Opinia użytkownika: Sabina_15
Dotycząca firmy: BSH
Treść opinii: Celem mojej rozmowy telefonicznej była informacja co może być przyczyną cieknięcia pralki. Po miłym przywitaniu się Pani zapytała mnie o szczegóły mojego telefonu po czym przełączyła do Pana, który równie miło mnie powitał. Po wytłumaczeniu co się dzieje z moja pralką, podaniu modelu i roku zakupu Tele-konsultant podał mi dwie możliwe przyczyny usterki. Wytłumaczył również jak mam sprawdzić i usunąć przyczynę cieknięcia pralki. Na końcu zapytał czy wszystko zrozumiałam i czy jeszcze może mi w czymś pomóc, po czym miło się pożegnał. Rozmowę uważam za bardzo udaną, gdyż faktycznie po przyjściu do domu i odkręceniu filtra (zgodnie z precyzyjną instrukcją) okazało się że był on zatkany. Całość rozmowy trwała 7 minut i była bardzo sukcesywna.