Vectra

(3.07)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Certyfikat Dbamy o Jakość Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma otrzymała Certyfikat Życzliwej Firmy.

Opinie (1527 z 2598)

wypowiedziałem skutecznie umowę...
wypowiedziałem skutecznie umowę w październiku 2023. Mimo to, w systemie nie odnotowano rezygnacji do grudnia, kiedy zgłosiłem reklamację, która łaskawie uznano i przeproszono. w ostatnich dnia grudnia 2023 zgłosiłem zwrot modemu internetu i uzyskałem kod nadania inpost, modem został nadany i dostarczony do vectry (potwierdzenie posiadam). mimo to, usługa była nadal naliczana przez cały 2024r, dowiedziałem się o tym przypadkiem ponieważ maile vectry wzywające do zapłaty (bezpodstawne) trafiały do spamu. aktualnie vectra skierowała bezpodstawnie sprawę do windykacji należności 374zl.

KonradOwy_GamT

26.03.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
26.03.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Super załatwiona
Super załatwiona

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.03.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. Stale uczymy się od naszych Klientów, jak możemy stać się lepsi.
Trudno coś załatwić
Trudno coś załatwić

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.03.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Super załatwiona
Super załatwiona

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.03.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. Stale uczymy się od naszych Klientów, jak możemy stać się lepsi.
Super załatwiona
Super załatwiona

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.03.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Super załatwiona
Super załatwiona

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.03.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Oferty korzystne tylko...
Oferty korzystne tylko dla całkowicie nowych klientów. Brak starań o stałych abonentów. Większe zainteresowanie klientem dopiero na etapie wypowiadania umowy.

daria.k

09.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
09.03.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Dobry serwis online....
Dobry serwis online. Aplikacja działa bez zarzutu.

Paweł Rocki

02.03.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
02.03.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Koszmarne podejście do...
Koszmarne podejście do klienta, pani Sylwia przez 4 miesiące nie jest w stanie udzielić odpowiedzi, sprzęt Vectry leży niepodłączony w domu od paru miesięcy

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
05.02.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Bardzo miła i...
Bardzo miła i pomocna obsługa. Zawsze pracownicy robią wszystko aby pomóc klientowi.

MonikaNosek_HQcz

17.01.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
17.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Czeste przerwy w...
Czeste przerwy w distawie mediow, trudno sie szybko umowic na serwis

Agnieszka_2576

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. Stale uczymy się od naszych Klientów, jak możemy stać się lepsi.
Podczas przedłużania umowy...
Podczas przedłużania umowy dodawanie płatnych programów TV nie pytając o zgodę

Elżbieta_419

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
W porzadku, ale...
W porzadku, ale trzeba pilnować swoich spraw (szczególnie końca umowy)

Klient_o4ic

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. Stale uczymy się od naszych Klientów, jak możemy stać się lepsi.
Bardzo szybka i...
Bardzo szybka i sprawna obsługa. Obsługa zwraca uwagę na potrzeby klienta.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Sport, rozrywka, zdrowie,...
Sport, rozrywka, zdrowie, hobby - wszystko można znaleźć w ofertach Vectry dlatego jestem ich klientem ?

DORA_1

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Przy próbie przedłużenia...
Przy próbie przedłużenia umowy konsultant nie widział oferty dla mnie chociaż zamówiłem kontakt po spersonalizowaną ofertę a oddzwonił konsultant z działu sprzedaży i kazał mi samemu dzwonić do działu utrzymania. Nie proponują nic atrakcyjnego dla stałych klientów telefonii komórkowej. Przy Internet + TV są promocję na przedłużenie. Męczące wydzwanianie i próba wciskania usług.

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Możliwośc elastycznego dopasowania...
Możliwośc elastycznego dopasowania pakietu pod swoje preferencje. Ciekawy interfejs.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Obsługa w porządku,...
Obsługa w porządku, jednakże jakość usługi nie zgadza się z tym co na papierze. Internet bardzo słabej jakości. Niby większy przesył, ale jakość koszmarna w porównaniu z poprzednim dostawcą.

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Brak dbania o...
Brak dbania o klienta.

Klient_f52DV

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Jakość usług Vectry...
Jakość usług Vectry pozostawia wiele do życzenia. Internet często traci stabilność, co utrudnia pracę i korzystanie z rozrywki. Próby kontaktu z obsługą klienta bywają frustrujące – czas oczekiwania na połączenie jest długi, a konsultanci nie zawsze są w stanie udzielić konkretnych odpowiedzi lub szybko rozwiązać problemu. Dodatkowo, zdarzają się niejasności w rozliczeniach, co wymaga dodatkowych wyjaśnień. Szkoda, ponieważ oferta jest atrakcyjna, ale jakość realizacji znacząco odbiega od oczekiwań.

Klient_Jb9u9

10.01.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
10.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Vectra

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Dane firmy

Gdynia

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vectra?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?