Opinia użytkownika: Zyta
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Placówkę moźna było znaleźć łatwo .Na zewnatrz budynku widoczne były neon firmowy , tabliczka z logo na ścianie i naklejka na drzwiach z godzinai otwarcia.Chodnik przed wejściem był czysty tzn. nie było śmieci, porozrzucanych ulotek, papierków, niedopałków itd.Kaseton podświetlany/ tablica z logo Vectra znajdowała się na zewnątrz placówki.Oznakowanie zewnętrzne (kaseton/tablica) było czyste. Wycieraczka przed wejściem była czysta i niezniszczona.Zewnętrzna witryna była czysta.Zewnętrzna witryna nie była uszkodzona (np. nie znajdowały się na niej znaczące zarysowania od strony zewnętrznej).Ściana zewnętrzna budynku w najbliższym sąsiedztwie witryn i wejścia nie miała napisów (grafitti), odpadającego tynku.Wisiała tabliczka z godzinami otwarcia.Godziny otwarcia zgodne były ze standardami firmy (tj. pn-pt 8.00- 18.00 sob 9.00- 13.00).Godziny otwarcia zgodne były ze standardami firmy (tj. pn-pt 8.00- 18.00 sob 9.00- 13.00).Podłoga i ściany były czyste, tj. nie znajdowały się na nich trwałe zabrudzenia, przyklejone gumy do żucia, kurz w narożnikach czy pod biurkami, odpadająca farba etc.Oświetlenie znajdujące się wewnątrz BOK/SF było włączone.W placówce znajdowały się miejsce dla klientów oczekujących na obsługę (tj. krzesła, sofa, kanapa).Na podłodze stały stojaki na ulotki.Na podłodze stał POS telefoniczny.W placówce znajdowały się gabloty na akcesoria.Gabloty na akcesoria były czyste. (gabloty, standy) były w dobrym stanie technicznym, tj. nie były uszkodzone, połamane, itp.Ulotki były łatwo dostępne dla klientów.Ulotki były estetycznie wyeksponowane, nie pogięte.W placówce nie znajdowały się ulotki promocji, która już się zakończyła.Na ścianach wisiały plakaty.Wszystkie plakaty znajdujące się w BOK/SF były aktualne tj. nie było plakatów promocji, która już się zakończyła, bądź plakatów zawierających nieaktualne informacje.Plakaty oprawione były w ramy.W placówce znajdowały się plakaty/ ulotki nadawców programów np. HBO, Canal+, inne.Plakaty/ materiały te nie zajmowały więcej niż 1/3 ogólnej liczby prezentowanych materiałów w biurze.Plakaty firmy Vectra były najlepiej wyeksponowane (tj. znajdowały się w miejscu najlepiej dostępnych dla oczu klienta).Klienta obsługiwał pracownik mężczyzna (brak identyfikatora ) w wieku ok.38 lat , ubrany schludnie i w strój służbowy.Miał czyste ręce i paznokcie.Wygląd pracownika był odpowiedni do wykonywanego przez niego stanowiska (tzn. niewidoczne były tatuaże, nie miał głębokiego dekoltu, długich tipsów uniemożliwiące pisanie na komputerze).Na stanowisku pracy osoby, która Ciebie obsługiwała panował porządek.Na biurku znajdował się stojak na ulotki.Na biurku znajdował się POS telefoniczny.Na biurku nie znajdowały się napoje, kubki, butelki, jedzenie.Przy biurku znajdowały się 2 krzesła dla klientów.Jeżeli było wolne stanowisko znajdowała się na nim informacja „Stanowisko nieczynne. Przepraszamy”.Ogólnie obsługa miła i fachowa. Rzetelnie została przedstawiona oferta telewizyjna. Klient cały czas był w centrum zainteresowania . Nie została zaproponowana przez pracownika usługa telefoniczna. Dopiero klient sam musiał zapytać o tę usługę.