Opinie użytkownika (26)

Przedmiotem obserwacji jest...
Przedmiotem obserwacji jest proces obsługi postępowania odszkodowawczego dotyczący umowy z firmą przewozową. Postępowanie odbywa się zazwyczaj telefonicznie i za pośrednictwem poczty. Szkodę należy zgłosić centralnie przez stronę internetową lub telefonicznie. Z reguły odbywa się to telefonicznie, gdyż procedura uzupełniania formularza internetowego jest czasochłonna. W przypadku rozmowy telefonicznej operator ma wgląd w dane firmy oraz historię współpracy i cały proces skraca się.Jedynym minusem zgłoszenia telefonicznego jest czas oczekiwania na zgłoszenie operatora, który w godzinach szczytu wydłuża się do kilkunastu minut. W ramach umowy inspektorat w Krośnie zajmuje się całym postępowaniem odszkodowawczym zarówno OC jak i AC. W obydwu przypadkach należy pochwalić pracowników za szybkość i profesjonalizm. Już w przeciągu kilku dni od zgłoszenia szkody firma jest proszona o konkretne dokumenty - zawsze na piśmie co konkretyzuje całość postępowania i pozwala uniknąć błędów i pomyłek. Po odesłaniu potrzebnych dokumentów przychodzi decyzja co do wysokości odszkodowania i informacja o terminie przelania pieniędzy na konto. Cała procedura jest sprawna, szybka i nie wymaga zbyt wielu formalności. Wszystkie informacje otrzymujemy na piśmie. W razie jakichkolwiek problemów do naszej dyspozycji pozostaje osoba odpowiedzialna za nasza firmę, która służy nam radą i pomocą. Pracownicy wykazują się znajomością procedur i prawa. Są grzeczni i uprzejmi (przez telefon). Czas obsługi należy uznać za sprawny i odbywający się bez zbędnej zwłoki. Podsumowując: całość obsługi oceniam bardzo dobrze.

Sabina_15

31.08.2009

PZU

Placówka

Krosno, Bieszczadzka 5

Nie zgadzam się (26)
Celem rozmowy była...
Celem rozmowy była zmiana numeru wybranego do darmowych rozmów. Na początku rozmowy zostałam zweryfikowana "Pluskodem" co bardzo przyspiesza całość rozmowy. Kod jest numerem identyfikującym użytkownika telefonu. Po ok. 10 sekundach (co jest bardzo szybkim czasem oczekiwania w tych godzinach) odebrała przemiła Pani, która przywitała mnie podając swoje dane oraz od ręki zmieniła mi żądany numer telefonu. Zapytała czy jeszcze w czymś może pomóc i poinformowała o koszcie zmiany numeru oraz o czasie jego aktywacji. Była bardzo rzeczowa ale jednocześnie miła. Nie musiałam się o nic pytać, gdyż ona sama o wszystkich niuansach mnie poinformowała. Bardzo rzetelne i profesjonalne podejście. Na końcu rozmowy pożegnała mnie grzecznym "Do usłyszenia", po czym odłożyła słuchawkę dopiero jak jej odpowiedziałam na pożegnanie. Bardzo udana rozmowa.

Sabina_15

18.05.2009

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Celem wizyty były...
Celem wizyty były zakupy spożywcze. Sklep zlokalizowany w dobrym miejscu przy głównej drodze. Mało oznaczony dojazd. Przed sklepem średniej wielkości parking ale zawsze można znaleźć miejsce (w przeciwności do innych sklepów tej firmy w mieście). Towar w sklepie był poukładany, dwie osoby uzupełniały półki. Przed sklepem i wewnątrz było czysto i schludnie. Przy wejściu aktualne gazetki firmowe. Zakupy robi się szybko i przyjemnie gdyż jest dużo miejsca między półkami a towar jest dobrze rozplanowany. Obsługa była ubrana w firmowe stroje, czysto. Była miła i uprzejmie odpowiadała na pytania. Przy kasie Pani pracowała szybko i sprawnie. Przywitała nas i pożegnała z uśmiechem. Podsumowując - jest to najlepszy i najwygodniejszy market tej sieci w Sanoku.

Sabina_15

18.05.2009

Biedronka

Placówka

Włoszczowa, Wiśniowa 21

Nie zgadzam się (20)
Badanie polegało na...
Badanie polegało na uczestnictwie w koncercie zorganizowanym na arenie sportowej. Arena zlokalizowana jest w bardzo dobrym miejscu jednak już na wstępie duży duży minus za brak odpowiednich parkingów. Miejsca szukaliśmy 10 min. a i tak musiałam zaparkować w innym miejscu gdyż wszystkie miejsca w okolicy Areny były zajęte. Arena nie przygotowana na imprezy masowe. Tylko 2 łazienki na tyle osób to jest wręcz absurdalne. Nie skomentuję nagłośnienia gdyż pewnie zależało to od organizatorów, ale okna należało zasłonić. Cała sala była niby ciemna oprócz rażących okien i świecącego napisu, które zupełnie niszczyły nastrój koncertu. Poza tym bardzo niewygodne siedzonka - bez oparcia, nie można wyciągnąć nóg. Ciężko jest wytrzymać kilka godzi. Koncert uważam za udany jedna organizacja miejsca była nietrafiona.

Sabina_15

18.05.2009

Arena Sanok

Placówka

Sanok, Błonie

Nie zgadzam się (30)
Celem wizyty był...
Celem wizyty był zakup gniazdka nadtynkowego. Sklep zlokalizowany w dobrym miejscu jednak droga dojazdowa nie jest dobrze oznaczona. Przed sklepem czysto, mały parking. Dużym utrudnieniem jest to że nie ma wyznaczonych miejsc do parkowania co powoduje, że wszyscy parkują jak chcą i przy wyjeździe jest problem ponieważ np. moje auto było zastawione. Po wejściu do hurtowni trzeba samemu się odnaleźć. Ciężko jest znaleźć kogoś kto może pomóc. Sklep podzielony jest na trzy działy. Jak na hurtownie jest bardzo mały wybór- gniazdek było trzy w dodatku kiepskiej jakości. Po wybraniu produktu trzeba z nim podejść do pracownika przy ladzie, wokół którego jest duży bałagan. Zresztą pracownik również wyglądał nieschludnie i ignorował mnie. W końcu odpisał kod z produktu i kazał mi odnieść go na miejsce co jest dużym minusem. Ekspozycje są pomieszane i w nieładzie. Potem musiałam podejść do kasy, gdzie Pani Ania była przemiła. Wypisała mi fakturę, a w trakcie tego Magazynier przyniósł mi towar. Zostałam pożegnana z uśmiechem. Oczywiście po wyjściu z hurtowni musiałam czekać 10 min. aż ktoś przestawi swój samochód gdyż byłam zastawiona. Całość wizyty uważam za męczącą i niesatysfakcjonującą.

Sabina_15

18.05.2009

WIR

Placówka

Sanok, Podgórze 8

Nie zgadzam się (37)
Badanie polegało na...
Badanie polegało na odbyciu podróży z Krakowa do Sanoka autobusem firmy. Po wejściu do autobusu kierowca przywitał mnie zdawkowym dzień dobry ale już przy sprzedaży biletu dodał dwa dobre słowa. Pomógł mi schować bagaż do luku bagażowego, zapytał gdzie będę wysiadać tak żeby móc mi położyć bagaż w wygodnym miejscu. Kierowca odpowiedział mi również na pytanie o której będziemy na miejscu i gdzie będą przerwy w podróży. W autobusie było czysto i świeżo. Światełka do czytania działały. Radio grało cicho i nie przeszkadzało innym. Podróż upłynęła mi bardzo szybko i wygodnie. Przerwy w podróży są wystarczające aby spełnić swoje potrzeby, a podróż nie trwa na tyle długo żeby była uciążliwa. Przy wysiadaniu kierowca zatrzymał się na wskazanym przeze mnie przystanku i pożegnał się ze mną z uśmiechem.

Sabina_15

18.05.2009

Veolia Transport

Placówka

Sanok, Bema 3

Nie zgadzam się (23)
Ocenie podlega strona...
Ocenie podlega strona internetowa. Serwis internetowy firmy Saturn ma bogatą szatę graficzną. Zakładki skonstruowane są w sposób wygodny i czytelny. Dużo informacji na temat danego produktu. Dużym plusem są zdjęcia umieszczone na stronie. Przy wejściu na stronę wybieramy sobie sklep z którego ewentualnie będziemy korzystać co ułatwia dalsze poszukiwanie interesujących nas produktów. Dużym ułatwieniem jest również wyszukiwarka produktów. Ogólnie strona przejrzysta i czytelna. Minusem jest to że niektóre podstrony bardzo długo się ładują. Poza tym bez uwag.

Sabina_15

18.05.2009

Saturn

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Dzwoniłam na numer...
Dzwoniłam na numer podany na stronie internetowej. Chciałam się dowiedzieć czy sklep ma na stanie grę na konsolę Playstaton - Fifa 2009. Po 3 próbach połączenia w końcu mi się udało. Odebrała pani, która się nie przedstawiła, była zdystansowana i niemiła. Szybko przełączyła mnie do innego pracownika. Pan przynajmniej się ze mną przywitał jednak poinformował, że muszę sama sobie sprawdzić na sklepie czy mają taką grę, gdyż on się nie orientuje. Wytłumaczyłam mu że nie jestem z Rzeszowa i nie chciałabym niepotrzebnie przyjeżdżać gdyby okazało się że nie mają tego co mnie interesuje. Pracownik podał mi jakiś inny numer pod którym miałam dowiedzieć się interesującej mnie informacji i szybko się pożegnał nie dając mi zaoponować. Podsumowując rozmowa bardzo nieudana i mało zachęcająca do korzystania ze sklepu MM. Dodam, że już pod podany numer nie dzwoniłam.

Sabina_15

18.05.2009

Media Markt

Placówka

Rzeszów, Aleja Tadeusza Rejtana 36

Nie zgadzam się (28)
Celem mojej rozmowy...
Celem mojej rozmowy telefonicznej była informacja co może być przyczyną cieknięcia pralki. Po miłym przywitaniu się Pani zapytała mnie o szczegóły mojego telefonu po czym przełączyła do Pana, który równie miło mnie powitał. Po wytłumaczeniu co się dzieje z moja pralką, podaniu modelu i roku zakupu Tele-konsultant podał mi dwie możliwe przyczyny usterki. Wytłumaczył również jak mam sprawdzić i usunąć przyczynę cieknięcia pralki. Na końcu zapytał czy wszystko zrozumiałam i czy jeszcze może mi w czymś pomóc, po czym miło się pożegnał. Rozmowę uważam za bardzo udaną, gdyż faktycznie po przyjściu do domu i odkręceniu filtra (zgodnie z precyzyjną instrukcją) okazało się że był on zatkany. Całość rozmowy trwała 7 minut i była bardzo sukcesywna.

Sabina_15

18.05.2009

BSH

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Celem wizyty był...
Celem wizyty był zakup kabla 3 żyłowego. Hurtownia zlokalizowana w dobrym miejscu, brak oznaczeń dojazdowych. Ładny budynek, parking przed nim czysto i porządnie. Wewnątrz wszystko pomieszane, brak oznaczeń towarów, Towar wymieszany ze sobą. Dużym plusem jest dobry asortyment. Obsługa niemrawa, Pan w ogóle nie zwrócił na mnie uwagi. Bez słowa wypisał mi paragon na to o co poprosiłam. Nie odpowiedział mi na pożegnanie. Pan na magazynie bardzo podobnie się zachowywał - bez słowa odebrał ode mnie paragon, podał mi kabel (minusem jest to że nie widać co pakuje ) i nic nie odpowiedział na moje dziękuje. Podsumowując obsługa fatalna, towar i ceny dobre.

Sabina_15

18.05.2009

Ele-comp

Placówka

Krosno, Krakowska 193

Nie zgadzam się (21)
Celem wizyty było...
Celem wizyty było sprawdzenie nowo otwartego sklepu z biżuterią sztuczna i dodatkami. Sklep usytuowany jest w dobrej lokalizacji blisko centrum i innych punktów usługowych. Oznaczony dobrze z zewnątrz znajduje się w nowym,czystym budynku. Sklep jest mały jednak bardzo uroczy i ciepły. Ładny kolor ścian, roleta w oknie tworzą bardzo przyjemne wnętrze. Na otwarciu sklepu do każdej zakupionej rzeczy dostawało się rzecz gratis. Asortyment biżuterii jest ograniczony ze względu na wielkość sklepu jednak zupełnie wystarczający - każdy może znaleźć coś dla siebie. Po wejściu do środka zostałam przywitana przez dwie ładnie ubrane i sympatyczne Panie. Jedna siedziała przy ladzie a druga pomagała w wyborze, doradzała i pokazywała towar, pomimo że jest to sklep samoobsługowy. Przy wyjściu Panie grzecznie się pożegnały i zaprosiły mnie ponownie. W sklepie było czysto i ładnie pachniało. Towar był poukładany kolorami - bardzo wygodnie w wyborze. Ceny są przystępne. Podsumowując gratulujemy Lesku nowego sklepu.

Sabina_15

18.05.2009

Onyks

Placówka

Lesko, Krasickich 4

Nie zgadzam się (26)
Celem wizyty był...
Celem wizyty był zakup napojów. Sklep ABC znajduje się zaraz przy głównej drodze i jest dobrze oznaczony. Jest to mały sklep z najpotrzebniejszymi artykułami spożywczymi. Dodatkowo w sklepie można zakupić alkohol, podstawowe artykuły chemiczne. Ponadto przy sklepie znajduje się jeszcze Agencja Pocztowa co dodatkowo przyciąga klientów. Po wejściu do sklepu zostaliśmy miło przywitani, Pani zapytała miło czy zakupione napoje mają być schłodzone czy nie, zapakowała nam rzeczy do reklamówki i zapytała czy w czymś jeszcze może pomóc. Przy wyjściu pożegnała się miło. Była wysoka, ciemnowłosa, ładna i bardzo miła. Ubrana schludnie i czysto. Ze względu na kolejkę pracowała szybko, nie tracąc czasu na rozmowy. Jedynym mankamentem były artykuły pomieszane ze sobą i ciężko było znaleźć pożądaną rzecz. Z drugiej strony zawsze można zapytać ekspedientki, gdyż nie jest to sklep samoobsługowy. Podsumowując-bardzo miłe zakupy.

Sabina_15

18.05.2009

ABC

Placówka

Załuż, Załuż 33a

Nie zgadzam się (16)
Celem wizyty był...
Celem wizyty był zakup mini wieży. Z zewnątrz budynek słabo oznaczony. Umiejscowiony na zapleczach innego supermarketu spożywczego. Małe wejście, mały parking. Problem z parkowaniem. Wewnątrz pomieszczenie czyste, rzeczy ładnie poukładane na półkach. Słabo oznaczone półki i działy. Po wejściu do sklepu nie zostałam przez nikogo zauważona. Jeden pracownik siedział przed komputerem i nie zwracał na mnie uwagi, drugi układał coś na pólkach. Po podejściu do tego, który układał towar zapytałam czy może mi powiedzieć jakie mini wieże mają, on mi odpowiedział, że nie wie i tyle. Rezygnując z pomocy pracownika podeszłam do półki ze sprzętem, porównałam ceny i wyszłam nie pożegnana przez nikogo ze sklepu. Duży minus za obsługę i za brak oznaczeń i reklam z zewnątrz.

Sabina_15

18.05.2009

Mix electronics

Placówka

Sanok, Krakowska 194

Nie zgadzam się (22)
11.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani. Bardzo dziękujemy za cenne spostrzeżenia i uwagi, dotyczące obsługi klienta w naszym salonie. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości podobna sytuacja nie miała miejsca.
Wizyta miała na...
Wizyta miała na celu skorzystanie z toalety oraz zakup kawy. Stacja zlokalizowana jest w dobrym miejscu przy głównej drodze wyjazdowej, jest dobrze oznaczona. Z zewnątrz budynku jest ładnie i czysto. Kompresor, odkurzacze zlokalizowane w wygodnych miejscach. Mały parking dla osób nie tankujących paliwa. W środku przestrzeń niewielka lecz utrzymana czysto i komfortowo (nawet po zamianie zmiany). Łazienka również bardzo czysta i pachnąca - z mydłem, papierem toaletowym i papierowymi ręcznikami. Przystosowana dla niepełnosprawnych. Pracownicy stacji byli mili i uśmiechnięci.Dobrze i czysto ubrani w firmowe stroje. Jedynym minusem było to, że nikt nam nie zaproponował, że pomoże nam zrobić kawę - jest samoobsługa. Jednak automat do kawy był bardzo wygodny i prosty w obsłudze. Wychodząc zostaliśmy pożegnani. Generalnie wizyta bardzo pozytywna - kawa przepyszna.

Sabina_15

13.05.2009

ORLEN

Placówka

Jasło, 3 maja 1

Nie zgadzam się (23)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie odbyła się celem zakupu konsoli Playstation 3. Po wejściu do sklepu i wstępnym zorientowaniu się w rozkładzie towarów poprosiłam o pomoc pierwszą spotkaną osobę - Pana Janka. Pracownik był ubrany czysto i schludnie. Powitał mnie z uśmiechem i cierpliwie znosił moje zawiłe tłumaczenia. Pokazał mi zasady działania konsoli, omówił akcesoria i dobrał ze mną odpowiednie gry. Udzielał mi porad i dopytywał szczegółów. W czasie naszej ponad 15 minutowej rozmowy podchodzili do nas inni klienci, którym grzecznie odpowiadał na pytania nie ignorując mnie. Reasumując spotkałam się z bardzo miłą obsługą. Jedyne co negatywnie zwróciło moja uwagę było to, że nie ma osób, które pomagają z wynoszeniem i zapakowaniem do samochodu dużych, zakupionych sprzętów. Ponadto przy kasach widziałam kolejki i długi czas oczekiwania na obsługę. Market zlokalizowany jest w dobrym, łatwo dostępnym miejscu. Duży parking przed budynkiem ułatwia zakupy. Droga dojazdowa jest kiepsko oznaczona - trzeba wiedzieć gdzie sklep jest żeby do niego trafić. Wewnątrz czysto. W niektórych miejscach nieporządek na półkach, ale generalnie bez większych zastrzeżeń. Całość wizyty uważam za udaną.

Sabina_15

13.05.2009

Media Expert

Placówka

Sanok, Dworcowa 11 A

Nie zgadzam się (13)
Mojej ocenie podlega...
Mojej ocenie podlega kontakt telefoniczny z mLinią czyli instrumentem do obsługi i pomocy klientów banku. Po nieudanej próbie uzyskania odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie drogą mailową musiałam wykonać telefon. Oczywiście jako klient banku po wstępnej identyfikacji i dostępu telefonicznego do swojego konta (dodam, że system i menu jest wygodne i jasne) uzyskałam połączenie z operatorem. Byłam bardzo zdziwiona gdyż w godzinach "szczytu" praktycznie w ogóle nie czekałam na połączenie. Pan, z którym rozmawiałam był bardzo grzeczny i miły. Wysłuchał mojego pytania, udzielił mi konkretnej odpowiedzi, po czym jeszcze konkretniej wyjaśnił aspekty mojego problemu. Poza tym pokazał mi dodatkowe możliwości, o których wcześniej nie wiedziałam. Potem zapytał czy w czymś jeszcze nie może mi pomóc i ładnie się pożegnał. Podsumowując: Całe połączenie trwało ok. 3 minut, w ciągu których uzyskałam odpowiedź na moje pytanie oraz informacje dodatkowe, a ponadto uruchomiłam wygodną dla mnie usługę i dowiedziałam się o nowych możliwościach. Brawo.

Sabina_15

14.04.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Mojej ocenie podlega...
Mojej ocenie podlega kontakt mailowy z mLinią czyli instrumentem do obsługi i pomocy klientów banku. Formularz kontaktowy jest ogólnodostępny na stronie internetowej banku oraz na osobistych stronach klienta. Formularz jest prosty, czytelny, pozostawia dużą swobodę zadawania pytań. Odpowiedź z banku otrzymałam w miarę szybko - w ciągu kilku godzin. Treść była chaotyczna i niezrozumiała, a wyjaśnienia nie na temat. Nie otrzymałam odpowiedzi na proste pytanie. Ponadto wiadomość napisana była z takim kodowaniem, że mój edytor nie widział polskich znaków tylko jakieś znaczki, które skutecznie utrudniały odczytanie wiadomości. Reasumując: spodziewałam się prostego i szybkiego kontaktu z moim bankiem na zasadzie: pytanie- odpowiedź, a w efekcie końcowym musiałam zadzwonić.

Sabina_15

14.04.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (25)
Ośrodek sportowy w...
Ośrodek sportowy w Piekarach k. Krakowa jest stosunkowo nowym obiektem. Zlokalizowany ok. 10 km. od centrum Krakowa.Dojazd dobrze oznakowany. Z zewnątrz budynek basenu wygląda ładnie i w miarę nowocześnie. W środku jest czysto.W holu jest szatnia, sklepik z art. "pływackimi", szafki na zostawienie butów czy okryć zewnętrznych. Czas i korzystanie z różnych usług, otwieranie szafek w przebieralni dokonywane jest na podstawie "zegarka". Przy wejściu płaci się za 1szą godzinę pływania. Dodatkowe atrakcje jak sauna, kąpiele w solankach, dłuższy pobyt doliczane są do zegarka co jest bardzo wygodne ponieważ nie trzeba nigdzie chodzić, nic zgłaszać. Przebieralnie są wygodne i czyste. Pod prysznicami jest bardzo ciepła woda i mydło. Jedynym minusem związanym z czystością był brudny "brodzik" do opłukania stóp przed wejściem na halę pływalni. Na hali był dostępny- basen 25 m. do pływania - czysty o dobrej temperaturze do pływania; - basen płytki dla osób nie umiejących pływać z biczami wodnymi - również czysty, o wodzie cieplejszej niż ten do pływania; - zjeżdżalnia; - dwie wanny z leczniczymi solankami a' la jacuzzi oraz sauna. Na basenie dostępne były deski do pływania, skrzydełka dla dzieci i inne akcesoria. Jedynym minusem był brak brodzika dla zupełnie małych dzieci. Dwulatek, z którym byłam znalazł jednak ogromną frajdę w zjeżdżaniu na zjeżdżalni. Obsługa miła i uczynna. Ratownik był aktywny. Temperatura po wyjściu z basenu ciepła i komfortowa. Suszarki działały. Podsumowując: bardzo udane sobotnie popołudnie. Dodatkowym atutem była zaskakująco mała liczba osób korzystających z basenu co w Krakowie jest rzeczą niespotykaną o takiej porze.

Sabina_15

30.03.2009

Radosna Nowina 2000

Placówka

Piekary, Piekary k. Krakowa 2

Nie zgadzam się (27)
Miejsce jest atrakcyjne,...
Miejsce jest atrakcyjne, ulokowane w dużej galerii handlowej. Dobra lokalizacja. Miejsce oznaczone dobrze zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Dużo plakatów informacyjnych i promocyjnych. Witryny ładnie zrobione. Niedzielne spokojne przedpołudnie. Mały ruch. Rzeczy dobrze i ładnie poukładane. Schludnie i czysto. Jedynym mankamentem była obsługa - nieuprzejma i niemiła. Ubrana modnie i czysto. Jednak poziom obsługi był fatalny. Odpowiedzi na pytania lakoniczne i nieprecyzyjne. Przy kasie ekspedientka (bez plakietki) była opryskliwa i z miną cierpiętnicy kasowała towar. Na pytanie Pani, która była przede mną w kolejce: " w ciągu ilu dni muszę zwrócić towar bo nie jestem pewna czy bluzka będzie na mnie dobra" ekspedienta odparła, że " Do tego są przymierzalnie !!!". Przy kasowaniu moich rzeczy nie odezwała się słowem, rozmawiała przez telefon nie przepraszając, że muszę czekać (a byłam z dzieckiem, które się niecierpliwiło i widziała że mi zależy na pośpiechu). Spakowała moje zakupy "na siłę" do małej reklamówki pomimo że kupiłam 4 rzeczy. Podsumowując zakupy: od strony technicznej udane, od interpersonalnej zupełnie zepsute.

Sabina_15

30.03.2009

H&M

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (27)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu na początku nie zostałam przywitana. Po chwili szukania rzeczy na wieszakach podeszła do mnie przeurocza ekspedientka o imieniu Marta, która okazała się nieocenioną pomocą w poszukiwaniach interesujących mnie spodni.Młoda bardzo dobrze ubrana i uśmiechnięta dziewczyna zajęła się mną z poświęceniem mi uwagi, przy jednoczesnym odpowiadaniu innym klientom na pytania. Pomogła mi w wyborze spodni, doradzała i oceniała wygląd. Nie była nachalna i nie próbowała mi na siłę sprzedać towaru. Proponowała inne opcjonalne rzeczy. Pomimo iż nic nie kupiłam pozostała miła i grzeczna. Powiedziała kiedy spodziewają się nowej linii i zaprosiła do zakupów we wskazanym terminie.

Sabina_15

06.02.2009

Top Secret

Placówka

Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi