ING Bank Śląski

(4.47)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1762 z 2518)

Niskie koszty obsługi...
Niskie koszty obsługi kont,szybkie przelewy,miła obsługa.zawsze kompetentny personel.

Donata30

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank, z którym...
Bank, z którym jestem od wielu lat.

foiti

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem posiadaczem konta...
Jestem posiadaczem konta w banku ING od kilku lat i jak dotąd nie zawiodłem się na niczym. Zarówno funkcjonowanie codzienne konta, jak i obsługa klienta są bardzo satysfakcjonujące i nie zmieniłbym swojego usługodawcy na żadnego innego.

Klient_xsyPS

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w banku...
Obsługa w banku w placówce przebiegła szybko i sprawnie. Korzystam codziennie z usług tego banku i wszystko działa jak należy.

Klient_TLEO

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa, wszystko...
Super obsługa, wszystko przeprowadzone bardzo szybko, korzystanie z banku bardzo przyjemne

nnanulka

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania na...
Czas oczekiwania na obsługę w banku wyniósł 60 minut.

Klient_AldPx

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nowoczesność, jakość i...
Nowoczesność, jakość i szybkość! Ogromną dbałość o komfort i uznanie klienta! W kontakcie odczuwa się, że to klient jest dla banku, a nie odwrotnie!

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa powinna być...
Obsługa powinna być bardziej wykwalifikowana. Opieranie się na ludziach, którzy jedyne zadanie jakie mają to wypełnić targety na założone konta w galeriach handlowych bez późniejszej opieki czy pomocy w problemach z bankowością nie jest taktyką, która do mnie przemawia.

Bystka01

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak zdigitalizowanych procesów,...
Brak zdigitalizowanych procesów, dużo papieroloogii. Założenie konta trwa 40 minut.

Łukasz_258

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra jakość...
Bardzo dobra jakość aplikacji mobilnej. Szeroka oferta dla osoby indywidualnej.

Klient357

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank ING ma...
Bank ING ma przejrzysty sposób komunikowania się z klientami.

klientka_7

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem stałą klientką...
Jestem stałą klientką Banku. Zawsze chwalę sobie jakość obsługi klienta oraz podejście profesjonalne. Bardzo szybka obsługa.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy stacjonarnie nie...
Pracownicy stacjonarnie nie mają żadnej decyzyjności. Twoją sprawę przez telefon za każdym razem załatwia inna osoba, bez danych o poprzednich rozmowach.

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miałam okazję w...
Miałam okazję w tym roku kilkukrotnie korzystać z usług ING. Spotykałam się z doradcą oraz korzystam z aplikacji mobilnej. Na każdym etapie oceniam 10/10. Procedury są bardzo zrozumiałe, doradca na każdym etapie bardzo dobrze wszystko tłumaczył, a aplikacja jest czytelna i zdecydowanie ułatwia życie - nie trzeba ze wszystkim biegać do banku i płacić za każdy jeden wydruk.

Klientka_wro

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoki poziom obsługi...
Wysoki poziom obsługi klienta

Klient_5Jah

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Doskonała profesjonalna obsługa....
Doskonała profesjonalna obsługa. Jeszcze nigdy nie miałem problemu z tym bankiem

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług ING Banku Śląskiego od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolony. Największym atutem banku jest zdecydowanie bankowość online. Serwis internetowy i aplikacja mobilna są intuicyjne, szybkie i bardzo funkcjonalne. Dzięki nim mogę załatwić prawie wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu, co jest ogromnym udogodnieniem w dzisiejszych czasach. Przelewy, zakładanie lokat, zmiana limitów czy kontakt z bankiem – wszystko działa sprawnie i bezproblemowo. Cenię sobie również przejrzystość usług oraz czytelne warunki oferowanych produktów. W mojej opinii ING to nowoczesny bank, który stawia na wygodę i potrzeby klienta. Serdecznie polecam!

Beniamin

17.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem pod ogromnym...
Jestem pod ogromnym wrażeniem obsługi. Można poczuć, że klient jest ważny. Kazdy problem rozwiązywany jest natychmiastowo! Szczerze polecam !

Klient_2KKLh

15.11.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po ostatnich doświadczeniach...
Po ostatnich doświadczeniach z kilkoma bankami, oficjalnie stwierdzam, że ING jest moim ulubionym! Jasne procedury, korzystne warunki, kompetentna obsługa i przyjemne otoczenie.

MaQta

02.10.2024

Placówka

Wrocław, ul. Szewska 72

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

22.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

ING Bank Śląski

ING Bank Śląski rozpoczął swoją historię w 1988 roku. Dziś jest jednym z największych banków w Polsce, posiadającym ponad 4 miliony klientów detalicznych oraz ponad 70 tysięcy klientów korporacyjnych. Bank stale inspiruje swoich klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje im narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje szeroki zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Dane firmy

Katowice

Katowice, Sokolska 34

Czy te firmy wypadają lepiej niż ING Bank Śląski?

Ktoś 7 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Niskie koszty obsługi...
Niskie koszty obsługi kont,szybkie przelewy,miła obsługa.zawsze kompetentny personel.
Zgadzasz się?