Opinia użytkownika: Sabina_15
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Mojej ocenie podlega kontakt telefoniczny z mLinią czyli instrumentem do obsługi i pomocy klientów banku. Po nieudanej próbie uzyskania odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie drogą mailową musiałam wykonać telefon. Oczywiście jako klient banku po wstępnej identyfikacji i dostępu telefonicznego do swojego konta (dodam, że system i menu jest wygodne i jasne) uzyskałam połączenie z operatorem. Byłam bardzo zdziwiona gdyż w godzinach "szczytu" praktycznie w ogóle nie czekałam na połączenie. Pan, z którym rozmawiałam był bardzo grzeczny i miły. Wysłuchał mojego pytania, udzielił mi konkretnej odpowiedzi, po czym jeszcze konkretniej wyjaśnił aspekty mojego problemu. Poza tym pokazał mi dodatkowe możliwości, o których wcześniej nie wiedziałam. Potem zapytał czy w czymś jeszcze nie może mi pomóc i ładnie się pożegnał. Podsumowując: Całe połączenie trwało ok. 3 minut, w ciągu których uzyskałam odpowiedź na moje pytanie oraz informacje dodatkowe, a ponadto uruchomiłam wygodną dla mnie usługę i dowiedziałam się o nowych możliwościach. Brawo.