Opinia użytkownika: Sabina_15
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Przedmiotem obserwacji jest proces obsługi postępowania odszkodowawczego dotyczący umowy z firmą przewozową. Postępowanie odbywa się zazwyczaj telefonicznie i za pośrednictwem poczty. Szkodę należy zgłosić centralnie przez stronę internetową lub telefonicznie. Z reguły odbywa się to telefonicznie, gdyż procedura uzupełniania formularza internetowego jest czasochłonna. W przypadku rozmowy telefonicznej operator ma wgląd w dane firmy oraz historię współpracy i cały proces skraca się.Jedynym minusem zgłoszenia telefonicznego jest czas oczekiwania na zgłoszenie operatora, który w godzinach szczytu wydłuża się do kilkunastu minut. W ramach umowy inspektorat w Krośnie zajmuje się całym postępowaniem odszkodowawczym zarówno OC jak i AC. W obydwu przypadkach należy pochwalić pracowników za szybkość i profesjonalizm. Już w przeciągu kilku dni od zgłoszenia szkody firma jest proszona o konkretne dokumenty - zawsze na piśmie co konkretyzuje całość postępowania i pozwala uniknąć błędów i pomyłek. Po odesłaniu potrzebnych dokumentów przychodzi decyzja co do wysokości odszkodowania i informacja o terminie przelania pieniędzy na konto. Cała procedura jest sprawna, szybka i nie wymaga zbyt wielu formalności. Wszystkie informacje otrzymujemy na piśmie. W razie jakichkolwiek problemów do naszej dyspozycji pozostaje osoba odpowiedzialna za nasza firmę, która służy nam radą i pomocą. Pracownicy wykazują się znajomością procedur i prawa. Są grzeczni i uprzejmi (przez telefon). Czas obsługi należy uznać za sprawny i odbywający się bez zbędnej zwłoki. Podsumowując: całość obsługi oceniam bardzo dobrze.