Opinia użytkownika: Sabina_15
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Mojej ocenie podlega kontakt mailowy z mLinią czyli instrumentem do obsługi i pomocy klientów banku. Formularz kontaktowy jest ogólnodostępny na stronie internetowej banku oraz na osobistych stronach klienta. Formularz jest prosty, czytelny, pozostawia dużą swobodę zadawania pytań. Odpowiedź z banku otrzymałam w miarę szybko - w ciągu kilku godzin. Treść była chaotyczna i niezrozumiała, a wyjaśnienia nie na temat. Nie otrzymałam odpowiedzi na proste pytanie. Ponadto wiadomość napisana była z takim kodowaniem, że mój edytor nie widział polskich znaków tylko jakieś znaczki, które skutecznie utrudniały odczytanie wiadomości. Reasumując: spodziewałam się prostego i szybkiego kontaktu z moim bankiem na zasadzie: pytanie- odpowiedź, a w efekcie końcowym musiałam zadzwonić.