Opinia użytkownika: Zyta
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Klient przyszedł do oddziału banku AIG celem założenia lokaty. Wszystkie stanowiska były czynne i niezajęte przez klientów. Po 1 minucie pracownik Bernadeta przywitała klient i zaprosiła do stanowiska. Zapytała się w czym może klientowi pomóc, czego dokładnie poszukuje. Klient stwierdził, że chce założyć lokatę i szuka dobrej oferty. Bernadeta przedstawiła bardzo dokładnie ofertę tego banku, opisała oprocentowanie, że przez pierwsze 3 miesiące jest inne, a potem niższe. Przedstawiła wszystkie plusy i minusy. Zapytała klienta, jaka to ma być kwota i na jaki okres czasu. Zapewniła, że jest to najlepsza oferta na rynku, że w innych bankach jest trochę niższe oprocentowanie. Była szczera w swoich wypowiedziach. Dała klientowi ulotki do poczytania. Poinformowała , iż do tego będzie potrzebny tylko dowód osobisty.Klient w każdej chwili może wycofać pieniądze, jeśli mu będą potrzebne. Na każde wątpliwości klienta, miała odpowiedz.Umiała dobrze rozwiać wątpliwości klienta. Kiedy klient zdecydował się na lokatę szybko i sprawnie przygotowała umowy. W każdym momencie spisywania informowała klienta do czego potrzebne dane czy podpis. Na koniec podziękowała za dokonanie dobrego wyboru, poinformowała że w niedługim czasie będzie też możliwość otworzenia konta w tym banku, w związku z czym zaprasza do ponownego odwiedzenia.