Opinia użytkownika: Pattt
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Człowiek, który wymyślił Paczkomaty zasługuje na nagrodę. W obecnych czasach, gdy przebywamy coraz mniej czasu w domu a przy tym jesteśmy coraz bardziej mobilni usługi paczkomatu są świetnym rozwiązaniem dla wszystkich oczekujących na przesyłki. Nie zawsze jesteśmy przecież w domu gdy do drzwi puka kurier, nie mówiąc już o listonoszu.Z usług paczkomatów korzystałam już wielokrotnie wybierając paczkomat jako miejsce dostawy przesyłek z kosmetykami. Do tej pory wybrałam trzy lokalizacje paczkomatów. Najczęściej korzystam jednak z tego usytuowanego w Bytomiu na parkingu przy ul. Stanisława Witczaka. Forma takiego odbierania paczek jest dla mnie bardzo komfortowa. Otrzymuję smsa z kodem odbioru w momencie gdy paczka jest już w paczkomacie. Mam 3 dni czasu aby po taką przesyłkę się zgłosić i to 24h na dobę, więc nie jestem ograniczona godzinami pracy np. oddziału Poczty Polskiej. Mogę wybrać sobie lokalizację paczkomatu, która w danym czasie jest dla mnie najbardziej korzystna. Jeżeli chodzi o paczkomat usytuowany pod wyżej wskazanym adresem mam jednak pewne zastrzeżenia. Paczkomat usytuowany jest na parkingu (jeśli można tak określić ten bardzo nierówny teren) wjeżdżając samochodem trzeba uważać na nierówności i ciemności, tuż przed paczkomatem zaparkowana jest przyczepa... więc nie można bezpośrednio podjechać pod paczkomat jak np. w Katowicach przy ul. Bytkowskiej. Zdarzyła się też awaria paczkomatu, w związku z czym musiałam odebrać paczkę pod innym adresem - niestety ten który najbardziej mi pasował nie mógł być wybrany, gdyż nie odsługuje go ten sam oddział InPostu. Zostałam o tym fakcie poinformowana telefonicznie przez bardzo miłą panią- plus za obsługę. W sytuacji, gdy będziemy paczkę reklamować (ja miałam częściowo otwarty karton) musimy niestety pojechać do wskazanego punktu InPost aby tam sprawdzić czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem. Jest to kłopotliwe, gdyż korzystając z paczkomatu w Bytomiu musimy pojechać aż do Piekar Śląskich.W razie problemów z przesyłką można w każdej chwili skorzystać z infolinii (numer znajduje się na paczkomacie), łączymy się z biurem obsługi. Miałam przyjemność rozmawiać z miłym panem, który rzeczowo odpowiedział na moje pytania i pomógł rozwiązać problem (reklamacja paczki).Plus za pomysł, szybkość przesyłek, dostępność paczkomatów i możliwy odbiór 24h na dobę.Minus za usytuowanie paczkomatu w Bytomiu i tą zaparkowaną przyczepę, jak i brak punktu InPost w Bytomiu (w razie reklamacji).