ING Bank Śląski

(4.53)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1766 z 2523)

Korzystam z usług...
Korzystam z usług ING Banku Śląskiego od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolony. Największym atutem banku jest zdecydowanie bankowość online. Serwis internetowy i aplikacja mobilna są intuicyjne, szybkie i bardzo funkcjonalne. Dzięki nim mogę załatwić prawie wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu, co jest ogromnym udogodnieniem w dzisiejszych czasach. Przelewy, zakładanie lokat, zmiana limitów czy kontakt z bankiem – wszystko działa sprawnie i bezproblemowo. Cenię sobie również przejrzystość usług oraz czytelne warunki oferowanych produktów. W mojej opinii ING to nowoczesny bank, który stawia na wygodę i potrzeby klienta. Serdecznie polecam!

Beniamin

17.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem pod ogromnym...
Jestem pod ogromnym wrażeniem obsługi. Można poczuć, że klient jest ważny. Kazdy problem rozwiązywany jest natychmiastowo! Szczerze polecam !

Klient_2KKLh

15.11.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po ostatnich doświadczeniach...
Po ostatnich doświadczeniach z kilkoma bankami, oficjalnie stwierdzam, że ING jest moim ulubionym! Jasne procedury, korzystne warunki, kompetentna obsługa i przyjemne otoczenie.

MaQta

02.10.2024

Placówka

Wrocław, ul. Szewska 72

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

22.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo praktyczna i...
Bardzo praktyczna i prosta w obsłudze aplikacja. Dbają o bezpieczeństwo klienta dając zabezpieczenia.

Edyta_670

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nowoczesne rozwiązania.
Nowoczesne rozwiązania.

Gustaw_60000

16.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

15.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bajka
Bajka

Klient_vvKHo

10.08.2024

Placówka

Poznań, ul. Staszica 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i pomocna Pani na infolinii pomogła w szybki sposób rozwiązać problem i w prosty sposób wytłumaczyła zagadnienia które były dla mnie wcześniej niezrozumiałe

Klient_IyfJN

06.08.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Piękna obsługa z...
Piękna obsługa z uśmiechem na ustach.

Klient_vvKHo

25.07.2024

Placówka

Poznań, ul. Staszica 2

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy bank w...
Najlepszy bank w Polsce. Bardzo łatwa obsługa aplikacji oraz aplikacji do księgowości. Rozbudowana oferta dla firm. Dzięki ING wszystko mam w jednym miejscu, nigdy nie zdarzyło mi się aby coś nie działało. Wiele placówek w całej Polsce. Wygodne w obsłudze wpłatomaty i bankomaty. Polecam założenie konta prywatnego jak i firmowego! :)

Monika1995

21.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Polecam obsługę w...
Polecam obsługę w ING. Oferta została idealnie dopasowana do moich potrzeb. Cały proces przebiegł szybko i to wszystko bez wychodzenia z domu!

Klient_50PeX

19.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Za każdym razem,...
Za każdym razem, gdy miewam jakieś wątpliwości bądź mam problem z funkcjonalnością aplikacji lub świadczonymi usługami, decyduję się na kontakt poprzez czat ING. Nigdy się na tym nie zawiodłem. Przy każdej mojej próbie kontaktu otrzymuję rzetelną, kompleksową pomoc w zakresie swoich potrzeb. Mogę liczyć na fachową, miłą i życzliwą pomoc ze strony personelu wsparcia klienta, co przekłada się na wysoką satysfakcję z korzystania z usług tego banku. Porównując z obsługą klienta z innych banków, w których byłem klientem, mogę z czystym sumieniem polecić tę instytucję.

Klient_xsyPS

03.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Placówka jest bardzo...
Placówka jest bardzo dobrze przygotowana, są osobne pokoje przeznaczone do obsługi klienta, co pozwala na spokojną rozmowę, dając poczucie intymności. Niestety obsługa, chociaż stara się jak może, nie posiada wiedzy w podstawowym zakresie. Jest to bardzo uciążliwe, bo w zasadzie powinna być źródłem informacji, a tak nie jest.

Klient_nT3N9

01.07.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Mocną stroną drużyny...
Mocną stroną drużyny ING są pomoc - zawodnicy gotowi do wsparcia, uśmiechnięci i życzliwi nie tylko dla swojej drużyny oraz atak - pomysłowe reklamy zachęcające do obejrzenia meczu z ING na czele! Drużyna musi popracować nad obroną - oferta ING swego czasu była bardzo dobra, jednak z czasem zaczęło im czegoś brakować... Bramkarz również musi popracować nad formą - korzystniejsze oprocentowanie innych banków wpadają im do siatki. Obrona z bramkarzem muszą zacząć lepiej współpracować. Ogólna ocena meczu 4/5!

Nela_7

19.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
uwielbiam! za jakość...
uwielbiam! za jakość obsługi przede wszystkim

Solanta24

18.06.2024

Placówka

Toruń, Szosa Chełmińska 26

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w placówce...
Obsługa w placówce była profesjonalna, czułam się zaopiekowana. Po wejściu odrazu zostałam zauważona i sprawa z którą zwróciłam się do pracownika banku została pomyślnie i szybko załatwiona, a niezrozumiałe przeze mnie kwestie w łatwy i kompetentny sposób objaśnione. Ponadto zostały mi zaproponowane dodatkowe usługi, z których skorzystałam . Miejsce jest czyste, a personel bardzo uprzejmy w związku z tym z czystym sercem poleciłabym to miejsce.

Klient_9wjFx

13.06.2024

Placówka

Tychy, Al. Bielska 107

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w placówce...
Obsługa w placówce była profesjonalna, czułam się zaopiekowana. Sprawa z którą zwróciłam się do pracownika banku została pomyślnie załatwiona, a niezrozumiałe przeze mnie kwestie w łatwy i kompetentny sposób objaśnione. Ponadto zostały mi zaproponowane dodatkowe usługi, z których skorzystałam . Miejsce jest czyste, a personel bardzo uprzejmy w związku z tym z czystym sercem poleciłabym to miejsce.

Klient_9wjFx

13.06.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

ING Bank Śląski

ING Bank Śląski rozpoczął swoją historię w 1988 roku. Dziś jest jednym z największych banków w Polsce, posiadającym ponad 4 miliony klientów detalicznych oraz ponad 70 tysięcy klientów korporacyjnych. Bank stale inspiruje swoich klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje im narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje szeroki zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Dane firmy

Katowice

Katowice, Sokolska 34

Czy te firmy wypadają lepiej niż ING Bank Śląski?

Ktoś 6 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Korzystam z usług...
Korzystam z usług ING Banku Śląskiego od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolony. Największym atutem banku jest zdecydowanie bankowość online. Serwis internetowy i aplikacja mobilna są intuicyjne, szybkie i bardzo funkcjonalne. Dzięki nim mogę załatwić prawie wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu, co jest ogromnym udogodnieniem w dzisiejszych czasach. Przelewy, zakładanie lokat, zmiana limitów czy kontakt z bankiem – wszystko działa sprawnie i bezproblemowo. Cenię sobie również przejrzystość usług oraz czytelne warunki oferowanych produktów. W mojej opinii ING to nowoczesny bank, który stawia na wygodę i potrzeby klienta. Serdecznie polecam!
Zgadzasz się?