Opinie użytkownika (28)

Do sklepu Pepco...
Do sklepu Pepco wybrałam się w celu zakupu rajstopek dla córki. Nie był to mój pierwszy pobyt w tym sklepie. Lubię robić tam zakupy, gdyż jest tam sporo towaru dla dzieci w przystępnych cenach. Ponadto w asortymencie znajdują się artykuły przemysłowe - wazony, świeczki, ręczniki; zabawki, i inne ciekawe drobnostki. W sklepie nie podoba mi się to, że nawał oferowanego towaru powoduje iż ma się wrażenie panującego chaosu. Nie oznacza to jednak, że towar nie jest poukładany, po prostu jest chyba zdecydowanie za dużo towaru w porównaniu do wielkości sklepu. Oferowane towary niewątpliwie przyciągają klientów, w sklepie było sporo osób. Po wyborze towarów podeszłam do kasy. Pani sprzedawczyni mimo wielu klientów kupujących, pytających o towar była dla wszystkich bardzo miła, z uśmiechem na twarzy obsługiwała klientów. Zostałam miło przywitana i pożegnana przez obsługę. Polecam serdecznie wszystkim, którzy szukają fajnych ciuszków lub drobiazgów do domu w przystępnych cenach.

Pattt

05.05.2012

PEPCO

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu Pepco...
Do sklepu Pepco wybrałam się w celu zakupu rajstopek dla córki. Nie był to mój pierwszy pobyt w tym sklepie. Lubię robić tam zakupy, gdyż jest tam sporo towaru dla dzieci w przystępnych cenach. Ponadto w asortymencie znajdują się artykuły przemysłowe - wazony, świeczki, ręczniki; zabawki, i inne ciekawe drobnostki. W sklepie nie podoba mi się to, że nawał oferowanego towaru powoduje iż ma się wrażenie panującego chaosu. Nie oznacza to jednak, że towar nie jest poukładany, po prostu jest chyba zdecydowanie za dużo towaru w porównaniu do wielkości sklepu. Oferowane towary niewątpliwie przyciągają klientów, w sklepie było sporo osób. Po wyborze towarów podeszłam do kasy. Pani sprzedawczyni mimo wielu klientów kupujących, pytających o towar była dla wszystkich bardzo miła, z uśmiechem na twarzy obsługiwała klientów. Zostałam miło przywitana i pożegnana przez obsługę. Polecam serdecznie wszystkim, którzy szukają fajnych ciuszków lub drobiazgów do domu w przystępnych cenach.

Pattt

05.05.2012

PEPCO

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem abonentem sieci...
Jestem abonentem sieci T-Mobile od 9 lat (wcześniej Era). W ostatnich dwóch tygodniach kilkakrotnie przedstawiciele tej firmy dzwonili do mnie oferując mi - ich zdaniem - ciekawe oferty. Z usług firmy jestem ogólnie zadowolona, jednak każdy telefon przedstawiciela T-Mobile powoduje, że coraz bardziej zastanawiam się nad zmianą operatora. Pani, która do mnie dzwoniła zaoferowała mi drugi numer telefonu. Poinformowałam ją uprzejmie, że w rodzinie wszyscy już mają telefony i nie jest nam potrzebny kolejny numer. Pani stwierdziła, że jest to bardzo korzystna oferta. Trudno nazwać korzystnym coś z czego nie będę w ogóle korzystać. Poinformowałam panią, że nie jestem zainteresowana. Otrzymałam druga propozycję - internet mobilny. Zdziwiłam się gdyż posiadam blueconnecta już ponad półtorej roku. Poinformowałam o tym moją rozmówczynię. W jej głosie można było usłyszeć zdziwienie. Powiedziałam, że chyba w systemie takie dane ma.Po kilku dniach znów dzwoni przedstawiciel T-Mobile. Proponuje mi znów drugi numer. Informuję, że nie potrzebuję, ale chętnie wysłucham oferty dla stałych abonentów odnośnie przedłużenia umowy i otrzymania nowego telefonu. Pani po chwili namysłu zaproponowała mi abonament z mniejszą liczbą minut niż mam obecnie i ze świetnym telefonem, którego zaletami są niezły aparat fotograficzny i .....kolorowy wyświetlacz.... hahaOferta naprawdę godna abonenta z 9 letnim stażem.....Stwierdziłam, że się zastanowię, a pani miała oddzwonić za dwa dni. Chciałam sobie sprawdzić konkretny model telefonu, który mnie interesuje i zapytać czy taki mi zaoferuje w przystępnej cenie. Pani zadzwoniła i powołując się na nasza rozmowę pyta czy zdecydowałam się na ten dodatkowy numer... Nie chciało mi się nawet tłumaczyć po raz któryś, że nie to mnie interesowało i nie o tym miałyśmy rozmawiać. Denerwuje mnie, że konsultanci dzwoniąc są nieprzygotowani do rozmowy, nie wiedzą z jakich usług firmy korzysta abonent, nie robią notatek, aby móc tak naprawdę powołać się na wcześniejszą rozmowę, a nie znów "wciskać" ofertę, która mnie w ogóle nie interesuje.Po 5 dniach spokoju dziś znów ciągłe telefony z biura obsługi. Odebrałam, rozmówcą tym razem był pan. Oferował wspaniałą usługę, która normalnie kosztuje 10zl miesięcznie dla mnie za darmo... na miesiąc, a potem płatną te 10zł.... ehhhh T-Mobile i ich cudowne oferty.Uważam, że firma nie powinna koncentrować się tylko na nowych klientach, ale zadbać o stałych aby ich utrzymać. Klienci sieci powinni zauważyć, że warto jest przedłużyć umowę u obecnego operatora, a nie dostawać to samo co "nowi" albo nawet gorszą ofertę. Konsultanci telefoniczni powinni robić sobie notatki z prowadzonych rozmów, żeby abonent nie miał wrażenia, że ignoruje się totalnie to co mówi - a ja takie właśnie odniosłam wrażenie po rozmowach z tymi ludźmi w ostatnich dwóch tygodniach.

Pattt

19.04.2012

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Asortyment sklepów Smyk...
Asortyment sklepów Smyk jest bardzo bogaty. Można tam zakupić ubrania, obuwie oraz zabawki dla dzieci, zarówno tych malutkich, jak i starszych. Ostatnio po raz pierwszy skorzystałam z usług sklepu internetowego smyk. Strona jest czytelna, kolorowa. Na stronie głównej zawsze wyróżnione są oferty promocyjne. Łatwo można znaleźć interesujące nas produkty zaznaczając odpowiednie kategorie np. wiek, płeć, cena. Dużym plusem zakupów na smyk.com jest możliwość odbioru osobistego w sieci sklepów empik. Dzięki temu nie musimy ponosić kosztów przesyłki. Zamówiony towar dostarczano do wybranego przeze mnie sklepu empik w ciągu dwóch dni. Przesyłka czeka 14 dni na odbiór. Jeżeli dokonamy przelewu należności otrzymamy kod odbioru i na jego podstawie odbieramy zakupiony towar. Należy o tym kodzie koniecznie pamiętać, gdyż bez jego podania przesyłka nie będzie nam wydana. Stronę smyk.com polecam również dlatego, że bardzo często oferuje przeróżne promocje. Mnie udało się zakupić dwa zestawy body dla mojej córeczki w promocji -50%. Towar oferowany w smyk.com jest wysokiej jakości. Duży asortyment znanych i cenionych marek, częste promocje, szybka dostawa, przejrzysta strona i możliwość przejrzenia asortymentu dostępnego w sklepach Smyk w domowym zaciszu powodują, że strona smyk.com jest świetnym miejscem na znalezienie małego co-nieco dla naszych milusińskich.

Pattt

17.04.2012

Smyk

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem mamą dwójki...
Jestem mamą dwójki dzieci i często zaglądam do sklepów z artykułami dla dzieci. Zawsze wydawało mi się, że małe sklepiki nie są w stanie dorównać ceną lub asortymentem dużym sieciówkom lub marketom. Ten sklepik jest zaprzeczeniem tego stwierdzenia. Pierwsze rzecz, która mnie zaskoczyła, gdy weszłam do sklepu był fakt, iż sprzedającym jest mężczyzna. Bardzo uprzejmy pan, gdy tylko zobaczył, że chcę wejść do sklepu podszedł do drzwi i mi je otworzył. Niby nic a jednak jakie to miłe zważywszy, że drzwi ciężkie a ja z wózkiem i pięciolatkiem obok.Sklepik jest mały ale towaru jest tam bez liku. Sklep oferuje akcesoria dla niemowlaków (butelki, smoczki, wanienki, gryzaki itd), odzież dla małych i starszych dzieci oraz trochę zabawek. Aż trudno pojąć, że na takim małym metrażu jest tyle towaru. Powoduje to jednak, że towar nie może być w całśsci wyeksponowany.Problematyczne mogłoby być szukanie czegoś w stertach ładnie poukładanych rzeczy, dlatego też pan sprzedawca ochoczo pokazuje towary o które zapytałam. Kupiłam dziś czapkę dla syna i śliniak dla mojej małej córki. Nie były to moje pierwsze zakupy w tym sklepie. Zawsze, gdy potrzebuję czegoś dla małej odwiedzam ten sklep. Jeżeli w danej chwili nie ma na stanie rzeczy o którą pytam, będzie ona zamówiona i do odbioru nie później niż za 2 dni. Ale nie to powoduje, że lubię tam robić zakupy. Przede wszystkim doceniam trzy rzeczy: dużo artykułów dobrej jakości polskich producentów, szeroki wybór i super ceny. Smoczki, butelki, łyżeczki, wanienka, mata antypoślizgowa - wszystkie te rzeczy kupiłam tam taniej niż w markecie. Dziś czapkę zakupiłam za 12 zł. Rewelacyjnie zaopatrzony sklep ze wspaniałą obsługą i bardzo konkurencyjnymi cenami - to chyba najlepsze podsumowanie moich dzisiejszych zakupów.

Pattt

03.04.2012

Kolportaż Irena

Placówka

Bytom, Tatrzańska

Nie zgadzam się (0)
Sklep sieci Intermarche...
Sklep sieci Intermarche został otwarty w dzielnicy Szombierki 8 marca br. Jest to kolejny market mieszczący się w okolicach osiedla i trzeba dodać, że konkurencja jest spora. Po dwóch tygodniach od otwarcia, gdy na parkingu nie było już tak tłoczno, czyli pierwszy szał klientów minął, postanowiłam udać się do sklepu i porównać jego asortyment i ceny z konkurencją. Parking przed sklepem jest średniej wielkości, podjeżdżając zdziwiło mnie to, że zaparkowanych było niewiele samochodów, a jeszcze dwa tygodnie wcześniej nie było w ogóle wolnych miejsc. Weszłam do sklepu i już przed bramkami wejściowymi zostałam mile zaskoczona faktem, że klient ma do wyboru wózek, koszyk lub koszyk na kółkach. Lubię te ostatnie, gdyż przy niedużych zakupach są najbardziej poręczne, a niewiele sklepów w okolicy jest w nie zaopatrzone. Sklep bardzo przestronny. Towar starannie poukładany na półkach, nie brakuje cenówek, ceny zgodne z tymi w kasie, oferty promocyjne dodatkowo oznaczone. Bardzo przestronne stoisko z warzywami i owocami, czyste, produkty świeże, uporządkowane. Stoisko z wędlinami i mięsem zachęca do zakupu oferowanych produktów. Po zrobieniu zakupów udałam się do kasy, tam kolejne miłe zaskoczenie - kilka czynnych kas i żadnych kolejek. Obsługa przy kasach miła, pani wita i żegna klientów. Jedyna rzecz do której mogłam się "doczepić" jeśli chodzi o wygląd sklepu to brudna podłoga w środkowej części sklepu. Zakupy mogłam zrobić bez przepychania, spokojnie, gdyż niewielu klientów znajdowało się w sklepie. Można zapytać dlaczego skoro sklep schludny, towar ładnie wyeksponowany, duży asortyment a było tam niewielu klientów... Odpowiedź jest prosta - ceny. Porównywałam kilka produktów, które kupuję zwykle nieopodal i każdy z produktów był w Intermarche droższy. Ponadto jedne produkt będący w tzw. promocji był droższy niż w konkurencyjnym markecie bez promocji. Udało mi się zakupić pieluchy dla dziecka w okazyjnej cenie (widziałam w ulotce) - i to tak na prawdę spowodowało, że pojechałam do tego sklepu.

Pattt

30.03.2012

Intermarche

Placówka

Bytom, Zabrzańska 31

Nie zgadzam się (0)
Rossmann jest moją...
Rossmann jest moją ulubioną siecią drogerii. Zakupy w tym sklepie robię często z kilku powodów: szeroki asortyment, swoboda w poruszaniu się po sklepie, wiele promocji, kilka sklepów w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, w ofercie produkty marek które kupuję dla siebie, męża oraz dzieci.Do Rossmanna weszłam do konkretne produkty - chusteczki nawilżone dla dzieci oraz deserki dla niemowląt, które były w promocji (kup dwa trzeci gratis). Niestety zakupy nie przebiegły tak jak się tego spodziewałam. Przy kasie okazało się że deserki które wybrałam dla dziecka były w dwóch cenach, a tylko jedne były w promocji. Poinformowałam panią kasjerkę, że chcę w takim razie zrezygnować z tego deserku, który nie jest w promocji i zakupić inny. Dodam jeszcze, że nie został wydrukowany paragon, gdyż błąd zauważyłam jak tylko pani zeskanowała towary. Mina pani była dla mnie dużym zaskoczeniem, niezadowolenia nie próbowała nawet ukryć. Usłyszałam hasło: "jak Pani sobie to wyobraża?", co prawiło mnie w zdumienie i jak przystało na głupie pytanie, głupio odpowiedziałam: "normalnie". Została wezwana druga pani, gdyż ta przy kasie nie mogła tego produktu wycofać. Pani nerwowo informowała o tym, ze trzeba wycofać jakąś pozycję a ona nie wie który deserek to ten z inną ceną, czyli którego nie chcę..???? Nie wiem jak to możliwe skoro są kody kreskowe. Zaczęła kasować wszystkie produkty, na co jej powiedziałam że ja inne rzeczy chcę kupić tylko podejdę po słoiczek z promocji. Usłyszałam, że nie. Zostanie anulowany cały paragon a ja mam podejść po ten produkt i stanąć ponownie w kolejce. To akurat nie zdenerwowało mnie bo nie chciałam blokować kasy szczególnie że kolejka była spora a kasa tylko jedna na 4 tylko czynna.... Zdenerwowała mnie jednak rozmowa tych dwóch pań, gdyż kasjerka zapytała co druga robi i czy ma zamiar kasować cały paragon, na co ta druga cisnęła przez zęby "muszę".Wiem, że to ja pomyliłam się robiąc zakupy, jednak nie spodziewałam się że pani będzie tak nieuprzejma w momencie, gdy poproszę o wycofanie produktu. Sposób mówienia, dobór słownictwa po prostu karygodne. Nawet jeżeli był to dla pani jakiś problem, to chyba takie zachowanie pracownika wobec klienta jest nie na miejscu. W sklepach sieci Rossmann nadal będę robić zakupy, ale ten konkretny na pewno będą omijać dużym łukiem.

Pattt

23.03.2012

Rossmann

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (5)
Jestem abonentem sieci...
Jestem abonentem sieci T-Mobile od kilku lat. Postanowiłam sprawdzić najnowszą ofertę dt. internetu oferowaną przez operatora. Zaraz po wejściu do sklepu zostałam zaproszona do lady. Miałam szczęście, nie było kolejki i nie musiałam czekać. Obsługująca mnie pani była bardzo miła, udzieliła mi wyczerpujących informacji na temat możliwości korzystania z internetu i opcji umowy np. internet z laptopem. Ponadto pokazała mi tablet dostępny w ofercie i zaprezentowała podstawowe funkcje urządzenia. Byłam bardzo zdziwiona, gdyż zwykle o takim sprzęcie się rozmawia i klient nie ma możliwości zobaczenia jak działa lub musi sam o to poprosić, a w tym przypadku pani zaproponowała obejrzenie sprzętu. Ponadto pani obsługująca mnie przedstawiła inne promocje, które sieć T-Mobile w tej chwili proponuje. Cała wizyta trwała ok 20 minut. Podczas wizyty obsługująca mnie osoba próbowała mnie przekonać do oferty, jednak ani przez chwilę nie miałam wrażenia że chce mnie zmusić do zakupu czegokolwiek. Zasugerowałam w pewnym momencie, że nie podejmę decyzji w tym dniu gdyż muszę skonsultować to z mężem. Nie odczułam zniecierpliwienia czy zdenerwowania ze strony tej pani. Na koniec rozmowy zostałam poinformowana, że mogę podać numer telefonu i zostanę poinformowana o nowych promocjach sieci. Rewelacyjna obsługa. Personel jest przeszkolony, cierpliwy, życzliwy, klient czuje się komfortowo. Wygląd sklepu również bez zarzutu, czysto, schludnie bez zbędnych gadżetów. Oferta bardzo atrakcyjna.

Pattt

21.03.2012

T-Mobile

Placówka

Siemianowice Śląskie, Świerczewskiego

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się dziś...
Wybrałam się dziś na zakupy do Biedronki. Sklep ten odwiedzam dość często i jestem bardzo zadowolona zarówno z obsługi, jak i asortymentu czy cen. W sklepie panuje porządek. Jedynie przed sklepem i przy wejściu można czasem dostrzec papierki. Produkty są poukładane starannie na półkach, ceny umieszczone obok produktów są zgodne z tymi w kasie. Często kupuję w Biedronce produkty na stoisku warzywa i owoce, gdyż ceny są przystępne a produkty świeże. Dziś zerknęłam jeszcze do koszy z artykułami promocyjnymi. Bardzo często można znaleźć tam ciekawe oferty. Nie ma nigdy problemów ze znalezieniem odpowiedniej ceny ( w przeciwieństwie do innych sklepów). Wypatrzyłam ładne body dla mojej córeczki w bardzo atrakcyjnej cenie. Obsługa na sali sprzedaży jest miła, chętna pomóc np. w znalezieniu jakiegoś produktu. Panie w kasie witają każdego klienta i nawiązują kontakt wzrokowy, a po dokonaniu płatności zapraszają na ponowne zakupy. Jedynym minusem Biedronki jest to że nie można tam płacić kartą.

Pattt

13.03.2012

Biedronka

Placówka

Poznań, Ściegiennego 64

Nie zgadzam się (0)
W związku z...
W związku z dwukrotnym pobytem w szpitalu i urodzeniem dziecka korzystałam w ubiegłym roku trzy razy z ubezpieczenia w PZU. Ubezpieczenie zawarłam w pracy - ubezpieczenie większej liczby pracowników jest korzystniejsze niż indywidualne. Zawsze z dystansem podchodziłam do ofert firmy PZU, gdyż uważałam, że są dość drogie. Porównania cenowego składki nie mam, zostałam jednak bardzo mile zaskoczona obsługą i czasem realizacji wypłaty świadczeń. W przeciągu dwóch miesięcy trzykrotnie składałam wnioski o wypłatę świadczeń. Obsługę w placówce oceniam bardzo dobrze. Panie zajmujące się moimi wnioskami uprzejme, sprawnie wykonywały swoją pracę. Nie czekałam w długich kolejkach. Na załatwienie formalności potrzebowałam dosłownie kilku minut. Największym zaskoczeniem był czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania. Zaledwie kilka dni ok. 4-6 trwały procedury zakończone przelaniem pieniędzy na moje konto. Może oferta firmy nie jest najkorzystniejsza lub najtańsza, ale klient traktowany jest profesjonalnie i nie musi dopominać się o wypłatę należnych mu świadczeń.

Pattt

10.03.2012

PZU

Placówka

Siemianowice Śląskie, Stawowa

Nie zgadzam się (0)
Apteka została otwarta...
Apteka została otwarta ok 2 miesiące temu. Na osiedlu jest już kilka aptek, ale ta jest usytuowana najbliżej mojego miejsca zamieszkania, więc postanowiłam sprawdzić jakie są tam ceny leków i jaka jest obsługa. Apteka znajduje się w nowym pawiloniku. Przed apteką są dwa miejsca parkingowe. Aby wejść do środka trzeba pokonać dwa schody, jest jednak przygotowany lekki podjazd, więc nie ma problemu aby wjechać wózkiem. Obsługa bardzo miła. Raz nawet pan podbiegł do drzwi i je otworzył, aby ułatwić mi wjazd wózkiem dziecięcym. Pomieszczenie niewielkie, ale bardzo schludne, zawsze czyste nawet jak jest brzydka pogoda. W kąciku jest stolik i krzesło przygotowane dla pacjentów. Można zmierzyć sobie bezpłatnie ciśnienie, a teraz przetestować również nowy termometr. Dla dzieci przygotowane dwie drewniane zabawki aby im się nie nudziło podczas zakupów. Nigdy jeszcze nie stałam tam w długiej kolejce, pracownicy szybko obsługują klientów, są uprzejmi, witają i żegnają każdego. Dzieciaczki dostają lizaka lub cukierka po dokonanych zakupach. Pani obsługująca mnie zachowywała się bardzo profesjonalnie. Kupowałam m.in.antybiotyk dla dziecka. Bez pytań z mojej strony uprzejmie poinstruowała mnie jak należy lek podawać oraz poinformowała o lekach osłonowych (których nie miałam przepisanych) i sposobie ich stosowania. Podobało mi się to że sama wyszła z inicjatywą przekazania bardzo ważnych informacji. Apteka od poniedziałku do piątku czynna do 19 - super. Szkoda tylko że w niedzielę jest zamknięta, gdyż mając dwójkę małych dzieciaczków trzeba czasem dokonać jakiś zakupów nawet w niedzielę.

Pattt

28.02.2012

AptekaKKa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo często kupuję...
Bardzo często kupuję ubrania w sklepie Carry. Odpowiadają mi zarówno materiały z jakich wykonane są ubrania, jaki i wygląd ciuchów. Postanowiłam pojechać na zakupy w okresie tzw. wyprzedaży. Stojąc przed wejściem do sklepu już wiedziałam, że dobrze trafiłam z terminem zakupów, gdyż zarówno na szybach, jak i w środku sklepu znajdowało się wiele informacji o wyprzedażach do 80%.Lubię robić zakupy w tym sklepie, gdyż jest on duży, jest bardzo bogaty wybór towaru, jest kilka sztuk jednego rozmiaru i dzięki temu zawsze można znaleźć coś dla siebie. Mimo wielu ubrań, panuje tam zwykle na wieszakach i półkach porządek. Poza tym personel w sklepie jest bardzo dyskretny, tzn. pracownicy nie podążają za mną krok w krok i nie starają się co chwilę pomagać. Lubię taką swobodę. Jeżeli ma się jednak jakieś pytanie do obsługi to możemy spodziewać się szybkiej pomocy. Podczas moich zakupów część personelu zajmowała się przekładaniem i układaniem towaru na sklepie. Wybrałam już bluzki i udałam się w stronę kasy. Były tam dwie pracownice, obie zajęte. Jedna liczyła chyba jakieś faktury, druga sprzątała. Jak tylko podeszłam do kasy, jedna z pań przerwała natychmiast pracę i zaczęła mnie obsługiwać. Obsługa była bardzo miła od powitania aż po pożegnanie.

Pattt

25.02.2012

CARRY

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w hipermarkecie...
Zakupy w hipermarkecie Real uważam za bardzo udane. Pojechałam po kilka produktów dla dzieci, które wcześniej widziałam w gazete promocyjnej. Zaraz po wejściu do sklepu zauważyłam duże stoisko przy którym znajdowały sie własnie produkty z gazetki. Bardzo ułatwiło to zakupy i skróciło ich czas, ponieważ nie trzeba było biegać po całym sklepie. Udalo mi sie kupić wszystko co chciałam, wszystkie interesujące mnie produkty były dostępne. Ceny odpowiadały tym podanym w gazetce. Po umieszczeniu wszystkiego w wózku udałam się w stronę kas, było ich na tyle otwarych, że przy każdej znajdowało się nie więcej niż 3 klientów. Nie trzeba było zatem długo stać w kolejce. Obsługujaca mnie pani była bardzo miła. Przywitała mnie nawiązując kontakt wzrokowy, zaptała czy posiadam kartę Payback. Przy wydawaniu reszty podała słownie kwotę. Otrzymałam paragon i kartkę konkursową. Pani wytłumaczyła mi na czym polega konkurs i co należy zrobić aby wziąć w nim udział. Profesjonalna obsługa na piątkę.

Pattt

25.02.2012

Real

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Sklep Smyk usytuowany...
Sklep Smyk usytuowany jest w centrum handlowym M1. Często zaglądam do tego sklepu, gdyż oferuje wiele ciekawych ubrań dla dzieci. Niestety ceny często bywają wysokie, ale jeśli trafimy na promocje możemy kupić w bardzo korzystnej cenie dobrej jakości ubrania dla dzieci. Od kilku miesięcy sklepy SMYK dołączyły do sklepów, w których można zbierać punkty Payback za dokonane zakupy. Na zakupy wybrałam się rano. Niewiele klientów o tej porze robiło w SMYKU zakupy. Udało mi się znaleźć super ciuszki dla moich dzieciaków w świetnych cenach. Za to wielki plus dla sklepu. Poruszanie się po sklepie jest proste, po lewej stronie są zabawki ułożone tematycznie, po prawej ciuszki. Na końcu sklepu znajdują się akcesoria dla dzieci tj. wanienki, foteliki itd. Znalezienie interesujących nas produktów nie jest problematyczne. Podchodząc do kasy nie musiałam długo czekać,był tylko jeden klient przede mną. Pani sprzedawczyni była bardzo uprzejma przywitałam mnie słowami "dzień dobry" po dokonaniu płatności podziękowała za zakupy. Wszystko byłoby super gdyby nie dwie inne pracownice sklepu zajmujące się przekładaniem towarów, czy sprawdzaniem cen. Panie pracowały w pobliżu wieszaków z promocjami dlatego też przez kilka dobrych minut byłam obok nich szukając ubrań dla dzieciaków. Panie oprócz wykonywania swojej pracy zajmowały się plotkowaniem. Uważam, że ich zachowanie naganne. Rozmawiały o grafiku na nadchodzący miesiąc, szefowej, innych pracownikach (nie muszę chyba dodawać, że nie wypowiadały się pozytywnie). Rozmawiały na tyle głośno, że stojąc dwa wieszaki dalej słyszałam każde ich słowo. Uważam, że klienci nie powinni wiedzieć jak przebiega współpraca między poszczególnymi pracownikami sklepu. Pani powinny albo ściszyć głos albo w ogóle przestać rozmawiać na takie tematy w momencie, gdy nieopodal są klienci. Ich zachowanie było bardzo nieprofesjonalne. Podsumowując: zakupy się udały, sklep czysty, towar przejrzyście poukładany, ceny na ubraniach zgodne z cenami w komputerze,obsługa przy kasie bez zarzutu, tylko te dwie panie były mało profesjonalne.

Pattt

25.02.2012

Smyk

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (3)
Od kilku miesięcy...
Od kilku miesięcy w Bytomiu przy ulicy Karola Miarki uruchomiona jest stacja benzynowa LOTOS Optima. Przez pewien czas stacja cieszyła się bardzo dużą popularnością ponieważ przez około 3 miesiące paliwa były nawet o 20 groszy tańsze niż na innych stacjach w okolicy. Cena zachęcała do zakupów, jednak poza tym stacja nie może być zbyt wysoko oceniona. Stacja znajduje się na bardzo niewielkim obszarze. Są dwa dystrybutory usytuowane tak blisko siebie, że nie sposób z obu korzystać równocześnie. Kierowca drugiego samochodu musi zaczekać aż samochód pierwszy odjedzie. Stacja jest "wkomponowana" w chodnik, dlatego też ludzie idąc chodnikiem muszą przeciskać się obok samochodów. Wyjeżdżając ze stacji też trzeba bacznie obserwować czy akurat jacyś przechodnie nie próbują przechodzić. Jeżeli więcej samochodów czeka w kolejce (tj. 4 do dystrybutora z jednej strony) ostatni stoi już na bardzo ruchliwej ulicy i nie ma możliwości wjechać na teren stacji. Obsługa na stacji miła, sklep mały ale zaopatrzony w podstawowe produkty.Niestety od kilki tygodni cena paliwa na tej stacji jest już tak wysoka jak na innych, więc jedyny "wabik" aby korzystać ze stacji jest już nieaktualny.

Pattt

19.02.2012

LOTOS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Człowiek, który wymyślił...
Człowiek, który wymyślił Paczkomaty zasługuje na nagrodę. W obecnych czasach, gdy przebywamy coraz mniej czasu w domu a przy tym jesteśmy coraz bardziej mobilni usługi paczkomatu są świetnym rozwiązaniem dla wszystkich oczekujących na przesyłki. Nie zawsze jesteśmy przecież w domu gdy do drzwi puka kurier, nie mówiąc już o listonoszu.Z usług paczkomatów korzystałam już wielokrotnie wybierając paczkomat jako miejsce dostawy przesyłek z kosmetykami. Do tej pory wybrałam trzy lokalizacje paczkomatów. Najczęściej korzystam jednak z tego usytuowanego w Bytomiu na parkingu przy ul. Stanisława Witczaka. Forma takiego odbierania paczek jest dla mnie bardzo komfortowa. Otrzymuję smsa z kodem odbioru w momencie gdy paczka jest już w paczkomacie. Mam 3 dni czasu aby po taką przesyłkę się zgłosić i to 24h na dobę, więc nie jestem ograniczona godzinami pracy np. oddziału Poczty Polskiej. Mogę wybrać sobie lokalizację paczkomatu, która w danym czasie jest dla mnie najbardziej korzystna. Jeżeli chodzi o paczkomat usytuowany pod wyżej wskazanym adresem mam jednak pewne zastrzeżenia. Paczkomat usytuowany jest na parkingu (jeśli można tak określić ten bardzo nierówny teren) wjeżdżając samochodem trzeba uważać na nierówności i ciemności, tuż przed paczkomatem zaparkowana jest przyczepa... więc nie można bezpośrednio podjechać pod paczkomat jak np. w Katowicach przy ul. Bytkowskiej. Zdarzyła się też awaria paczkomatu, w związku z czym musiałam odebrać paczkę pod innym adresem - niestety ten który najbardziej mi pasował nie mógł być wybrany, gdyż nie odsługuje go ten sam oddział InPostu. Zostałam o tym fakcie poinformowana telefonicznie przez bardzo miłą panią- plus za obsługę. W sytuacji, gdy będziemy paczkę reklamować (ja miałam częściowo otwarty karton) musimy niestety pojechać do wskazanego punktu InPost aby tam sprawdzić czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem. Jest to kłopotliwe, gdyż korzystając z paczkomatu w Bytomiu musimy pojechać aż do Piekar Śląskich.W razie problemów z przesyłką można w każdej chwili skorzystać z infolinii (numer znajduje się na paczkomacie), łączymy się z biurem obsługi. Miałam przyjemność rozmawiać z miłym panem, który rzeczowo odpowiedział na moje pytania i pomógł rozwiązać problem (reklamacja paczki).Plus za pomysł, szybkość przesyłek, dostępność paczkomatów i możliwy odbiór 24h na dobę.Minus za usytuowanie paczkomatu w Bytomiu i tą zaparkowaną przyczepę, jak i brak punktu InPost w Bytomiu (w razie reklamacji).

Pattt

18.02.2012

InPost

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Z firmą Avon...
Z firmą Avon rozpoczęłam swoją przygodę 3 lata temu. Od początku korzystałam ze strony internetowej w celu złożenia zamówienia. Strona składa się z dwóch części: pierwsza dostępna dla każdej osoby zainteresowanej firmą i jej wyrobami, a druga dostępna dla konsultantek Avon (po wcześniejszym zalogowaniu). Strona jest bardzo przejrzysta. Po zalogowaniu się jako konsultantka mogę złożyć zamówienie z bieżącego katalogu. Mam dostęp do informacji dotyczących wcześniejszych zamówień, faktur, płatności. Strona zawiera wydanie on line odwiązującego katalogu i innych wydawnictw obowiązujących w konkretnej kampanii. Złożenia zamówienia jest bardzo proste, krok po kroku podajemy informacje tj. wybrane produkty, sposób dostawy. Od razu wyświetli się data otrzymania kosmetyków (czas oczekiwania zależny od sposobu odbioru). Avon dołączył do firm, które korzystają z usług tzw. paczkomatów. Jest to świetna opcja otrzymania przesyłki: krótki termin realizacji, możliwość odbioru w dogodnym czasie i wybranym przez siebie miejscu. Avon proponuje różnego rodzaju programy motywacyjne, dzięki którym można otrzymać np. ciekawe nagrody, produkty Avon w bardzo korzystnych cenach. Dla użytkowników strony internetowej dostępne są też dodatkowe specjalne promocje. Współpracę z Avon bardzo sobie cenię gdyż dzięki tym rozwiązaniom internetowym nie tracę czasu na zakup i odbiór kosmetyków w punktach obsługi. Negatywnie oceniam sposób składania reklamacji. Klienci mają prawo oddać zakupiony towar, natomiast konsultantka musi ponieść koszty przesyłki poleconej towaru do magazynu Avon, gdyż nie może zwrócić produktów np. w punktach obsługi.

Pattt

16.02.2012

AVON

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupy z dzieckiem...
Zakupy z dzieckiem to czasem na prawdę duże wyzwanie. Mój 5 letni synek chce wszystko dokładnie zobaczyć, tzn. dotknąć, przestawić itd. Ograniczam zabieranie go do sklepów do minimum, bo wiadomo po kilku minutach dziecko się nudzi szczególnie gdy mama ogląda ciuchy czy kosmetyki. Jednak zakupy obuwia dla dziecka odbywają się właśnie z dzieckiem. Sklepem w którym zwykle dokonujemy zakupów jest Deichmann usytuowany w galerii Agora i mieści się na poziomie -1. Jest to sklep przyjazny dzieciom. W tylnej części, gdzie znajdują się produkty dla dzieci jest miękki foteli i ... telewizor. Dziecko patrzy na bajki a mama szuka odpowiedniego obuwia. Produkty są różnorodne, kolekcje zmieniają się a nie powtarzają co rok jak w sklepach innej znanej sieci. Ponieważ dziecko nie zawsze jest w stanie określić czy but dobrze leży można skorzystać z miarki nogi dziecięcej, która znajduje się w dziale dziecięcym. Buty dla mojego smyka kupuję tam również dlatego, że są dobrej jakości i pasują na nogę z tak zwanym wysokim podbiciem (nie jest prosto znaleźć takie buty dziecięce w rozsądnej cenie). Zdarzyło nam się również zgłosić reklamację obuwia. Usterka została bardzo szybko naprawiona i but, mimo okresu przedświątecznego, był do odbioru już po 4 dniach. Personel jest uprzejmy, pomaga dobrać produkty do pielęgnacji obuwia. Minusem jest to, że zwykle jest kolejka do kasy i trzeba kilka dobrych minut postać zanim uda nam się dokonać zakupu.

Pattt

09.02.2012

DEICHMANN

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (0)
Pobyt w szpitalu...
Pobyt w szpitalu raczej rzadko kojarzy się pacjentom z czymś przyjemnym. Ważne aby ten pobyt przebiegał jak najmilej i aby pacjent był pod najlepszą specjalistyczną opieką. Będąc w 3 trymestrze ciąży lekarz ze względu na pewne nieprawidłowości zalecił 10 dniowy pobyt w szpitalu. Po tej hospitalizacji wróciłam później jeszcze na 12 dni do szpitala, czyli w sumie spędziłam na oddziale położniczym 22 dni. Jest to czas, który pozwala dość dobrze poznać pracujący tam personel i panujące tam warunki. Uważam, że pracują tam specjaliści godni polecenia. Miła opieka, przyjazne pielęgniarki jak i lekarze powodują że pacjent czuje się na tyle komfortowo na ile jest to w takich warunkach możliwe. Niezwykle pozytywnie zaskoczona byłam pracą położnej odbierającej poród, która bardzo mi pomogła, słuchała tego co ja mam do powiedzenia, udzielała wielu ważnych i pomocnych rad, wspierała przez te wszystkie godziny i wykazała się dużym profesjonalizmem. Sala porodowa niewielka, ale z piłką, wanną i innymi udogodnieniami dla rodzącej pacjentki, jak i osoby jej towarzyszącej. Opiekę nad noworodkami również oceniam bardzo dobrze. Negatywnie oceniam dość małe sale, na których często leżą zarówno kobiety po porodzie jak i te czekające na poród lub hospitalizowane w innych etapach ciąży. Bywa to mało komfortowe. Korytarz na oddziale jest dość ponury i ciemny. Pozytywem jest to że kilka metrów dalej jest mała kawiarenka do której może iść po wcześniejszym poinformowaniu kogoś z personelu.

Pattt

08.02.2012

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich

Placówka

Siemianowice Śląskie, 1-go Maja 9

Nie zgadzam się (0)
W dobie internetu,...
W dobie internetu, telefonu i innych urządzeń ułatwiających pracę i wypełnianie codziennych obowiązków internetowe konto bankowe to już codzienność. Banki prześcigają się w promocjach, udogodnieniach aby przyciągnąć jak największa liczbę klientów. Ja swój idealny bank już znalazłam. Konto w ING posiadam już od wielu lat, a od kilku internetowe konto Direct. Bank ING proponuje naprawdę korzystne konto dla wszystkich, którzy nie chcę stać w kolejkach w oddziałach banku, a chcą w domowym zaciszu załatwić wszelkie sprawy finansowe. Korzystanie z takiego konta jest bezpłatne. Bezpłatne są przelewy na inne konta, jak i konta oszczędnościowe w ING. Jeśli pieniądze przelewamy wewnątrz banku środki pojawiają się natychmiastowo na naszym koncie. Do konta wydana zostaje karta. Jej użytkowanie jest bezpłatne pod warunkiem że w miesięcznym okresie rozliczeniowym dokonamy płatności kartą na co najmniej 100 złotych. Istnieje również możliwość internetowego zarządzania środkami zgromadzonymi na funduszu emerytalnym. Dodatkowym atutem jest również fakt, iż korzystanie ze wszystkich bankomatów w kraju jest bezpłatne. Mąż miał konto w innym dużym znanym banku, który chlubi się wspaniałymi ofertami, które jednak w porównaniu z ofertami banku ING są niekorzystne.

Pattt

08.02.2012
Nie zgadzam się (0)
17.01.2022
Odpowiedź firmy
Cieszymy się z pozytywnej oceny:) Miło przeczytać o wielu korzyściach dotyczących konta Direct. Stale pracujemy nad rozszerzaniem funkcjonalności konta internetowego. Mamy nadzieję, że przyszłe zmiany wpłyną na wydłużenie, już bardzo obszernej, listy argumentów zachęcających do założenia konta właśnie w ING Banku Śląskim. Dziękujemy za poświęcony czas na udzielenie wyczerpującej opinii.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi