzi sobie z niczym, potrafi tylko powtórzyć numer klienta.

JoeBlack_MAPU

08.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
08.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Od początku trwania...
Od początku trwania umowy nie działa telewizja. Mam dwa dekodery telewizji na zasadzie Multiroom. Oprócz tego internet stacjonarny i dwa telefony komórkowe. Do czasu kiedy nie było telewizji tylko internet stacjonarny no i telefony było w miarę dobrze. Jak tylko doszła telewizja to się zaczęła walka z Vectrą. Od samego początku trwania umowy przez ani jeden dzień telewizji nie da się oglądać. Odbiór telewizji zawiesza się i kółko niebieskie się kręci na ekranie i tak na dwóch dekoderach. Umowę mam od końca listopada a mamy teraz prawie koniec stycznia i Vectra nie jest w stanie nic zrobić. Najgorsza jest obsługa klienta za pośrednictwem czatu i e-mailowa. Nie czytają ze zrozumieniem wiadomości. Powtarzają się na zasadzie że coś kazali zrobić i to zrobiliśmy i za chwilę to samo. To jest jakaś masakra. Na czacie pracują nieuprzejme osoby i nieskore do pomocy.

Klient_WHeR

28.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
28.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Korzystałam ostatnio z...
Korzystałam ostatnio z obsługi klienta poprzez infolinię Vectra. Niestety połączenie się z wirtualnym konsultantem już na początku sprawia kłopoty. Robot jest mało inteligentny, odsyła klienta do posłużenia się drogą mailową. Ciężko jest połączyć się z konsultantem, jeśli się już uda, to czas oczekiwania jest niestety bardzo długi. Konsultanci często są zdenerwowani bądź niemili. Jeśli chodzi o sprawy techniczne często trzeba czekać na połączenie z działem technicznym ponad 24 godziny gdzie przy awarii jest to bardzo długi czas oczekiwania.

Klient_A3Ywa

25.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
25.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Zdecydowanie odradzam współpracę...
Zdecydowanie odradzam współpracę z firmą Vectra. Umowa papierowa zawierała niższą kwotę opłat niż fatury przesyłane automatycznie, wg umowy widocznej na portalu Vectra. Od rzecznika dowiedziałam się, iż mój numer klienta wpadł w pętlę, która automatycznie nalicza niepoprawne kwoty, a konsultanci nie mają dostępu do wszyskich pozycji. Następnie moja rezygnacja z dwumiesięcznym wypowiedzeniem, nie pojawiła się na portalu i naliczona została ponownie błędna faktura z wypowiedzeniem 2 dniowym. Wszystko udokumentowane papierowo.

niezalogowany-uzytkownik

22.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
22.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Polecam... ale omijanie...
Polecam... ale omijanie tej beznadziejnej firmy szerokim łukiem! Większej tragedii chyba nie ma na rynku. Nie dość, że internet słaby, a tak się cudownie reklamują to jeszcze poziom obsługi leży na dnie. Kiedy zrezygnowałem z umowy zostałem obciążony kwotą 200 zł za to, że niby nie zwróciłem sprzętu. Sprzęt zwrócony ponad 3 miesiące temu, a i tego nie ogarnęli. Żenada. Reklamacja złożona i czekam na rozpatrzenie. Jeśli pieniądze z niesłusznie nałożonej kary nie zostaną mi zwrócone to zgłaszam sprawę do UOKiK. Żałuję, że nie zapoznałem się z opiniami na google przed zawarciem umowy z tym pseudo-dostawcą usług. Dostarczyli mi ale kupę nerwów i nic poza tym. Ilość pojedynczych gwiazdek mówi sama za siebie. Jeśli chcecie oszczędzić sobie problemów to wybijcie sobie z głowy zawieranie jakiejkolwiek umowy z tą firmą.

jedal1ty

21.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
21.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
totalny balagan ,drugi...
totalny balagan ,drugi raz musze reklamowac usluge platnosci typu place z vectra,mimo,ze mam uznana reklamacje ,bajzel totalny

niezalogowany-uzytkownik

08.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
08.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Natychmiastowa pomoc. Polecam!
Natychmiastowa pomoc. Polecam!

niezalogowany-uzytkownik

05.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
05.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Super, pomocni są
Super, pomocni są

niezalogowany-uzytkownik

29.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
29.12.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.

Vectra

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Dane firmy

Gdynia

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vectra?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Przeciętnie.
Przeciętnie.
Zgadzasz się?