Opinia użytkownika: Pattt
Dotycząca firmy: AVON
Treść opinii: Z firmą Avon rozpoczęłam swoją przygodę 3 lata temu. Od początku korzystałam ze strony internetowej w celu złożenia zamówienia. Strona składa się z dwóch części: pierwsza dostępna dla każdej osoby zainteresowanej firmą i jej wyrobami, a druga dostępna dla konsultantek Avon (po wcześniejszym zalogowaniu). Strona jest bardzo przejrzysta. Po zalogowaniu się jako konsultantka mogę złożyć zamówienie z bieżącego katalogu. Mam dostęp do informacji dotyczących wcześniejszych zamówień, faktur, płatności. Strona zawiera wydanie on line odwiązującego katalogu i innych wydawnictw obowiązujących w konkretnej kampanii. Złożenia zamówienia jest bardzo proste, krok po kroku podajemy informacje tj. wybrane produkty, sposób dostawy. Od razu wyświetli się data otrzymania kosmetyków (czas oczekiwania zależny od sposobu odbioru). Avon dołączył do firm, które korzystają z usług tzw. paczkomatów. Jest to świetna opcja otrzymania przesyłki: krótki termin realizacji, możliwość odbioru w dogodnym czasie i wybranym przez siebie miejscu. Avon proponuje różnego rodzaju programy motywacyjne, dzięki którym można otrzymać np. ciekawe nagrody, produkty Avon w bardzo korzystnych cenach. Dla użytkowników strony internetowej dostępne są też dodatkowe specjalne promocje. Współpracę z Avon bardzo sobie cenię gdyż dzięki tym rozwiązaniom internetowym nie tracę czasu na zakup i odbiór kosmetyków w punktach obsługi. Negatywnie oceniam sposób składania reklamacji. Klienci mają prawo oddać zakupiony towar, natomiast konsultantka musi ponieść koszty przesyłki poleconej towaru do magazynu Avon, gdyż nie może zwrócić produktów np. w punktach obsługi.