Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Aby zostać obsłużonym w sklepie ZARA należy uzbroić się w cierpliwość. Kilkakrotnie robiłam w nim zakupy (lub próbowałam je zrobić) i zwykle albo przy kasie nikogo z obsługi nie ma (zanim się znajdzie, to trochę trwa), albo ktoś jest już obsługiwany i trwa to bardzo długo. Spotkałam się nawet z sytuacją, gdy przy kasie stały dwie pracownice, a mimo to żadna z nich mnie nie obsłużyła. Podeszliśmy z mężem do kasy, a one rozmawiały między sobą i udawały, że nas nie widzą. Po kilku minutach czekaniaNa plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.