Opinia użytkownika: Pattt
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Jestem abonentem sieci T-Mobile od 9 lat (wcześniej Era). W ostatnich dwóch tygodniach kilkakrotnie przedstawiciele tej firmy dzwonili do mnie oferując mi - ich zdaniem - ciekawe oferty. Z usług firmy jestem ogólnie zadowolona, jednak każdy telefon przedstawiciela T-Mobile powoduje, że coraz bardziej zastanawiam się nad zmianą operatora. Pani, która do mnie dzwoniła zaoferowała mi drugi numer telefonu. Poinformowałam ją uprzejmie, że w rodzinie wszyscy już mają telefony i nie jest nam potrzebny kolejny numer. Pani stwierdziła, że jest to bardzo korzystna oferta. Trudno nazwać korzystnym coś z czego nie będę w ogóle korzystać. Poinformowałam panią, że nie jestem zainteresowana. Otrzymałam druga propozycję - internet mobilny. Zdziwiłam się gdyż posiadam blueconnecta już ponad półtorej roku. Poinformowałam o tym moją rozmówczynię. W jej głosie można było usłyszeć zdziwienie. Powiedziałam, że chyba w systemie takie dane ma.Po kilku dniach znów dzwoni przedstawiciel T-Mobile. Proponuje mi znów drugi numer. Informuję, że nie potrzebuję, ale chętnie wysłucham oferty dla stałych abonentów odnośnie przedłużenia umowy i otrzymania nowego telefonu. Pani po chwili namysłu zaproponowała mi abonament z mniejszą liczbą minut niż mam obecnie i ze świetnym telefonem, którego zaletami są niezły aparat fotograficzny i .....kolorowy wyświetlacz.... hahaOferta naprawdę godna abonenta z 9 letnim stażem.....Stwierdziłam, że się zastanowię, a pani miała oddzwonić za dwa dni. Chciałam sobie sprawdzić konkretny model telefonu, który mnie interesuje i zapytać czy taki mi zaoferuje w przystępnej cenie. Pani zadzwoniła i powołując się na nasza rozmowę pyta czy zdecydowałam się na ten dodatkowy numer... Nie chciało mi się nawet tłumaczyć po raz któryś, że nie to mnie interesowało i nie o tym miałyśmy rozmawiać. Denerwuje mnie, że konsultanci dzwoniąc są nieprzygotowani do rozmowy, nie wiedzą z jakich usług firmy korzysta abonent, nie robią notatek, aby móc tak naprawdę powołać się na wcześniejszą rozmowę, a nie znów "wciskać" ofertę, która mnie w ogóle nie interesuje.Po 5 dniach spokoju dziś znów ciągłe telefony z biura obsługi. Odebrałam, rozmówcą tym razem był pan. Oferował wspaniałą usługę, która normalnie kosztuje 10zl miesięcznie dla mnie za darmo... na miesiąc, a potem płatną te 10zł.... ehhhh T-Mobile i ich cudowne oferty.Uważam, że firma nie powinna koncentrować się tylko na nowych klientach, ale zadbać o stałych aby ich utrzymać. Klienci sieci powinni zauważyć, że warto jest przedłużyć umowę u obecnego operatora, a nie dostawać to samo co "nowi" albo nawet gorszą ofertę. Konsultanci telefoniczni powinni robić sobie notatki z prowadzonych rozmów, żeby abonent nie miał wrażenia, że ignoruje się totalnie to co mówi - a ja takie właśnie odniosłam wrażenie po rozmowach z tymi ludźmi w ostatnich dwóch tygodniach.