Veolia Transport

(3.37)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (15 z 19)

Korzystam z usług...
Korzystam z usług tego przewoźnika praktycznie codziennie. Transport działa sprawnie, autobusy są sukcesywnie wymieniane na nowe, ładnie, sprawne technicznie. Kierowcy są uprzejmi, przeważnie nienerwowi. Ceny biletów dość wysokie. Szkoda, że filia nie chce się dogadać z PKS Włocławek, byłoby to z korzyścią dla klientów, niestety pieniądze jak widać są najważniejsze.

Ewelina_973

06.11.2012

Placówka

Toruń, Dąbrowskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Przed planowaną podróżą...
Przed planowaną podróżą zakupiłam bilet w systemie internetowym. W tym dniu poruszałam się na kilku odcinkach różnych miast, chciałam mieć pewność, że spokojnie będę mogła kontynuować podróż nie martwiąc się o to, czy uda się wsiąść do autobusu, czy starczy miejsc. Kilkanaście minut przed odjazdem zjawiam się na dworcu PKS w Tarnowie. Brak wyraźnego oznaczenia na dworcu z którego stanowiska odjeżdża ten kurs na tablicach stanowisk. Kurs jest dalekobieżny z Mielca, Zakładam, że powinien być tam gdzie są stanowiska odjazdy w kierunku/do Krakowa. Kurs nr 1918 obsługiwany był przez przewoźnika Veolia Transport o/Mielec. Autobus zjawia się na stanowisku z kilkuminutowym opóźnieniem spowodowanym raczej popołudniową porą i trudnościami z przejazdem przez miasto. Po wejściu do autobusu kierowca dokładnie sprawdza bilet - druk, który mam ze sobą, prosi o wylegitymowanie się dokumentem tożsamości, który był podany przy rezerwacji. Bilet opłacony otrzymałam na maila. Co do zbierania danych i umieszczania na bilecie m.innymi nr dokumentu tożsamości, imię i nazwisko pasażera uważam, że jest to niepotrzebne - kurs nie jest kursem międzynarodowym, mam prawo zachować anonimowość gdzie jadę a przede wszystkim może by sytuacja, że ktoś inny zamiast mnie będzie wybierał tą podróż nie mogę ani przewidzieć jaki ta osoba ma dokument, a przede wszystkim przekazać biletu jej bowiem bilet jest imienny /jednorazowy przejazd/. Zakup przez internet i druk w domu oszczędza przede wszystkim czas /nie muszę jechać na dworzec do kasy/, mam zaplanowane odcinki trasy i gwarancję miejsca. Absurdem jest dla mnie wymóg stosowany podawania imiennych danych, jeśli bilet nie będzie opłacony wiadomo, że go nie dostaniemy. Autobus czysty, wygodny, nie był to najnowszy tabor jednak w środku nie czuć było spalin, było ciepło /dzień był bardzo zimny/. Kilku pasażerów w środku. Podróż spokojna, bez szaleństw kierowcy na trasie /typu ostre hamowanie, mijanki jak czasami bywa u innych przewoźników/, kompetentna osoba za kierownicą.

czystairlandia

20.09.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dworzec nie jest...
Dworzec nie jest może najgorszy, ponieważ wygląd na zewnątrz i wewnątrz jest całkiem schludny. Obsługa w kasach jest często nieprzyjemna i często niestety oszukuje na wydawanych resztach z biletów. W punkcie informacji można dowiedzieć się wielu rzeczy lecz gdy, ten punkt jest zamknięty nigdzie indziej nie można zapytać ponieważ kasjerki nie przyjemnie odpowiadają że informacji nie udzielają. Ceny biletów są bardzo drogę. Jeśli chodzi o autobusy to ciężko jest powiedzieć coś jednoznacznie. Wiele autobusów jest zaniedbana, brudna i bardzo często ledwo już jedzie. Zdarzają się jednak autobusy (zazwyczaj nowe) które, są czyste i zadbane oraz sprawne.

zarejestrowany-uzytkownik

17.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam dołączyć do...
Postanowiłam dołączyć do znajomych w Bieszczadach i wybrałam transport firmą Veolia, działającą na zasadzie PKS-u. Autobus przyjechał zgodnie z planem, zakupiłam bilet u kierowcy (taryfikator zgodny z informacjami w Internecie). Kierowca ubrany był w firmową biała koszulę z logo firmy, czarne spodnie, co sprawiało, że prezentował się elegancko. Podróż mijała w miłej atmosferze, kierowca jechał sprawnie, widać było, że zna trasę bardzo dobrze, był uprzejmy i miły. Na miejsce dotarłam zgodnie z planem, co teraz mało, kiedy się zdarza.

zalogowany_użytkownik

25.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 03.05.2012...
W dniu 03.05.2012 korzystałem z usług przewoźnika Veolia Transport, który obsługuje większość linii kursowych w Bieszczadach i na Podkarpaciu. Chciałem dostać się z Wetliny do Sanoka. Na tabliczce przystankowej w Wetlinie bardzo wyraźnie oznaczone były legendą poszczególne kursy. Ponad 70% z nich prowadzone są tylko w wakacje, więc zadzwoniłem na numer infolinii podany na tabliczce. Odebrał bardzo sympatyczny pracownik. Po przedstawieniu zagadnienia wymienił mi wszystkie kursy jakie są przez całą dobę realizowane z Wetliny. Nie tylko tego przewoźnika, a następnie poszukał skomunikowanych połączeń do Rzeszowa. Autobus przyjechał z kilkuminutowym opóźnieniem, ale podczas trasy je nadrobił i do Sanoka przyjechał nawet kilka minut przed planowanym czasem. Kierowca był bardzo miły, chciałem kupić bilet ulgowy dla studenta, poprosił o dokument uprawniający do zniżki, a następnie żartując z uśmiechem na twarzy wydał mi bilet. Cena była bardzo przystępna. Autobus, pomimo że nie stanowił pojazdu wyższej klasy był zadbany. Podróż minęła bardzo szybko.

Apacz

05.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Musiałem wrócić z...
Musiałem wrócić z Warszawy do Mrągowa i miałem niewiele możliwości musiałem w tym celu skorzystać z usług "Veolii". Mam kilka bardzo dużych zastrzeżeń do tego przewoźnika. Po pierwsze w swojej ofercie nie uwzględnia ulg dla uczniów. Za bilet z warszawy musiałem zapłacić aż 40 zł. Gdzie dla porównania student z ulgą 40% płaci zaledwie 24 zł. Różnica jest wielka, 16 zł to spory wydatek. Zwłaszcza, że tego samego dnia z kurs z Olsztyna do Warszawy (tylko, że innym przewoźnikiem) płaciłem zaledwie 20 zł. Autobus był zwyczajny i to naprawdę nie ma się czym zachwycać. Spełniał wymogi, ale to chyba niezbędne minimum i nie ma za co dziękować. Obsługa też była niemiła, podczas wkładania bagażu, pan który odbierał go ode mnie był strasznie opryskliwy. Krzyczał i od razu odechciewało się jechać. Nie ma nic gorszego niż niemiła obsługa. Jedynym plusem obsługi było to, że ten pan zaznaczał bagaże specjalnymi znacznikami, a to świadczy o profesjonalizmie. Jednak to nie usprawiedliwia tego Pana. Dobrze, że chociaż cały kurs trwał tyle ile powinien. Postojów było niewiele, a jak były to krótkie. Tłok był duży, ale no był piątek i ludzie wracali do domów. Ogólnie, źle wspominam to podróż, niemiła obsługa i drogo. No, a w miarę dobry autobus to chyba obowiązek, a nie powód do chwalenia. Oczekiwałem czegoś innego.

Albert_19

29.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wracając z Torunia...
Wracając z Torunia do Brodnicy wybrałem PKS. Musiałem czekać na autobus ale to nie był czas stracony. Zwiedziłem budynek dworca PKS w Toruniu. Jest naprawdę piekny i bardzo nowoczesny. Na poczekalni można sprawdzić rozkład jazdy (jest bardzo czytelny), kupić bilet i też coś zjeść przed podróżą. Jechałem autobusem firmy Veolia. Kierowca miły, sympatyczny, w autobusie było ciepło i czysto aż miło się jechało.

Tadek_1

18.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
w podróży do...
w podróży do Krakowa wybrałem trasę przez nowy sącz dzięki czemu mogłem skorzystać z veoli która zatrzymuje się na swojej trasie niemalże na każdym przystanku, autobus którym jechał kierowca był na ok 43 miejsca siedzące, więc bez problemu znalazłem miejsce dla siebie, minusem było brak regulacji fotela i za mała przestrzeń na nogi, na pocieszenie natomiast była niewysoka cena biletu, radio kierowcy cicho grało co pozwoliło słuchać muzykę z własnego odtwarzacza, kierowca miły i uprzejmy, w autobusie był porządek i czysto, po ponad godzinie godzinie byłem w sączu

Rufi13

14.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług transportowych tej firmy od dwóch lat. Chciałbym jednak zwrócić uwagę na sytuację, która miała miejsce w poniedziałek 17.10 br. Nie wiedzieć czemu wszystkie autobusy były spóźnione. Brakowało informacji dotyczących odjazdów oraz odwołanych kursów. Na dworcu autobusowym zapanował chaos. Dodatkowo autobus, którym podróżowałem był spóźniony 20 minut. Co więcej, trasę którą przeciętnie pokonywał w 40 minut obecnie pokonał w godzinę. Należy zauważyć, iż kierowca w bardzo wolnym tempie wydawał bilety i pieniądze, co tylko powiększało, i tak już duże, opóźnienie. W dniu wczorajszym firma Veolia źle wywiązywała się z usług, które proponuje.

zarejestrowany-uzytkownik

18.10.2011

Placówka

Toruń, Dąbrowskiego 10

Nie zgadzam się (1)
Jedna z większych...
Jedna z większych firm na podkarpaciu zajmująca się krajowym transportem osób. Powstała po wykupieniu kilku PKS-ów. Na swoim stanie ma nowe autobusy wyposażone w klimatyzację i wygodne siedzenia. Autobusy kursują jako przyśpieszone i zatrzymują się nie tylko w miastach ale i większych wsiach. Ceny są korzystne w porównaniu z innymi przewoźnikami. Minusem jest to że firma nie może dojść do porozumienia z właścicielami dworców przez które przejeżdża i przez to przystanki ma w ich okolicach nie wjeżdżając na dworce innych przewoźników.

misiek_9

30.09.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Nie lubię jeździć...
Nie lubię jeździć autobusami ale kiedyś byłem zmuszony pojechać kilka razy do mojej dziewczyny gdyż zepsuło mi się auto. Spotkała mnie wtedy niemiła sytuacja. Była godzina ok 6.20 rano, wsiadłem do autobusu który kursował na normalnej trasie a wszyscy pasażerowie mieli bilety miesięczne gdyż był to autobus, którym jeździli głównie uczniowie.Jak już wspomniałem, wsiadłem do tego autobusu, proszę o bilet a kierowca do mnie z tekstem: ''Dlaczego nie masz biletu miesięcznego?'' Odparłem grzecznie że nie potrzebuję, gdyż nie jeżdżę prawie wcale tym autobusem. Z wielką łaską sprzedał mi bilet i dojechałem spokojnie do celu. Za kilka dni sytuacja się powtórzyła. Doszło wtedy do ostrzejszej wymiany zdań między mną a kierowcą,który zagroził że następnym razem nie pojadę jeżeli nie będę miał biletu miesięcznego. Złożyłem skargę na tego kierowcę do centrali firmy w której pracuje. Moja skarga poskutkowała bo ów kierowca od tamtej pory nie wymagał więcej ode mnie miesięcznego biletu.

zarejestrowany-uzytkownik

26.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Jeśli chodzi o...
Jeśli chodzi o ten dworzec PKS po prostu nie mogę się nachwalić. Własnością jest firma prywatna, a usługi jej świadczone są na bardzo wysokim poziomie. Jeśli chodzi o wygląd, jest nieporównywalny do tych typowych państwowych dworców zbudowanych dziesiątki lat temu. W środku wygodne fotele, na zewnątrz ładne metalowe ławki. Autobusy choć przecież jeżdżą różne, róznych spółek i właścicieli, Veolia stara się mieć dobre. Panie w kasach bardzo sprawnie realizują zadania. Pan w informacji także służy wszystkim radą, i nie robi to jakoś "na odczepnego" ..tłumaczy, pokazuje, kieruje. Na dworcu porusza się 2 ochroniarzy, pilnujących porządku i na prawdę choć może nie wyglądają na atletów, potrafią radzić sobie w różnych sytuacjach. Wyznaczona jest strefa dla palących, ponieważ na obszarze dworca poza strefą jest zakaz, ściśle zresztą przestrzegany dzięki panom ochroniarzom. Rozkład jazdy autobusów umieszczony w głównym holu jest czytelny i aktualizowany. rozkłady na peronach także w porządku. Dworzec bardzo czysty, jest kilka kiosków, bar komis o których może później się wypowiem oddzielnie. Wspomnę tylko o płatnej toalecie, ceny za wysokie!!!

Kamil_197

09.10.2010

Placówka

Toruń, Dąbrowskiego 10

Nie zgadzam się (9)
Świetny, naprawdę świetny...
Świetny, naprawdę świetny dworzec PKS. Własnością jest firma prywatna, a usługi jej świadczone są na bardzo wysokim poziomie. Jeśli chodzi o wygląd, jest nieporównywalny do tych typowych państwowych dworców zbudowanych dziesiątki lat temu. W środku wygodne fotele, na zewnątrz ładne metalowe ławki. Autobusy choć przecież jeżdżą różne, róznych spółek i właścicieli, Veolia stara się mieć dobre. Panie w kasach bardzo sprawnie realizują zadania. Pan w informacji także służy wszystkim radą, i nie robi to jakoś "na odczepnego" ..tłumaczy, pokazuje, kieruje. Na dworcu porusza się 2 ochroniarzy, pilnujących porządku i na prawdę choć może nie wyglądają na atletów, potrafią radzić sobie w różnych sytuacjach. Wyznaczona jest strefa dla palących, ponieważ na obszarze dworca poza strefą jest zakaz, ściśle zresztą przestrzegany dzięki panom ochroniarzom. Rozkład jazdy pociągów umieszczony w głównym holu jest czytelny i aktualizowany. rozkłady na peronach także w porządku. Dworzec bardzo czysty, jest kilka kiosków, bar komis o których może później się wypowiem oddzielnie. Wspomnę tylko o płatnej toalecie, ceny za wysokie!!! Aha świetną sprawą są specjalne autobusy kursujące w okresie wakacji nad jezioro i z powrotem, za jedyne 2,5zł. Minusem jest upał panujący w holu głównym w gorące dni, ale temu ciężko zaradzić, gdyż co chwile ktoś wchodzi/wychodzi...dlatego klimatyzacja nie pomaga zbytnio.

Kamil_197

09.07.2010

Placówka

Toruń, Dąbrowskiego 10

Nie zgadzam się (39)
Będąc na wakacjach...
Będąc na wakacjach zostaliśmy zmuszeni do skorzystania z komunikacji zbiorczej na Mazurach. Wyjeżdżając z Giżycka, gdzie mieszkaliśmy, do Kętrzyna zapomnieliśmy zabrać portfela męża, w którym było jego prawo jazdy i dokumenty samochodu. Udaliśmy się więc na dworzec PKS. Z rozkładu jazdy doczytaliśmy się, że za około 20 minut odjeżdża autobus do Giżycka. Ponieważ nie mogliśmy nic znaleźć na temat powrotu poszliśmy do budynku, gdzie mieściła się kasa firmy w nadziei zasięgnięcia informacji. Tam potwierdzono, że istotnie, taki PKS będzie jechał. Dowiedzieliśmy się też, że staje on tylko na kilku przystankach i nie staje tam gdzie mieszkamy. Odnośnie przejazdu powrotnego usłyszeliśmy, że wyjeżdża z Giżycka dzisiaj jeszcze jeden ich kurs, ale i tak na niego nie zdążycie. Odnośnie innych możliwych kursów nie umiano nam nic powiedzieć, „bo to nie nasze kursy”. Nie umiano również udzielić nam informacji odnośnie ceny biletu. Innymi słowy informacja nie udzieliła właściwie żadnej informacji. Ponieważ nie mieliśmy właściwie innego wyjścia mąż wsiadł do autobusu, który przyjechał i pojechał do Giżycka. Na powrotny kurs nie zdążył, okazało się, że to był ostatni autobus do Kętrzyna w tym dniu (około godziny 13 – tej!). Ewentualny pociąg jechał koło 18 – tej. Mąż został na szczęście podwieziony do Kętrzyna przez życzliwego kierowcę. Zaskoczyło mnie kompletnie funkcjonowanie komunikacji zbiorowej na Mazurach, rozkład jazdy, częstotliwość kursów i pora o której przestaje kursować. Jeżeli tak funkcjonuje, to oznacza, że nie właściwie żadnej możliwości nigdzie dojechać za jej pośrednictwem, a już na pewno nie da się wrócić. Za przejechanie 30 – to kilometrowego odcinka mąż zapłacił około 11 złotych, co też jest dla mnie ceną szokującą, bo za przejechanie w okolicach Krakowa analogicznej trasy płacę 3 lub 4 złote.

Astrum

05.07.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)
Badanie polegało na...
Badanie polegało na odbyciu podróży z Krakowa do Sanoka autobusem firmy. Po wejściu do autobusu kierowca przywitał mnie zdawkowym dzień dobry ale już przy sprzedaży biletu dodał dwa dobre słowa. Pomógł mi schować bagaż do luku bagażowego, zapytał gdzie będę wysiadać tak żeby móc mi położyć bagaż w wygodnym miejscu. Kierowca odpowiedział mi również na pytanie o której będziemy na miejscu i gdzie będą przerwy w podróży. W autobusie było czysto i świeżo. Światełka do czytania działały. Radio grało cicho i nie przeszkadzało innym. Podróż upłynęła mi bardzo szybko i wygodnie. Przerwy w podróży są wystarczające aby spełnić swoje potrzeby, a podróż nie trwa na tyle długo żeby była uciążliwa. Przy wysiadaniu kierowca zatrzymał się na wskazanym przeze mnie przystanku i pożegnał się ze mną z uśmiechem.

Sabina_15

18.05.2009

Placówka

Sanok, Bema 3

Nie zgadzam się (23)

Veolia Transport

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Veolia Transport?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.