Opinie użytkownika (73)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nemezis

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nemezis

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Aby zostać...
Źle. Aby zostać obsłużonym w sklepie ZARA należy uzbroić się w cierpliwość. Kilkakrotnie robiłam w nim zakupy (lub próbowałam je zrobić) i zwykle albo przy kasie nikogo z obsługi nie ma (zanim się znajdzie, to trochę trwa), albo ktoś jest już obsługiwany i trwa to bardzo długo. Spotkałam się nawet z sytuacją, gdy przy kasie stały dwie pracownice, a mimo to żadna z nich mnie nie obsłużyła. Podeszliśmy z mężem do kasy, a one rozmawiały między sobą i udawały, że nas nie widzą. Po kilku minutach czekaniaNa plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Nemezis

05.05.2017

Zara

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nemezis

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nemezis

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nemezis

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Nemezis

12.12.2016

Sephora

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Nemezis

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Nemezis

12.12.2016

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Nemezis

12.12.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Nemezis

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Nemezis

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Nemezis

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Nemezis

09.12.2016

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Nemezis

09.12.2016

Answear.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Nemezis

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Nemezis

09.12.2016

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Nemezis

09.12.2016

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Nemezis

09.12.2016

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Nemezis

09.12.2016

Black Red White

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi