Vectra

(2.63)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma otrzymała Certyfikat Życzliwej Firmy.

Opinie (1518 z 2501)

Bardzo szybka responsywność...
Bardzo szybka responsywność i pomoc w rozwiązaniu problemu. Nr klienta 55219173 23.07.2024

Klient_ezj4O

23.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
23.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Kolejny (Opinia edytowana...
Kolejny (Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożadaną frazę) usługowy dowieziony przez Vectrę na przestrzeni kilku tygodni. Kolejne stresy zaoferowane przez tą firmę. Od soboty nie działa modem, wizyta technika umówiona na wtorek. Czekam jak na zbawienie, ponieważ pracuję z domu a internet to narzędzie mojej pracy. Dostaje wiadomość że technik był i nie zastał mnie w domu!!! Kłamstwo! Domofon działa, zero kontaktu telefonicznego od technika! Następna wizyta w czwartek… mdli mnie ze stresu a zrobić nic się nie da, na infolinii nie można porozmawiać z przełożonym miłej pani która w żaden sposób nie próbuje nawet pomóc tylko może umówić następną wizytę technika. Naprawdę czekam momentu uwolnienia się od usług Vectry.

Kasia_C

23.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
23.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
klient: 643681 Opinia...
klient: 643681 Opinia dotyczy błyskawicznie rozpatrzonej reklamacji za potrącenie rabatu za nieterminową płatność. Byłem przekonany że wystarczy zapłacić do końca miesiąca i tak zrobiłem (pieniądze na koncie Vectry 29.06 sobota) Ale alee aleeee decyduje data wpisana na fakturze przez Vectrę i należało zapłacić do 28.06, więc inni by mnie wyśmiali i piąteczka byłaby przytulona przez inna firmę. Vectra wytłumaczyła na czym polegał mój błąd, ja zmieniłem zlecenie stałe i honorowo zwrócono mi to 5 zł, gdyż ZADOWOLENIE KLIENTA jest najważniejsze -to dewiza Vectry. I pal licho to 5 zł ale zgłoszenie na panelu klienta napisałem w niedzielę wieczorem a w poniedziałek przed południem już była odpowiedź na moim mailu. To jest właśnie profesjonalna obsługa klienta i szacunek do niego.

Krzysztof 60

08.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
08.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Bardzo dziękuje Panu,...
Bardzo dziękuje Panu, który 2 lipca o godz. 20.44 przyjął moje zgłoszenie, zdiagnozował fachowo problem i umówił wizytę technika. Zrobił to w sposób kompetentny i rzeczowy.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
05.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Produkt jest ok...
Produkt jest ok ale obsługa klienta niekompetentna i stresogenna. Nie mogę się doczekać rozstania z firmą i wszystkim odradzam korzystania. Podziwiam ludzi którzy rozpisują szczegóły swoich problemów, ja na to nie mam pary ale historia jest i jeśli się nie rozwiąże w najbliższych dniach to będzie zaangażowany prawnik.

Kasia_C

04.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
04.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Dziękuję za pomoc....
Dziękuję za pomoc. Polecam obsługę telefoniczną. Konsultant wyjaśnił mi zawiłości umowy. Teraz wszystko jest dla mnie jasne. Niedawno przedłużyłem umowę na kolejny rok. Konsultant zaproponował mi dodatkowo netflix na co się zgodziłem. Dziękuję jeszcze raz.

Paweł Rocki

25.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
25.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Super obsługa na...
Super obsługa na Facebooku. 18.06 około 15:40 zgłaszany problem, godzina 16 sprawa załatwiona. Polecam :)

OGAK6124

20.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
20.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Problemy zaczęły się...
Problemy zaczęły się od ok. 2021,kiedy w placówce wciśnięto mi kilka usług zupełnie mi nie potrzebnych.Jednak nie do ruszenia,bo podpisałem.Pani namówiła mnie na 3 razy szybszy internet ze 150 Mb/s jaki miałem(na liczniku Vectry 156) na 450(na liczniku 220-260).Pisałem z 50 reklamacji, setki zrzutów ekranu, bo co niby zyskałem poza stresem.Przestali odpowiadać na zgłoszenia,napisałem do RPK.Na jego pismo odpisali,że nie widzą problemu,bo regulamin im na to pozwala.Rozchorowałem się i dałem spokój.W 2022 bodajże odłączyli sygnał audio po kablu.Załatwili to zmianą regulaminu usuwając ich sztandarową usługę.W 2023 niby zmienili łącze na światłowodowe,ale to bzdura,bo taki kabel szedł do jednego bloku,a do dalszych już od niego kablem miedzianym antenowym,czyli po staremu.Wiele stron internetowych zaczęło mulić i wygasać ze względu na czas oczekiwania.Telefon stacjonarny zaczął działać z przerwami, usterkami.Od grudnia do marca 2023 reperowali internet i TV na zasadzie,że kolejni konsultanci i technicy winę zrzucali na mój komputer i mnie.W marcu po 3 miesiącach ruszyło na tym niby złym komputerze – dało się zreperować.W 2024 namówili mnie na zostanie u nich,ale aneks zawierał inny nowoczesny modemu,a zostawili mnie ze starym.Zerwałem aneks,potem obiecali mi tani abonament,a okazał się o kilkadziesiąt złotych droższy.Internet 600Mb/s okazał się picem na wodę, bo na ich liczniku jest 270-400.Sprzedają usługę wirtualną bajeczkę zasłaniając się zapisem w regulaminie.TV działa tak,że jak nagramy coś w nocy na nagrywarce za 51 zł,to jest taka masa zakłóceń,że rano nie da się obejrzeć.Nawet na reklamach czasami są zakłócenia i na TVN mającej dobry sprzęt.Teraz obiecali zweryfikowanie błędów w naliczaniu,a nie dali.Ciągle trzeba pisać i dopomagać się swojego,a odpowiadają łączącym jednym pismem zazwyczaj nie widząc po ich stronie błędów.Olewają klientów,bo jako MONOPOLISTA wiedzą,że i tak nie odejdą,bo nie ma gdzie.Na myśl o Vectra dostaję nerwicy,a kary na nich nakładane uważam za słuszne,ale nic nie zmieniające.Wygląda,że to nie Polska im daje możliwości zarabiania,tylko oni Polsce robią łaskę stosując własne prawo i ułożone przez ich prawników regulaminy.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moja sprawa dotyczącą...
Moja sprawa dotyczącą płatności została szybko wyjaśniona. Generalnie nie lubię automatów ale tutaj się dogadałem.

miki_7

17.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
17.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
11.06 zamieściłem na...
11.06 zamieściłem na Jakość Obsługi zdecydowanie negatywną opinię nt. Vectra. Dzisiaj chciałbym podziękować firmie Vectra za zainteresowanie tematem, rozwiązanie problemu, uznanie mojej reklamacji, zwrot niesłusznie naliczonych opłat oraz prezent, który otrzymałem w ramach przeprosin. Jak widać absolutny brak kompetencji tylko jednej osoby odpowiedzialnej za reklamacje, może doprowadzić do opisanej sytuacji, ciągnącego się prawie 4 miesiące sporu oraz utraty zaufania po wieloletniej współpracy. Ostatecznie mimo wszystko dziękuję Działowi Jakości Vectra za to, że problem został rozwiązany, a opinia pozostawiona na stronie zainteresowała właściwe osoby w firmie - najwyraźniej są jeszcze w Vectra osoby, którym zależy na dobrej opinii oraz współpracy z klientami!

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
13.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Firma Vectra jest...
Firma Vectra jest bardzo rzetelna i doskonała! Bardzo podobała mi się obsługa, bardzo uważni operatorzy. Bardzo dziękuję firmie za wykonaną pracę! Wszystkiego najlepszego! Polecam ją wszystkim użytkownikom jako niezawodną firmę oferującą wysokiej jakości usługi!
Nie zgadzam się (0)
13.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Dziękuję. Miła rozmowa...
Dziękuję. Miła rozmowa z konsultantem infolinii. Pan z uwagą wysłuchał mojej sprawy i pomógł naprawić Internet. Teraz wszystko działa Batorego dobrze. Polecam.

Mkowal

12.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
12.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
W 02/2023 zrezygnowałem...
W 02/2023 zrezygnowałem z usługi multiroom. Do 02/2024 była mi naliczana niesłusznie opłata za tą usługę, kiedy to zauważyłem w/w błąd na FV. Temat został zgłoszony do Vectra 20.02.2024. Mimo potwierdzenia błędu przez Vectra już przy pierwszej rozmowie z konsultantem, nie udało się rozwiązać problemu. Kolejne kilka telefonów i zgłoszeń nie spowodowały wystawienia FV korygującej na właściwa kwotę. Z uwagi na bezsilność konsultantów i odrzucanie kolejnych zgłoszeń, polecono mi na infolinii złożenie reklamacji. Reklamacja została odrzucona bez jakiejkolwiek analizy zgłaszanego okresu oraz dokumentów potwierdzających rezygnację z usługi oraz zwrot sprzętu w 02/2023. Złożyłem kolejna reklamację, którą również odrzucono podając jako uzasadnienie... treść odpowiedzi z pierwszej reklamacji! Vectra oddajcei mi te 180zł(12x15zł), odrzuca zgłoszenia swoich konsultantów, nie uznaje reklamacji, a "specjalistka z działu reklamacji" nawet nie sprawdziła we własnym systemie daty zwrotu sprzętu oraz zgłoszenia wypowiedzenia umowy usługi. Od 04/2024 wstrzymałem płatności do dnia wystawienia FV korygującej, przeliczenia salda i ustalenia ostatecznej kwoty należności wobec Vectra. Dzisiaj mamy 11.06.2024 i jestem po zgłoszeniu kolejnej reklamacji u konsultanta, bez FV korygujacej i przeliczenia salda! Dodatkowo wczoraj otrzymałem wezwanie do zapłaty za wstrzymane przeze mnie płatności. Ludzie z Vectra straszą mnie windykacją - to się w głowie nie mieści!!! Absolutnie nie polecam firmy Vectra i szczególnie zachęcam do analizy własnych rachunków! Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
11.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Negatywnie bardzo
Negatywnie bardzo

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
31.05.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Tragedia wciskają wszystkie...
Tragedia wciskają wszystkie te film boxy których nie chcę oglądać jako przeprosiny i rabat 10 zł przez to że przez 5 miesięcy Internet nie działał i telewizja to jakaś kpina, cały czas to samo słyszę

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
15.05.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Nie polecam!!! Od 10...
Nie polecam!!! Od 10 lat byłam klientką, w maju wypowiedziałam umowę lecz się z wypowiedzenia wycofałam. Vectra odłączyła mi wszystkie usługi i przez dwa tygodnie nie reagowała na moje prośby. Złożyłam reklamację i pomimo rozpatrzenia pozytywnego i przeprosin nadal nic..... Wydzwaniałam do nich, pisałam i nic nie załatwiłam tylko straciłam dużo nerwów i czasu. Zaistniała sytuacja pokazuje jak traktuje Vectra stałego klienta, brak szacunku, brak zainteresowania klientem, brak wszystkiego. Co Vectrę interesuje, że klientka nie ma telewizji, internetu. Infolinia rozkłada ręce, nie wiedzą co maja powiedzieć, cytuję "przepraszam ale nikt się tym wnioskiem jeszcze nie zajął" Vectra musi się dużo nauczyć, albo wrócić do kroku pozyskania klienta i jego utrzymania. Nie sposób jest droga Vectro pozyskać klienta. Rekomendacja to ważna sprawa, ja na 100 % nie rekomenduję Państwa usług.

Klient_6Oy08

13.05.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.05.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Z biegiem czasu...
Z biegiem czasu problem został pomyślnie rozwiązany.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
07.05.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Vectra to bardzo...
Vectra to bardzo nieuczciwa firma. Przez ich celowe działanie skierowana zostanie niebawem sprawa do sądu i już wysłane zostało pismo do Rzecznika Praw Obywatelskich. Wiedzą dobrze że sprzedają bubel jakim jest usługa telewizji Smart i wszystkiego się wypierają. Już od samego początku umowy na telewizję są problemy w odbiorze, a Vectra nadal powtarza swój skrypt rozmowy w enaliach i zalecają w kółko robić to samo, grając na zwłokę. Kilka razy był technik, lecz nic to nie pomogło. W sądzie znajdą się świadkowie, bo już takie kroki poczyniliśmy, którzy potwierdzą że usługa telewizji Smart działa źle i nic z tym się nie da zrobić. Tak właśnie działają nieuczciwie firmy, które nie odpisują na reklamacje i nie chcą polubownie rozwiązać umowy na wadliwy produkt. Wszystko jest do czasu.

Klient_WHeR

29.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
29.04.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Konsultanci są niekompetentni...
Konsultanci są niekompetentni i odpowiadają za pomocą skryptów. Nie czytają wysłanych wiadomości. Zgłoszenie zostało zamknięte bez rozwiązania problemu.

Wal

27.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
27.04.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Korzystam Internetu z...
Korzystam Internetu z Vectry w domu. Internet w dość korzystnym pakiecie, najczęściej bez problemowo, ale niestety zdąża się, że Internet "znika", co w sytuacji pracy zdalnej jest dość dużym utrudnieniem. Średnio taka sytuacja pojawia się 1 / 2 razy w tygodniu.

Wojdanka

25.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
25.04.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. W sprawie przerw w dostępie do Internetu prosimy o przesłanie wiadomości na adres jakoscpomoc@vectra.pl w wiadomości podając: - nr. klienta - adres świadczenia usług - imię i nazwisko głównego abonenta Postaramy się zweryfikować i usunąć niedogodności.

Vectra

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Dane firmy

Gdynia

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vectra?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo szybka responsywność...
Bardzo szybka responsywność i pomoc w rozwiązaniu problemu. Nr klienta 55219173 23.07.2024
Zgadzasz się?