Santander Consumer Bank

(3.86)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (969 z 1519)

Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa klienta. Fachowa pomoc.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duże koszty pożyczek
Duże koszty pożyczek

Donata30

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystkie sprawy załatwiane...
Wszystkie sprawy załatwiane zdalnie. Firma oferuje łatwą w obsłudze aplikację.

Paweł_1970

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta jest...
Obsługa klienta jest tragiczna niestety. Skomplikowane formalności, utrudniona procedura pełnomocnictwa spowodowana stałym kontaktem z klientem a nie jego pełnomocnikiem, który został wyznaczony żeby zabezpieczyć interesy klienta to paradoks w obecnych czasach. Wykorzystywanie naiwności starszych ludzi w celu zapewnienia zysku instytucji a nie dobru klienta, dzięki któremu klient byłby bardziej lojalny i przyniósłby o wiele więcej korzyści.

Mike Bat

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Całkiem czytelna i...
Całkiem czytelna i prosta w obsłudze aplikacja mobilna, jednak mocno ograniczona. Nie podoba mi się, ze z wieloma sprawami i tak trzeba odwiedzać placówkę.

Klientka_wro

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie, pani z banku w Kwidzynie załatwiła sprawę szybko i sprawnie. Czas spędzony w banku upłynął w miłej atmosferze:)

Martyna13

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Błyskawiczna ocena i...
Błyskawiczna ocena i przyznanie kredytu ratalnego. Prosta i przejrzysta aplikacja znacznie ułatwia wykonywanie opłat.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa ,...
Miła obsługa , dostępność dobrych produktów

Mirek1962

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W tym Banku...
W tym Banku mam Kartę Kredytową i w ubiegłym miesiącu doświadczyłam troski o bezpieczeństwo jej użytkowania. Zdarzyło się, że podczas zakupów wpisałam błędny PIN, po kilku dniach odebrałam telefon z Banku - pracownik sprawdzał czy z moją kartą wszystko jest OK. Nie raz zdarzyło mi się wpisać błędny PIN, ale żaden Bank nie zainteresował się tym faktem - używam kilku kart. Pełny profesjonalizma w podejściu do klienta ?. Moje uznanie

DORA_1

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybkie decyzje, jednak...
Szybkie decyzje, jednak dość nachalne telefony z ofertami

Pamela_3

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
gdy potrzebujesz kredytu...
gdy potrzebujesz kredytu pomoga madra rzetelna procedura fachowe doradztwo

ALDONA_37

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank, któremu zależy...
Bank, któremu zależy na przysłowiowym 'wciskaniu' kredytów. Natarczywe odpytywanie w BIK i proponowanie kredytu jakby to były bułki w piekarni. Dodatkowo bardzo wysokie koszty związane z produktami w stosunku do konkurencji.

Kayyu

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła Obsługa...
Bardzo miła Obsługa umiejąca konkretnie doradzić klientowi .

Jolanta_631

15.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bez zastrzeżeń.
Bez zastrzeżeń.

Klient_GFVce

15.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W banku Santander...
W banku Santander jest naprawdę miła i sympatyczna kadra personel obsługuje sprawnie i bez przeszkód polecam ten bank

Klient_xGijg

17.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ul. Piłsudskiego 64-68,...
Ul. Piłsudskiego 64-68, Wrocław. Profesjonalna, przemiła obsługa klienta w tym oddziale. Pani przywitała mnie, spytała w czym może pomóc. Sprawa załatwiona bardzo szybko i sprawnie. Zostały mi też zaproponowane nowe produkty i zostałam zaproszona ponownie w razie jakichkolwiek pytań. W oddziale bardzo czysto i bez kolejek. Polecam to miejsce.

Marta.

10.09.2024

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 64-68

Nie zgadzam się (0)
mega dobra aplikacja...
mega dobra aplikacja , elasteczne raty

zarejestrowany-uzytkownik

09.04.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dostałem SMS-" za...
Dostałem SMS-" za zapoznanie się z ofertą kredytową upominek". Kiedyś dostałem 2 długopisy firmowe w etui, do banku mam blisko, dlaczego nie skorzystać. Poszedłem - informacja od pani z banku "upominek, ale tylko dla tych, którzy biorą kredyt". Jeżeli SMS nie zawierał pełnej prawdy, to co przy pieniądzach. Pożegnałem panią i bank. Uważam, że taki sposób naganiania potencjalnych klientów nie przystoi bankowi.

Andrzej_834

21.03.2024

Placówka

Wodzisław Śląski, Mały Rynek 2

Nie zgadzam się (0)
Przyjemne doświadczenie: Klientka...
Przyjemne doświadczenie: Klientka miała dość skomplikowaną sprawę do załatwienia, ale otrzymała pomoc i bardzo miłą obsługę. To pokazuje, że standard obsługi jest wysoki i wyróżnia się na tle innych banków. Klienci są zadowoleni z dużego, nowoczesnego oddziału z bezpłatnym parkingiem, co ułatwia korzystanie z usług bankowych. Obsługa jest opisana jako bardzo przyjazna i kompetentna, co dodatkowo tworzy pozytywne wrażenie. Współpracujący z bankiem klienci zawsze mogą liczyć na wyspecjalizowanych doradców, którzy obsługują ich na najwyższym poziomie. Klienci doceniają otrzymanie niezbędnych informacji i pomoc na najwyższym poziomie. Brak wplatomatów w mieście Rzeszów: Jeden z klientów zauważył, że w mieście jest tylko dwóch wplatomatów należących do Santandera, co może być uciążliwe dla klientów. W porównaniu do innych banków, gdzie wplatomaty są łatwiej dostępne, ta sytuacja jest postrzegana jako niedogodność. Podsumowując, ogólna opinia na temat Santander Consumer Polska S.A. w Rzeszowie jest głównie pozytywna. Klienci doceniają wysoką jakość obsługi, profesjonalizm doradców oraz przyjazną atmosferę w oddziale. Warto również wspomnieć o uprzejmości Dyrektora Banku oraz konkretnych pracowników, co świadczy o dobrze funkcjonującym środowisku pracy w placówce.

Klient_iHTNL

25.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przyjemne doświadczenie: Klientka...
Przyjemne doświadczenie: Klientka miała dość skomplikowaną sprawę do załatwienia, ale otrzymała pomoc i bardzo miłą obsługę. To pokazuje, że standard obsługi jest wysoki i wyróżnia się na tle innych banków. Klienci są zadowoleni z dużego, nowoczesnego oddziału z bezpłatnym parkingiem, co ułatwia korzystanie z usług bankowych. Obsługa jest opisana jako bardzo przyjazna i kompetentna, co dodatkowo tworzy pozytywne wrażenie. Współpracujący z bankiem klienci zawsze mogą liczyć na wyspecjalizowanych doradców, którzy obsługują ich na najwyższym poziomie. Klienci doceniają otrzymanie niezbędnych informacji i pomoc na najwyższym poziomie. Brak wplatomatów w mieście Rzeszów: Jeden z klientów zauważył, że w mieście jest tylko dwóch wplatomatów należących do Santandera, co może być uciążliwe dla klientów. W porównaniu do innych banków, gdzie wplatomaty są łatwiej dostępne, ta sytuacja jest postrzegana jako niedogodność. Podsumowując, ogólna opinia na temat Santander Consumer Polska S.A. w Rzeszowie jest głównie pozytywna. Klienci doceniają wysoką jakość obsługi, profesjonalizm doradców oraz przyjazną atmosferę w oddziale. Warto również wspomnieć o uprzejmości Dyrektora Banku oraz konkretnych pracowników, co świadczy o dobrze funkcjonującym środowisku pracy w placówce.

Klient_iHTNL

25.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank należy do hiszpańskiej Grupy Santander, która obecna jest na polskim rynku od 2001 roku. Santander Consumer Bank przedstawia się jako „Bank od kredytów”. Wśród produktów możemy odnaleźć kredyty gotówkowe, samochodowe i karty kredytowe. Jako lider polskiego rynku kredytów konsumenckich, od lat aktywnie angażuje się w ważne społecznie tematy. Santander Consumer Bank włącza się do wielu inicjatyw, których celem jest promocja zdrowego stylu życia, takich jak Bieg po Nowe Życie, Bieg po Oddech oraz Akademia Zdrowia Santander Consumer Banku.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Santander Consumer Bank?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?