Opinia użytkownika: Zyta
Dotycząca firmy: Cropp
Treść opinii: Klient pojawił się w salonie w celu zakupienia butów. Początkowo rozglądał się i zaznajamiał z ofertą, aby któryś z pracowników dostrzegł i zaproponował pomoc. Po 2 minutach podeszła miła pani Ania i zaproponowała swoją pomoc. Zapytała czego szuka klient, dla kogo, w jakiej cenie, na jaką porę roku i preferowane kolory. Bardzo dobrze znała ofertę salonu i dosyć szybko znalazła coś co może klienta zainteresować. Jak na wystawce nie było jakiegoś rozmiaru, w krótkim czasie donosiła z zaplecza. Była miła i cały czas służyła fachową pomocą. Bardzo dobrze znała ofertę salonu. Potrafiła dobrze doradzić w jakim kolorze klientowi jest dobrze, bez narzucania własnego zdania. Kiedy klient zdecydował się na zakup pary butów, sprzedawca delikatnie zaproponował coś dodatkowego do kupienia. Do kasy odprowadził klienta , pokazał produkty przykasowe. Podziękował za dokonane zakupy i zaprosił ponownie do odwiedzenia salonu. Pożegnał klienta.